abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 11:56:42 #101
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41670272
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus gister wat later+alcohol
Sounds familiar. Wanneer is die ratbike van je nou eens af eigenlijk?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41670359
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef hollander172 het volgende:
Sounds familiar. Wanneer is die ratbike van je nou eens af eigenlijk?
begint op te schieten ff remmen monteren en kettinggeleider vinden en dan kunnen we iig rijden hoe het qua kleuren eruit ziet doet er nog ff niet toe
pi_41670582
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

lekker wakker worden hier zonnetje op balkon, krantje en erbij
Zo ongeveer?



i
pi_41670626
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef hicham het volgende:

[..]

Zo ongeveer?

[afbeelding]

[afbeelding] i
whaahh
  zondag 10 september 2006 @ 12:38:58 #105
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41671402
Potver ik kan de quickquote niet meer vinden

Hoi
pi_41671408
Mogge
pi_41672015
moggeh
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
proberen kan altijd
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
<waah.gif> waar? hoe laat? ben zeker al te laat
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Crashcat het volgende:
Doe eens rustig aan... Twee keer teeveepee'en is teveel voor mijn hart.

[afbeelding]
niet voor de mijne
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Snelwagen het volgende:
weer terug van Tommy uitlaten

alleen thuis zijn is best relaxd, alleen die hond uitlaten
als ik alleen thuis ben moet ik 2 keer lopen
  zondag 10 september 2006 @ 13:01:43 #108
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41672042
Zonder in te loggen is er ook geen quickreply... errr... quickqote.

Die smiley staat overigens al een maand in de lijst, blinde vinken.
Favo Worldpimpber style.
  zondag 10 september 2006 @ 13:04:10 #109
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41673112
ik ga de motor maar eens een stukje uitlaten
kijken of ik hier in de buurt een leuk weggetje kan vinden

i
  zondag 10 september 2006 @ 14:44:17 #111
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41674775
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder in te loggen is er ook geen quickreply... errr... quickqote.

Die smiley staat overigens al een maand in de lijst, blinde vinken.
Favo Worldpimpber style.
Ja, quickquote... Het werkt niet meer sinds de laatste fok update

http://doejenix.com/whoops/
Maar dat werkt dus niet meer...
  zondag 10 september 2006 @ 14:47:59 #112
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41674888
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga de motor maar eens een stukje uitlaten
kijken of ik hier in de buurt een leuk weggetje kan vinden

i
Wel netjes aanlijnen he? En in de goot laten poepen, anders glijden er weer MC-ers uit enzo
pi_41676206
lekker laatste boggie, capirossi
pi_41676561
Heerlijk gereden .. Blij dat ik geen boot heb, die plassen liggen echt stampvol met die badkuipen ..
pi_41676790
binnenkort weer een motorrijdende fokker erbij

ben druk bezig, 5 okt theorie en 27 okt AVB
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_41676980
zojuist dus vastgesteld dat hier qua rijden dus echt geen fuck te doen is
ben je gewoon 1 uur en 3 kwartier weg, staat er 100km bij op de teller, stomme koekblikkers

kom ik op gegeven moment in loosdrecht uit heb er volgens mij 20 min over gedaan om dat klote dorp weer uit te komen

volgende keer dus maar nog verder weg om een leuke route te zoeken
pi_41677094
Bijna weer ghummen
pi_41677176
ohja.... en wat betreft richtingsgevoel kan ik inmiddels aansluiten in het rijtje BazzieK en Rib-i
  zondag 10 september 2006 @ 15:58:05 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41677184



@Makster


is die steun helemaal compleet met asjes e.d ? dan wil ik hem voor die 50 euro wel hebben
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_41678153
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Mad-Matt het volgende:
binnenkort weer een motorrijdende fokker erbij

ben druk bezig, 5 okt theorie en 27 okt AVB
Vilkommen
pi_41678160
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef worldpimber het volgende:
Bijna weer ghummen
N000ooooOOOoo000h!
pi_41678169
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja.... en wat betreft richtingsgevoel kan ik inmiddels aansluiten in het rijtje BazzieK en Rib-i
Vertel
pi_41678268
Net lekker gereden met Mercy, Raus, Gawaine, Rebbel, TataK en De Buurman
Heb wel het gevoel dat ik een nieuw element heb toegevoegd aan het ritje, namelijk: Wachten

Meerdere auto's inhalen op een 80km weg met 25KW
Huifkarren
pi_41678459
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken
En een uurtje later vertrekken










pi_41678549
pics smileys
pi_41678660
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics smileys
Wanneer is uwes er weer bij ?
  zondag 10 september 2006 @ 16:47:47 #128
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_41678951
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
zojuist dus vastgesteld dat hier qua rijden dus echt geen fuck te doen is
ben je gewoon 1 uur en 3 kwartier weg, staat er 100km bij op de teller, stomme koekblikkers
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


pi_41678955
quote:
Hallo vakantieman
Heb je al heimwee ?
pi_41679137
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


Hebben we er weer zo een SM p00pert bij
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Hallo vakantieman [afbeelding]
Heb je al heimwee ?
We zijn aan het opruimen en inpakken, dus jah .. ik zit hier maar
pi_41679183
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:

[..]

Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


Conclusie: Je bent snel tevreden
pi_41679238
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken
En een uurtje later vertrekken


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke foto's!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41679310
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vertel
kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijden
om vervolgens te keren, goede kant op was nog best een stuk dat ik terug moest en dan dus gewoon een verkeerde afslag op een rotonde nemen
toen ik die weg eindelijk gevonden had, kwam ik volgens mij inmiddels van de verkeerde kant, dus zat ik maar iedere keer op bordjes te kijken, en te gokken welke kant ik op wou

daar komt dan nog een bij ook, dat die weg gewoon kaarsrecht is, terwijl ie er op map24 wel redelijk uitzag
gevolg was dus ook dat ik bijna alleen maar naar choppers heb lopen zwaaien
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
Net lekker gereden met Mercy, Raus, Gawaine, Rebbel, TataK en De Buurman
Heb wel het gevoel dat ik een nieuw element heb toegevoegd aan het ritje, namelijk: Wachten

Meerdere auto's inhalen op een 80km weg met 25KW
Huifkarren
heeee, dat klinkt bekend
alleen was het bij mij de eerste meet (eerste keer op een dijk) met bijna 100 en 1 auto.... ging toen maar net goed
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:

[..]

Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


sja, het is dat de financiele middelen er niet zijn
en ik niet m'n 'gewone' motor wil opofferen ervoor
pi_41679339
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef -XX- het volgende:

[..]

Leuke foto's!
met stupid

volgende keer kom ik wel weer die kant op
pi_41679405
Volgende foto's zijn onbewerkt mensen
Sowieso schrijf je zo.
pi_41679454
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijden
om vervolgens te keren, goede kant op was nog best een stuk dat ik terug moest en dan dus gewoon een verkeerde afslag op een rotonde nemen
toen ik die weg eindelijk gevonden had, kwam ik volgens mij inmiddels van de verkeerde kant, dus zat ik maar iedere keer op bordjes te kijken, en te gokken welke kant ik op wou

daar komt dan nog een bij ook, dat die weg gewoon kaarsrecht is, terwijl ie er op map24 wel redelijk uitzag
gevolg was dus ook dat ik bijna alleen maar naar choppers heb lopen zwaaien
  zondag 10 september 2006 @ 17:10:01 #137
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_41679603
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Conclusie: Je bent snel tevreden
een kinderhand....
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hebben we er weer zo een SM p00pert bij
[..]
and i'm loving it


pi_41679930
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Wanneer is uwes er weer bij ?
wordt er volgende week gemeet ??
pi_41680086
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wordt er volgende week gemeet ??
24e is de MF MM

Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb
pi_41680151
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:03 schreef -XX- het volgende:
Volgende foto's zijn onbewerkt mensen
Volgens mij zitten de foto's van je toer vandaag er niet bij
pi_41680239
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:

[..]

24e is de MF MM

Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb
24e moet te doen zijn
  zondag 10 september 2006 @ 17:36:23 #142
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41680434
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb
Is die weer zo idioot vroeg?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41680559
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:36 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Is die weer zo idioot vroeg?
mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgen
  zondag 10 september 2006 @ 17:49:15 #144
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41680786
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:41 schreef Gawaine het volgende:

[..]

mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgen
hoe vroeg is asociaal vroeg ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_41680856
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hoe vroeg is asociaal vroeg ?
Alles voor 10:00 uur
  zondag 10 september 2006 @ 17:54:49 #146
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41680962
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:51 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Alles voor 10:00 uur
Stelletje gekken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 10 september 2006 @ 17:55:37 #147
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41680986
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:51 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Alles voor 10:00 uur
vond het vanmorgen ook erg zwaar om uit bed te komen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_41681104
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

[afbeelding] vond het vanmorgen ook erg zwaar om uit bed te komen
pi_41681182
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_41681342
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:01 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Vorige nacht 2 uur en vannacht een uurtje of 5, dat is ook voor normale mensen zwaar
pi_41681432
24e ben ik ook van de partij ..

Hoelaat en waar meeten de fokkers nog ?
pi_41681449
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vorige nacht 2 uur en vannacht een uurtje of 5, dat is ook voor normale mensen zwaar
De rest van het jaar had je toch al voorgeslapen
pi_41681564
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef Gawaine het volgende:

[..]

De rest van het jaar had je toch al voorgeslapen
pi_41681612
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
  zondag 10 september 2006 @ 18:15:39 #155
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41681634
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:

Die vingertjes
  zondag 10 september 2006 @ 18:17:28 #156
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41681694
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
Is "probleemwijken"weer op TV
pi_41681737
Goede avond !
Sowieso schrijf je zo.
pi_41681774
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
Porno aan het kijken met heel je familie?
pi_41681983
EDIT
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682053
Kan dat ook nog uitgeschakeld
Dat je topics niet steeds in een nieuw venster worden geopent
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682087
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:27 schreef -XX- het volgende:
EDIT
ze zijn gewoon zichtbaar hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41682194
Back Kenkerp00perbl00perstannadag gehad

Rib-i komt met verslag... denk ik
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken
En een uurtje later vertrekken


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke smilerts
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
Sinds wanneer worden pr0n films voor 22:00 uitgezonden
pi_41682301
het forum ziet er anders uit



mogge
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682332
oh, MF is niet down nee
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682358
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef Knuffelslet het volgende:
het forum ziet er anders uit



mogge


En hoe anders Zwaar op vooruit gegaan!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682368
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef Knuffelslet het volgende:
oh, MF is niet down nee
Anyway, geslaagd? ?
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 18:42:20 #167
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41682411
i

FF iemand overhalen wat sneller een motor aan te schaffen
pi_41682420
heb nog nie afgereden, mutsefluts
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682501
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef Knuffelslet het volgende:
heb nog nie afgereden, mutsefluts
Nee nee!! Gezakt zeker! , wanneer is je volgende examen ?

Nee hoor!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682545
alsik zak krijgen jullie het ook wel te horen hoor

maar heb geen zin in ' en? en? en?' en dan gezakt zijn

alleen de rijschool weet het, en das genoeg
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682620
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef Knuffelslet het volgende:
alsik zak krijgen jullie het ook wel te horen hoor

maar heb geen zin in ' en? en? en?' en dan gezakt zijn

alleen de rijschool weet het, en das genoeg
ik ga toch hopen dat he cbr en jij het ook weten
pi_41682627
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ik ga toch hopen dat he cbr en jij het ook weten
pi_41682760
neh, rijschool ontvoert me van mn werk op een voor hen alleen bekend tijdstip |(

het cbr wordt vervolgens ook ter plekke bedreigd
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682851
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:54 schreef Knuffelslet het volgende:
neh, rijschool ontvoert me van mn werk op een voor hen alleen bekend tijdstip |(

het cbr wordt vervolgens ook ter plekke bedreigd
als jullie dan toch gaan dreigen, kan je toch niet zakken

of juist wel natuurlijk
pi_41682858
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Is "probleemwijken"weer op TV
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:20 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Porno aan het kijken met heel je familie?
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden pr0n films voor 22:00 uitgezonden
En bedankt ..

Was een programma over dieren op de Regio TV .. Ze werkt blijkbaar bij Dierenpark Amersfoort zo te zien ..

Ze zag er wel goed uit ..
pi_41683101
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef kratjuh het volgende:

[..]


[..]


[..]

En bedankt ..
  zondag 10 september 2006 @ 19:21:18 #177
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41683597
Lekker naar het strand geweest Ik heb een goede week getimed met mijn "vakantie"
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:



@Makster


is die steun helemaal compleet met asjes e.d ? dan wil ik hem voor die 50 euro wel hebben
Asjes Ja er zitten er 4 bij, 2 gedraaid voor de Cagiva en 2 voor de GSXR.

Wat mij betreft verkocht maar hoe gaan we dat doen met verzenden enzo... Je mag het ook komen halen Mail me anders ff
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41684744
i
  zondag 10 september 2006 @ 20:16:22 #179
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41685462
i kater
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_41685521
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
pi_41685818
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
Komt dat door de wheelie-meet ?

Mijn lijstje van onderhoud wordt a.s. donderdag afgestreept ..

O.a. stalen remleiding achter en goudkleurige kettingset ..
pi_41687233
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder andere sinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
There you go..
pi_41687605
Weer terug

Het is nu nog lekker op de motor
  zondag 10 september 2006 @ 21:28:28 #184
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41688225


SM lelystad was relaxd, alleen jammer dat een maatje van me die zou rijden gister gecrasht is...
Maarja hoort dr bij he
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 21:29:16 #185
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41688261
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:

[..]

Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder andere sinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
heb je geen braampje op je veerpoot zitten dan?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_41688626
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

heb je geen braampje op je veerpoot zitten dan?
Neej, dat check ik altijd anders heeft het ook geen zin om er elke keer weer nieuwe keerringen in te drukken.
Bij allebei mijn brommers, al 2x lek gehad.
Crossmotor blijft momenteel droog, maar daar lagen laatst de voorwiellagers uit, ach je blijft bezig.
There you go..
  zondag 10 september 2006 @ 21:39:49 #187
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41688689
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter. Van de gelegendheid gebruik gemaakt om een fotootje te schieten.



Een oude pc heeft ook een onderdeeltje wat gebruikt kan worden om je materiaal te koelen.




Bij aankomst moest ik Hicham bellen omdat de toegang op een zeer speciale manier moest gebeuren.
Onmogelijk om in je eentje het terrein op te komen.

Eerst moest je een paar honderd meter door het gras rijden, Hicham rende voor de motor uit en heeft nog zeker 3 kwartier uitgerust voordat hij ging kon stunten, vervolgens moest de motor over/door een droge sloot getild worden. En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden

Een paar uur naar stunters gekeken, sommige dudes zijn werkelijk goed en wederom was ik het kuikentje. Iedereen kon wel een kunstje
Fotos proberen te maken maar dat is niet gelukt



Op een gegeven moment kwam de beveiliging en die stuurde iedereen weg. Was wel een relaxte vent, we mochten achter hem aan rijden om door een grote poort het terrein te verlaten.

Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort

* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes
Het was top Hicham
pi_41688885
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden


Klinkt tov voor de rest
  zondag 10 september 2006 @ 21:48:43 #189
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41689044
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Klinkt tov voor de rest
Was ook tov Jullie hebben je ook vermaakt zo te zien
pi_41689155
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Was ook tov Jullie hebben je ook vermaakt zo te zien
pi_41689516
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter. Van de gelegendheid gebruik gemaakt om een fotootje te schieten.

[afbeelding]

Een oude pc heeft ook een onderdeeltje wat gebruikt kan worden om je materiaal te koelen.

[afbeelding]


Bij aankomst moest ik Hicham bellen omdat de toegang op een zeer speciale manier moest gebeuren.
Onmogelijk om in je eentje het terrein op te komen.

Eerst moest je een paar honderd meter door het gras rijden, Hicham rende voor de motor uit en heeft nog zeker 3 kwartier uitgerust voordat hij ging kon stunten, vervolgens moest de motor over/door een droge sloot getild worden. En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden

Een paar uur naar stunters gekeken, sommige dudes zijn werkelijk goed en wederom was ik het kuikentje. Iedereen kon wel een kunstje
Fotos proberen te maken maar dat is niet gelukt

[afbeelding]

Op een gegeven moment kwam de beveiliging en die stuurde iedereen weg. Was wel een relaxte vent, we mochten achter hem aan rijden om door een grote poort het terrein te verlaten.

Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort

* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes
Het was top Hicham
Was lijpe ingang ja Over een paar pallets 60 graden omlaag en dan weer 60 graden omhoog in een onmogelijke hoek zonder aanloop en inclusief onderkuip (of in mijn geval, uitlaatbochten) schuren tegen het opstaande randje

Was topdaggie ja, ik overwoog nog om misschien nog ff over wat dijkjes te rijden met je omdat alleen kijken naar stunten misschien niet genoeg was En stiekem toch wel tof dat we er via een niet zo moeilijke manier weer uit konden ja

Ik heb nog nooit zoveel gerend op 1 dag, tering

Oh ja, ik had al twee keer een motor moeten aanduwen dus die van jou kon er ook wel bij
  zondag 10 september 2006 @ 22:05:23 #192
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41689698
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Was lijpe ingang ja Over een paar pallets 60 graden omlaag en dan weer 60 graden omhoog in een onmogelijke hoek zonder aanloop en inclusief onderkuip (of in mijn geval, uitlaatbochten) schuren tegen het opstaande randje

Was topdaggie ja, ik overwoog nog om misschien nog ff over wat dijkjes te rijden met je omdat alleen kijken naar stunten misschien niet genoeg was En stiekem toch wel tof dat we er via een niet zo moeilijke manier weer uit konden ja

Ik heb nog nooit zoveel gerend op 1 dag, tering

Oh ja, ik had al twee keer een motor moeten aanduwen dus die van jou kon er ook wel bij
Was echt top, op de terug weg ben ik richting Z'voort gegaan. Was toch in de buurt
En ben via de tomtom teruggereden langs B-wegen enz
  zondag 10 september 2006 @ 22:17:14 #193
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41690171
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.

Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerd Natuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
pi_41690219
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.

Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerd Natuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
Nog wat corrigerende tikken uitgedeeld?
pi_41690230
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Was echt top, op de terug weg ben ik richting Z'voort gegaan. Was toch in de buurt
En ben via de tomtom teruggereden langs B-wegen enz
Okay dan Ik zal de pics / filmpjes wel hier posten als ze online staan
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.

Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerd Natuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
Motor VS auto, wie is het haasje als het mis gaat?
  zondag 10 september 2006 @ 22:20:57 #196
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41690312
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Okay dan Ik zal de pics / filmpjes wel hier posten als ze online staan
[..]

Motor VS auto, wie is het haasje als het mis gaat?
Daarom moet je ook goed spiegelen als je zoiets doet En als ik onderuit was gegaan kon ik m'n versnellingsbak laten maken
pi_41691401
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:20 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Daarom moet je ook goed spiegelen als je zoiets doet En als ik onderuit was gegaan kon ik m'n versnellingsbak laten maken
En een paar weken revalideren

Pitteh
pi_41691422
Weltrusten

i
  zondag 10 september 2006 @ 22:48:41 #199
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41691434
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:

[..]

En een paar weken revalideren

Pitteh
Trusten
pi_41691552
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
Weltrusten

i
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')