Sounds familiar.quote:Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus gister wat later+alcohol
begint op te schietenquote:Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef hollander172 het volgende:
Sounds familiar.Wanneer is die ratbike van je nou eens af eigenlijk?
![]()
Zo ongeveer?quote:Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
lekker wakker worden hier
zonnetje op balkon, krantje en
erbij
whaahhquote:Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo ongeveer?
[afbeelding]
[afbeelding]
proberen kan altijdquote:Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
<waah.gif> waar? hoe laat? ben zeker al te laatquote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
niet voor de mijnequote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Crashcat het volgende:
Doe eens rustig aan... Twee keer teeveepee'en is teveel voor mijn hart.
[afbeelding]
als ik alleen thuis ben moet ik 2 keer lopenquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Snelwagen het volgende:
weer terug van Tommy uitlaten![]()
alleen thuis zijn is best relaxd, alleen die hond uitlaten![]()
Ja, quickquote... Het werkt niet meer sinds de laatste fok updatequote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder in te loggen is er ook geen quickreply... errr... quickqote.![]()
Diesmiley staat overigens al een maand in de lijst, blinde vinken.
Favo Worldpimpber style.
Wel netjes aanlijnen he?quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga de motor maar eens een stukje uitlaten
kijken of ik hier in de buurt een leuk weggetje kan vinden![]()
Vilkommenquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Mad-Matt het volgende:
binnenkort weer een motorrijdende fokker erbij
ben druk bezig, 5 okt theorie en 27 okt AVB
quote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja.... en wat betreft richtingsgevoel kan ik inmiddels aansluiten in het rijtje BazzieK en Rib-i![]()
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rulesquote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
zojuist dus vastgesteld dat hier qua rijden dus echt geen fuck te doen is
![]()
ben je gewoon 1 uur en 3 kwartier weg, staat er 100km bij op de teller, stomme koekblikkers![]()
Hallo vakantiemanquote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef worldpimber het volgende:
picssmileys
+ http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/5668811
Hebben we er weer zo een SM p00pert bijquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hallo vakantieman [afbeelding]
Heb je al heimwee ?![]()
Conclusie: Je bent snel tevredenquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
[..]
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules![]()
![]()
Leuke foto's!quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken![]()
En een uurtje later vertrekken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijdenquote:
heeee, dat klinkt bekendquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
Net lekker gereden met Mercy, Raus, Gawaine, Rebbel, TataK en De Buurman
Heb wel het gevoel dat ik een nieuw element heb toegevoegd aan het ritje, namelijk: Wachten
Meerdere auto's inhalen op een 80km weg met 25KW![]()
Huifkarren![]()
sja, het is dat de financiele middelen er niet zijnquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
[..]
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijden![]()
om vervolgens te keren, goede kant op was nog best een stuk dat ik terug moesten dan dus gewoon een verkeerde afslag op een rotonde nemen
![]()
toen ik die weg eindelijk gevonden had, kwam ik volgens mij inmiddels van de verkeerde kant, dus zat ik maar iedere keer op bordjes te kijken, en te gokken welke kant ik op wou
daar komt dan nog een bij ook, dat die weg gewoon kaarsrecht is, terwijl ie er op map24 wel redelijk uitzag![]()
gevolg was dus ook dat ik bijna alleen maar naar choppers heb lopen zwaaien![]()
een kinderhand....quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hebben we er weer zo een SM p00pert bij![]()
[..]
24e is de MF MMquote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wordt er volgende week gemeet??
24e moet te doen zijnquote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
24e is de MF MM![]()
Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb![]()
![]()
Is die weer zo idioot vroeg?quote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb![]()
![]()
mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgenquote:Op zondag 10 september 2006 17:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is die weer zo idioot vroeg?![]()
![]()
hoe vroeg is asociaal vroeg ?quote:Op zondag 10 september 2006 17:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgen![]()
![]()
Alles voor 10:00 uurquote:Op zondag 10 september 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe vroeg is asociaal vroeg ?![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] vond het vanmorgen ook erg zwaar om uit bed te komen![]()
De rest van het jaar had je toch al voorgeslapenquote:Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vorige nacht 2 uur en vannacht een uurtje of 5, dat is ook voor normale mensen zwaar
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
De rest van het jaar had je toch al voorgeslapen![]()
Is "probleemwijken"weer op TVquote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..
Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..
Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."
* kratjuh schrok wel btje ..
Porno aan het kijken met heel je familie?quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..
Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..
Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."
* kratjuh schrok wel btje ..
ze zijn gewoon zichtbaar hoorquote:Op zondag 10 september 2006 18:27 schreef -XX- het volgende:
EDIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken![]()
En een uurtje later vertrekken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds wanneer worden pr0n films voor 22:00 uitgezondenquote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..
Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..
Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."
* kratjuh schrok wel btje ..
quote:Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef Knuffelslet het volgende:
het forum ziet er anders uit
mogge
Nee nee!! Gezakt zeker! , wanneer is je volgende examenquote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef Knuffelslet het volgende:
heb nog nie afgereden, mutsefluts
ik ga toch hopen dat he cbr en jij het ook wetenquote:Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef Knuffelslet het volgende:
alsik zak krijgen jullie het ook wel te horen hoor
maar heb geen zin in ' en? en? en?' en dan gezakt zijn
alleen de rijschool weet het, en das genoeg
quote:Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga toch hopen dat he cbr en jij het ook weten
als jullie dan toch gaan dreigen, kan je toch niet zakkenquote:Op zondag 10 september 2006 18:54 schreef Knuffelslet het volgende:
neh, rijschool ontvoert me van mn werk op een voor hen alleen bekend tijdstip |(
het cbr wordt vervolgens ook ter plekke bedreigd
quote:Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is "probleemwijken"weer op TV
quote:Op zondag 10 september 2006 18:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Porno aan het kijken met heel je familie?
En bedankt ..quote:Op zondag 10 september 2006 18:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden pr0n films voor 22:00 uitgezonden![]()
Asjesquote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Makster
is die steun helemaal compleet met asjes e.d ? dan wil ik hem voor die 50 euro wel hebben![]()
Komt dat door de wheelie-meet ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.quote:Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
heb je geen braampje op je veerpoot zitten dan?quote:Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder anderesinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
![]()
Neej, dat check ik altijd anders heeft het ook geen zin om er elke keer weer nieuwe keerringen in te drukken.quote:Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
heb je geen braampje op je veerpoot zitten dan?
quote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was ook tovJullie hebben je ook vermaakt zo te zien
![]()
Was lijpe ingang jaquote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter. Van de gelegendheid gebruik gemaakt om een fotootje te schieten.
[afbeelding]
Een oude pc heeft ook een onderdeeltje wat gebruikt kan worden om je materiaal te koelen.
[afbeelding]
Bij aankomst moest ik Hicham bellen omdat de toegang op een zeer speciale manier moest gebeuren.
Onmogelijk om in je eentje het terrein op te komen.
Eerst moest je een paar honderd meter door het gras rijden, Hicham rende voor de motor uit en heeft nog zeker 3 kwartier uitgerust voordat hij ging kon stunten, vervolgens moest de motor over/door een droge sloot getild worden. En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden![]()
Een paar uur naar stunters gekeken, sommige dudes zijn werkelijk goed en wederom was ik het kuikentje. Iedereen kon wel een kunstje![]()
Fotos proberen te maken maar dat is niet gelukt![]()
[afbeelding]
Op een gegeven moment kwam de beveiliging en die stuurde iedereen weg. Was wel een relaxte vent, we mochten achter hem aan rijden om door een grote poort het terrein te verlaten.
Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort![]()
* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes![]()
Het was top Hicham![]()
Was echt top, op de terug weg ben ik richting Z'voort gegaan. Was toch in de buurtquote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Was lijpe ingang jaOver een paar pallets 60 graden omlaag en dan weer 60 graden omhoog in een onmogelijke hoek zonder aanloop en inclusief onderkuip (of in mijn geval, uitlaatbochten) schuren tegen het opstaande randje
Was topdaggie ja, ik overwoog nog om misschien nog ff over wat dijkjes te rijden met je omdat alleen kijken naar stunten misschien niet genoeg wasEn stiekem toch wel tof dat we er via een niet zo moeilijke manier weer uit konden ja
Ik heb nog nooit zoveel gerend op 1 dag, tering![]()
Oh ja, ik had al twee keer een motor moeten aanduwen dus die van jou kon er ook wel bij![]()
Nog wat corrigerende tikken uitgedeeld?quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.
Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerdNatuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
![]()
Okay danquote:Op zondag 10 september 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was echt top, op de terug weg ben ik richting Z'voort gegaan. Was toch in de buurt![]()
En ben via de tomtom teruggereden langs B-wegen enz![]()
Motor VS auto, wie is het haasje als het mis gaat?quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.
Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerdNatuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
![]()
Daarom moet je ook goed spiegelen als je zoiets doetquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Okay danIk zal de pics / filmpjes wel hier posten als ze online staan
[..]
Motor VS auto, wie is het haasje als het mis gaat?
En een paar weken revaliderenquote:Op zondag 10 september 2006 22:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daarom moet je ook goed spiegelen als je zoiets doetEn als ik onderuit was gegaan kon ik m'n versnellingsbak laten maken
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:
[..]
En een paar weken revalideren
Pitteh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |