LOLquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Crashcat het volgende:
Doe eens rustig aan... Twee keer teeveepee'en is teveel voor mijn hart.
[afbeelding]
Die had je al eens gebruikt en die mist 2 belangrijke onderdelenquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Crashcat het volgende:
Doe eens rustig aan... Twee keer teeveepee'en is teveel voor mijn hart.
[afbeelding]
Dit is een andere meid..quote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die had je al eens gebruikt en die mist 2 belangrijke onderdelen
quote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Worldbeater het volgende:
Whe hehe, mooie pic in de OP.
En grappig om te zien dat jullie Bazziek niet begrepen over dat spuiten.
Hij deed het nog wel zo helder..........
Ennnnn ik dááá'g jullie uit om dit topic vannnacht vol te knallen.![]()
![]()
![]()
Ik benquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Worldbeater het volgende:
Whe hehe, mooie pic in de OP.
En grappig om te zien dat jullie Bazziek niet begrepen over dat spuiten.
Hij deed het nog wel zo helder..........
![]()
![]()
Die doen het nog steeds niet. Ik heb jouw OP.txt gebruikt. Het is maar goed dat Newbie niet weet hoe hij het moet doen. Nou is alles weer goedquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef bvvt het volgende:
Hey RIB
mooi dat je de TXT nog bijgewerkt hebt gekregen nu de @home servers weer werken
zelfde kleding andere vormgevingquote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die had je al eens gebruikt en die mist 2 belangrijke onderdelen
Ik weet het niet.... Dit topic volspammen of met beide handen mijn Yamaha vast houden.quote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Tip: Begin nu met besparen en vertel je vriendin dat je oude olie zelfbruinende moojsturaajser isquote:
damn, zie nu pas dat jij de OP hebt gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die doen het nog steeds niet. Ik heb jouw OP.txt gebruikt. Het is maar goed dat Newbie niet weet hoe hij het moet doen. Nou is alles weer goed![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die doen het nog steeds niet. Ik heb jouw OP.txt gebruikt. Het is maar goed dat Newbie niet weet hoe hij het moet doen. Nou is alles weer goed![]()
Dat is dan wel het betere werkquote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... Dit topic volspammen of met beide handen mijn Yamaha vast houden.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 01:17 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... Dit topic volspammen of met beide handen mijn Yamaha vast houden.![]()
[afbeelding]
Lastig he, grijs wordenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, zie nu pas dat jij de OP hebt gedaan
Ik ga opnieuw pittenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, zie nu pas dat jij de OP hebt gedaan
Hier in brabant hebben ze grotere tettenquote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Juist![]()
Het zijn wel Corona meiden met een next door uitstraling![]()
hey oppassen hequote:
quote:Op zondag 10 september 2006 01:20 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey oppassen he
anders ga ik van de week 's avonds ook mee over de dijkjes.
Ga ik voorop rijden - kun je het helemaal niet meer bijhouden
quote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef bvvt het volgende:
en ik ga nu ook
heb geen zin om deze vol te plempen voor de dageraad
BRABAAAAANT FOR THA WINNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hier in brabant hebben ze grotere tetten![]()
![]()
Wat erg zeg, af en toe dat beestje 5 min lichaamsbeweging gevenquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Snelwagen het volgende:
weer terug van Tommy uitlaten![]()
alleen thuis zijn is best relaxd, alleen die hond uitlaten![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
BRABAAAAANT FOR THA WINNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Zijn die van nature zo grootquote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef Crashcat het volgende:
[..]
BRABAAAAANT FOR THA WINNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Vanochtend 3 kwartier, vanmidag 3 kwartierquote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat erg zeg, af en toe dat beestje 5 min lichaamsbeweging geven
Wat voor ras is het?quote:Op zondag 10 september 2006 01:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vanochtend 3 kwartier, vanmidag 3 kwartier
Net ff 5 minuten
jack russelquote:
Relaxdquote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Wat een fantastisch concert geven die mannen van Blof toch iedere keer ..
Geen beter weer kunnen wensen ook, goeie plek gevonden redelijk dicht bij het podium .. Echt übervet !!
quote:Op zondag 10 september 2006 01:34 schreef kratjuh het volgende:
Thuis
Wat een fantastisch concert geven die mannen van Blof toch iedere keer ..
Geen beter weer kunnen wensen ook, goeie plek gevonden redelijk dicht bij het podium .. Echt übervet !!
En nu pitten, slaapze folks ..
Humz das al de derde die ik ken en Tommy heet...quote:Op zondag 10 september 2006 01:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heeft mijn tante ook en heet ook Tommy
ADHD krengen maar wel lief
Zag ik al ..quote:Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klinkt tov
![]()
Je mist trouwens een topic in je posthistorie
jah joh?quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 01:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Humz das al de derde die ik ken en Tommy heet...
Zo hoort het ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zag ik al ..
Maar concert gaat voor ..![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 08:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Veul plezier strax allemaal [afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 08:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Jij mag weer een ochtendje naar de manege?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de opvolgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam.
Het is ook nooit meer teruggekomen.![]()
Jij gaat toch ook rijdenquote:
Neuh, ik ga straks de motor poetsen en dan vanmiddag weer vies makenquote:Op zondag 10 september 2006 09:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook met de Bolleuh meeging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Makster op 10-09-2006 10:18:24 ]Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Wat denk je zelfquote:Op zondag 10 september 2006 09:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rossi gaat hard![]()
Vandaag met Mamsebams rijden of mag je niet achterop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Makster het volgende:
NIET VOOR WB !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Rib-i op 10-09-2006 10:25:13 ]
Oopsquote:
Ik denk dat je niet achterop mag en dat je mag rijden op alles wat <50cc is met bromfietsrijbewijsquote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat denk je zelfik ga zelf rijden
![]()
NOH!!!! Nee, laat ik dat nog maar niet doen op een 1100
![]()
Ik jou ook nietquote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen pratenIemand een geluidsfragment van rossi?
![]()
STOPquote:Op zondag 10 september 2006 10:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet achterop mag en dat je mag rijden op alles wat <50cc is met bromfietsrijbewijs![]()
Ik denk dat het mooi weer is
Ik denk dat ik een bakkie koffie ga zetten
Ik denk dat de pausmobiel niet comfortabel is in de woestijn
Ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk wat jij denkt![]()
[..]
Ik jou ook niet
quote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
STOPJe haalt het bloed onder me nagels vandaan! !
![]()
Pas op heh, Rib is een negerquote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
STOPJe haalt het bloed onder me nagels vandaan! !
![]()
Need no thanksquote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens.<- oude smiley.
![]()
Thanks voor de spoilers I guess.![]()
quote:
Hahaquote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
You 're welcomequote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Die bestond al hoorquote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
<--- HICHAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 1 nieuwe smiley!
En toch is hij nieuw voor mij!quote:Op zondag 10 september 2006 10:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Die bestond al hoorStond er alleen niet bij in de lijst
Die is idd TE erg. Behalve heel lelijk ook nog is zo labiel als de pest. En dan trouwen moet een stuck up plastisch chirurg en je hebt een geniale combinatiequote:Op zondag 10 september 2006 10:37 schreef -XX- het volgende:
[..]Aaaa wat is dat voor gedrocht!
![]()
, die tieten
EN EN HAAAAAA Die lippen!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ze het uit eigen wil hebben gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 10:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Die is idd TE erg. Behalve heel lelijk ook nog is zo labiel als de pest. En dan trouwen moet een stuck up plastisch chirurg en je hebt een geniale combinatie![]()
![]()
Fasterquote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen pratenIemand een geluidsfragment van rossi?
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
OPeeeJem, wat ben je laat wakker.Slaapt het zo lekker uit dat nieuwe huis? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |