abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41661201
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham bedoelt qua kilometers. Kom dit jaar nog niet eens op 1.500 kilometer met de motor.


Dat heb ik afgelopen week al gehaald volgens mij
pi_41661220
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham bedoelt qua kilometers. Kom dit jaar nog niet eens op 1.500 kilometer met de motor.
Quote nou maar weer, want je begint steeds onduidelijker te worden
pi_41661222
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef BazzieK het volgende:

[..]

pff... dat is al iets meer als een uur rijden voor mij het is wel weekend.... zondag = uitslapen voor mij tegenwoorden

plus dat ik het niet eens weet te vinden
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:50:05 #104
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661276
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

pff... dat is al iets meer als een uur rijden voor mij het is wel weekend.... zondag = uitslapen voor mij tegenwoorden

plus dat ik het niet eens weet te vinden
Slappe smoes hoor, wie slaapt er nou zo achterlijk laat uit.

En niet vinden slaat helemaal nergens op, is makkelijk te vinden, even naar een andere stad rijden en dan PV zoeken

  zaterdag 9 september 2006 @ 23:51:28 #106
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661295
Haaaaahaaa, nee, ik quote niet meer.

Heb wat hersencellen van -XX- uitgewisselt.
Voel me nu veel gelukkiger dan toen ik nog brilliant was.
pi_41661297
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
Shrek, ik zou een ander blokkie plaatsen, moet toch wel te vinden zijn.
Moet ie wel kijken of dat kosten efficient is op de lange termijn natuurlijk
pi_41661316
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Slappe smoes hoor, wie slaapt er nou zo achterlijk laat uit.

En niet vinden slaat helemaal nergens op, is makkelijk te vinden, even naar een andere stad rijden en dan PV zoeken

je hebt helemaal gelijk... ik ben gewoon lui....
maar ik heb gehoord dat er wel meer Fok!MC'ers zijn die lui zijn
pi_41661318
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
Haaaaahaaa, nee, ik quote niet meer.

Heb wat hersencellen van -XX- uitgewisselt.
Voel me nu veel gelukkiger dan toen ik nog brilliant was. [afbeelding]
pi_41661348
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:52 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk... ik ben gewoon lui....
maar ik heb gehoord dat er wel meer Fok!MC'ers zijn die lui zijn
Vertel,wie?
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:53:20 #111
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:54:05 #112
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661384
Misschien past een ZX6R blokkie wel, weet er nog 1 in Amsterdam te staan.
Ergens langs het water, naast een basketbalveldje, allleen en verloren.
pi_41661394
I'm out, voordat mijn brilliante hersencellen ook aangetast worden
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:54:55 #114
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41661423
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mark, dit is mijn favoriet, beetje vetmesten, wat siliconen erbij, en het wordt nog wel wat.

[afbeelding]

Heeft potentie inderdaad, ze heeft alleen stront op der arm zitten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41661440
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
Kosten effi..wat.. bullshit..
pi_41661441
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:52 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vertel,wie?
sja, een of andere mafkees die zich iedere keer te laat voor school inschrijft enzo...
lambal word ie nog wel eens genoemd
pi_41661447
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien past een ZX6R blokkie wel, weet er nog 1 in Amsterdam te staan.
Ergens langs het water, naast een basketbalveldje, allleen en verloren.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:55:39 #118
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41661449
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:

[..]

10:00 PV Den Bosch
Waaro En vooral wie en waarheen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41661459
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
I'm out, voordat mijn brilliante hersencellen ook aangetast worden
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:56:00 #120
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661474
Nee, Hicham had het al over vlekken op de camera.

En het is op de CCD that is, nog van de foto's van het pussy scheren..
.. je moet als fotograaf ook privé en zakelijk gescheiden houden.
pi_41661483
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef Makster het volgende:

[..]

Waaro En vooral wie en waarheen
10:00, Provinciehuis Den Bosch, dijkjes knallen onder leiding van Gawaine en Mercy denk ik
pi_41661509
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

sja, een of andere mafkees die zich iedere keer te laat voor school inschrijft enzo...
lambal word ie nog wel eens genoemd
Wat een zot zeg Zal wel niks van terecht komen, kan hooguit nog ambtenaar worden of ergens bonnetjes gaan schrijven ofzo
pi_41661540
Koud hè

なんだっけ
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:57:49 #124
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661558
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Crashcat het volgende:
Koud hè

[afbeelding]
Als het koud is is de voorkant juist interessant
pi_41661565
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou 'em naar Afghanistan zenden.
quoten
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:58:16 #127
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41661567
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:

[..]

10:00, Provinciehuis Den Bosch, dijkjes knallen onder leiding van Gawaine en Mercy denk ik
Provinciehuis, is dat een soort stadskantoor alleen dan voor dorpen ofzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:58:42 #128
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:59:14 #129
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:00:47 #130
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41661665
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, Bazziek, neem een Tom Tom mee, want op de dijkjes ben je die anderen kwijt. [afbeelding]
Ik zeg eerlijk dat ik best was geschrokken de eerste paar honderd meter
pi_41661680
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Crashcat het volgende:
Koud hè

[afbeelding]
heb nog wel wat ruimte onder m'n deken
  zondag 10 september 2006 @ 00:01:59 #132
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661708
De eerste meet vond ik ook pittig, en de opvolgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam.
Het is ook nooit meer teruggekomen.
  zondag 10 september 2006 @ 00:02:19 #133
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41661720
En ik ben aan het overwegen eventueel een ander blok erin te zetten ja. HEt is alleen de keus. Ga ik geld opzij zetten voor een totaal andere motor en rij ik deze door. Of ga ik 'm maken en proberen in te ruilen
  zondag 10 september 2006 @ 00:03:02 #134
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41661756
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de opvolgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam. [afbeelding]
Het is ook nooit meer teruggekomen.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41661758
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Makster het volgende:

[..]

Provinciehuis, is dat een soort stadskantoor alleen dan voor dorpen ofzo
Nee Den Bosch is de hoofdstad van Brabant en daar zitten heel veel ambtenaren opgepropt



Dat hoge ding dat je vanuit de verte al ziet dus:

  zondag 10 september 2006 @ 00:03:25 #136
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41661768
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben aan het overwegen eventueel een ander blok erin te zetten ja. HEt is alleen de keus. Ga ik geld opzij zetten voor een totaal andere motor en rij ik deze door. Of ga ik 'm maken en proberen in te ruilen
Wat is er kapot dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:03:25 #137
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41661769
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de op volgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam. [afbeelding]
Dat is zo ja. Je oet er eventjes aan wennen. En toegeven dat je niet zo snel bent
  zondag 10 september 2006 @ 00:03:41 #138
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661789
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, Bazziek, neem een Tom Tom mee, want op de dijkjes ben je die anderen kwijt. [afbeelding]
pi_41661836
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben aan het overwegen eventueel een ander blok erin te zetten ja. HEt is alleen de keus. Ga ik geld opzij zetten voor een totaal andere motor en rij ik deze door. Of ga ik 'm maken en proberen in te ruilen
Gewoon lekker een RSV kopen en de ZZR inruilen op een crosser

En dan een paar maanden klappen van je vriendin ontwijken
pi_41661845
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Wat is er kapot dan
Wat niet
  zondag 10 september 2006 @ 00:05:37 #142
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661894
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik mijn GSX-R1100WP kocht, had ik daar een lening voor genomen, en niets overlegd of aangekondigt thuis.
  zondag 10 september 2006 @ 00:06:39 #144
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41661912
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Wat is er kapot dan
2e versnelling is er niet meer
pi_41661944
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik mijn GSX-R1100WP kocht, had ik daar een lening voor genomen, en niets overlegd of aangekondigt thuis.
Du bist meine held
なんだっけ
  zondag 10 september 2006 @ 00:07:38 #146
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41661945
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Nee Den Bosch is de hoofdstad van Brabant en daar zitten heel veel ambtenaren opgepropt

[afbeelding]

Dat hoge ding dat je vanuit de verte al ziet dus:

[afbeelding]
Wat is eigenlijk de locatie van die kolos?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:08:09 #147
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:08:31 #148
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41661980
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
Strippen dat ding, frame zwart coaten, ander blok erin, SBK stuur ter compensatie van de bierpens, en gááán.
Yep Yep

Kaal maken, Gixxer 1000 K4 voorvork met brembo radiaal. SBK stuur met draden door het stuur. Blade blok erin knutselen en mono Duc achterbrug met Triump achtervelg

Frame zwart coaten en een Street machines voorkuipje monteren, komt goed
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41661992
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de locatie van die kolos?
Bezoekadres: Provincie Noord-Brabant
Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch
  zondag 10 september 2006 @ 00:08:58 #150
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41661997
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik mijn GSX-R1100WP kocht, had ik daar een lening voor genomen, en niets overlegd of aangekondigt thuis.

En toen er een woordenwisseling ontstond reed je weg op je suzuki

Of 3 mnuten later
  zondag 10 september 2006 @ 00:09:08 #151
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41662002
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Sommigen quoten iets van minuuuuuten geleden.
[insert:blabla.gif]
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41662003
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Sommigen quoten iets van minuuuuuten geleden.
pi_41662039
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Sommigen quoten iets van minuuuuuten geleden.
en sommige mensen quoten niet

quote:
Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Makster het volgende:

[..]

Yep Yep

Kaal maken, Gixxer 1000 K4 voorvork met brembo radiaal. SBK stuur met draden door het stuur. Blade blok erin knutselen en mono Duc achterbrug met Triump achtervelg

Frame zwart coaten en een Street machines voorkuipje monteren, komt goed
en terwijl je daarmee bezig bent een paar weken /maanden niet rijden
  zondag 10 september 2006 @ 00:10:55 #154
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662067
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Makster het volgende:

[..]

Yep Yep

Kaal maken, Gixxer 1000 K4 voorvork met brembo radiaal. SBK stuur met draden door het stuur. Blade blok erin knutselen en mono Duc achterbrug met Triump achtervelg

Frame zwart coaten en een Street machines voorkuipje monteren, komt goed
  zondag 10 september 2006 @ 00:11:12 #155
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41662080
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Bezoekadres: Provincie Noord-Brabant
Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch
das idd erg handig te vinden ja
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:11:17 #156
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662081
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Roderick2085 het volgende:


en terwijl je daarmee bezig bent een paar weken /maanden niet rijden
Maar dan heb je ook wat heh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:12:29 #157
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662126
Damn, en jij werkt bij een helpdesk?

I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google

De eerste hit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=provinciehuis+den+bosch&meta=
pi_41662137
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:11 schreef bvvt het volgende:

[..]

das idd erg handig te vinden ja
  zondag 10 september 2006 @ 00:13:14 #159
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662198
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, en jij werkt bij een helpdesk?

I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google

De eerste hit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=provinciehuis+den+bosch&meta=
volgens mij klopt die zin alle 9 de keren niet

tijd om te gaan slapen

i
  zondag 10 september 2006 @ 00:14:49 #161
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41662216
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, en jij werkt bij een helpdesk?

I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google

De eerste hit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=provinciehuis+den+bosch&meta=
hey, 't is weekend hè, dan ben ik braindead.

vind het al knap dat ik de OP in de FOK WIKI heb weten te pleuren
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:15:24 #162
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662243
Nee, bij de eerste woordewisseling was ik gewoon doof, en daarna is er nog amper over gesproken..

Was wel de inleiding voor mijn first life crisis.
Het ene jaar een nieuwe motor, het andere jaar een nieuwe vriendinerbij.
pi_41662247
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef bvvt het volgende:

[..]

hey, 't is weekend hè, dan ben ik braindead.

vind het al knap dat ik de OP in de FOK WIKI heb weten te pleuren
Vinden wij ook heel knap van je hoor Grote week voor je he, eerst eindelijk zindelijk en nu de Fok!Wiki
pi_41662268
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, bij de eerste woordewisseling was ik gewoon doof, en daarna is er nog amper over gesproken..

Was wel de inleiding voor mijn first life crisis.
Het ene jaar een nieuwe motor, het andere jaar een nieuwe vriendinerbij.
Het is dat ik zou lui ben anders zou ik wel eens oude topics gaan doorspitten
  zondag 10 september 2006 @ 00:16:12 #165
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662274
Nee, ik wist dat die zin niet echt klopte, maar daarvoor heb ik ook een hersencellen transplantatie gehad.
Kan ik mij beter inleuven in andere mensen.
  zondag 10 september 2006 @ 00:16:45 #166
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662305
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, bij de eerste woordewisseling was ik gewoon doof, en daarna is er nog amper over gesproken..

Was wel de inleiding voor mijn first life crisis.
Het ene jaar een nieuwe motor, het andere jaar een nieuwe vriendinerbij.


Ook zonder te vragen zeker
En bij die woordenwisseling stapte je op je suzuki en reed je naar je buitenvrouw
  zondag 10 september 2006 @ 00:17:16 #167
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662319
Ok, stel ik kan morgen niet om 10:00 uur bij de PV zijn. Zijn er nog andere niet Brabant Ballen die zin en tijd hebben om een stuk(je) te rijden. Beetje jammer dat we zo ver uit elkaar wonen

Beter komt iedereen naar Dordt e.o. OF we huren met zijn alle een garage en dan verbouwen we die tot penthouse of we kopen een penthouse met garage
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:17:32 #168
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:17:53 #169
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662346
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, bij de eerste woordewisseling was ik gewoon doof, en daarna is er nog amper over gesproken..

Was wel de inleiding voor mijn first life crisis.
Het ene jaar een nieuwe motor, het andere jaar een nieuwe vriendinerbij.
Ga is qouten, ik volg je niet meer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:18:58 #170
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662384
De Gixxer werd binnen 2 maanden gestolen.

En toen ik de eerste keer 240 km/u er mee reed, was ik er nog wel zuinig op..
.. wilde er eerst van genieten, zonder af te raggen, en tot de volgende oliebeurt wachten om de top uit te proberen.
pi_41662386
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Makster het volgende:
Ok, stel ik kan morgen niet om 10:00 uur bij de PV zijn. Zijn er nog andere niet Brabant Ballen die zin en tijd hebben om een stuk(je) te rijden. Beetje jammer dat we zo ver uit elkaar wonen

Beter komt iedereen naar Dordt e.o. OF we huren met zijn alle een garage en dan verbouwen we die tot penthouse of we kopen een penthouse met garage
Goed plan, betalen we ook procentueel naar verhouding van het inkomen?
  zondag 10 september 2006 @ 00:19:16 #172
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662394
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Makster het volgende:
Ok, stel ik kan morgen niet om 10:00 uur bij de PV zijn. Zijn er nog andere niet Brabant Ballen die zin en tijd hebben om een stuk(je) te rijden. Beetje jammer dat we zo ver uit elkaar wonen

Beter komt iedereen naar Dordt e.o. OF we huren met zijn alle een garage en dan verbouwen we die tot penthouse of we kopen een penthouse met garage
Als het weer de volgende week ook zo goed is moeten we van de week maar eens iets in jouw richting bespreken. Welke richting is dat
  zondag 10 september 2006 @ 00:20:21 #173
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662428
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
De Gixxer werd binnen 2 maanden gestolen. [afbeelding]

En toen ik de eerste keer 240 km/u er mee reed, was ik er nog wel zuinig op..
.. wilde er eerst van genieten, zonder af te raggen, en tot de volgende oliebeurt wachten om de top uit te proberen.
Dat is toch een naked?
  zondag 10 september 2006 @ 00:20:23 #174
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662450
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
Als je naar mij toe rijdt, komt je langs Makster.
Wie wil er nou naar jou toe
  zondag 10 september 2006 @ 00:21:09 #176
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:21:45 #177
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662469


Ik heb hier wel een aantal Fok! MC meetings gehad.
Zelfs 9 aparte keren MC leden thuis gehad.

Waarvan er 3 bleven slapen, en eentje zelfs nog een keer.
  zondag 10 september 2006 @ 00:22:06 #178
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662482
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:19 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Goed plan, betalen we ook procentueel naar verhouding van het inkomen?
Puik plan
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Als het weer de volgende week ook zo goed is moeten we van de week maar eens iets in jouw richting bespreken. Welke richting is dat
Moerdijk over, dan ben je er wel. OF de A15 uit rijden dan komje ook in de buurt of er in ieder geval langs You do the math. Vond Utrecht een beste plek om te meeten. Lekker centraal en met minder dan 34 man zit er misschien ook nog wel tempo in
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:22:39 #179
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662505
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Een Gixxxer is nóóóóit een naked. Althans voordat er een streetgfighter van gemaakt wordt.
De 1e hit op Google was een streetfighter
  zondag 10 september 2006 @ 00:22:41 #180
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662508
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:


Ik heb hier wel een aantal Fok! MC meetings gehad.
Zelfs 5 keer MC leden thuis gehad.

Waarvan er 3 bleven slapen, en eentje zelfs nog een keer.
Waaarvan ik al 3 keer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41662511
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:


Ik heb hier wel een aantal Fok! MC meetings gehad.
Zelfs 4 keer MC leden thuis gehad.
Moet je wel een mooie route ofzo regelen he
  zondag 10 september 2006 @ 00:23:24 #182
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:23:24 #183
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662537
Nooit blijven slapen though, vieze slet
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41662548
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Waarvan er 3 bleven slapen, en eentje zelfs nog een keer.
Keihharde neuqsecks dus?

Hmm, tussen 2 fora met totaal andere poststijlen wisselen is niet altijd even handig
  zondag 10 september 2006 @ 00:23:49 #185
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662552
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
Aantal is aangepast inmiddels. [afbeelding]
Van 3, naar 4, naar 5 naar 6
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41662566
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef Makster het volgende:
Nooit blijven slapen though, vieze slet
  zondag 10 september 2006 @ 00:24:22 #187
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662573
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Keihharde neuqsecks dus?

Hmm, tussen 2 fora met totaal andere poststijlen wisselen is niet altijd even handig
Gewoon jezelf blijven pisvlek dat is altijd het beste
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:25:25 #188
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662614
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
pi_41662674
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Makster het volgende:

[..]

Gewoon jezelf blijven pisvlek dat is altijd het beste
Dan had ik na 3 minuten al een permban te pakken
  zondag 10 september 2006 @ 00:27:13 #190
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41662687
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
Zet maar een route uit, ik kom wel opdagen
pi_41662693
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef Rib-i het volgende:
i [afbeelding]

[afbeelding]
  zondag 10 september 2006 @ 00:28:44 #193
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662736
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
Proberen kan nooit kwaad
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dan had ik na 3 minuten al een permban te pakken
SChappelijke tijd
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:29:20 #194
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662751
Neih, was al naar 9... RB is hier al 2 keer op eigen innitiatief geweest.
En met de BQ, waarvan hij in totaal 2 keer bleef maffen.

De Lim(s) 2 keer, zonder maffen.
Martie 1 keer
- en met de BBQ.

De nagenoeg complete oude groep met de BBQ
PatM een keer apart.

Mark spant de kroon met 3 keer.

Komt op 10..
  zondag 10 september 2006 @ 00:29:57 #195
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41662768
Als we in dit tempo doorgaan dan kunnen we zo een nieuw topic openen met de link van de WIKI
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41662833
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:28 schreef Makster het volgende:

[..]

SChappelijke tijd
Moet de mods ook de tijd geven he
pi_41662851
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Neih, was al naar 9... RB is hier al 2 keer op eigen innitiatief geweest.
En met de BQ, waarvan hij in totaal 2 keer bleef maffen.

De Lim(s) 2 keer, zonder maffen.
Martie 1 keer
- en met de BBQ.

De nagenoeg complete oude groep met de BBQ
PatM een keer apart.

Mark spant de kroon met 3 keer.

Komt op 10..
BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ?

pi_41662869
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef bvvt het volgende:
Als we in dit tempo doorgaan dan kunnen we zo een nieuw topic openen met de link van de WIKI
Tja, maar dalijk heb je weer van die mensen die claimen normaal te zijn en gaan slapen
  zondag 10 september 2006 @ 00:33:05 #199
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662912
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Neih, was al naar 9... RB is hier al 2 keer op eigen innitiatief geweest.
En met de BQ, waarvan hij in totaal 2 keer bleef maffen.

De Lim(s) 2 keer, zonder maffen.
Martie 1 keer
- en met de BBQ.

De nagenoeg complete oude groep met de BBQ
PatM een keer apart.

Mark spant de kroon met 3 keer.

Komt op 10..
Naast de kwantiteit moet je oo kde kwalitiet van onze meetings niet vergeten heh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:33:07 #200
124095 Worldbeater
The naked biker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')