quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham bedoelt qua kilometers. Kom dit jaar nog niet eens op 1.500 kilometer met de motor.![]()
![]()
![]()
Quote nou maar weer, want je begint steeds onduidelijker te wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham bedoelt qua kilometers. Kom dit jaar nog niet eens op 1.500 kilometer met de motor.![]()
![]()
![]()
pff... dat is al iets meer als een uur rijden voor mijquote:
Slappe smoes hoor, wie slaapt er nou zo achterlijk laat uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff... dat is al iets meer als een uur rijden voor mijhet is wel weekend.... zondag = uitslapen voor mij tegenwoorden
plus dat ik het niet eens weet te vinden
Moet ie wel kijken of dat kosten efficient is op de lange termijn natuurlijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
Shrek, ik zou een ander blokkie plaatsen, moet toch wel te vinden zijn.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slappe smoes hoor, wie slaapt er nou zo achterlijk laat uit.
En niet vinden slaat helemaal nergens op, is makkelijk te vinden, even naar een andere stad rijden en dan PV zoeken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
Haaaaahaaa, nee, ik quote niet meer.![]()
Heb wat hersencellen van -XX- uitgewisselt.
Voel me nu veel gelukkiger dan toen ik nog brilliant was. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je hebt helemaal gelijk... ik ben gewoon lui....
maar ik heb gehoord dat er wel meer Fok!MC'ers zijn die lui zijn![]()
Heeft potentie inderdaad, ze heeft alleen stront op der arm zittenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mark, dit is mijn favoriet, beetje vetmesten, wat siliconen erbij, en het wordt nog wel wat.![]()
[afbeelding]
![]()
sja, een of andere mafkees die zich iedere keer te laat voor school inschrijft enzo...quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien past een ZX6R blokkie wel, weet er nog 1 in Amsterdam te staan.
Ergens langs het water, naast een basketbalveldje, allleen en verloren.
Waaroquote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef hicham het volgende:
I'm out, voordat mijn brilliante hersencellen ook aangetast worden![]()
![]()
Wat een zot zegquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, een of andere mafkees die zich iedere keer te laat voor school inschrijft enzo...
lambal word ie nog wel eens genoemd
quotenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou 'em naar Afghanistan zenden.
Provinciehuis, is dat een soort stadskantoor alleen dan voor dorpen ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
10:00, Provinciehuis Den Bosch, dijkjes knallen onder leiding van Gawaine en Mercy denk ik
Ik zeg eerlijk dat ik best was geschrokken de eerste paar honderd meterquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, Bazziek, neem een Tom Tom mee, want op de dijkjes ben je die anderen kwijt. [afbeelding]

quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de opvolgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam. [afbeelding]
Het is ook nooit meer teruggekomen.![]()
Neequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Provinciehuis, is dat een soort stadskantoor alleen dan voor dorpen ofzo![]()
![]()
Wat is er kapot danquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben aan het overwegen eventueel een ander blok erin te zetten ja. HEt is alleen de keus. Ga ik geld opzij zetten voor een totaal andere motor en rij ik deze door. Of ga ik 'm maken en proberen in te ruilen
Dat is zo ja. Je oet er eventjes aan wennen. En toegeven dat je niet zo snel bentquote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de op volgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, Bazziek, neem een Tom Tom mee, want op de dijkjes ben je die anderen kwijt. [afbeelding]
Gewoon lekker een RSV kopen en de ZZR inruilen op een crosserquote:Op zondag 10 september 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
En ik ben aan het overwegen eventueel een ander blok erin te zetten ja. HEt is alleen de keus. Ga ik geld opzij zetten voor een totaal andere motor en rij ik deze door. Of ga ik 'm maken en proberen in te ruilen
quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik mijn GSX-R1100WP kocht, had ik daar een lening voor genomen, en niets overlegd of aangekondigt thuis.
Du bist meine heldquote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik mijn GSX-R1100WP kocht, had ik daar een lening voor genomen, en niets overlegd of aangekondigt thuis.
Wat is eigenlijk de locatie van die kolos?quote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NeeDen Bosch is de hoofdstad van Brabant en daar zitten heel veel ambtenaren opgepropt
[afbeelding]
Dat hoge ding dat je vanuit de verte al ziet dus:
[afbeelding]
Yep Yepquote:Op zondag 10 september 2006 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
Strippen dat ding, frame zwart coaten, ander blok erin, SBK stuur ter compensatie van de bierpens, en gááán.
Bezoekadres: Provincie Noord-Brabantquote:Op zondag 10 september 2006 00:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de locatie van die kolos?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Toen ik mijn GSX-R1100WP kocht, had ik daar een lening voor genomen, en niets overlegd of aangekondigt thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |