abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41659923


tvp
なんだっけ
pi_41659925
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef -XX- het volgende:
Maak het me pc nog even moeilijker!, het hapert als de neten
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:17:34 #53
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41659995
Ik heb maar één 1000 CC er tussen zien staan. De rest was 600 of kleiner. In ieder geval <25Kw
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:18:28 #54
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41660019
Tering - ik snap echt helemaal nix van die verrecte fok wiki
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41660061
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:18 schreef bvvt het volgende:
Tering - ik snap echt helemaal nix van die verrecte fok wiki
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:20:58 #56
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660113
Oh ja, ik heb de dikste motor van de Fok! MC.

De rest zijn allemaal <900 pussy's.
En een BMW telt voor de PK statistieken al helemaal niet mee...
pi_41660160
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, ik heb de dikste motor van de Fok! MC.

De rest zijn allemaal <900 pussy's.
En een BMW telt voor de PK statistieken al helemaal niet mee...
Nou nog iets kopen wat de bocht om wil En niet zon homofiele 15 jaar oude FZR
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:26:11 #58
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:27:36 #59
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660359
Volgende week eerst eens nieuwe koppelingsveren monteren. Ben benieuwd.
Heb voor de verkoop van de TLR nog niet zoveel moeite gedaan verder.
Zag al een aantal kansen voorbij komen, en heb verzaakt in twijfel.

Goodnight all. i
pi_41660370
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:18 schreef bvvt het volgende:
Tering - ik snap echt helemaal nix van die verrecte fok wiki
Sowieso schrijf je zo.
pi_41660457
woot, anders staan er even 11 vensters van fok open
Hij opent steeds in een nieuw venster
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:31:01 #62
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660471
Ow, trouwens wel vanavond contact gehad met een eigenaar van de mooiste FZR750R van Nederland, staat al maanden te koop, maar volgende week komt er een koper bij hem kijken.
pi_41660505
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:35 schreef bvvt het volgende:
Mijn favo spelletjes:
Deltaforce - zo een beetje alle delen in mijn bezit
C&C - ook zo'n beetje alle delen in bezit
Ghost Recon
alleen jammer dat m'n videokaart te brak is om de nieuwste te kunnen spelen
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Het is weekend, en wij willen naakt!!!!!!

[afbeelding]

Over naakt gesproken, zou Faithy een nieuwe vriend hebben dat ze zo weinig post?
En waar is Kratjuh......................
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:15 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]

tvp
jij hebt wel eens leukere tvp's geplaatst
pi_41660516
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, trouwens wel vanavond contact gehad met een eigenaar van de mooiste FZR750R van Nederland, staat al maanden te koop, maar volgende week komt er een koper bij hem kijken. [afbeelding]
Foto?
なんだっけ
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:32:32 #65
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41660527
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, trouwens wel vanavond contact gehad met een eigenaar van de mooiste FZR750R van Nederland, staat al maanden te koop, maar volgende week komt er een koper bij hem kijken. [afbeelding]
ZZR niks voor jou


pi_41660566
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Ghost Recon
alleen jammer dat m'n videokaart te brak is om de nieuwste te kunnen spelen
[..]


[..]

jij hebt wel eens leukere tvp's geplaatst
Ja, sorry...

Heb geen ene libido meer over, nu ik nog steeds bezig met inpakken ben.
なんだっけ
pi_41660592
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:

[..]

ZZR niks voor jou


pi_41660650
Vergeef je me nu, Roderik?

なんだっけ
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:35:24 #69
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41660655
Oeeeeeiii



Word er morgen nog gereden
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:35:24 #70
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660656
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.



Wegens rechte remschijven.

ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:36:21 #71
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41660692
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Ghost Recon
alleen jammer dat m'n videokaart te brak is om de nieuwste te kunnen spelen
Ah, jij haalt de spelletjesposts weer aan. Ik kende 2 spelletjes.
Halo en nog één die ik was vergeten. Ik weet het weer
Halo 2
pi_41660696
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.

[afbeelding]

Wegens rechte remschijven.

ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.
Je brengt me op een idee
Waar staat de motor?
なんだっけ
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:37:32 #73
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660735
i Sleep well
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:37:52 #75
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41660748
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.

[afbeelding]

Wegens rechte remschijven.

ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.
Dat zijn de reparatiekosten
pi_41660758
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Makster het volgende:
Word er morgen nog gereden
10:00 PV Den Bosch
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:38:48 #77
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660807
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Crashcat het volgende:
Vergeef je me nu, Roderik?

[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Makster het volgende:
Oeeeeeiii

[afbeelding]

Word er morgen nog gereden
ook zeker niet verkeerd

morgen rijden... sja... denk dat ik eens de vecht op ga zoeken
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Ah, jij haalt de spelletjesposts weer aan. Ik kende 2 spelletjes.
Halo en nog één die ik was vergeten. Ik weet het weer
Halo 2
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:39:40 #79
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41660818
hmmm
Als eht goed is moet de wiki pagina nu werken
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:40:35 #80
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660850
Eindhoven Craskut.


Wegens ruimtegebrek ben ik helaas genoodzaakt mijn Yamaha FZR 750 te koop aan te bieden. Deze motor verkeerd optisch en technisch in zeer goede staat. De motor heeft 34000 km gelopen. Achterband en accu zijn recent vernieuwd. Handvatverwarming. Geen roest of deuken.
Bel voor een proefrit.
pi_41660857
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.

[afbeelding]

Wegens rechte remschijven.

ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.
pi_41660876
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mark, dit is mijn favoriet, beetje vetmesten, wat siliconen erbij, en het wordt nog wel wat.

[afbeelding]

Zou er nu ook nog wel op gaan liggen
pi_41660891
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
En hier ga ik voor de spontane uitstraling.

[afbeelding]

Check dat handje rechts.

En Wtf, doe ze allemaal maar.
pi_41660904
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef bvvt het volgende:
hmmm
Als eht goed is moet de wiki pagina nu werken
linkie?
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:41:58 #85
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660931
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Eindhoven Craskut.


Wegens ruimtegebrek ben ik helaas genoodzaakt mijn Yamaha FZR 750 te koop aan te bieden. Deze motor verkeerd optisch en technisch in zeer goede staat. De motor heeft 34000 km gelopen. Achterband en accu zijn recent vernieuwd. Handvatverwarming. Geen roest of deuken.
Bel voor een proefrit.
Eindhoven, kan je mooi die shell olie hier afdroppen
pi_41660962
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Damn , ging ik bijna quoten.

Ik denk dat ze wel op je wil babysitten.
Daar doe ik het voor. Wat doet chloroform tegenwoordig per liter?
pi_41660967
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:

[..]

10:00 PV Den Bosch
dat gaat hem iig niet worden voor mij
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:43:24 #89
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41660972
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef BazzieK het volgende:

[..]

linkie?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:44:07 #90
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41660999
Volgend weekend nieuwe veren installeren, en dan gaat de Shell olie er vermoedelijk gewoon in.
Het slippen moet dan ook met deze olie verleden tijd zijn.

was het even vergeten te melden............. Moet ook aan alles denken.
pi_41661012
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

dat gaat hem iig niet worden voor mij
pi_41661018
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, ik heb de dikste motor van de Fok! MC.

De rest zijn allemaal <900 pussy's.
En een BMW telt voor de PK statistieken al helemaal niet mee...
En je gebruikt 'm het minst

KutTT

Er zit een vuiltje op de lens van die fotograaf, overal een donkere stip op de foto's
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:45:56 #94
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41661087
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Volgend weekend nieuwe veren installeren, en dan gaat de Shell olie er vermoedelijk gewoon in.
Het slippen moet dan ook met deze olie verleden tijd zijn.

was het even vergeten te melden............. Moet ook aan alles denken.
Nooo0000OOO000oooh

Maarja hoop voor je dat het slippen stopt, is nogal kut met slippende koppeling op de sirkwiedag rond te rijden
pi_41661106
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef hicham het volgende:

[..]

En je gebruikt 'm het minst
pi_41661114
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien ga ik je wel stalken op 18/09/06.

Don't think so.
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:47:30 #98
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41661148
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Als jij em in deze OP alvast aanpast dan moet het goed gaan

het stukkie van onder wie maakt de OP
De OP kan je deze Wiki vinden
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:47:38 #99
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zaterdag 9 september 2006 @ 23:48:39 #100
124095 Worldbeater
The naked biker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')