quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef -XX- het volgende:
Maak het me pc nog even moeilijker!, het hapert als de neten![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:18 schreef bvvt het volgende:
Tering - ik snap echt helemaal nix van die verrecte fok wiki
Nou nog iets kopen wat de bocht om wilquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, ik heb de dikste motor van de Fok! MC.
De rest zijn allemaal <900 pussy's.![]()
En een BMW telt voor de PK statistieken al helemaal niet mee...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:18 schreef bvvt het volgende:
Tering - ik snap echt helemaal nix van die verrecte fok wiki
Ghost Reconquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:35 schreef bvvt het volgende:
Mijn favo spelletjes:
Deltaforce - zo een beetje alle delen in mijn bezit
C&C - ook zo'n beetje alle delen in bezit
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
Het is weekend, en wij willen naakt!!!!!!![]()
[afbeelding]
Over naakt gesproken, zou Faithy een nieuwe vriend hebben dat ze zo weinig post?
En waar is Kratjuh......................
jij hebt wel eens leukere tvp's geplaatstquote:
Foto?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, trouwens wel vanavond contact gehad met een eigenaar van de mooiste FZR750R van Nederland, staat al maanden te koop, maar volgende week komt er een koper bij hem kijken. [afbeelding]
ZZR niks voor jouquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, trouwens wel vanavond contact gehad met een eigenaar van de mooiste FZR750R van Nederland, staat al maanden te koop, maar volgende week komt er een koper bij hem kijken. [afbeelding]
Ja, sorry...quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ghost Recon![]()
alleen jammer dat m'n videokaart te brak is om de nieuwste te kunnen spelen![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
jij hebt wel eens leukere tvp's geplaatst
Ah, jij haalt de spelletjesposts weer aan. Ik kende 2 spelletjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ghost Recon![]()
alleen jammer dat m'n videokaart te brak is om de nieuwste te kunnen spelen![]()
Je brengt me op een ideequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.
[afbeelding]
Wegens rechte remschijven.![]()
ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.![]()
![]()
Dat zijn de reparatiekostenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.
[afbeelding]
Wegens rechte remschijven.![]()
ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Crashcat het volgende:
Vergeef je me nu, Roderik?
[afbeelding]
ook zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Makster het volgende:
Oeeeeeiii
[afbeelding]
Word er morgen nog gereden
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ah, jij haalt de spelletjesposts weer aan. Ik kende 2 spelletjes.
Halo en nog één die ik was vergeten. Ik weet het weer![]()
Halo 2![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ja heeeH, ga geen foto plaatsen, kaap jij hem voor mijn neus weg.
[afbeelding]
Wegens rechte remschijven.![]()
ZZR zonder tweede versnelling doet 1.000 euro.![]()
![]()
Zou er nu ook nog wel op gaan liggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mark, dit is mijn favoriet, beetje vetmesten, wat siliconen erbij, en het wordt nog wel wat.![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
En hier ga ik voor de spontane uitstraling.
[afbeelding]
Check dat handje rechts.
En Wtf, doe ze allemaal maar.
linkie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:39 schreef bvvt het volgende:
hmmm
Als eht goed is moet de wiki pagina nu werken
Eindhoven, kan je mooi die shell olie hier afdroppenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Eindhoven Craskut.
Wegens ruimtegebrek ben ik helaas genoodzaakt mijn Yamaha FZR 750 te koop aan te bieden. Deze motor verkeerd optisch en technisch in zeer goede staat. De motor heeft 34000 km gelopen. Achterband en accu zijn recent vernieuwd. Handvatverwarming.Geen roest of deuken.
Bel voor een proefrit.
Daar doe ik het voor. Wat doet chloroform tegenwoordig per liter?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Damn , ging ik bijna quoten.
Ik denk dat ze wel op je wil babysitten.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat gaat hem iig niet worden voor mij
En je gebruikt 'm het minstquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, ik heb de dikste motor van de Fok! MC.
De rest zijn allemaal <900 pussy's.![]()
En een BMW telt voor de PK statistieken al helemaal niet mee...
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC
Nooo0000OOO000ooohquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Volgend weekend nieuwe veren installeren, en dan gaat de Shell olie er vermoedelijk gewoon in.
Het slippen moet dan ook met deze olie verleden tijd zijn.
was het even vergeten te melden.............Moet ook aan alles denken.
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien ga ik je wel stalken op 18/09/06.
Don't think so.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |