[insert:blabla.gif]quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
Sommigen quoten iets van minuuuuuten geleden.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
en sommige mensen quoten nietquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
en terwijl je daarmee bezig bent een paar weken /maanden niet rijdenquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep Yep
Kaal maken, Gixxer 1000 K4 voorvork met brembo radiaal. SBK stuur met draden door het stuur. Blade blok erin knutselen en mono Duc achterbrug met Triump achtervelg
Frame zwart coaten en een Street machines voorkuipje monteren, komt goed![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep Yep
Kaal maken, Gixxer 1000 K4 voorvork met brembo radiaal. SBK stuur met draden door het stuur. Blade blok erin knutselen en mono Duc achterbrug met Triump achtervelg
Frame zwart coaten en een Street machines voorkuipje monteren, komt goed![]()
das idd erg handig te vinden jaquote:Op zondag 10 september 2006 00:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bezoekadres: Provincie Noord-Brabant
Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch
Maar dan heb je ook wat hehquote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef Roderick2085 het volgende:
en terwijl je daarmee bezig bent een paar weken /maanden niet rijden
quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, en jij werkt bij een helpdesk?
I shall l not ask stupid questions before I started searching with Google
De eerste hit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=provinciehuis+den+bosch&meta=
hey, 't is weekend hè, dan ben ik braindead.quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, en jij werkt bij een helpdesk?
De eerste hit.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=provinciehuis+den+bosch&meta=
Vinden wij ook heel knap van je hoorquote:Op zondag 10 september 2006 00:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, 't is weekend hè, dan ben ik braindead.
vind het al knap dat ik de OP in de FOK WIKI heb weten te pleuren
quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, bij de eerste woordewisseling was ik gewoon doof, en daarna is er nog amper over gesproken..
Was wel de inleiding voor mijn first life crisis.
Het ene jaar een nieuwe motor, het andere jaar een nieuwe vriendinerbij.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, bij de eerste woordewisseling was ik gewoon doof, en daarna is er nog amper over gesproken..
Ga is qouten, ik volg je niet meerquote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:

Goed plan, betalen we ook procentueel naar verhouding van het inkomen?quote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Makster het volgende:
Ok, stel ik kan morgen niet om 10:00 uur bij de PV zijn. Zijn er nog andere niet Brabant Ballen die zin en tijd hebben om een stuk(je) te rijden. Beetje jammer dat we zo ver uit elkaar wonen
Beter komt iedereen naar Dordt e.o. OF we huren met zijn alle een garage en dan verbouwen we die tot penthouse of we kopen een penthouse met garage![]()
Als het weer de volgende week ook zo goed is moeten we van de week maar eens iets in jouw richting bespreken. Welke richting is datquote:Op zondag 10 september 2006 00:17 schreef Makster het volgende:
Ok, stel ik kan morgen niet om 10:00 uur bij de PV zijn. Zijn er nog andere niet Brabant Ballen die zin en tijd hebben om een stuk(je) te rijden. Beetje jammer dat we zo ver uit elkaar wonen
Beter komt iedereen naar Dordt e.o. OF we huren met zijn alle een garage en dan verbouwen we die tot penthouse of we kopen een penthouse met garage![]()
Dat is toch een naked?quote:Op zondag 10 september 2006 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
De Gixxer werd binnen 2 maanden gestolen. [afbeelding]
En toen ik de eerste keer 240 km/u er mee reed, was ik er nog wel zuinig op..
.. wilde er eerst van genieten, zonder af te raggen, en tot de volgende oliebeurt wachten om de top uit te proberen.
Wie wil er nou naar jou toequote:Op zondag 10 september 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
Als je naar mij toe rijdt, komt je langs Makster.![]()
Puik planquote:Op zondag 10 september 2006 00:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed plan, betalen we ook procentueel naar verhouding van het inkomen?![]()
![]()
Moerdijk over, dan ben je er wel. OF de A15 uit rijden dan komje ook in de buurt of er in ieder geval langsquote:Op zondag 10 september 2006 00:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als het weer de volgende week ook zo goed is moeten we van de week maar eens iets in jouw richting bespreken. Welke richting is dat![]()
De 1e hit op Google was een streetfighterquote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Een Gixxxer is nóóóóit een naked.Althans voordat er een streetgfighter van gemaakt wordt.
Waaarvan ik al 3 keerquote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb hier wel een aantal Fok! MC meetings gehad.
Zelfs 5 keer MC leden thuis gehad.![]()
![]()
Waarvan er 3 bleven slapen, en eentje zelfs nog een keer.![]()
Moet je wel een mooie route ofzo regelen hequote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb hier wel een aantal Fok! MC meetings gehad.
Zelfs 4 keer MC leden thuis gehad.![]()
![]()
Keihharde neuqsecks dus?quote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
Waarvan er 3 bleven slapen, en eentje zelfs nog een keer.![]()
Van 3, naar 4, naar 5 naar 6quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
Aantal is aangepast inmiddels. [afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef Makster het volgende:
Nooit blijven slapen though, vieze slet![]()
Gewoon jezelf blijven pisvlek dat is altijd het bestequote:Op zondag 10 september 2006 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Keihharde neuqsecks dus?
Hmm, tussen 2 fora met totaal andere poststijlen wisselen is niet altijd even handig![]()
Dan had ik na 3 minuten al een permban te pakkenquote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven pisvlek dat is altijd het beste![]()
Zet maar een route uit, ik kom wel opdagenquote:Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
Proberen kan nooit kwaadquote:Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
SChappelijke tijdquote:Op zondag 10 september 2006 00:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan had ik na 3 minuten al een permban te pakken
BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ? BBQ?quote:Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Neih, was al naar 9... RB is hier al 2 keer op eigen innitiatief geweest.
En met de BQ, waarvan hij in totaal 2 keer bleef maffen.
De Lim(s) 2 keer, zonder maffen.
Martie 1 keer
- en met de BBQ.
De nagenoeg complete oude groep met de BBQ
PatM een keer apart.
Mark spant de kroon met 3 keer.
Komt op 10..![]()
Tja, maar dalijk heb je weer van die mensen die claimen normaal te zijn en gaan slapenquote:Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef bvvt het volgende:
Als we in dit tempo doorgaan dan kunnen we zo een nieuw topic openen met de link van de WIKI
Naast de kwantiteit moet je oo kde kwalitiet van onze meetings niet vergeten hehquote:Op zondag 10 september 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
Neih, was al naar 9... RB is hier al 2 keer op eigen innitiatief geweest.
En met de BQ, waarvan hij in totaal 2 keer bleef maffen.
De Lim(s) 2 keer, zonder maffen.
Martie 1 keer
- en met de BBQ.
De nagenoeg complete oude groep met de BBQ
PatM een keer apart.
Mark spant de kroon met 3 keer.
Komt op 10..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |