Zo hoort het ookquote:Op zondag 10 september 2006 01:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zag ik al ..
Maar concert gaat voor ..![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 08:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
Veul plezier strax allemaal [afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 08:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Jij mag weer een ochtendje naar de manege?
quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de opvolgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam.
Het is ook nooit meer teruggekomen.![]()
Jij gaat toch ook rijdenquote:
Neuh, ik ga straks de motor poetsen en dan vanmiddag weer vies makenquote:Op zondag 10 september 2006 09:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook met de Bolleuh meeging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Makster op 10-09-2006 10:18:24 ]Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Wat denk je zelfquote:Op zondag 10 september 2006 09:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rossi gaat hard![]()
Vandaag met Mamsebams rijden of mag je niet achterop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Makster het volgende:
NIET VOOR WB !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Rib-i op 10-09-2006 10:25:13 ]
Oopsquote:
Ik denk dat je niet achterop mag en dat je mag rijden op alles wat <50cc is met bromfietsrijbewijsquote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat denk je zelfik ga zelf rijden
![]()
NOH!!!! Nee, laat ik dat nog maar niet doen op een 1100
![]()
Ik jou ook nietquote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen pratenIemand een geluidsfragment van rossi?
![]()
STOPquote:Op zondag 10 september 2006 10:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet achterop mag en dat je mag rijden op alles wat <50cc is met bromfietsrijbewijs![]()
Ik denk dat het mooi weer is
Ik denk dat ik een bakkie koffie ga zetten
Ik denk dat de pausmobiel niet comfortabel is in de woestijn
Ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk wat jij denkt![]()
[..]
Ik jou ook niet
quote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
STOPJe haalt het bloed onder me nagels vandaan! !
![]()
Pas op heh, Rib is een negerquote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
STOPJe haalt het bloed onder me nagels vandaan! !
![]()
Need no thanksquote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens.<- oude smiley.
![]()
Thanks voor de spoilers I guess.![]()
quote:
Hahaquote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens.<- oude smiley.
![]()
Thanks voor de spoilers I guess.![]()
You 're welcomequote:Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens.<- oude smiley.
![]()
Thanks voor de spoilers I guess.![]()
Die bestond al hoorquote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
<--- HICHAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 1 nieuwe smiley!
En toch is hij nieuw voor mij!quote:Op zondag 10 september 2006 10:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Die bestond al hoorStond er alleen niet bij in de lijst
Die is idd TE erg. Behalve heel lelijk ook nog is zo labiel als de pest. En dan trouwen moet een stuck up plastisch chirurg en je hebt een geniale combinatiequote:Op zondag 10 september 2006 10:37 schreef -XX- het volgende:
[..]Aaaa wat is dat voor gedrocht!
![]()
, die tieten
EN EN HAAAAAA Die lippen!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ze het uit eigen wil hebben gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 10:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Die is idd TE erg. Behalve heel lelijk ook nog is zo labiel als de pest. En dan trouwen moet een stuck up plastisch chirurg en je hebt een geniale combinatie![]()
![]()
Fasterquote:Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen pratenIemand een geluidsfragment van rossi?
![]()

quote:Op zondag 10 september 2006 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
OPeeeJem, wat ben je laat wakker.Slaapt het zo lekker uit dat nieuwe huis? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |