abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41664869
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:36 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Zag ik al ..

Maar concert gaat voor ..
Zo hoort het ook
  zondag 10 september 2006 @ 01:40:03 #52
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41664917
Ik ga ook slapen...
Tschüss
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_41664951
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:40 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ga ook slapen...
Tschüss


Me2 Over 5 uurtjes weer motogp kieken
pi_41666396
Nitey...

* Crashcat moet nog alleen een bureau en een kledingkast demonteren.
なんだっけ
pi_41667627
Kut motoGP Had me wekker al om 7 uur gezet
  zondag 10 september 2006 @ 08:50:12 #56
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41667649
Mogguh

Veul plezier strax allemaal
pi_41667651
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]

Veul plezier strax allemaal [afbeelding]


Jij mag weer een ochtendje naar de manege?
  zondag 10 september 2006 @ 09:06:54 #58
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41667715
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Jij mag weer een ochtendje naar de manege?
pi_41667723
Goeie morgen
Sowieso schrijf je zo.
pi_41667726
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:06 schreef Rib-i het volgende:

[..]

pi_41667729
Dat vorige topic is iet wat hard gegaan
Sowieso schrijf je zo.
pi_41667730
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:08 schreef -XX- het volgende:
Goeie morgen
pi_41667734
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:08 schreef -XX- het volgende:
Dat vorige topic is iet wat hard gegaan
  zondag 10 september 2006 @ 09:23:45 #64
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41667836
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:08 schreef -XX- het volgende:
Dat vorige topic is iet wat hard gegaan
Rossi gaat hard

Vandaag met Mamsebams rijden of mag je niet achterop
  zondag 10 september 2006 @ 09:32:34 #65
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41667892
Hmmm..die dame is wel wereldberoemd geweest, en dan wordt er gevraagd of ze natuurlijk zijn.

Zeg, houdt jij je mond over de MotoGP totdat ik de videoband ga kijken.

En als laatste zeg ik, MC Fokkers die gaan rijden, een nieuwe motor testen, moeten wel foto's maken.

i Hardlopen.
pi_41667959
Pepijn is echt ver heen
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste meet vond ik ook pittig, en de opvolgende meetings was ik aan het tempo gewend.
Dat ging er alleen weer uit toen Mercy er bij kwam.
Het is ook nooit meer teruggekomen.
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:50 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh

Veul plezier strax allemaal
Jij gaat toch ook rijden

MOgguh Anders knallen jullie ff een topicje erdoorheen in een avond
  zondag 10 september 2006 @ 09:52:15 #67
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668031
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Jij gaat toch ook rijden
Vanmiddag pas
pi_41668077
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:52 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Vanmiddag pas
Ik dacht dat je ook met de Bolleuh meeging
  zondag 10 september 2006 @ 10:03:04 #69
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668112
Mogguh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 10:03:40 #70
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668117
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:58 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ook met de Bolleuh meeging
Neuh, ik ga straks de motor poetsen en dan vanmiddag weer vies maken
  zondag 10 september 2006 @ 10:06:07 #71
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668131
NIET VOOR WB !!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Makster op 10-09-2006 10:18:24 ]
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41668132
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:23 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Rossi gaat hard

Vandaag met Mamsebams rijden of mag je niet achterop
Wat denk je zelf ik ga zelf rijden

NOH!!!! Nee, laat ik dat nog maar niet doen op een 1100
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:09:38 #73
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668164
Niet geschikt voor Worldbeater als hij de wedstrijd nog niet heeft gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 september 2006 @ 10:11:58 #74
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668181
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Makster het volgende:
NIET VOOR WB !!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Rib-i op 10-09-2006 10:25:13 ]
  zondag 10 september 2006 @ 10:17:53 #75
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668243
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:11 schreef Rib-i het volgende:

[..]



Worldbeater wilde het niet weten
Oops

Naja, dan uhh moet hij hier ff niet lezen

W8 ik ga en spoiler gebruiken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 10:18:44 #76
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668253
Rib je moet ook ff spoileren
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41668267
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen praten Iemand een geluidsfragment van rossi?
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:20:18 #78
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668270
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:18 schreef Makster het volgende:
Rib je moet ook ff spoileren
pi_41668282
<--- HICHAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 1 nieuwe smiley!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:21:52 #80
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668299
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef -XX- het volgende:

[..]

Wat denk je zelf ik ga zelf rijden

NOH!!!! Nee, laat ik dat nog maar niet doen op een 1100
Ik denk dat je niet achterop mag en dat je mag rijden op alles wat <50cc is met bromfietsrijbewijs
Ik denk dat het mooi weer is
Ik denk dat ik een bakkie koffie ga zetten
Ik denk dat de pausmobiel niet comfortabel is in de woestijn
Ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk wat jij denkt
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen praten Iemand een geluidsfragment van rossi?
Ik jou ook niet
pi_41668335
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:21 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet achterop mag en dat je mag rijden op alles wat <50cc is met bromfietsrijbewijs
Ik denk dat het mooi weer is
Ik denk dat ik een bakkie koffie ga zetten
Ik denk dat de pausmobiel niet comfortabel is in de woestijn
Ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk wat jij denkt
[..]

Ik jou ook niet
STOP Je haalt het bloed onder me nagels vandaan! !
Sowieso schrijf je zo.
pi_41668356
Kom maar op TS of Ventrilo!, maar dat heb je natuurlijk niet jammer, dan houdt het op!

Mooi weertje, laatste vakantiedag!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:27:07 #83
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668357
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef -XX- het volgende:

[..]

STOP Je haalt het bloed onder me nagels vandaan! !


Plaknagels bedoel je
  zondag 10 september 2006 @ 10:27:46 #84
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668364
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef -XX- het volgende:

[..]

STOP Je haalt het bloed onder me nagels vandaan! !
Pas op heh, Rib is een neger
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 10:28:55 #85
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668379
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:27 schreef Makster het volgende:

[..]

Pas op heh, Rib is een neger
pi_41668380
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:27 schreef Rib-i het volgende:

[..]



Plaknagels bedoel je
Tsss Mijnes zijn niet fake
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:34:07 #87
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 10:34:39 #88
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668460
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:28 schreef -XX- het volgende:

[..]

Tsss Mijnes zijn niet fake
Uh... dat zei zij ook
  zondag 10 september 2006 @ 10:36:43 #89
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668493
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens. <- oude smiley.

Thanks voor de spoilers I guess. i
Need no thanks

Ga je nu ergens een herhaling kijken ofzo dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41668499
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Uh... dat zei zij ook
Aaaa wat is dat voor gedrocht! , die tieten EN EN HAAAAAA Die lippen!!!!!!!!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41668512
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens. <- oude smiley.

Thanks voor de spoilers I guess. i
Haha enne!

Maar wel schattig
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:38:26 #92
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41668522
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer deze eens. <- oude smiley.

Thanks voor de spoilers I guess. i
You 're welcome


i
pi_41668550
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
<--- HICHAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 1 nieuwe smiley!
Die bestond al hoor Stond er alleen niet bij in de lijst
pi_41668566
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:40 schreef hicham het volgende:

[..]

Die bestond al hoor Stond er alleen niet bij in de lijst
En toch is hij nieuw voor mij!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 10:43:09 #95
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41668584
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:37 schreef -XX- het volgende:

[..]

Aaaa wat is dat voor gedrocht! , die tieten EN EN HAAAAAA Die lippen!!!!!!!!
Die is idd TE erg. Behalve heel lelijk ook nog is zo labiel als de pest. En dan trouwen moet een stuck up plastisch chirurg en je hebt een geniale combinatie
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41668636
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:43 schreef Makster het volgende:

[..]

Die is idd TE erg. Behalve heel lelijk ook nog is zo labiel als de pest. En dan trouwen moet een stuck up plastisch chirurg en je hebt een geniale combinatie
Zal ze het uit eigen wil hebben gedaan
Volgens mij is ze dik gepushed door haar man
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 11:32:50 #97
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41669670
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen praten Iemand een geluidsfragment van rossi?
Faster
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41669796
morgen
  zondag 10 september 2006 @ 11:42:35 #99
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41669928
OPeeeJem, wat ben je laat wakker. Slaapt het zo lekker uit dat nieuwe huis?

Makster, hier in Hoogvliet lopen we technologisch natuurlijk wat voor, maar om programma's te kunnen kijken als het jou uitkomt, daar hebben ze in de jaren zeventig een videorecorder voor uitgevonden.

En weg was ik weer.
pi_41670203
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
OPeeeJem, wat ben je laat wakker. Slaapt het zo lekker uit dat nieuwe huis? [afbeelding]
lekker wakker worden hier zonnetje op balkon, krantje en erbij plus gister wat later+alcohol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')