Sounds familiar.quote:Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus gister wat later+alcohol
begint op te schietenquote:Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef hollander172 het volgende:
Sounds familiar.Wanneer is die ratbike van je nou eens af eigenlijk?
![]()
Zo ongeveer?quote:Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
lekker wakker worden hier
zonnetje op balkon, krantje en
erbij
whaahhquote:Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo ongeveer?
[afbeelding]
[afbeelding]
proberen kan altijdquote:Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
<waah.gif> waar? hoe laat? ben zeker al te laatquote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
niet voor de mijnequote:Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Crashcat het volgende:
Doe eens rustig aan... Twee keer teeveepee'en is teveel voor mijn hart.
[afbeelding]
als ik alleen thuis ben moet ik 2 keer lopenquote:Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Snelwagen het volgende:
weer terug van Tommy uitlaten![]()
alleen thuis zijn is best relaxd, alleen die hond uitlaten![]()
Ja, quickquote... Het werkt niet meer sinds de laatste fok updatequote:Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder in te loggen is er ook geen quickreply... errr... quickqote.![]()
Diesmiley staat overigens al een maand in de lijst, blinde vinken.
Favo Worldpimpber style.
Wel netjes aanlijnen he?quote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga de motor maar eens een stukje uitlaten
kijken of ik hier in de buurt een leuk weggetje kan vinden![]()
Vilkommenquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Mad-Matt het volgende:
binnenkort weer een motorrijdende fokker erbij
ben druk bezig, 5 okt theorie en 27 okt AVB
quote:Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja.... en wat betreft richtingsgevoel kan ik inmiddels aansluiten in het rijtje BazzieK en Rib-i![]()
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rulesquote:Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
zojuist dus vastgesteld dat hier qua rijden dus echt geen fuck te doen is
![]()
ben je gewoon 1 uur en 3 kwartier weg, staat er 100km bij op de teller, stomme koekblikkers![]()
Hallo vakantiemanquote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef worldpimber het volgende:
picssmileys
+ http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/5668811
Hebben we er weer zo een SM p00pert bijquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hallo vakantieman [afbeelding]
Heb je al heimwee ?![]()
Conclusie: Je bent snel tevredenquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
[..]
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules![]()
![]()
Leuke foto's!quote:Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken![]()
En een uurtje later vertrekken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijdenquote:
heeee, dat klinkt bekendquote:Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
Net lekker gereden met Mercy, Raus, Gawaine, Rebbel, TataK en De Buurman
Heb wel het gevoel dat ik een nieuw element heb toegevoegd aan het ritje, namelijk: Wachten
Meerdere auto's inhalen op een 80km weg met 25KW![]()
Huifkarren![]()
sja, het is dat de financiele middelen er niet zijnquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
[..]
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijden![]()
om vervolgens te keren, goede kant op was nog best een stuk dat ik terug moesten dan dus gewoon een verkeerde afslag op een rotonde nemen
![]()
toen ik die weg eindelijk gevonden had, kwam ik volgens mij inmiddels van de verkeerde kant, dus zat ik maar iedere keer op bordjes te kijken, en te gokken welke kant ik op wou
daar komt dan nog een bij ook, dat die weg gewoon kaarsrecht is, terwijl ie er op map24 wel redelijk uitzag![]()
gevolg was dus ook dat ik bijna alleen maar naar choppers heb lopen zwaaien![]()
een kinderhand....quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hebben we er weer zo een SM p00pert bij![]()
[..]
24e is de MF MMquote:Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wordt er volgende week gemeet??
24e moet te doen zijnquote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
24e is de MF MM![]()
Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb![]()
![]()
Is die weer zo idioot vroeg?quote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb![]()
![]()
mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgenquote:Op zondag 10 september 2006 17:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is die weer zo idioot vroeg?![]()
![]()
hoe vroeg is asociaal vroeg ?quote:Op zondag 10 september 2006 17:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgen![]()
![]()
Alles voor 10:00 uurquote:Op zondag 10 september 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe vroeg is asociaal vroeg ?![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding] vond het vanmorgen ook erg zwaar om uit bed te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |