abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 11:56:42 #101
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41670272
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus gister wat later+alcohol
Sounds familiar. Wanneer is die ratbike van je nou eens af eigenlijk?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41670359
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:56 schreef hollander172 het volgende:
Sounds familiar. Wanneer is die ratbike van je nou eens af eigenlijk?
begint op te schieten ff remmen monteren en kettinggeleider vinden en dan kunnen we iig rijden hoe het qua kleuren eruit ziet doet er nog ff niet toe
pi_41670582
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

lekker wakker worden hier zonnetje op balkon, krantje en erbij
Zo ongeveer?



i
pi_41670626
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef hicham het volgende:

[..]

Zo ongeveer?

[afbeelding]

[afbeelding] i
whaahh
  zondag 10 september 2006 @ 12:38:58 #105
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41671402
Potver ik kan de quickquote niet meer vinden

Hoi
pi_41671408
Mogge
pi_41672015
moggeh
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
Volgende week proberen om in Utrecht te meeten
proberen kan altijd
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
<waah.gif> waar? hoe laat? ben zeker al te laat
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:15 schreef Crashcat het volgende:
Doe eens rustig aan... Twee keer teeveepee'en is teveel voor mijn hart.

[afbeelding]
niet voor de mijne
quote:
Op zondag 10 september 2006 01:25 schreef Snelwagen het volgende:
weer terug van Tommy uitlaten

alleen thuis zijn is best relaxd, alleen die hond uitlaten
als ik alleen thuis ben moet ik 2 keer lopen
  zondag 10 september 2006 @ 13:01:43 #108
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41672042
Zonder in te loggen is er ook geen quickreply... errr... quickqote.

Die smiley staat overigens al een maand in de lijst, blinde vinken.
Favo Worldpimpber style.
  zondag 10 september 2006 @ 13:04:10 #109
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41673112
ik ga de motor maar eens een stukje uitlaten
kijken of ik hier in de buurt een leuk weggetje kan vinden

i
  zondag 10 september 2006 @ 14:44:17 #111
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41674775
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder in te loggen is er ook geen quickreply... errr... quickqote.

Die smiley staat overigens al een maand in de lijst, blinde vinken.
Favo Worldpimpber style.
Ja, quickquote... Het werkt niet meer sinds de laatste fok update

http://doejenix.com/whoops/
Maar dat werkt dus niet meer...
  zondag 10 september 2006 @ 14:47:59 #112
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41674888
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga de motor maar eens een stukje uitlaten
kijken of ik hier in de buurt een leuk weggetje kan vinden

i
Wel netjes aanlijnen he? En in de goot laten poepen, anders glijden er weer MC-ers uit enzo
pi_41676206
lekker laatste boggie, capirossi
pi_41676561
Heerlijk gereden .. Blij dat ik geen boot heb, die plassen liggen echt stampvol met die badkuipen ..
pi_41676790
binnenkort weer een motorrijdende fokker erbij

ben druk bezig, 5 okt theorie en 27 okt AVB
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_41676980
zojuist dus vastgesteld dat hier qua rijden dus echt geen fuck te doen is
ben je gewoon 1 uur en 3 kwartier weg, staat er 100km bij op de teller, stomme koekblikkers

kom ik op gegeven moment in loosdrecht uit heb er volgens mij 20 min over gedaan om dat klote dorp weer uit te komen

volgende keer dus maar nog verder weg om een leuke route te zoeken
pi_41677094
Bijna weer ghummen
pi_41677176
ohja.... en wat betreft richtingsgevoel kan ik inmiddels aansluiten in het rijtje BazzieK en Rib-i
  zondag 10 september 2006 @ 15:58:05 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41677184



@Makster


is die steun helemaal compleet met asjes e.d ? dan wil ik hem voor die 50 euro wel hebben
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_41678153
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Mad-Matt het volgende:
binnenkort weer een motorrijdende fokker erbij

ben druk bezig, 5 okt theorie en 27 okt AVB
Vilkommen
pi_41678160
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:55 schreef worldpimber het volgende:
Bijna weer ghummen
N000ooooOOOoo000h!
pi_41678169
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:57 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja.... en wat betreft richtingsgevoel kan ik inmiddels aansluiten in het rijtje BazzieK en Rib-i
Vertel
pi_41678268
Net lekker gereden met Mercy, Raus, Gawaine, Rebbel, TataK en De Buurman
Heb wel het gevoel dat ik een nieuw element heb toegevoegd aan het ritje, namelijk: Wachten

Meerdere auto's inhalen op een 80km weg met 25KW
Huifkarren
pi_41678459
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken
En een uurtje later vertrekken










pi_41678549
pics smileys
pi_41678660
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pics smileys
Wanneer is uwes er weer bij ?
  zondag 10 september 2006 @ 16:47:47 #128
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_41678951
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
zojuist dus vastgesteld dat hier qua rijden dus echt geen fuck te doen is
ben je gewoon 1 uur en 3 kwartier weg, staat er 100km bij op de teller, stomme koekblikkers
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


pi_41678955
quote:
Hallo vakantieman
Heb je al heimwee ?
pi_41679137
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:
Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


Hebben we er weer zo een SM p00pert bij
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Hallo vakantieman [afbeelding]
Heb je al heimwee ?
We zijn aan het opruimen en inpakken, dus jah .. ik zit hier maar
pi_41679183
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:

[..]

Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


Conclusie: Je bent snel tevreden
pi_41679238
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken
En een uurtje later vertrekken


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke foto's!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41679310
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vertel
kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijden
om vervolgens te keren, goede kant op was nog best een stuk dat ik terug moest en dan dus gewoon een verkeerde afslag op een rotonde nemen
toen ik die weg eindelijk gevonden had, kwam ik volgens mij inmiddels van de verkeerde kant, dus zat ik maar iedere keer op bordjes te kijken, en te gokken welke kant ik op wou

daar komt dan nog een bij ook, dat die weg gewoon kaarsrecht is, terwijl ie er op map24 wel redelijk uitzag
gevolg was dus ook dat ik bijna alleen maar naar choppers heb lopen zwaaien
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:27 schreef BazzieK het volgende:
Net lekker gereden met Mercy, Raus, Gawaine, Rebbel, TataK en De Buurman
Heb wel het gevoel dat ik een nieuw element heb toegevoegd aan het ritje, namelijk: Wachten

Meerdere auto's inhalen op een 80km weg met 25KW
Huifkarren
heeee, dat klinkt bekend
alleen was het bij mij de eerste meet (eerste keer op een dijk) met bijna 100 en 1 auto.... ging toen maar net goed
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Badmeester het volgende:

[..]

Ha 2 uur rijden, 80 kilometer afgelegd, maar wel de grootste lol gehad---> conclusie supermotard rules


sja, het is dat de financiele middelen er niet zijn
en ik niet m'n 'gewone' motor wil opofferen ervoor
pi_41679339
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:57 schreef -XX- het volgende:

[..]

Leuke foto's!
met stupid

volgende keer kom ik wel weer die kant op
pi_41679405
Volgende foto's zijn onbewerkt mensen
Sowieso schrijf je zo.
pi_41679454
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

kon niet eens een weg langs het water vinden.... afslag vanaf de snelweg, en dan dus gewoon compleet de verkeerde kant oprijden
om vervolgens te keren, goede kant op was nog best een stuk dat ik terug moest en dan dus gewoon een verkeerde afslag op een rotonde nemen
toen ik die weg eindelijk gevonden had, kwam ik volgens mij inmiddels van de verkeerde kant, dus zat ik maar iedere keer op bordjes te kijken, en te gokken welke kant ik op wou

daar komt dan nog een bij ook, dat die weg gewoon kaarsrecht is, terwijl ie er op map24 wel redelijk uitzag
gevolg was dus ook dat ik bijna alleen maar naar choppers heb lopen zwaaien
  zondag 10 september 2006 @ 17:10:01 #137
71678 Badmeester
Waneer komen de golven?
pi_41679603
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Conclusie: Je bent snel tevreden
een kinderhand....
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hebben we er weer zo een SM p00pert bij
[..]
and i'm loving it


pi_41679930
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:39 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Wanneer is uwes er weer bij ?
wordt er volgende week gemeet ??
pi_41680086
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wordt er volgende week gemeet ??
24e is de MF MM

Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb
pi_41680151
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:03 schreef -XX- het volgende:
Volgende foto's zijn onbewerkt mensen
Volgens mij zitten de foto's van je toer vandaag er niet bij
pi_41680239
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:

[..]

24e is de MF MM

Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb
24e moet te doen zijn
  zondag 10 september 2006 @ 17:36:23 #142
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41680434
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Gawaine het volgende:
Nadeel is dat ik me al 2 MM's verslapen heb
Is die weer zo idioot vroeg?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_41680559
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:36 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Is die weer zo idioot vroeg?
mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgen
  zondag 10 september 2006 @ 17:49:15 #144
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41680786
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:41 schreef Gawaine het volgende:

[..]

mwah ze vertrekken hier in de buurt zo asociaal vroeg op de zondagmorgen
hoe vroeg is asociaal vroeg ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_41680856
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:49 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hoe vroeg is asociaal vroeg ?
Alles voor 10:00 uur
  zondag 10 september 2006 @ 17:54:49 #146
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_41680962
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:51 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Alles voor 10:00 uur
Stelletje gekken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 10 september 2006 @ 17:55:37 #147
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_41680986
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:51 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Alles voor 10:00 uur
vond het vanmorgen ook erg zwaar om uit bed te komen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_41681104
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

[afbeelding] vond het vanmorgen ook erg zwaar om uit bed te komen
pi_41681182
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_41681342
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:01 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Vorige nacht 2 uur en vannacht een uurtje of 5, dat is ook voor normale mensen zwaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')