quote:Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben te lui om te gaan slapen, maar ik ga nog wel fff tv kijken.................![]()
![]()
O ja, Rib-i is al plat (of doet iets anders)quote:Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, maar dalijk heb je weer van die mensen die claimen normaal te zijn en gaan slapen
Ja, ehhh, dat moet je zelf regelen hoorquote:
Schandalig eigenlijk. Hoe krijgen we anders een topic een beetje fatsoenlijk binnen een paar uur volgeluld?quote:Op zondag 10 september 2006 00:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
O ja, Rib-i is al plat (of doet iets anders)
en .
en .
en .
en .
en .
quote:Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Die slaat nu nog de Nickweekenden over, maar dat halen we doordeweeks weer in.
Ze is jaren vrijgezel geweest, en zit dus dik in de soapseries, heel veel vriendinnen en dientgevolge volle agenda. En ik zeur er niet om, anders was ze er vast nu.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik er maar een eind aan maak voor vandaag......
Morgen weer fris voor de dag komen, ontbijten in de tuin en vooral uhhmm tja uhh dingen doen ofzo
Adios
Vlot gedaanquote:
dan moeten we overdag harder postenquote:Op zondag 10 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk. Hoe krijgen we anders een topic een beetje fatsoenlijk binnen een paar uur volgeluld?
Was een vrij gelei achtige drol. 2 keer vegen did the trick. IDeaal dus op de zat. avondquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
Net terug van een feestje
Ik kwam dr net ook achter dat het best spannend is als je door t bos rijdt en je ligt valt uit![]()
Heb je nu last van je kringspierquote:Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
Net terug van een feestje
Ik kwam dr net ook achter dat het best spannend is als je door t bos rijdt en je ligt valt uit![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Snelwagen het volgende:
En tering wat zijn jullie aant lullen geweest hier....
Zoals te lezen heb ik 10 minuten bespaard op het vegenquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik er maar een eind aan maak voor vandaag......
Morgen weer fris voor de dag komen, ontbijten in de tuin en vooral uhhmm tja uhh dingen doen ofzo
Adios
Veul te ver + morgen MotoGP en rieden met de bollenquote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
Ging lekker jaquote:Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Snelwagen het volgende:
En tering wat zijn jullie aant lullen geweest hier....
Gaat goed komenquote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nu last van je kringspierKomt niet door het uitvallen van het licht hoor
![]()
@ BWT
@home is nog steeds plat. Ik ga het morgen opnieuw proberen.
Trusten
quote:Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Was een vrij gelei achtige drol. 2 keer vegen did the trick. IDeaal dus op de zat. avondHeb weleens van die oneindig veeg drollen, dat is dus echt 3 keer niks. Om nog maar te zwijgen van de strepen die ze op het glazuur zetten
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nu last van je kringspierKomt niet door het uitvallen van het licht hoor
![]()
@ BWT
@home is nog steeds plat. Ik ga het morgen opnieuw proberen.
Trusten
quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, ze kan lekker tutten, altijd insmeren haar hele lichaam met bodylotion na het douchen, half uur voor de spiegel om op te maken, etc.Maar daar is ze ook schoonheidspecialist en visagiste voor.
Ze wast haar gezicht nooit met water, want dat is slecht, daar heb je speciale lotion voor.
![]()
Klisma tijd?quote:Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Worldbeater het volgende:
Mark, nieuw huis, valt me van je tegen, koop een vlakspoeler, krijg je bij het verlaten van het anale kanaal ook nog een lekker douche waardoor je sporen wegen een natte anale kringspier beter te verwijderen te zijn.
quote:Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie voor RiB-I
[afbeelding]
Hulde voor de fotograaf = I.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je nu last van je kringspierKomt niet door het uitvallen van het licht hoor
![]()
Trusten
quote:Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
Oh, is dat een serie, tja ik kijk minder dan een kwartier tv per week.
Tenzij ik op visite ben dus.
Van je laatste spaarcentjes een Aprilia SVX kopen, wordt je niet blij..........
Heren Kijk ook even of je nog genoeg koelvloeistof hebt. Ik heb weer eens een probleem. In Duitsland ging mijn Olie lampje in eens als een gek knipperen.... Direct gestopt wat nu weer!!:? Wat blijkt censor voor koelvloistof uit het blok gesmolten en motor veeeeeeeel te warm. Duitse dealer heeft de motor opgehaald. Alles nagekeken Genoeg olie en oliedruk. Hij denk dat de censor niet heeft gewerkt en daardor de ven niet is aangegaan. Vevolgens heeft hij al het koelwater eruit gegooit. Tja hij staan nu bij de appie dealer om te kijken wat te doen. Hij loopt nog goed maar wat kan kan de schade zijn als een blok veel te warm wordt??? Kop? Zuigers? Tja als er plastic onderdelen afsmelten! Als het nu niet kapot is kan er dan later een probleem ontstaan?
O ja de startmotor doet het nog wel maar nu is waarschijnlijk ook de Starterkrans overleden. Aprilia heeft al aangegeven dat dit een probleem onderdeel is!
O Ja na de laatste update loopt hij ook niet echt heel erg mooi. Vooral bij lage toeren heeft hij er niet echt heel veel zin in.
Ik ben dus voor jullie de service en de garantie van Aprilia aan het testen.
U snapt het al is ben nu even niet blij dit mag namelijk niet gebeuren na 2400 kilometer.:r:r:r
Wordt vervolgt.
Knor(repot)
als ik mij niet vergis is dat een filmquote:
Dat is ook waarquote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Worldbeater het volgende:
Als je het geld had.. je laatste centen.. kan je nog niet rijden door alle kosten.
Serie, beste comedy serie ooitquote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
als ik mij niet vergis is dat een film
Klinkt altijd zo positief, SSerquote:Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Worldbeater het volgende:
Mercy lacht zich ws rot als anti SM... SS'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |