abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 00:33:22 #201
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41662927
Shit, moet kakken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41662957
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben te lui om te gaan slapen, maar ik ga nog wel fff tv kijken................. i


Hoe zit het nu eigenlijk met die vriendin van je momenteel?
  zondag 10 september 2006 @ 00:34:16 #203
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41662961
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:32 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Tja, maar dalijk heb je weer van die mensen die claimen normaal te zijn en gaan slapen
O ja, Rib-i is al plat (of doet iets anders)
en .
en .
en .
en .
en .
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41662964
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Makster het volgende:
Shit, moet kakken
Doe je best, en je weet het. Ontspanning is de sleutel tot succes
  zondag 10 september 2006 @ 00:34:58 #205
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41662979
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:33 schreef Makster het volgende:
Shit, moet kakken
Ja, ehhh, dat moet je zelf regelen hoor
daar gaat niemand je bij helpen
was ff nutteloze info van jouw kant

o ja, neem een krantje mee of zo
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:35:07 #206
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41662999
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:34 schreef bvvt het volgende:

[..]

O ja, Rib-i is al plat (of doet iets anders)
en .
en .
en .
en .
en .
Schandalig eigenlijk. Hoe krijgen we anders een topic een beetje fatsoenlijk binnen een paar uur volgeluld?
  zondag 10 september 2006 @ 00:37:21 #208
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663061
Die slaat nu nog de Nickweekenden over, maar dat halen we doordeweeks weer in.

Ze is jaren vrijgezel geweest, en zit dus dik in de soapseries, heel veel vriendinnen en dientgevolge volle agenda. En ik zeur er niet om, anders was ze er vast nu.
  zondag 10 september 2006 @ 00:38:27 #209
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41663100
Ahhhhhh dat lucht op
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41663101
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Die slaat nu nog de Nickweekenden over, maar dat halen we doordeweeks weer in.

Ze is jaren vrijgezel geweest, en zit dus dik in de soapseries, heel veel vriendinnen en dientgevolge volle agenda. En ik zeur er niet om, anders was ze er vast nu.
Echt zo'n desperate housewives trutje dus
pi_41663113
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Makster het volgende:
Ahhhhhh dat lucht op
Wel goed afgeveegd?
  zondag 10 september 2006 @ 00:38:45 #212
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663114
Net terug van een feestje

Ik kwam dr net ook achter dat het best spannend is als je door t bos rijdt en je ligt valt uit
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 00:39:23 #213
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663138
En tering wat zijn jullie aant lullen geweest hier....
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 00:39:39 #214
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41663143
Denk dat ik er maar een eind aan maak voor vandaag......

Morgen weer fris voor de dag komen, ontbijten in de tuin en vooral uhhmm tja uhh dingen doen ofzo

Adios

i
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 10 september 2006 @ 00:40:25 #215
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663170
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 00:40:46 #216
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663183
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik er maar een eind aan maak voor vandaag......

Morgen weer fris voor de dag komen, ontbijten in de tuin en vooral uhhmm tja uhh dingen doen ofzo

Adios

i
Tschüss
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 00:40:52 #217
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663192
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Makster het volgende:
Ahhhhhh dat lucht op
Vlot gedaan
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:35 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Schandalig eigenlijk. Hoe krijgen we anders een topic een beetje fatsoenlijk binnen een paar uur volgeluld?
dan moeten we overdag harder posten
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:40:58 #218
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41663196
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Wel goed afgeveegd?
Was een vrij gelei achtige drol. 2 keer vegen did the trick. IDeaal dus op de zat. avond Heb weleens van die oneindig veeg drollen, dat is dus echt 3 keer niks. Om nog maar te zwijgen van de strepen die ze op het glazuur zetten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41663207
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
Net terug van een feestje

Ik kwam dr net ook achter dat het best spannend is als je door t bos rijdt en je ligt valt uit


Meid, vertel
  zondag 10 september 2006 @ 00:41:17 #220
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41663210
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
Net terug van een feestje

Ik kwam dr net ook achter dat het best spannend is als je door t bos rijdt en je ligt valt uit
Heb je nu last van je kringspier Komt niet door het uitvallen van het licht hoor


@ BWT
@home is nog steeds plat. Ik ga het morgen opnieuw proberen.


Trusten i
pi_41663217
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Snelwagen het volgende:
En tering wat zijn jullie aant lullen geweest hier....
  zondag 10 september 2006 @ 00:41:29 #222
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41663221
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef bvvt het volgende:

[..]

Vlot gedaan
Zoals te lezen heb ik 10 minuten bespaard op het vegen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41663232
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik er maar een eind aan maak voor vandaag......

Morgen weer fris voor de dag komen, ontbijten in de tuin en vooral uhhmm tja uhh dingen doen ofzo

Adios

i
pi_41663247
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nog mensen hier morgen naar de SM wedstrijden in lelystad?
Veul te ver + morgen MotoGP en rieden met de bollen
  zondag 10 september 2006 @ 00:42:25 #225
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663258
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:39 schreef Snelwagen het volgende:
En tering wat zijn jullie aant lullen geweest hier....
Ging lekker ja
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:42:29 #226
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663260
Ja, ze kan lekker tutten, altijd insmeren haar hele lichaam met bodylotion na het douchen, half uur voor de spiegel om op te maken, etc. Maar daar is ze ook schoonheidspecialist en visagiste voor. Ze wast haar gezicht nooit met water, want dat is slecht, daar heb je speciale lotion voor.
pi_41663263
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef bvvt het volgende:
[..]

dan moeten we overdag harder posten
Dan heb je weer van die mensen die werken of zoiets?
  zondag 10 september 2006 @ 00:42:50 #228
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663274
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Heb je nu last van je kringspier Komt niet door het uitvallen van het licht hoor


@ BWT
@home is nog steeds plat. Ik ga het morgen opnieuw proberen.


Trusten i
Gaat goed komen
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_41663275
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Was een vrij gelei achtige drol. 2 keer vegen did the trick. IDeaal dus op de zat. avond Heb weleens van die oneindig veeg drollen, dat is dus echt 3 keer niks. Om nog maar te zwijgen van de strepen die ze op het glazuur zetten
pi_41663305
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Heb je nu last van je kringspier Komt niet door het uitvallen van het licht hoor


@ BWT
@home is nog steeds plat. Ik ga het morgen opnieuw proberen.


Trusten i
  zondag 10 september 2006 @ 00:44:04 #231
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663320
Mark, nieuw huis, valt me van je tegen, koop een vlakspoeler, krijg je bij het verlaten van het anale kanaal ook nog een lekker douche waardoor je sporen wegen een natte anale kringspier beter te verwijderen te zijn.
pi_41663321
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef bvvt het volgende:

[..]

Ging lekker ja
pi_41663338
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, ze kan lekker tutten, altijd insmeren haar hele lichaam met bodylotion na het douchen, half uur voor de spiegel om op te maken, etc. Maar daar is ze ook schoonheidspecialist en visagiste voor. Ze wast haar gezicht nooit met water, want dat is slecht, daar heb je speciale lotion voor.
Ooit coupling gezien?
pi_41663358
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:44 schreef Worldbeater het volgende:
Mark, nieuw huis, valt me van je tegen, koop een vlakspoeler, krijg je bij het verlaten van het anale kanaal ook nog een lekker douche waardoor je sporen wegen een natte anale kringspier beter te verwijderen te zijn.
Klisma tijd?
  zondag 10 september 2006 @ 00:45:07 #235
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663396
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:45 schreef Worldbeater het volgende:
Piccie voor RiB-I

[afbeelding]

Hulde voor de fotograaf = I.
  zondag 10 september 2006 @ 00:46:25 #237
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663489
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
Coupling zegt mij
Zit ook zon lotiontypetje bij
  zondag 10 september 2006 @ 00:50:17 #239
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41663529
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Heb je nu last van je kringspier Komt niet door het uitvallen van het licht hoor
Trusten i
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_41663544
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:50 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Het niveau is weer hoog vanavond
  zondag 10 september 2006 @ 00:52:54 #241
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663617
Oh, is dat een serie, tja ik kijk minder dan een kwartier tv per week.
Tenzij ik op visite ben dus.

Van je laatste spaarcentjes een Aprilia SVX kopen, wordt je niet blij..........


Heren Kijk ook even of je nog genoeg koelvloeistof hebt. Ik heb weer eens een probleem. In Duitsland ging mijn Olie lampje in eens als een gek knipperen.... Direct gestopt wat nu weer!!:? Wat blijkt censor voor koelvloistof uit het blok gesmolten en motor veeeeeeeel te warm. Duitse dealer heeft de motor opgehaald. Alles nagekeken Genoeg olie en oliedruk. Hij denk dat de censor niet heeft gewerkt en daardor de ven niet is aangegaan. Vevolgens heeft hij al het koelwater eruit gegooit. Tja hij staan nu bij de appie dealer om te kijken wat te doen. Hij loopt nog goed maar wat kan kan de schade zijn als een blok veel te warm wordt??? Kop? Zuigers? Tja als er plastic onderdelen afsmelten! Als het nu niet kapot is kan er dan later een probleem ontstaan?

O ja de startmotor doet het nog wel maar nu is waarschijnlijk ook de Starterkrans overleden. Aprilia heeft al aangegeven dat dit een probleem onderdeel is!

O Ja na de laatste update loopt hij ook niet echt heel erg mooi. Vooral bij lage toeren heeft hij er niet echt heel veel zin in.

Ik ben dus voor jullie de service en de garantie van Aprilia aan het testen.
U snapt het al is ben nu even niet blij dit mag namelijk niet gebeuren na 2400 kilometer. :r:r:r

Wordt vervolgt.
Knor(repot)
pi_41663657
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:52 schreef Worldbeater het volgende:
Oh, is dat een serie, tja ik kijk minder dan een kwartier tv per week.
Tenzij ik op visite ben dus.

Van je laatste spaarcentjes een Aprilia SVX kopen, wordt je niet blij..........


Heren Kijk ook even of je nog genoeg koelvloeistof hebt. Ik heb weer eens een probleem. In Duitsland ging mijn Olie lampje in eens als een gek knipperen.... Direct gestopt wat nu weer!!:? Wat blijkt censor voor koelvloistof uit het blok gesmolten en motor veeeeeeeel te warm. Duitse dealer heeft de motor opgehaald. Alles nagekeken Genoeg olie en oliedruk. Hij denk dat de censor niet heeft gewerkt en daardor de ven niet is aangegaan. Vevolgens heeft hij al het koelwater eruit gegooit. Tja hij staan nu bij de appie dealer om te kijken wat te doen. Hij loopt nog goed maar wat kan kan de schade zijn als een blok veel te warm wordt??? Kop? Zuigers? Tja als er plastic onderdelen afsmelten! Als het nu niet kapot is kan er dan later een probleem ontstaan?

O ja de startmotor doet het nog wel maar nu is waarschijnlijk ook de Starterkrans overleden. Aprilia heeft al aangegeven dat dit een probleem onderdeel is!

O Ja na de laatste update loopt hij ook niet echt heel erg mooi. Vooral bij lage toeren heeft hij er niet echt heel veel zin in.

Ik ben dus voor jullie de service en de garantie van Aprilia aan het testen.
U snapt het al is ben nu even niet blij dit mag namelijk niet gebeuren na 2400 kilometer. :r:r:r

Wordt vervolgt.
Knor(repot)
Echt tobbakken volgens mij Aan de andere kant zou ik er wel een kopen als ik het geld had
  zondag 10 september 2006 @ 00:54:47 #243
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:55:20 #244
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663700
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:46 schreef Worldbeater het volgende:
Coupling zegt mij
als ik mij niet vergis is dat een film
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
  zondag 10 september 2006 @ 00:55:21 #245
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41663723
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Worldbeater het volgende:
Als je het geld had.. je laatste centen.. kan je nog niet rijden door alle kosten.
Dat is ook waar
pi_41663727
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef bvvt het volgende:

[..]

als ik mij niet vergis is dat een film
Serie, beste comedy serie ooit
pi_41663734
quote:
Op zondag 10 september 2006 00:55 schreef Worldbeater het volgende:
Mercy lacht zich ws rot als anti SM... SS'er.
Klinkt altijd zo positief, SSer
  zondag 10 september 2006 @ 00:57:32 #249
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zondag 10 september 2006 @ 00:58:10 #250
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_41663779
vast wel
ik blijf er nog wel ff wakker voor
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')