abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41681432
24e ben ik ook van de partij ..

Hoelaat en waar meeten de fokkers nog ?
pi_41681449
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vorige nacht 2 uur en vannacht een uurtje of 5, dat is ook voor normale mensen zwaar
De rest van het jaar had je toch al voorgeslapen
pi_41681564
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef Gawaine het volgende:

[..]

De rest van het jaar had je toch al voorgeslapen
pi_41681612
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
  zondag 10 september 2006 @ 18:15:39 #155
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41681634
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:

Die vingertjes
  zondag 10 september 2006 @ 18:17:28 #156
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41681694
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
Is "probleemwijken"weer op TV
pi_41681737
Goede avond !
Sowieso schrijf je zo.
pi_41681774
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
Porno aan het kijken met heel je familie?
pi_41681983
EDIT
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682053
Kan dat ook nog uitgeschakeld
Dat je topics niet steeds in een nieuw venster worden geopent
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682087
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:27 schreef -XX- het volgende:
EDIT
ze zijn gewoon zichtbaar hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41682194
Back Kenkerp00perbl00perstannadag gehad

Rib-i komt met verslag... denk ik
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:33 schreef Gawaine het volgende:
Volgende keer toch maar een extra patattussenstop maken
En een uurtje later vertrekken


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke smilerts
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef kratjuh het volgende:
In ander nieuws ..

Kom ik net de woonkamer binnen stappen waar de TV aan staat, is mijn ex op tv ..

Niemand die het doorhad behalve mijn zwager die in Leeuwarden woont en mijn ex maar 2x gezien had .. "Hè, is dat niet .."

* kratjuh schrok wel btje ..
Sinds wanneer worden pr0n films voor 22:00 uitgezonden
pi_41682301
het forum ziet er anders uit



mogge
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682332
oh, MF is niet down nee
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682358
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef Knuffelslet het volgende:
het forum ziet er anders uit



mogge


En hoe anders Zwaar op vooruit gegaan!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682368
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef Knuffelslet het volgende:
oh, MF is niet down nee
Anyway, geslaagd? ?
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 10 september 2006 @ 18:42:20 #167
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_41682411
i

FF iemand overhalen wat sneller een motor aan te schaffen
pi_41682420
heb nog nie afgereden, mutsefluts
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682501
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef Knuffelslet het volgende:
heb nog nie afgereden, mutsefluts
Nee nee!! Gezakt zeker! , wanneer is je volgende examen ?

Nee hoor!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41682545
alsik zak krijgen jullie het ook wel te horen hoor

maar heb geen zin in ' en? en? en?' en dan gezakt zijn

alleen de rijschool weet het, en das genoeg
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682620
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:46 schreef Knuffelslet het volgende:
alsik zak krijgen jullie het ook wel te horen hoor

maar heb geen zin in ' en? en? en?' en dan gezakt zijn

alleen de rijschool weet het, en das genoeg
ik ga toch hopen dat he cbr en jij het ook weten
pi_41682627
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ik ga toch hopen dat he cbr en jij het ook weten
pi_41682760
neh, rijschool ontvoert me van mn werk op een voor hen alleen bekend tijdstip |(

het cbr wordt vervolgens ook ter plekke bedreigd
Fragile like a rose on the snow...
pi_41682851
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:54 schreef Knuffelslet het volgende:
neh, rijschool ontvoert me van mn werk op een voor hen alleen bekend tijdstip |(

het cbr wordt vervolgens ook ter plekke bedreigd
als jullie dan toch gaan dreigen, kan je toch niet zakken

of juist wel natuurlijk
pi_41682858
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:17 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Is "probleemwijken"weer op TV
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:20 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Porno aan het kijken met heel je familie?
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden pr0n films voor 22:00 uitgezonden
En bedankt ..

Was een programma over dieren op de Regio TV .. Ze werkt blijkbaar bij Dierenpark Amersfoort zo te zien ..

Ze zag er wel goed uit ..
pi_41683101
quote:
Op zondag 10 september 2006 18:58 schreef kratjuh het volgende:

[..]


[..]


[..]

En bedankt ..
  zondag 10 september 2006 @ 19:21:18 #177
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_41683597
Lekker naar het strand geweest Ik heb een goede week getimed met mijn "vakantie"
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Mercy_symbol het volgende:



@Makster


is die steun helemaal compleet met asjes e.d ? dan wil ik hem voor die 50 euro wel hebben
Asjes Ja er zitten er 4 bij, 2 gedraaid voor de Cagiva en 2 voor de GSXR.

Wat mij betreft verkocht maar hoe gaan we dat doen met verzenden enzo... Je mag het ook komen halen Mail me anders ff
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_41684744
i
  zondag 10 september 2006 @ 20:16:22 #179
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41685462
i kater
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_41685521
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
pi_41685818
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
Komt dat door de wheelie-meet ?

Mijn lijstje van onderhoud wordt a.s. donderdag afgestreept ..

O.a. stalen remleiding achter en goudkleurige kettingset ..
pi_41687233
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, lijstje met wat ik aan onderhoud aan m'n motor moet / wil doen word steeds langer
merkte net dat een van m'n keerringen lekt....
Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder andere sinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
There you go..
pi_41687605
Weer terug

Het is nu nog lekker op de motor
  zondag 10 september 2006 @ 21:28:28 #184
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41688225


SM lelystad was relaxd, alleen jammer dat een maatje van me die zou rijden gister gecrasht is...
Maarja hoort dr bij he
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
  zondag 10 september 2006 @ 21:29:16 #185
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_41688261
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:

[..]

Welke lekt ? , als ie aan de buitenkant zit kan je hem zo vervangen, die dingen kosten ook geen drol.
Ik heb volgens mij een abonnement op die dingen, al 3x een lekke voorvork gehad onder andere sinds ik brommers,motoren rij, kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk
heb je geen braampje op je veerpoot zitten dan?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_41688626
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:29 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

heb je geen braampje op je veerpoot zitten dan?
Neej, dat check ik altijd anders heeft het ook geen zin om er elke keer weer nieuwe keerringen in te drukken.
Bij allebei mijn brommers, al 2x lek gehad.
Crossmotor blijft momenteel droog, maar daar lagen laatst de voorwiellagers uit, ach je blijft bezig.
There you go..
  zondag 10 september 2006 @ 21:39:49 #187
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41688689
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter. Van de gelegendheid gebruik gemaakt om een fotootje te schieten.



Een oude pc heeft ook een onderdeeltje wat gebruikt kan worden om je materiaal te koelen.




Bij aankomst moest ik Hicham bellen omdat de toegang op een zeer speciale manier moest gebeuren.
Onmogelijk om in je eentje het terrein op te komen.

Eerst moest je een paar honderd meter door het gras rijden, Hicham rende voor de motor uit en heeft nog zeker 3 kwartier uitgerust voordat hij ging kon stunten, vervolgens moest de motor over/door een droge sloot getild worden. En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden

Een paar uur naar stunters gekeken, sommige dudes zijn werkelijk goed en wederom was ik het kuikentje. Iedereen kon wel een kunstje
Fotos proberen te maken maar dat is niet gelukt



Op een gegeven moment kwam de beveiliging en die stuurde iedereen weg. Was wel een relaxte vent, we mochten achter hem aan rijden om door een grote poort het terrein te verlaten.

Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort

* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes
Het was top Hicham
pi_41688885
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden


Klinkt tov voor de rest
  zondag 10 september 2006 @ 21:48:43 #189
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41689044
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef BazzieK het volgende:

[..]



Klinkt tov voor de rest
Was ook tov Jullie hebben je ook vermaakt zo te zien
pi_41689155
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Was ook tov Jullie hebben je ook vermaakt zo te zien
pi_41689516
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag met Hicham bij de underground van Motorrijdend Nederland geweest. Ik kwam gelijk aan met een Prostunter. Van de gelegendheid gebruik gemaakt om een fotootje te schieten.

[afbeelding]

Een oude pc heeft ook een onderdeeltje wat gebruikt kan worden om je materiaal te koelen.

[afbeelding]


Bij aankomst moest ik Hicham bellen omdat de toegang op een zeer speciale manier moest gebeuren.
Onmogelijk om in je eentje het terrein op te komen.

Eerst moest je een paar honderd meter door het gras rijden, Hicham rende voor de motor uit en heeft nog zeker 3 kwartier uitgerust voordat hij ging kon stunten, vervolgens moest de motor over/door een droge sloot getild worden. En alsof dat nog niet genoeg was moest mijn motor ook weer aangeduwd worden

Een paar uur naar stunters gekeken, sommige dudes zijn werkelijk goed en wederom was ik het kuikentje. Iedereen kon wel een kunstje
Fotos proberen te maken maar dat is niet gelukt

[afbeelding]

Op een gegeven moment kwam de beveiliging en die stuurde iedereen weg. Was wel een relaxte vent, we mochten achter hem aan rijden om door een grote poort het terrein te verlaten.

Ik ben toen op mijn gemak naar huis gereden via Z'voort

* Rib-i bedankt Hicham voor de enerverende dag en de drankjes
Het was top Hicham
Was lijpe ingang ja Over een paar pallets 60 graden omlaag en dan weer 60 graden omhoog in een onmogelijke hoek zonder aanloop en inclusief onderkuip (of in mijn geval, uitlaatbochten) schuren tegen het opstaande randje

Was topdaggie ja, ik overwoog nog om misschien nog ff over wat dijkjes te rijden met je omdat alleen kijken naar stunten misschien niet genoeg was En stiekem toch wel tof dat we er via een niet zo moeilijke manier weer uit konden ja

Ik heb nog nooit zoveel gerend op 1 dag, tering

Oh ja, ik had al twee keer een motor moeten aanduwen dus die van jou kon er ook wel bij
  zondag 10 september 2006 @ 22:05:23 #192
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41689698
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Was lijpe ingang ja Over een paar pallets 60 graden omlaag en dan weer 60 graden omhoog in een onmogelijke hoek zonder aanloop en inclusief onderkuip (of in mijn geval, uitlaatbochten) schuren tegen het opstaande randje

Was topdaggie ja, ik overwoog nog om misschien nog ff over wat dijkjes te rijden met je omdat alleen kijken naar stunten misschien niet genoeg was En stiekem toch wel tof dat we er via een niet zo moeilijke manier weer uit konden ja

Ik heb nog nooit zoveel gerend op 1 dag, tering

Oh ja, ik had al twee keer een motor moeten aanduwen dus die van jou kon er ook wel bij
Was echt top, op de terug weg ben ik richting Z'voort gegaan. Was toch in de buurt
En ben via de tomtom teruggereden langs B-wegen enz
  zondag 10 september 2006 @ 22:17:14 #193
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41690171
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.

Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerd Natuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
pi_41690219
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.

Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerd Natuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
Nog wat corrigerende tikken uitgedeeld?
pi_41690230
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:05 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Was echt top, op de terug weg ben ik richting Z'voort gegaan. Was toch in de buurt
En ben via de tomtom teruggereden langs B-wegen enz
Okay dan Ik zal de pics / filmpjes wel hier posten als ze online staan
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg op de A10 een conflictje gehad met de bestuurder van een Ford Mondeo. Gast drukte me ineens op de vluchtstrook.

Ik heb hem correct ingehaald en heb een perfecte noodstop uitgevoerd Natuurlijk wel het overige verkeer in de gaten gehouden
Motor VS auto, wie is het haasje als het mis gaat?
  zondag 10 september 2006 @ 22:20:57 #196
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41690312
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Okay dan Ik zal de pics / filmpjes wel hier posten als ze online staan
[..]

Motor VS auto, wie is het haasje als het mis gaat?
Daarom moet je ook goed spiegelen als je zoiets doet En als ik onderuit was gegaan kon ik m'n versnellingsbak laten maken
pi_41691401
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:20 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Daarom moet je ook goed spiegelen als je zoiets doet En als ik onderuit was gegaan kon ik m'n versnellingsbak laten maken
En een paar weken revalideren

Pitteh
pi_41691422
Weltrusten

i
  zondag 10 september 2006 @ 22:48:41 #199
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_41691434
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef hicham het volgende:

[..]

En een paar weken revalideren

Pitteh
Trusten
pi_41691552
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
Weltrusten

i
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')