1 2 3 | Even kijken wat dat Highlighten inhoudt ?> |
Net opt ijd wakker om de vernieuwingen van het forum uit te testen.quote:
Wat zijn de nieuwigheden ?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Net opt ijd wakker om de vernieuwingen van het forum uit te testen.
Ik heb het al doorgegeven in het BUG-topic.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
Maar waarom kom ik steeds bovenaan de pagina ? Is dat een bug ?
Heb er naar gekeken maar er is niks over te vinden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:13 schreef clauwheee het volgende:
Misschien ook even bij de opties kijken Tong.
Wel flauw hoor Tongie, ze hadden je hier wel even op kunnen voorbereiden!
Zo ook op Talpa.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Duitse beker op ZDF, verlenging tussen St Pauli en Bayern!
Heeeeeeeee nieuwe VrouwHoolquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef maril het volgende:
Ik had gelezen vanmiddag dat er een update zou komen dus toen wist ik het al.
Dat werkt nu wel weer gelukkig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ook, Tong. En ik kan mn eigen post ook niet ediiten?
Helaas nog wel met vervelende bugjes.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:26 schreef Beschouw het volgende:
Goedenavond.![]()
Ziet er mooi uit, die update.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:35 schreef tong80 het volgende:
Fok slaat ook bij Talpa's de wedstrijden toe.
Soms, kom ik wel eens op voetbal.quote:
Kom vaker langs. Over het algemeen gaat het hier niet eens over voetbalquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef maril het volgende:
[..]
Soms, kom ik wel eens op voetbal.bij PSVtopic in ieder geval regelmatig
Niets Bosquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Wat was er dan bij Talpa over FOK!
De wedsteijden moest halverwegen ophouden vanwege computerstoringkrijg bijna medelijden met die luiquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Wat was er dan bij Talpa over FOK!
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom vaker langs. Over het algemeen gaat het hier niet eens over voetbal
Heb wel gefokt, maar het HOOLS-café een paar dagen niet bezocht. En gewerkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
hey Schouw, tijdje niet gezien, klopt dat?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
Snap geen hol van al die technische termen![]()
Beschouw wacht wel af en hoopt dat over een paar dagen iemand in gewoon Nederlands uit kan leggen hoe hij (na het posten) niet bovenaan de pagina komt.
OKee, op die manierquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niets BosMaar Golfer zei dat er nog wat bugs in zitten en 'De Wedstrijden' was een hele grote bug
Voetwatte?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Er wordt hier meestal over van alles behalve voetbal geluld.
Ik zag dat het menneke weer terug isquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Hier kan je melden als je je maandelijkse stonde hebt, wat je gegeten hebt, of het weer in Groningen altijd zo beroerd is, dat je spierpijn hebt na het fitnessen, dat SCH weer eens gescheten heeft enzovoort...![]()
En neitew te everteger wanere ienmanfd zta sif na hte stpanpequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Hier kan je melden als je je maandelijkse stonde hebt, wat je gegeten hebt, of het weer in Groningen altijd zo beroerd is, dat je spierpijn hebt na het fitnessen, dat SCH weer eens gescheten heeft enzovoort...![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En neitew te everteger wanere ienmanfd zta sif na hte stpanpe
Maar dat 'menneke' zal zich wel koest houden na het verlies tegen het altijd lastige Excelsiorquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zag dat het menneke weer terug is
Bossie tochquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
En neitew te everteger wanere ienmanfd zta sif na hte stpanpe
Een toppertje!quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Jah.
SCHat terug. Gelijk was het ff down. Heerenveen verloren. Talpa laat het niet eens zien. SCHat heeft een topzaterdag!
ik bedoel bos alleen de a zit aan de overkant van de o dus een hele grote typoquote:
Okeequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
ik bedoel bos alleen de a zit aan de overkant van de o dus een hele grote typo![]()
![]()
Geweldig inderdaadquote:
was wel mooi om te zien ja , maar hoe hebben ze dat dan in Eindhovenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad
We hebben een rood (Liverpool) tapijt omdat we dan over ze heen lopen. Onze knielbankjes zijn ook rood omdat ze dan onze knieeen goed kunnen voelen![]()
Ljikt e niet meeer erg verstanidig na vadaag ;')quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Neem er nog eentje, VoreG..!
Beetje bijtanken, scherpte terugvinden en mezelf opladen...quote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Slapen, zou ik maar doen ja als ik jou was... Trusten!
quote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Iemand voegt me net toe op MSN. Begint gelijk popie te doen zonder zich voor te stellen. Dacht dat kan ik ook.
[knips]Herman says:
Yvonne en ik hebben dezelfde dubelacountmaster-viewer. Vandaar dat de X-post soms dubbel impliceert
Trusteh dan maar, denk ik.quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Sientje!
En doei.. Clau gaat maar slapen denkt ze!
Z'n laatste woorden waren.quote:
Ok. Detail Maar wel geweldigquote:
Het broertje van...maar geweldig leuk.quote:
Hier nietquote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah, als je vanuit MyAT een topic aanklikt opent ie in een nieuw venster.
quote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu toch niet meerquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef rubbereend het volgende:oi
ik heb er enorm spijt van dat ik online ben gekomen
In de kroegquote:
quote:Nu ga ik eens achter lekkere billen liggen![]()
Dan gebruik je firefox, ik heb dat ook namelijk, maar dit kan je veranderen, ga maar naar opties en dan de optie 'nieuw venster' moet op nee staanquote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, bahquote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn de live stream erg beschikbaar ?quote:Op zondag 10 september 2006 10:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn GEEN geluidslimiet is(wel zonde van je oren
)
Q-base
Alleen 16 uur is euhm best lang
Kun je in je opties veranderen.quote:Op zondag 10 september 2006 02:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, maarja...quote:Op zondag 10 september 2006 11:31 schreef Superheld het volgende:
Maar dan krijg je zeker dat je links in een topic ook op dezelfde pagina opent
Dat kan je dus veranderenquote:Op zondag 10 september 2006 12:16 schreef pascalheister het volgende:
mogge
klote zeg dat er elke keer een nieuw venster opent als je een topic aanklikt
quote:Op zondag 10 september 2006 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Nu is mijn eigen post geel, gisteren grijs
Haai Hools
Zomertje zeg
Wat in 1 nacht allemaal kan gebeuren. Bij mij gaat alles weer naar de juiste plek als in ingevoerd heb, of een topic open. Wat is het leven toch mooi.....quote:Op zondag 10 september 2006 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Nu is mijn eigen post geel, gisteren grijs
Makkie Heraclesquote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
Zon, check!
FC shirtje, check!
Zo naar de Euroborg!
Ja, maar nog steeds wel een beetje vermoeid.quote:Op zondag 10 september 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
bossie wat slaaptekort ingehaald?
je kijkt nog een beetje slaperig uit je oogjes iddquote:Op zondag 10 september 2006 13:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds wel een beetje vermoeid.
Ja doe maarquote:Op zondag 10 september 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kijkt nog een beetje slaperig uit je oogjes idd
zin in een![]()
INderdaad, ik let maar gewoon op de icoontjes wat ik altijd al deed.quote:Op zondag 10 september 2006 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Oeh, dat is helemal niet mooi....
.
quote:Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor iemand met de Peter Niemeyer award, kun jij toch opvallend irritant aanwezig zijn. Stoken noemen ze dat.
Je hebt gewoon onterecht gewonnenquote:Op zondag 10 september 2006 14:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een compliment voor zo'n aardige jongen als ik
![]()
Ik ben er niet minder blij omquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo zo grun staat achter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
quote:
Talpaquote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
Is dat virus dat ik gisteravond naar de Talpacomputers stuurde nog aangekomen?
100 overwinningen haalt hij dus niet.....quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van Michael Schumacher.
90ste GP-overwinning en zijn afscheid aangekondigd.
de kansen zijn erquote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]Mooi ik was dus iets te vroeg
![]()
Ze moeten dit toch kunnen winnen denk ik zo.
quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]Mooi ik was dus iets te vroeg
![]()
Ze moeten dit toch kunnen winnen denk ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
Ajax staat met 38-2 achter.quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef dndiek het volgende:
Niet te veel over tussenstanden praten! Niet iedereen wil het weten
Jou neem ik al tijden niet meer serieusquote:
Nou moequote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jou neem ik al tijden niet meer serieus![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je bent wel lief hoorquote:
Was Heerenveen gisteren zo slecht dat Talpa het niet durfde te laten zienquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
lalalala iemand bier ?
Zozo bikkelhard dd.quote:Op zondag 10 september 2006 16:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Bos81 het volgende:
lalalala iemand bier ?
Heerenveen wil zelf niet langer op Talpa - Gertjan trok de kabels eruit.quote:Op zondag 10 september 2006 16:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Was Heerenveen gisteren zo slecht dat Talpa het niet durfde te laten zien?
Goed momentquote:Op zondag 10 september 2006 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen wil zelf niet langer op Talpa - Gertjan trok de kabels eruit.
Kan het me niet herinnerenquote:Maar serieus: is dat bij de NOS wel eens gebeurd dat het voetbalprogramma geschrapt moest worden??? Ze hadden geluk dat Ajax en Feyenoord niet hoefden te spelen, dan was de fik meteen in de studio's gegaan ws.
Die hebben wij altijd.quote:
Ik dacht precies hetzelfde. Zo in de verdediging steeds. De verslaggever smeerde honing op z'n reet en nog gaf ie onfatsoenlijk antwoord. Ik ben een grote fan van hem maar wat een onnoemelijke oetlul als persoon.quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef maril het volgende:
Blijft een enorme oetlul die kluivert bah.
Gefelicteerd maar trots mag je er niet op zijn lijkt mij.quote:
die komt van PSV hequote:Op zondag 10 september 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
En dan nu Zenden als contrast met Kluivert.Sympatieker vind je ze niet.
lekker belangrijk, zolang je zulke wedstrijden maar niet tegen PSV speeltquote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Nou, dat lijkt me niet. Jeumig
Maar ja, ook slechte moet je winnen hè
Hij is gewoon beschadigd in zijn jeugdje door die vroege roemquote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Zo in de verdediging steeds. De verslaggever smeerde honing op z'n reet en nog gaf ie onfatsoenlijk antwoord. Ik ben een grote fan van hem maar wat een onnoemelijke oetlul als persoon.
Die jongen is totaal verknipt.quote:Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is gewoon beschadigd in zijn jeugdje door die vroege roemHij is net zo onaangepast als Michael Jackson... gewoon te jong als vedette opgeteld met wat schandalen en hoppa, verknipt ben je.
tot zover, Bloesje Froid
Ik vond het mooi: Blunderen, ploeteren, zweten, bikkelen, billenknijpen, missen, hopen, meer missen, schreeuwen, hopen, meer schreeuwen, scoren, winnen! voetbal!quote:Op zondag 10 september 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gefelicteerd maar trots mag je er niet op zijn lijkt mij.
Op een bed van beton wakker worden nietquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Superheld het volgende:
Niet weten hoe je thuis komt is ok.
Een echte hoerenloper komt nooit thuis.quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Superheld het volgende:
Niet weten hoe je thuis komt is ok.
Lekker koelquote:Op zondag 10 september 2006 20:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op een bed van beton wakker worden niet.
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op zondag 10 september 2006 20:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op een bed van beton wakker worden niet.
Onverstandig. Iemand een idee of dat Loose change 2nd edition iets is op NL 3?quote:
Herkenbaarquote:
doe je ook nog een keer mee?quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk Boer zoekt vrouw. Wat en sukkels.
Zegt wie ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe je ook nog een keer mee?
quote:
Ja hoor en met jou?quote:
Ja, ik ben wel redelijk uitgerust.quote:Beetje kunnen bijkomen van het werken gisteren?
Gewoon een werkdag, het is niet dat ik met tegenzin naar het werk ga, maar ook niet met een gevoel vanquote:Al weer zin in morgen?
Jij ookquote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef appelsientje het volgende:
o okehey ik ga TV kijken en daarna slapen
fijne avond iedereen
Hier stond het ook op.quote:Op zondag 10 september 2006 20:53 schreef borisz het volgende:
hier staat fahrenheit 9/11 op
Nee hoor net Shoarma gehaald. Ik moet ook aan de vitamines denken.quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef pascalheister het volgende:
tong zit toch altijd aan de halve haan?
Lang niet alles, maar wel enkele onderdelen ervan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
Geloven jullie echt die complottheorien?
Is geen kwestie van wel of niet geloven, in mijn opinie. Ik lees nu het boek van Griffin, een professor die alle vragen op een rijtje heeft gezet en het is vooral rete-interessant. Er zijn heel veel vragen te stellen, zoveel dingen die niet kloppen. Dat betekent niet dat die aanslagen nou direct gepleegd zijn door de CIA maar er zijn wel andere varianten die me niet helemaal onwaarschijnlijk voorkomen: bijvoorbeeld dat er wel voorkennis is geweest bij sommige inlichtingendiensten en er niets of weinig mee gedaan is.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
nee, maar wel leuk dat er een aantal vreemde details eens aan de kaak worden gesteld, de manier waarop de media in de tijd na 9/11 braaf achter het witte huis is aangelopen was een drama.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
dat sowiesoquote:
ze beweren eigenlijk vrijw einig, ze stellen vooral aan de kaak.quote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
Heb de docu een paar weken geleden al op den Belg gezien. Wat ze beweren zou kunnen. Ik zeg zou kunnen.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef WEST het volgende:
[..]
tong datvind ik bij zulke berichten ongepast..., net of je dat niet serieus bedoeld.
kun je dat in het vervolg niet laten bij dit soort berichten.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:West heeft weer iets gevonden om zich druk over te maken
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:West heeft weer iets gevonden om zich druk over te maken
[..]
ach ik zie die Tong niet als onderdeel van de post maar een vast dingetje. Iedereen weet dat Tong het niet post om zn bijdrage te ontkrachten.quote:Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:wij maar klagen over Havekort, maar bij PSV - Marseille maakt de scheidsrechter nog grotere blunders. Eerst een pingel geheel onterecht geven, zelfs de spelers vroegen niet om een pingel. Pauletta mist maar die scheids laat hem nog eens onterecht overnemen.
Als ik zulke verhalen hoor ga ik wel twijfelen eerlijk is eerlijk, net als die kerel bij Paul en witteman,quote:Op zondag 10 september 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Is geen kwestie van wel of niet geloven, in mijn opinie. Ik lees nu het boek van Griffin, een professor die alle vragen op een rijtje heeft gezet en het is vooral rete-interessant. Er zijn heel veel vragen te stellen, zoveel dingen die niet kloppen. Dat betekent niet dat die aanslagen nou direct gepleegd zijn door de CIA maar er zijn wel andere varianten die me niet helemaal onwaarschijnlijk voorkomen: bijvoorbeeld dat er wel voorkennis is geweest bij sommige inlichtingendiensten en er niets of weinig mee gedaan is.
Het zijn niet allemaal van die rare complottheorieen. Die zijn er ook maar die zijn vaak nogal idioot. Dat de joden het gedaan zouden hebben ofzo. Maar de vragen die veel van die deskundigen, en dat zijn echt geen weirdo's oproepen, zijn echt interessant en relevant. Er is ook weer heel veel tegen in te brengen maar laat dat dan vooral ook gebeuren.
Hij moet eens niet zo zeiken.quote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:West heeft weer iets gevonden om zich druk over te maken
[..]
Ik ben van plan het dit jaar ook meer te gaan volgenquote:Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Het NFL seizoen is definitief begonnen.
Geweldig.
Cool nu nog hiet op TVquote:Op maandag 11 september 2006 00:02 schreef popolon het volgende:
Het NFL seizoen is definitief begonnen.
Geweldig.
Heb je NASN ? de hele dag door over een uur Honkbalquote:
Ja Uytpr ookquote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
Nasn zendt toch wat uit?
De hele dag herhalingen en Live.quote:Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef popolon het volgende:
Nasn zendt toch wat uit?
-edit-
Yep, live zelfs.
Allicht beter dan vroeger, toen was er niks te volgen.quote:
Ik heb het ook niet, maar denk er iig sterk overquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Dat je geen NASN hebt tong, dat voor een sportliefhebber.
Ik neuk ook niet terwijl ik een notoire geilard ben.quote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Toen ik nog in NL woonde was het er nog niet maar dat was het eerste wat ik toen gedaan had.quote:Op maandag 11 september 2006 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet, maar denk er iig sterk over.
Voor een paar euro per maand Tong, volgens mij krijg jij dan ook @home. zoniet eerst informerenquote:Op maandag 11 september 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Dat zijn de liefhebbers.quote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef maril het volgende:
[..]
Voor een paar euro per maand Tong, volgens mij krijg jij dan ook @home. zoniet eerst informeren
ik heb ook ESPN classic heel prachtig oude sport fragmenten geweldig mooi Tennis, Voetbal,
De olympische spelen , wielrennen ect ect
Big game, de gebroeders Manning tegen elkaar.quote:
Zitten ook 3 sexzenders op Tong! dus.... waarvan er een zeer heftig is(Hustler) die andere Mwaaaaquote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neuk ook niet terwijl ik een notoire geilard ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |