Die hebben wij altijd.quote:
Ik dacht precies hetzelfde. Zo in de verdediging steeds. De verslaggever smeerde honing op z'n reet en nog gaf ie onfatsoenlijk antwoord. Ik ben een grote fan van hem maar wat een onnoemelijke oetlul als persoon.quote:Op zondag 10 september 2006 18:23 schreef maril het volgende:
Blijft een enorme oetlul die kluivert bah.
Gefelicteerd maar trots mag je er niet op zijn lijkt mij.quote:
die komt van PSV hequote:Op zondag 10 september 2006 18:27 schreef tong80 het volgende:
En dan nu Zenden als contrast met Kluivert.Sympatieker vind je ze niet.
lekker belangrijk, zolang je zulke wedstrijden maar niet tegen PSV speeltquote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Nou, dat lijkt me niet. Jeumig
Maar ja, ook slechte moet je winnen hè
Hij is gewoon beschadigd in zijn jeugdje door die vroege roemquote:Op zondag 10 september 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Zo in de verdediging steeds. De verslaggever smeerde honing op z'n reet en nog gaf ie onfatsoenlijk antwoord. Ik ben een grote fan van hem maar wat een onnoemelijke oetlul als persoon.
Die jongen is totaal verknipt.quote:Op zondag 10 september 2006 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is gewoon beschadigd in zijn jeugdje door die vroege roemHij is net zo onaangepast als Michael Jackson... gewoon te jong als vedette opgeteld met wat schandalen en hoppa, verknipt ben je.
tot zover, Bloesje Froid
Ik vond het mooi: Blunderen, ploeteren, zweten, bikkelen, billenknijpen, missen, hopen, meer missen, schreeuwen, hopen, meer schreeuwen, scoren, winnen! voetbal!quote:Op zondag 10 september 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gefelicteerd maar trots mag je er niet op zijn lijkt mij.
Op een bed van beton wakker worden nietquote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Superheld het volgende:
Niet weten hoe je thuis komt is ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |