quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom vaker langs. Over het algemeen gaat het hier niet eens over voetbal
Heb wel gefokt, maar het HOOLS-café een paar dagen niet bezocht. En gewerkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
hey Schouw, tijdje niet gezien, klopt dat?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:40 schreef Beschouw het volgende:
Snap geen hol van al die technische termen![]()
Beschouw wacht wel af en hoopt dat over een paar dagen iemand in gewoon Nederlands uit kan leggen hoe hij (na het posten) niet bovenaan de pagina komt.
OKee, op die manierquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niets BosMaar Golfer zei dat er nog wat bugs in zitten en 'De Wedstrijden' was een hele grote bug
Voetwatte?quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Er wordt hier meestal over van alles behalve voetbal geluld.
Ik zag dat het menneke weer terug isquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Hier kan je melden als je je maandelijkse stonde hebt, wat je gegeten hebt, of het weer in Groningen altijd zo beroerd is, dat je spierpijn hebt na het fitnessen, dat SCH weer eens gescheten heeft enzovoort...![]()
En neitew te everteger wanere ienmanfd zta sif na hte stpanpequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Hier kan je melden als je je maandelijkse stonde hebt, wat je gegeten hebt, of het weer in Groningen altijd zo beroerd is, dat je spierpijn hebt na het fitnessen, dat SCH weer eens gescheten heeft enzovoort...![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En neitew te everteger wanere ienmanfd zta sif na hte stpanpe
Maar dat 'menneke' zal zich wel koest houden na het verlies tegen het altijd lastige Excelsiorquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zag dat het menneke weer terug is
Bossie tochquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
En neitew te everteger wanere ienmanfd zta sif na hte stpanpe
Een toppertje!quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:56 schreef clauwheee het volgende:
Jah.
SCHat terug. Gelijk was het ff down. Heerenveen verloren. Talpa laat het niet eens zien. SCHat heeft een topzaterdag!
ik bedoel bos alleen de a zit aan de overkant van de o dus een hele grote typoquote:
Okeequote:Op zaterdag 9 september 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
ik bedoel bos alleen de a zit aan de overkant van de o dus een hele grote typo![]()
![]()
Geweldig inderdaadquote:
was wel mooi om te zien ja , maar hoe hebben ze dat dan in Eindhovenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad
We hebben een rood (Liverpool) tapijt omdat we dan over ze heen lopen. Onze knielbankjes zijn ook rood omdat ze dan onze knieeen goed kunnen voelen![]()
Ljikt e niet meeer erg verstanidig na vadaag ;')quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Neem er nog eentje, VoreG..!
Beetje bijtanken, scherpte terugvinden en mezelf opladen...quote:Op zondag 10 september 2006 00:10 schreef clauwheee het volgende:
Slapen, zou ik maar doen ja als ik jou was... Trusten!
quote:Op zondag 10 september 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Iemand voegt me net toe op MSN. Begint gelijk popie te doen zonder zich voor te stellen. Dacht dat kan ik ook.
[knips]Herman says:
Yvonne en ik hebben dezelfde dubelacountmaster-viewer. Vandaar dat de X-post soms dubbel impliceert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |