abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 22:21:07 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41690324
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In dat geval:
[..]
Dus iemand in Belgie zal ook Huntelaar zeggen? Of in Amerika?
pi_41690405
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:08 schreef Slungel het volgende:
ik vind hem gewoon de beste van wat ik 20 jaar F1 heb gezien,
wat moet ik met Raikkonen als vervanger van Schumi, een grijze muis met de uitstraling van een diepvries, die zijn eigen naam niet een in het engels kan uitspreken.
Kimi heeft dan ook geen engelse naam. Schumi heeft het geluk dat z'n naam in het duits en in het engels voorkomt, iig qua schrijfwijze.
quote:
het vertrek van schumi ervaar ik als een groot verlies voor de F1
Dat is het ook, maar Schumi gaat de F1 niet helemaal verlaten. Hij blijft gewoon bij Ferrari, in een andere functie.
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 22:37:18 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_41690958
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dus iemand in Belgie zal ook Huntelaar zeggen? Of in Amerika?
In Amerika zeggen ze inderdaad Armstrong.

Maar vraag in Amerika wie de beste voetballers allertijden zijn zeggen ze :

Pele Mia Ham en Alexyel Lalas

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 september 2006 @ 22:40:10 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_41691073
Schumacher is de beste ooit. Geen discussie over mogelijk.

Hij had dan wel de beste auto, maar die heeft ie bijna letterlijk zelf opgebouwd.

Verder is dit nogal een zinloze discussie, want tijdperken kun je gewoon niet vergelijken.

Schumi was in ieder geval de beste van de laatste 10/12 jaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 10 september 2006 @ 22:46:45 #55
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41691349
nee want je kunt schumacher en fangio niet vergelijken met senna of prost dus niemand zou dat weten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 10 september 2006 @ 22:49:13 #56
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41691455
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn er meer oudjes hier die live zagen dat Williamson levend verbrande tijdens de Grand Prix van Zandvoort ?

tong dat vind ik bij zulke berichten ongepast..., net of je dat niet serieus bedoeld. kun je dat in het vervolg niet laten bij dit soort berichten.
pi_41691604
Groot coureur, maar 1 van de meest onsportieve sporters ooit.
pi_41691726
Ja.
  zondag 10 september 2006 @ 23:00:22 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41691965
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Joepie het volgende:
eens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 september 2006 @ 23:06:06 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41692254
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Joepie het volgende:
ja, maar lopen er meer van rond in de F1. Senna, Alonso etc. etc.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 23:17:54 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_41692772
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef WEST het volgende:

[..]

tong dat vind ik bij zulke berichten ongepast..., net of je dat niet serieus bedoeld. kun je dat in het vervolg niet laten bij dit soort berichten.
Doe ik altijd bij actualiteiten stond er nu niet bij stil. Sorry als het je heeft gestoord.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41693642
quote:
Mich rijdt in een auto die zó goed is dat zelfs Verstappen daarmee een podiumplaats zou halen.
Ik durf te beweren dat als Jos in Kubica's auto had gezeten dattie had gewonnen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_41693859
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn er meer oudjes hier die live zagen dat Williamson levend verbrande tijdens de Grand Prix van Zandvoort ?

Ik zie wel wat zwartwit/ kleur ook beelden van 2 vuurzee,s waarvan ik Nikki Lauda mij het meeste bij staat.
ps ik heb geen moeite met je vraag! jou tong is je handtekening dat weet indereen!
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_41699807
Ja, Absoluut hij is en blijft de allerbeste. ik zal hem missen als coureur mijn held wat doe je
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_41699921
Hangt ervan af wat je verstaat onder "de beste".
De meest succesvolle? Dat zeker, zonder kijf, maar als je het predikaat "beste" op je naam wil schrijven, moet je er voor terugdeinzen om de alles-of-niets-grens te willen overschrijden. Die grens heeft Schumi vaak overschreden en dat kostte hem heel veel respect. Daarom zal hij waarschijnlijk nooit als "de beste" gekozen worden.
  maandag 11 september 2006 @ 11:03:15 #66
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_41700506
Qua cijfers is Schumacher natuurlijk met afstand de beste allertijden. Maar de beste ooit? Dat is onmogelijk te zeggen. Je kunt een coureur van nu niet vergelijken met een coureur uit de jaren vijftig. De omstandigheden waren heel anders en bovendien werden er vroeger veel minder races verreden. Dat Schumacher een van de grootste is, dat staat wel vast. Hij mag aanschuiven in het rijtje met o.a. Nuvolari, Fangio, Clark, Stewart, Prost en Senna.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 11 september 2006 @ 11:05:37 #67
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41700560
[quote][b]Op maandag 11 september 2006 10:32 schreef Joene het

allebeste is wat overdreven maar de 2 boven mijn post hebben het al gezegt en zo is het ook wel een klein beetje
pi_41702764
Stirling Moss misschien?
janneman
  maandag 11 september 2006 @ 13:11:47 #69
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_41703869
Gilles Villeneuve .. 100% zeker
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_41716395
Ach.... als ie weg is van de baan, wordt het weer leuk om naar de F1 te kijken.
Had die rotkop al veel te vaak gezien, dus de laatste jaren maar niet meer gekeken.
pi_41722882
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

-knipje-

Ik ben nooit fan geweest van Schumacher en ik zal het ook nooit worden. Al zijn records zullen nog jarenlang in de geschiedenisboeken staan, al kun je je afvragen wat de waarde van statistieken zijn. Formule 1 is nu en coureurs komen en gaan. Wie denkt er nu nog aan Hill of Hakkinen als hij een grand prix zit te kijken. Het zijn niet de minste namen, maar tegenwoordig zijn ze slechts statistieken. Bij statistieken voel je geen emoties. Het zijn slechts cijfertjes.
Helemaal mee eens: we onthouden de cijfertjes, mede omdat die nog in boekjes na te lezen zijn.
En ik persoonlijk zal Michael Schumacher herinneren als een 'recordbreker'.

Net zoals ik Lance Armstrong mij zal herinneren: een recordaantal Tour de Frances. Maar Lance heeft voor mij nog een dimensie, die Schumacher niet heeft. Dat is namelijk een sportman die een ziekte overwon, en na eerder al de Tour gewonnen te hebben, dat resultaat een paar jaar later - na een periode van hard terug knokken en herstellen - nóg eens een paar keer achter elkaar wist te behalen! Ook al is daar veel discussie om en over geweest ('doping' of medicijnen? wel of toch niet?)
Overigens is een ziekte als kanker in mijn leven iets waar ik veel over heb geleerd, zowel in de schoolbanken als in het leven om mij heen. Met dat in mijn achterhoofd vind ik de actie van Lance Armstrong - de gele 'Live Strong'-armbandjes - erg goed. Er is gewoon veel geld nodig voor onderzoek! Ik mocht een paar jaar geleden zelf onderzoek ernaar doen, dus ik weet hoeveel tijd en moeite (en geld) ermee gemoeid kan zijn. Helaas is mijn bandje na een paar jaar intensief dragen stuk gegaan...

Maar goed, om terug te komen op Michael Schumacher: Nee, ik heb de man nooit gemogen. Zijn kop stond me niet aan, en zijn gebrekkige Engels in het begin en later de stomme herhalingen van Engelse woorden die hij blijkbaar het best kon uitspreken maar die eigenlijk nergens op slaan (ik doel op "Obviously" en "Nevertheless") bij de persconferenties haalde het bloed onder m'n nagels vandaan. Met een aantal lullige acties en reacties en natuurlijk de eeuwige Duitse Mazzeltjes heeft hij zich absoluut niet geliefder bij me gemaakt....
En dan maakte hij als klap op de vuurpijl óók nog eens een reclamespotje voor Lóreal shampoo... Een arrogantere kop hadtie niet kunnen trekken met dat handje door z'n haar halen..... Blèèch!

Maar als je vraagt "Is/was M.S. de beste ooit?" dan kan ik alleen maar antwoorden dat ook ik pas sinds 1994 de F1 een beeeetje aan 't volgen ben. Ik kan mij de crash van Ayrton Senna herinneren. Eén van mijn eerste momenten van bewust Formule 1-uitzendingen volgen. Ik zat in mijn studieboeken te leren terwijl de tv op de achtergrond aanstond, en je moest wel blijven kijken naar de herhalingen van het ongeluk.....
Ik heb later de cd met de muziek van Ayrton gekocht (A Tribute to Ayrton Senna, 2004) en ik vond het net zo ontroerend als de actie van Lance Armstrong. Open, eerlijk, onbaatzuchtig, voor het goede doel.

En helaas kan ik zoiets niet van ene Michael Schumacher zeggen.......................................... Hopelijk nog niet, want hij heeft nog kansen genoeg, zou ik zo zeggen.
quote:
Ik kijk f1 sinds '94, en de gedachte dat hij er straks niet meer bij zal zijn is vreemd. Maar als ik ga kijken naar de start van eerste grand prix van volgend jaar is Schumacher alweer verleden tijd, net als Hill en Hakkinen.
Ikzelf heb nu het idee dat Schumacher gestopt is op z'n hoogtepunt. Met steeds luider roepende vrouw en kinderen aan de zijlijn, gaat des mans geweten knagen, lijkt me. En ik kan me erg goed voorstellen dat hij wilde niet wachten totdat hem iets ergs overkomt zoals Senna, Ratzenberger en anderen die het leven lieten of gewond raakten binnen de autosport. Als je al 241 (?) Grand Prix hebt gereden zonder al te grote brokken, dan is het statistisch gezien een steeds groter wordende kans dat er wèl iets gebeurt, toch?

Ik ben benieuwd met welk gevoel ik het komende seizoen zal kijken.
Vreemd? Nee: niet het goede woord. Ik denk dat het me niet veel kan schelen.

Misschien ben ik zelfs wel blij.......

VOLTOOID verleden tijd.

Neemt niet weg dat ik de komende 3 races met meer interesse blijf volgen, want de stand in het kampioenschap is nu wel HEEL ERG spannend!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 11-09-2006 22:56:48 (typo\'s) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41723259
Al rijd je 500 GP's zonder ongelukken, dan is de kans op een fataal ongeluk voor elke volgende race nog steeds even groot hoor .
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:33:12 #73
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_41743525
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:52 schreef Sally het volgende:

Maar goed, om terug te komen op Michael Schumacher: Nee, ik heb de man nooit gemogen. Zijn kop stond me niet aan, en zijn gebrekkige Engels in het begin en later de stomme herhalingen van Engelse woorden die hij blijkbaar het best kon uitspreken maar die eigenlijk nergens op slaan (ik doel op "Obviously" en "Nevertheless") bij de persconferenties haalde het bloed onder m'n nagels vandaan. Met een aantal lullige acties en reacties en natuurlijk de eeuwige Duitse Mazzeltjes heeft hij zich absoluut niet geliefder bij me gemaakt....
En dan maakte hij als klap op de vuurpijl óók nog eens een reclamespotje voor Lóreal shampoo... Een arrogantere kop hadtie niet kunnen trekken met dat handje door z'n haar halen..... Blèèch!
Haha, ja, dat gebrekkige Engels. Vooral als Schumacher zijn zin begon met "Honestly, ..." dan wist je al dat er daarna kon ophouden met luisteren, want er kwam nooit iets eerlijks uit.
pi_41746610
beste nee...wel erg goed maar had/heeft ook het beste materiaal,zet hem in een midland en ook hij bakt er niet veel van.
goeie coureur met helaas soms nare trekjes/truukjes
ben wel blij dat ie er mee stopt,zien we dat gezicht een stuk minder.

[ Bericht 7% gewijzigd door allied op 12-09-2006 20:06:03 ]
second place is the first loser
pi_41755480
All-round was hij een van de allerbeste en misschien de meest constante. De meeste coureurs zijn maar een paar jaar top, zoals Hakkinen. Schumacher rijdt nu al meer dan 10 jaar op het hoogste niveau en dat zegt wel iets over hoe hij het vak beheerst.

Zijn beste jaar vond ik 1997, toen zijn Ferrari nog niet top was en hij geen wereldkampioen werd, maar telkens als de omstandigheden vroegen om extra klasse dan kon hij dat brengen. Ik vond hem toen indrukwekkender dan in de jaren dat hij steeds kampioen werd. Voor zover ik me kan herinneren presteerde hij het best onder nadelige omstandigheden, bv. met een mindere auto of met regen. Dan kon hij opeens exploderen en geniaal zijn, misschien juist omdat er dan geen druk bij hem lag. Keerzijde daarvan was dat hij dus slecht tegen druk kon: als hij de beste papieren had om te winnen en iedereen dat van hem verwachtte, verkrampte hij. Dat is hem tegen Hakkinen een paar keer overkomen.

Op 1 rondje was Senna denk ik de beste, 65 poles is abnormaal. Maar Senna was grillig, Schumacher niet. Schumacher leek wat dat betreft meer op Prost, niet echt een hoogvlieger maar heel slim, ook op technisch vlak. En verder terug naar Piquet, Lauda etc. kan ik niet beoordelen.

Wat trouwens zelden wordt genoemd maar ik wel bewonderenswaardig vind, is zijn overstap naar Ferrari in 1995. In die tijd was Ferrari diep gezonken en iemand als Senna durfde die overstap niet aan. Die wilde alleen in de beste auto rijden en ging dus naar Williams. Schumacher durfde wel in een mindere auto te stappen en hij heeft Ferrari weer aanzien gegeven (andersom natuurlijk ook) en daar heeft de F1 als geheel ook van geprofiteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')