Kimi heeft dan ook geen engelse naam. Schumi heeft het geluk dat z'n naam in het duits en in het engels voorkomt, iig qua schrijfwijze.quote:Op zondag 10 september 2006 22:08 schreef Slungel het volgende:
ik vind hem gewoon de beste van wat ik 20 jaar F1 heb gezien,
wat moet ik met Raikkonen als vervanger van Schumi, een grijze muis met de uitstraling van een diepvries, die zijn eigen naam niet een in het engels kan uitspreken.
Dat is het ook, maar Schumi gaat de F1 niet helemaal verlaten. Hij blijft gewoon bij Ferrari, in een andere functie.quote:het vertrek van schumi ervaar ik als een groot verlies voor de F1
In Amerika zeggen ze inderdaad Armstrong.quote:Op zondag 10 september 2006 22:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus iemand in Belgie zal ook Huntelaar zeggen? Of in Amerika?
tong datquote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn er meer oudjes hier die live zagen dat Williamson levend verbrande tijdens de Grand Prix van Zandvoort ?
eensquote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Joepie het volgende:
Groot coureur, maar 1 van de meest onsportieve sporters ooit.
ja, maar lopen er meer van rond in de F1. Senna, Alonso etc. etc.quote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Joepie het volgende:
Groot coureur, maar 1 van de meest onsportieve sporters ooit.
Doe ik altijd bij actualiteiten stond er nu niet bij stil. Sorry als het je heeft gestoord.quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef WEST het volgende:
[..]
tong datvind ik bij zulke berichten ongepast..., net of je dat niet serieus bedoeld.
kun je dat in het vervolg niet laten bij dit soort berichten.
Ik durf te beweren dat als Jos in Kubica's auto had gezeten dattie had gewonnenquote:Mich rijdt in een auto die zó goed is dat zelfs Verstappen daarmee een podiumplaats zou halen.
Ik zie wel wat zwartwit/ kleur ook beelden van 2 vuurzee,s waarvan ik Nikki Lauda mij het meeste bij staat.quote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn er meer oudjes hier die live zagen dat Williamson levend verbrande tijdens de Grand Prix van Zandvoort ?
Helemaal mee eens: we onthouden de cijfertjes, mede omdat die nog in boekjes na te lezen zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 21:13 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
-knipje-
Ik ben nooit fan geweest van Schumacher en ik zal het ook nooit worden. Al zijn records zullen nog jarenlang in de geschiedenisboeken staan, al kun je je afvragen wat de waarde van statistieken zijn. Formule 1 is nu en coureurs komen en gaan. Wie denkt er nu nog aan Hill of Hakkinen als hij een grand prix zit te kijken. Het zijn niet de minste namen, maar tegenwoordig zijn ze slechts statistieken. Bij statistieken voel je geen emoties. Het zijn slechts cijfertjes.
Ikzelf heb nu het idee dat Schumacher gestopt is op z'n hoogtepunt. Met steeds luider roepende vrouw en kinderen aan de zijlijn, gaat des mans geweten knagen, lijkt me. En ik kan me erg goed voorstellen dat hij wilde niet wachten totdat hem iets ergs overkomt zoals Senna, Ratzenberger en anderen die het leven lieten of gewond raakten binnen de autosport. Als je al 241 (?) Grand Prix hebt gereden zonder al te grote brokken, dan is het statistisch gezien een steeds groter wordende kans dat er wèl iets gebeurt, toch?quote:Ik kijk f1 sinds '94, en de gedachte dat hij er straks niet meer bij zal zijn is vreemd. Maar als ik ga kijken naar de start van eerste grand prix van volgend jaar is Schumacher alweer verleden tijd, net als Hill en Hakkinen.
Haha, ja, dat gebrekkige Engels. Vooral als Schumacher zijn zin begon met "Honestly, ..." dan wist je al dat er daarna kon ophouden met luisteren, want er kwam nooit iets eerlijks uit.quote:Op maandag 11 september 2006 22:52 schreef Sally het volgende:
Maar goed, om terug te komen op Michael Schumacher: Nee, ik heb de man nooit gemogen. Zijn kop stond me niet aan, en zijn gebrekkige Engels in het begin en later de stomme herhalingen van Engelse woorden die hij blijkbaar het best kon uitspreken maar die eigenlijk nergens op slaan (ik doel op "Obviously" en "Nevertheless") bij de persconferenties haalde het bloed onder m'n nagels vandaan. Met een aantal lullige acties en reacties en natuurlijk de eeuwige Duitse Mazzeltjes heeft hij zich absoluut niet geliefder bij me gemaakt....
En dan maakte hij als klap op de vuurpijl óók nog eens een reclamespotje voor Lóreal shampoo... Een arrogantere kop hadtie niet kunnen trekken met dat handje door z'n haar halen..... Blèèch!
En dat is dus niet waar, in de beginjaren van Ferrari reed hij in een middelmatige wagen en toch was hij bij vlagen steengoed. Met minder materiaal lag er geen druk bij hem en juist vanuit zo'n underdog-positie was hij op zijn best.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:00 schreef allied het volgende:
beste nee...wel erg goed maar had/heeft ook het beste materiaal,zet hem in een midland en ook hij bakt er niet veel van.
de ferrari van toen was natuurlijk wel een stuk beter dan de midland van nu. Schumi zou ook niet veel kunnen met een midland. Hij moet een goede auto hebben (net als iedereen), kijk maar naar vorig jaar toen hij ook een baggerwagen had.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En dat is dus niet waar, in de beginjaren van Ferrari reed hij in een middelmatige wagen en toch was hij bij vlagen steengoed. Met minder materiaal lag er geen druk bij hem en juist vanuit zo'n underdog-positie was hij op zijn best.
Vorig jaar werd hij met die baggerwagen wel 3e in het kampioenschap (Barrichello 8e). Ok, hij kreeg de race in de VS weliswaar kado, maar hij viel ook dubbel zo vaak uit door problemen met de wagen dan de concurrentie. Gewoon een prima prestatie dus vorig jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
de ferrari van toen was natuurlijk wel een stuk beter dan de midland van nu. Schumi zou ook niet veel kunnen met een midland. Hij moet een goede auto hebben (net als iedereen), kijk maar naar vorig jaar toen hij ook een baggerwagen had.
en ik ga hem niet missen
Volgens mij zou Schumi in een Midland punten halen. Niet in elke race en niet veel, maar hij zou er volgens mij wel in slagen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
de ferrari van toen was natuurlijk wel een stuk beter dan de midland van nu. Schumi zou ook niet veel kunnen met een midland. Hij moet een goede auto hebben (net als iedereen), kijk maar naar vorig jaar toen hij ook een baggerwagen had.
en ik ga hem niet missen
http://www.tazionuvolari.it/quote:The 1935 season started off well with a victory at Pau, and it was followed up by victories in minor races at Bergamo, Biella and Turin and then came the German GP, 28 July.
While there was much speculation about who would win the German GP, no one of the 300.000 spectators who showed up at Nürburgring that day doubted that the winner would drive a German car. The Germans were out in full force, four Auto Unions against five Mercedes-Benz with driver aces such as Stuck, Varzi, Rosemeyer, Caracciola, Fagioli and von Brauchitsch. They were challenged by a a mixed bunch of private Maseratis, Bugattis and ERAs plus the Ferrari team. Scuderia Ferrari entered three of their four year old Alfa Romeo P3s. The one to be raced by Nuvolari had its engine capacity increased from 3.2 to 3.8 litre.
The rain was pouring as the cars were lined up for the start. The start positions had been decided by ballot and Nuvolari found himself on the front row between Stuck's Auto Union and Balestrero's Alfa. But it was rain specialist Caracciola who took an early lead and completed lap one 14 seconds in front of Nuvolari. On the second lap the "Flying Mantuan" had to see himself passed by Rosemeyer, Fagioli and Stuck and he fell back to fifth. An early pitstop by Rosemeyer put Nuvolari back into fourth place and on the ninth lap Nuvolari suddenly got inspired. He did the first sub-11 minute race lap ever on Nürburgring and passed two Mercedes cars to take the second place. Both Brivio's and Chiron's Scuderia Ferrari Alfas were out of the race with broken differentials, so Nuvolari was the only Ferrari driver left. On the tenth lap Nuvolari sensationally appeared in the lead as Caracciola was in trouble and falling back. But on the next lap Rosemeyer came charging to challenge the Alfa Romeo driver and the four top cars entered the pits almost at the same time for their halfway stop.
The pitstop turned out to be a catastrophe for Nuvolari as the Ferrari fuel pressure pump broke down and the crew members had to do the tanking by churns. It took 2 min 14 seconds before Nuvolari was rejoining the race in sixth place and all hopes for a victory seemed lost. However, the bad pitstop seemed just to have inspired Nuvolari even more. After just one lap he was back into second place and took up the chase on the leading von Brauchitsch. On lap 14 the lead was 86 seconds, on the next lap 88, then 77, 63, 47, 43, and 32 seconds as Nuvolari closed in on the Mercedes. Von Brauchitsch started the last lap with a seemingly uncatchable 35 seconds lead but the high pace had destroyed the tyres and the Mercedes suffered a double puncture. The astonished German crowd could only see the Italian car take the flag as winner.
This has been called Nuvolari's greatest race because with his old Alfa he had beaten eight new German cars to the line. The rain showers had helped to even the horsepower advantage a bit but still... Nuvolari ended off the 1935 season with victories at Coppa Ciano and the Nice and Modena GPs.
Dat niet alleen, hij zou er met zijn persoonlijkheid, mentaliteit en kennis gaandeweg ook een betere wagen van maken, doordat hij zijn team als geheel stimuleert en omhoog stuwt. Zoals hij dat destijds ook bij Ferrari heeft gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij zou Schumi in een Midland punten halen. Niet in elke race en niet veel, maar hij zou er volgens mij wel in slagen.
Volledig mee eens. Je kunt de tijd van Fangio niet vergelijken met tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:23 schreef sjakie007 het volgende:
Schumacher was de beste van zijn tijd, zoals Tazio Nuvolari, Stewart, Fangio etc van hun tijd de beste waren. Er is gewoon geen vergelijk mogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |