Okquote:
Zo werkt dat niet als je dagelijks misbruiker bent.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkIk dacht eerst dat ze de drank willen bewaren voor morgen om weer een feestje te geven
En als je er maandag uit kunt gaan. Die smoes gebruikt ze ook....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:18 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet als je dagelijks misbruiker bent.
Geef me nog een uurtje.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
Ik las in het Streamverslag
"Hilde en Egbert praten over het eten. Ze hebben het gevoel dat ze bijna elke dag uit eten zijn in BB."
Ik kan me anders verschillende momenten herinneren dat Hilde gif zat te spuien dat anderen voor haar beslissen wat ze eten, en dat ze daar niet van gediend is.
wederom een voorbeeldje van haar leugenachtige aard
Voor de serie is het het beste als Marcel vertrekt. E10 alleen, Hilde's roddelpartner weg maar wel nog de irritaties van Hilde... primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En als je er maandag uit kunt gaan. Die smoes gebruikt ze ook....
Hoe egoistisch. Ben benieuwd wat er dinsdag (en verder) gebeurd, als ze overhoopt erin blijft....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En als je er maandag uit kunt gaan. Die smoes gebruikt ze ook....
of zou ze bedoelen dat ze elke dag zo kan aanschuiven en niets hoeft te doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
"Hilde en Egbert praten over het eten. Ze hebben het gevoel dat ze bijna elke dag uit eten zijn in BB."
Ik kan me anders verschillende momenten herinneren dat Hilde gif zat te spuien dat anderen voor haar beslissen wat ze eten, en dat ze daar niet van gediend is.
Niet leugenachtig. Maar je verhaal elke keer aanpassen aan de persoon waar je mee praat. En bij haar ook nog haar toonquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
Dan gaat ze zeuren dat ze pijn heeft en dat ze wijn nodig heeft als pijnstiller....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Hoe egoistisch. Ben benieuwd wat er dinsdag (en verder) gebeurd, als ze overhoopt erin blijft....
Op zich wel knap dat ze kan onthouden bij wie ze op welke manier moet praten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je verhaal elke keer aanpassen aan de persoon waar je mee praat.
Ach, als je dat al je hele leven doet, dan word je er misschien wel een pro inquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Tovaho het volgende:
Op zich wel knap dat ze kan onthouden bij wie ze op welke manier moet praten.
Dat moet ooit fout gaan....
Jeroen en Marcel die afspreken samen te douchen. Dát is pas homooo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een homo's bij het zwembad zeg
Mies ook?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Kinga het volgende:
Ik kon niet blijer zijn met de bank. Die 4 mogen van mij allemaal naar huis.![]()
Tong lijkt langer doordat de vinger van Semih in het verlengde ervan ligt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Tovaho het volgende:
tjeemig wat een lange tong heeft Micheline. Maar wel met een fijne tongpiercing.....
Vanuit het goed communiceren is het ook wel handig, hoor, iemand voelt zich er prettig bij, als je op dezelfde manier praat...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, als je dat al je hele leven doet, dan word je er misschien wel een pro in
En terecht ! Aandoenlijk altijd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn vindt de jostiband echt te gek (en meende dat serieus)
Ja,en we doen het waarschijnlijk allemaal wel tot een bepaalde hoogte. Alleen als je vanaf je luie stoel de diverse gesprekken tegen diverse mensen volgt dan is dat wel grappig om te zienquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Vanuit het goed communiceren is het ook wel handig, hoor, iemand voelt zich er prettig bij, als je op dezelfde manier praat...
Nu je het zegt.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tong lijkt langer doordat e vinger van Semih in het verlengde ervan ligt.
En daar heeft ie gewoon gelijk in!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn vindt de jostiband echt te gek (en meende dat serieus)
Zeker ! En helemaal als Hilde daarbij zichzelf tegenspreekt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja,en we doen het waarschijnlijk allemaal wel tot een bepaalde hoogte. Alleen als je vanaf je luie stoel de diverse gesprekken tegen diverse mensen volgt dan is dat wel grappig om te zien
Opgevallenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet leugenachtig. Maar je verhaal elke keer aanpassen aan de persoon waar je mee praat. En bij haar ook nog haar toonAl opgevallen hoe verschillend haar stem is bij de ene of de andere groep?
Absoluutquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:30 schreef Tovaho het volgende:
[..]
En daar heeft ie gewoon gelijk in!
quote:
http://www.radio.nl/bigbrother/ werkt wel goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Mike1964 het volgende:
Wat zijn die streams weer vervelend aan het bufferen
De tobbers in concert, wellicht????quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef kukeleku het volgende:
Waarom zijn die 3 tenoren eiglijk die liedjes aan het oefenen?
[afbeelding]
Of nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef Tovaho het volgende:
plasma op stream 3, er staat wat te gebeuren....
het gaat toch al verschrikkelijk fout?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Op zich wel knap dat ze kan onthouden bij wie ze op welke manier moet praten.
Dat moet ooit fout gaan....
De rode telefoon is ook vele malen in beeld geweest. Gebeurde ook niets mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef Tovaho het volgende:
plasma op stream 3, er staat wat te gebeuren....
Nominaties waar ze volgens mij niets van begreep.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef avonne het volgende:
het gaat toch al verschrikkelijk fout?
Ze heeft 6 nominaties aan de broek, en de volgende keer Janine er ook bij
Idd, denk dat dit ook vals alarm isquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De rode telefoon is ook vele malen in beeld geweest. Gebeurde ook niets mee.
op dit moment is deze de enige die het goed doet bij mij. Wel iets minder scherp beeldquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:30 schreef Mike1964 het volgende:
Heeft iemand een linkje naar streams die het wél doen? ik gebruik dat dingetje van Nednu.
Ach, dat kan ik me nog wel een beetje voorstellen dat dat niet bij iedereen bekend is.... Ze heeft hilarischere vragen gesteld....quote:
Het gaat niet om de keren dat die stil is, maar om wat er uit zijn mond komt als die wat zegt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:10 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Geloof ik ook. Denk (maar da's een gevoel) dat ie zijn spreekwoordelijke ei niet echt kwijt kan, en dat ie daarom relatief stil is....
Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:41 schreef Nostalgist het volgende:
Janine heeft de voetballer geneukt in een discotheek....
Omdat ik (vul ik in met 6 verschillende namen) denk dat je je anders voordoet dan je bent, het is gewoon een gevoelquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nominaties waar ze volgens mij niets van begreep.
+ "Jullie kennen mij helemaal niet, want dat kán ook niet"quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:45 schreef avonne het volgende:
standaard antwoord Hilde "Jullie hoeven mij ook niet te kennen!"
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef Tovaho het volgende:
http://www.radio.nl/bigbrother/ werken ook goed...
ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
+ "Jullie kennen mij helemaal niet, want dat kán ook niet"
Dankje, Tovaho ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef avonne het volgende:
[..]
op dit moment is deze de enige die het goed doet bij mij. Wel iets minder scherp beeld
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?host=talpalow
En er meer voor krijgen dan ze er zelf voor hebben betaald is in dit stadium wel erg moeilijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef kukeleku het volgende:
handelen om de jokers...maar Tijn en Marlies willen hem niet kwijt
Tot de laatste 4 (of 6?) over zijn. Dan telt de joker niet meer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:51 schreef Tazmaniac het volgende:
hoelang mag je een joker in bezit hebben, onbeperkt?
okeej thanks isaquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot de laatste 4 (of 6?) over zijn. Dan telt de joker niet meer.
Hilde kookt nooitquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:52 schreef Tovaho het volgende:
hilde zit me een partij te koken op de bank!!!!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:52 schreef Tovaho het volgende:
hilde zit me een partij te koken op de bank!!!!
daar heeft ze wel gelijk in. De jokers zijn betaald met het geld van de winnaar, en dat is voorlopig "iedereen"quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:54 schreef Giggio het volgende:
geld van ons allemaal... tut tut Hilde G. nou een peuk tussen je lippen, zuipen kreng en dan strax je kwaaie dronk in vuur en vlam uitspugen... lekkerrrrrrrr
net broer en zus zoquote:
Ik heb ze trouwens al een tijdje niet gezien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoor Janine nergens tussendoor blaten, ligt ze te pitten of zo?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef Marrije het volgende:
Let op: de joker heeft een beperkte houdbaarheidsdatum.
t Zou me niets verbazen als de Joker over een uurtje niet meer geldig is![]()
En ze voelen zich ook zo gelukkigquote:
You're welcome !quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
Is er iemand die dit verhaal goed genoeg heeft gevolgd om het in de SV te zetten?
edit: lamaar, ik zie het al. Tnx Nostalgist...
Met nog meer drank en een feestje gaan ze elkaar aflebberen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze voelen zich ook zo gelukkig
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is pissed : Stik lekker in die joker van je...
Dat wéét ik, maar dat kan toch opeens veranderen? Als de joker niet van eigenaar is verwisseld oid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij is geldig tot er nog zes personen in het spel zitten.
Nog 14 minuten..... Maar volgens mij gaan ze er nog uren over door....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo leuk, spelletjes spelen met dat soort mensen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo leuk, spelletjes spelen met dat soort mensen.
Tenslotte zijn de nominaties ook veranderdquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wéét ik, maar dat kan toch opeens veranderen? Als de joker niet van eigenaar is verwisseld oid.
als het moment eenmaal voorbij is en de groepen zitten apart begint de discussie weer lekker te lopen iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nog 14 minuten..... Maar volgens mij gaan ze er nog uren over door....![]()
Uuteraard. Big Brother weet altijd wel weer speciale omstandigheden te creeëren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wéét ik, maar dat kan toch opeens veranderen? Als de joker niet van eigenaar is verwisseld oid.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tenslotte zijn de nominaties ook veranderd![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uuteraard. Big Brother weet altijd wel weer speciale omstandigheden te creeëren.
BB zal ook zeker pissed zijn over deze uitslag....
Ach joh, zelfs dat accent is liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik begin steeds meer een soort van sympathie te voelen voor Thijn. Alleen dat klote accent van hem...
Jij bent accenten gewend natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach joh, zelfs dat accent is lief
Misschien omdat ik het kan verstaan, maar toch
Ik ben nog steeds geen fan van Thijn. Ik weet zelfs even niet wie ik 'leuker' vind, Thijn of Rik. Ik denk toch Rik. . .quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik begin steeds meer een soort van sympathie te voelen voor Thijn. Alleen dat klote accent van hem...
ik vind Rik té overdreven homo. Ik heb niets tegen homo's, maar ik vraag me altijd af wat sommigen toch voor hebben met dat overdreven verwijfde gedrag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geen fan van Thijn. Ik weet zelfs even niet wie ik 'leuker' vind, Thijn of Rik. Ik denk toch Rik. . .
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind Rik té overdreven homo. Ik heb niets tegen homo's, maar ik vraag me altijd af wat sommigen toch voor hebben met dat overdreven verwijfde gedrag.
Ik denk dat de jongeren waar hij op hoopt niet kunnen wachten tot ze hem in het echte leven flink voor lul kunnen zettenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit nu een betoog te houden naar de jongeren, dat ze hem erin moeten laten zitten.....
én chagrijnig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Milica is ook erg stil zeg...
Van niksen word je sneller moe als met werken ofzo. Zij moet samen met tijn maar eens wat gaan sporten in bed.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat hier iemand héél erg moe zit te wezen...
[afbeelding]
Zwolle staat vanaf dinsdag de looser van de eerste ronde massaal te begroeten metquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongeren waar hij op hoopt niet kunnen wachten tot ze hem in het echte leven flink voor lul kunnen zetten
Zodat jij je kan opgeilen op de caps daarvan....viespeuk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef druide het volgende:
[..]
Van niksen word je sneller moe als met werken ofzo. Zij moet samen met tijn maar eens wat gaan sporten in bed.![]()
ik dacht meer iets als,quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolle staat vanaf dinsdag de looser van de eerste ronde massaal te begroeten met
"Plofkop, hoe is het? " "Nummer 26 al geneukt vandaag ?"![]()
Of: Hé plofkop, zijn je ballen al ingedaald?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht meer iets als,He pinkie, hoe is het met je voorhuidJE
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of: Hé plofkop, zijn je ballen al ingedaald?
Geen mooier vermaak dan leedvermaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat Barry ook in de studio is om m te verwelkomen![]()
En die heeft de neefjes van Roel meegenomen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat Barry ook in de studio is om m te verwelkomen![]()
Hij zegt op de streams van wel....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
Etienne gaat er maandag nog niet uit hoor.
nee dat gaat Marcel worden, die brengt het minste in voor het programmaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
denk ik ook niet, het zal die drankbuffel wel wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
Deed me denken aan Marcia die zei "Ik lachte me de ballen uit de broek"quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of: Hé plofkop, zijn je ballen al ingedaald?
![]()
Niks is zeker , maar zou wel een mooie bijkomstigheid zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
wat lief van jequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zegt op de streams van wel....![]()
Ik wil hem daar niet in teleurstellen![]()
Dan heeft etienne waarschijnlijk een keer héél erg hard gelachen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed me denken aan Marcia die zei "Ik lachte me de ballen uit de broek"....
Vreemde uitspraak voor een vrouw/meisje.
Heeft die ook een E10 piemol?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik geloof mijn ogen bijna niet. Die Thijn is zo preuts dat hij zelfs zijn onderbroek verwisselt met een handdoek om zich heen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig hebben de vrouwen daar geen last van............quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik geloof mijn ogen bijna niet. Die Thijn is zo preuts dat hij zelfs zijn onderbroek verwisselt met een handdoek om zich heen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin er in ieder geval wel erg achterdochtig van te worden.quote:
Ik zag hem eerder deze week trouwens ook met zijn zwembroek aan douchen..quote:
kloptquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zag hem eerder deze week trouwens ook met zijn zwembroek aan douchen..
Of zou hij wellicht een beetje preuts zijn ? Hij vond het ook al niks, blote vrouwen in de badkamer te zien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tijn een vreemde tato heeft ofzo, in ieder geval iets waar hij zichzelf voor schaamt. Misschien wel een behoorlijke pukkelreet.
Begrijp nu dat het over zijn sleutel gaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert: "Eén ding is in ieder geval zeker, ik ben een ongelofelijke eikel!"
[afbeelding]
En zijn dochter beaamt het...........quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert: "Eén ding is in ieder geval zeker, ik ben een ongelofelijke eikel!"
[afbeelding]
Dat is een uitdaging!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt
En daarmee wordt het meteen een stuk interessanter. De rest laat alles zo gemakkelijk zien dat het niet eens bijzonder meer is. Een piem0lcap van Tijn verdiendt een trofee!!
In het begin kon ze me niet boeien, maar ik begin d'r met de dag mooier te vinden..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080949.jpg]afbeelding][/URL]
Volgens mij heb ik die al zien langskomen, hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt
En daarmee wordt het meteen een stuk interessanter. De rest laat alles zo gemakkelijk zien dat het niet eens bijzonder meer is. Een piem0lcap van Tijn verdiend een trofee!!
chicken!, chicken! chicken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laat ik wel aan m'n neus voorbij gaan.
\\quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
She's cute....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
De sproetjes van Marcia
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080948.jpg]afbeelding][/URL]
Waarquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al zien langskomen, hoor...
Dat probleem had ik al vanaf dag 1quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In het begin kon ze me niet boeien, maar ik begin d'r met de dag mooier te vinden..
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef ThaSandman het volgende:
Janine DBK
Die is achter de wand gevallen. Hij kan er dus niet bij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
Egbert is zijn sleutel nog steeds kwijt
Ik zag hem op één van mijn bijlees-sessies door de SV's volgens mij...quote:
Roel erbij roepen! Die kon gaten in de wand slaan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is achter de wand gevallen. Hij kan er dus niet bij.
Hij was een keer bij die wand wat bezig en er klonk meteen al "DIT IS EEN WAARSCHUWING" door het huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef yellowfirst het volgende:
Egbert durft geen gat te boren om zijn sleutel terug te vinden...........anders exit denkt hij........![]()
dat wordt dan een hoop leeswerk voor Flugel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zag hem op één van mijn bijlees-sessies door de SV's volgens mij...
Kennelijk iets gemist...........................quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij was een keer bij die wand wat bezig en er klonk meteen al "DIT IS EEN WAARSCHUWING" door het huis
Volgens mij is die cap er idd nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
dat wordt dan een hoop leeswerk voor Flugel...![]()
Maar ik vermoed dat áls die cap zou bestaan dat hij ook wel in het "mannentietentopic"(of zoiets) zou staan.
Sterker nog, die man is zo onzeker als de pest...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Egbert net ook zeggen dat hij eruit ligt zodra hij een keer genomineerd staat.
Hij is dus duidelijk geen Rob, die er heilig van overtuigd was dat hij zou winnen.
Idem dito voor Semih, die de sleutel wilde pakken....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij was een keer bij die wand wat bezig en er klonk meteen al "DIT IS EEN WAARSCHUWING" door het huis
hij doelde daarmee wel op zijn sleutel, omdat ie dan niet zn kluis kan openenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Egbert net ook zeggen dat hij eruit ligt zodra hij een keer genomineerd staat.
Hij is dus duidelijk geen Rob, die er heilig van overtuigd was dat hij zou winnen.
Echt zelfverzekerd komt Egbert niet over...................................erger nog.....een schijterdquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sterker nog, die man is zo onzeker als de pest...
Ik dacht ook echt dat ik Tijn's jongen een keer op een cap heb gehad. En ik dacht dat hij een normale lengte had. Mar zie de cap niet meer in het topic... en zelf bewaar ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is die cap er idd niet
Kweet het bijna zeker; Ik dacht toen nog, oh, nu zullen alle vrouwen wel blij zijn, dat ze dat ook hebben kunnen zien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is die cap er idd niet
Ach, vrouwen hebben toch altijd liever dat een man nog een broekje aanhoudt enzo..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kweet het bijna zeker; Ik dacht toen nog, oh, nu zullen alle vrouwen wel blij zijn, dat ze dat ook hebben kunnen zien....
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat vrouwen opgewonden zouden raken van zo'n zwengelend zeempje...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, vrouwen hebben toch altijd liever dat een man nog een broekje aanhoudt enzo..
was tegen tijn volgens mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
Hahahahahaha, die Marcia tegen haar vader:"Hou jij ff lekker je bek"![]()
Nou eh over de lengte,quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat ik Tijn's jongen een keer op een cap heb gehad. En ik dacht dat hij een normale lengte had. Mar zie de cap niet meer in het topic... en zelf bewaar ik ze ook niet.
En dat denken vrouwen ook van twee van die verticale lippen naast elkaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat vrouwen opgewonden zouden raken van zo'n zwengelend zeempje...
Ze moet het laatste avondmaal van zondag verzorgen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef n1ek het volgende:
Heeft sjaan een geheime missie? ze zegt nauwelijks een woord over haar dbk bezoek alleen 'het is niks ergs, geen zorgen'
Nee egbert zei "Niet doen Tijn, rot op!"quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik kan fucking alles handelen, alleen niet als jij zo doet."
Tijn komt erbij
Marcia: "Niet doen Tijn. Rot op!"
Nee, das anders...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat denken vrouwen ook van twee van die verticale lippen naast elkaar
Serieus? Voor de 'racisten' die zij noemt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze moet het laatste avondmaal van zondag verzorgen....
Nou, ik meen toch echt dat Marcia dat zei tegen Tijn hoor. Die was pissed. Dat zie ik Egbert nog niet zo zeggen tegen Tijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee egbert zei "Niet doen Tijn, rot op!"
En toen zei Marcia "Hou jij nou maar je bek" of zoiets.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik kan die cap dus niet vinden
Ze zei het ook tegen Tijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik meen toch echt dat Marcia dat zei tegen Tijn hoor. Die was pissed. Dat zie ik Egbert nog niet zo zeggen tegen Tijn.
Oops, ga je nu stampvoeten ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Yep. Ze gaan er een "Oscar" feest van maken...Zie SVquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:00 schreef intoyou het volgende:
[..]
Serieus? Voor de 'racisten' die zij noemt?
Leuk topic voor klb misschien?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm ze gaat haar remmingen verliezen...quote:
Daar ben ik net weg, zal ik er een beetje topics gaan openenquote:
Weg ? Als in Mod-af ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik net weg, zal ik er een beetje topics gaan openen
Ik hoorde toch echt egbert richting Tijn dat roepen, waarna Marcia haar vader ook steun gaf om Tijn weg te krijgen, toen Tijn bleef zitten ging ze uiteindelijk zelf weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, ik meen toch echt dat Marcia dat zei tegen Tijn hoor. Die was pissed. Dat zie ik Egbert nog niet zo zeggen tegen Tijn.
Doe s lekker dwars.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:
Ooh..... Ach joh, hier is het toch veel gezelliger en voor ons ook, als je vaker in de COS kunt posten !quote:
Suckup!quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ooh..... Ach joh, hier is het toch veel gezelliger en voor ons ook, als je vaker in de COS kunt posten !![]()
Dan was het een oerlelijk wijf geweest, nee dá's leuk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:00 schreef wolferl het volgende:
Rik had echt een kut en borsten moeten krijgen bij de geboorte.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ooh..... Ach joh, hier is het toch veel gezelliger en voor ons ook, als je vaker in de COS kunt posten !![]()
Dat is nog altijd beter dan oerlelijk verwijfd mannetje...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan was het een oerlelijk wijf geweest, nee dá's leuk.![]()
was ook eigen keusquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eén of ander puber subforum waar Flügeltje een poosje juffrouw heeft gespeeld...quote:
Op de TV?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:09 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie net een url op de TV voorbijkomen.....:
Moderators gezocht voor KLB
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
was ook eigen keus
Maar goed, Tijn gaat dit natuurlijk nog uit willen praten met Marcia, ben benieuwd of hij daar een goed moment voor kiest
Kennelijk volgt de BB-redactie ook FOK!quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je kon t gewoon niet combineren en daarom moest je.
Echt niet....pa zat te zeiken en te klagen en Marcia is kennelijk onafhankelijk genoeg om hem dat midden in zijn porum te kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Marcia is toch wat raar aan het doen... maakt zomaar ruzie...
Egbert zei alleen dat hij niet goed over het spel kan praten met marcia omdat marcia altijd wat kribbig doet op dat moment... (kan het niet handelen...)
Marcia was fout!
Niet zo kribbig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |