daar heeft ze wel gelijk in. De jokers zijn betaald met het geld van de winnaar, en dat is voorlopig "iedereen"quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:54 schreef Giggio het volgende:
geld van ons allemaal... tut tut Hilde G. nou een peuk tussen je lippen, zuipen kreng en dan strax je kwaaie dronk in vuur en vlam uitspugen... lekkerrrrrrrr
net broer en zus zoquote:
Ik heb ze trouwens al een tijdje niet gezien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoor Janine nergens tussendoor blaten, ligt ze te pitten of zo?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef Marrije het volgende:
Let op: de joker heeft een beperkte houdbaarheidsdatum.
t Zou me niets verbazen als de Joker over een uurtje niet meer geldig is![]()
En ze voelen zich ook zo gelukkigquote:
You're welcome !quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
Is er iemand die dit verhaal goed genoeg heeft gevolgd om het in de SV te zetten?
edit: lamaar, ik zie het al. Tnx Nostalgist...
Met nog meer drank en een feestje gaan ze elkaar aflebberen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze voelen zich ook zo gelukkig
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is pissed : Stik lekker in die joker van je...
Dat wéét ik, maar dat kan toch opeens veranderen? Als de joker niet van eigenaar is verwisseld oid.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij is geldig tot er nog zes personen in het spel zitten.
Nog 14 minuten..... Maar volgens mij gaan ze er nog uren over door....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo leuk, spelletjes spelen met dat soort mensen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo leuk, spelletjes spelen met dat soort mensen.
Tenslotte zijn de nominaties ook veranderdquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wéét ik, maar dat kan toch opeens veranderen? Als de joker niet van eigenaar is verwisseld oid.
als het moment eenmaal voorbij is en de groepen zitten apart begint de discussie weer lekker te lopen iddquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nog 14 minuten..... Maar volgens mij gaan ze er nog uren over door....![]()
Uuteraard. Big Brother weet altijd wel weer speciale omstandigheden te creeëren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wéét ik, maar dat kan toch opeens veranderen? Als de joker niet van eigenaar is verwisseld oid.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tenslotte zijn de nominaties ook veranderd![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Uuteraard. Big Brother weet altijd wel weer speciale omstandigheden te creeëren.
BB zal ook zeker pissed zijn over deze uitslag....
Ach joh, zelfs dat accent is liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik begin steeds meer een soort van sympathie te voelen voor Thijn. Alleen dat klote accent van hem...
Jij bent accenten gewend natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach joh, zelfs dat accent is lief
Misschien omdat ik het kan verstaan, maar toch
Ik ben nog steeds geen fan van Thijn. Ik weet zelfs even niet wie ik 'leuker' vind, Thijn of Rik. Ik denk toch Rik. . .quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
Ik begin steeds meer een soort van sympathie te voelen voor Thijn. Alleen dat klote accent van hem...
ik vind Rik té overdreven homo. Ik heb niets tegen homo's, maar ik vraag me altijd af wat sommigen toch voor hebben met dat overdreven verwijfde gedrag.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geen fan van Thijn. Ik weet zelfs even niet wie ik 'leuker' vind, Thijn of Rik. Ik denk toch Rik. . .
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind Rik té overdreven homo. Ik heb niets tegen homo's, maar ik vraag me altijd af wat sommigen toch voor hebben met dat overdreven verwijfde gedrag.
Ik denk dat de jongeren waar hij op hoopt niet kunnen wachten tot ze hem in het echte leven flink voor lul kunnen zettenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit nu een betoog te houden naar de jongeren, dat ze hem erin moeten laten zitten.....
én chagrijnig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Milica is ook erg stil zeg...
Van niksen word je sneller moe als met werken ofzo. Zij moet samen met tijn maar eens wat gaan sporten in bed.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:16 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat hier iemand héél erg moe zit te wezen...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |