Gelukkig hebben de vrouwen daar geen last van............quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik geloof mijn ogen bijna niet. Die Thijn is zo preuts dat hij zelfs zijn onderbroek verwisselt met een handdoek om zich heen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin er in ieder geval wel erg achterdochtig van te worden.quote:
Ik zag hem eerder deze week trouwens ook met zijn zwembroek aan douchen..quote:
kloptquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zag hem eerder deze week trouwens ook met zijn zwembroek aan douchen..
Of zou hij wellicht een beetje preuts zijn ? Hij vond het ook al niks, blote vrouwen in de badkamer te zien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tijn een vreemde tato heeft ofzo, in ieder geval iets waar hij zichzelf voor schaamt. Misschien wel een behoorlijke pukkelreet.
Begrijp nu dat het over zijn sleutel gaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert: "Eén ding is in ieder geval zeker, ik ben een ongelofelijke eikel!"
[afbeelding]
En zijn dochter beaamt het...........quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert: "Eén ding is in ieder geval zeker, ik ben een ongelofelijke eikel!"
[afbeelding]
Dat is een uitdaging!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt
En daarmee wordt het meteen een stuk interessanter. De rest laat alles zo gemakkelijk zien dat het niet eens bijzonder meer is. Een piem0lcap van Tijn verdiendt een trofee!!
In het begin kon ze me niet boeien, maar ik begin d'r met de dag mooier te vinden..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080949.jpg]afbeelding][/URL]
Volgens mij heb ik die al zien langskomen, hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt
En daarmee wordt het meteen een stuk interessanter. De rest laat alles zo gemakkelijk zien dat het niet eens bijzonder meer is. Een piem0lcap van Tijn verdiend een trofee!!
chicken!, chicken! chicken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laat ik wel aan m'n neus voorbij gaan.
\\quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laat ik wel aan m'n neus voorbij gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |