Zwolle staat vanaf dinsdag de looser van de eerste ronde massaal te begroeten metquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik denk dat de jongeren waar hij op hoopt niet kunnen wachten tot ze hem in het echte leven flink voor lul kunnen zetten
Zodat jij je kan opgeilen op de caps daarvan....viespeuk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef druide het volgende:
[..]
Van niksen word je sneller moe als met werken ofzo. Zij moet samen met tijn maar eens wat gaan sporten in bed.![]()
ik dacht meer iets als,quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolle staat vanaf dinsdag de looser van de eerste ronde massaal te begroeten met
"Plofkop, hoe is het? " "Nummer 26 al geneukt vandaag ?"![]()
Of: Hé plofkop, zijn je ballen al ingedaald?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht meer iets als,He pinkie, hoe is het met je voorhuidJE
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of: Hé plofkop, zijn je ballen al ingedaald?
Geen mooier vermaak dan leedvermaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat Barry ook in de studio is om m te verwelkomen![]()
En die heeft de neefjes van Roel meegenomen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat Barry ook in de studio is om m te verwelkomen![]()
Hij zegt op de streams van wel....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
Etienne gaat er maandag nog niet uit hoor.
nee dat gaat Marcel worden, die brengt het minste in voor het programmaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
denk ik ook niet, het zal die drankbuffel wel wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
Deed me denken aan Marcia die zei "Ik lachte me de ballen uit de broek"quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Of: Hé plofkop, zijn je ballen al ingedaald?
![]()
Niks is zeker , maar zou wel een mooie bijkomstigheid zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:30 schreef intoyou het volgende:
wat lief van jequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zegt op de streams van wel....![]()
Ik wil hem daar niet in teleurstellen![]()
Dan heeft etienne waarschijnlijk een keer héél erg hard gelachen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed me denken aan Marcia die zei "Ik lachte me de ballen uit de broek"....
Vreemde uitspraak voor een vrouw/meisje.
Heeft die ook een E10 piemol?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik geloof mijn ogen bijna niet. Die Thijn is zo preuts dat hij zelfs zijn onderbroek verwisselt met een handdoek om zich heen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig hebben de vrouwen daar geen last van............quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef Mike1964 het volgende:
Ik geloof mijn ogen bijna niet. Die Thijn is zo preuts dat hij zelfs zijn onderbroek verwisselt met een handdoek om zich heen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin er in ieder geval wel erg achterdochtig van te worden.quote:
Ik zag hem eerder deze week trouwens ook met zijn zwembroek aan douchen..quote:
kloptquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zag hem eerder deze week trouwens ook met zijn zwembroek aan douchen..
Of zou hij wellicht een beetje preuts zijn ? Hij vond het ook al niks, blote vrouwen in de badkamer te zien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tijn een vreemde tato heeft ofzo, in ieder geval iets waar hij zichzelf voor schaamt. Misschien wel een behoorlijke pukkelreet.
Begrijp nu dat het over zijn sleutel gaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert: "Eén ding is in ieder geval zeker, ik ben een ongelofelijke eikel!"
[afbeelding]
En zijn dochter beaamt het...........quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Egbert: "Eén ding is in ieder geval zeker, ik ben een ongelofelijke eikel!"
[afbeelding]
Dat is een uitdaging!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt
En daarmee wordt het meteen een stuk interessanter. De rest laat alles zo gemakkelijk zien dat het niet eens bijzonder meer is. Een piem0lcap van Tijn verdiendt een trofee!!
In het begin kon ze me niet boeien, maar ik begin d'r met de dag mooier te vinden..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080949.jpg]afbeelding][/URL]
Volgens mij heb ik die al zien langskomen, hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt
En daarmee wordt het meteen een stuk interessanter. De rest laat alles zo gemakkelijk zien dat het niet eens bijzonder meer is. Een piem0lcap van Tijn verdiend een trofee!!
chicken!, chicken! chicken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laat ik wel aan m'n neus voorbij gaan.
\\quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laat ik wel aan m'n neus voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |