Ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laat ik wel aan m'n neus voorbij gaan.
She's cute....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
De sproetjes van Marcia
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080948.jpg]afbeelding][/URL]
Waarquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al zien langskomen, hoor...
Dat probleem had ik al vanaf dag 1quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In het begin kon ze me niet boeien, maar ik begin d'r met de dag mooier te vinden..
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef ThaSandman het volgende:
Janine DBK
Die is achter de wand gevallen. Hij kan er dus niet bij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef schatje het volgende:
Egbert is zijn sleutel nog steeds kwijt
Ik zag hem op één van mijn bijlees-sessies door de SV's volgens mij...quote:
Roel erbij roepen! Die kon gaten in de wand slaan...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is achter de wand gevallen. Hij kan er dus niet bij.
Hij was een keer bij die wand wat bezig en er klonk meteen al "DIT IS EEN WAARSCHUWING" door het huisquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef yellowfirst het volgende:
Egbert durft geen gat te boren om zijn sleutel terug te vinden...........anders exit denkt hij........![]()
dat wordt dan een hoop leeswerk voor Flugel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zag hem op één van mijn bijlees-sessies door de SV's volgens mij...
Kennelijk iets gemist...........................quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij was een keer bij die wand wat bezig en er klonk meteen al "DIT IS EEN WAARSCHUWING" door het huis
Volgens mij is die cap er idd nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
dat wordt dan een hoop leeswerk voor Flugel...![]()
Maar ik vermoed dat áls die cap zou bestaan dat hij ook wel in het "mannentietentopic"(of zoiets) zou staan.
Sterker nog, die man is zo onzeker als de pest...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Egbert net ook zeggen dat hij eruit ligt zodra hij een keer genomineerd staat.
Hij is dus duidelijk geen Rob, die er heilig van overtuigd was dat hij zou winnen.
Idem dito voor Semih, die de sleutel wilde pakken....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij was een keer bij die wand wat bezig en er klonk meteen al "DIT IS EEN WAARSCHUWING" door het huis
hij doelde daarmee wel op zijn sleutel, omdat ie dan niet zn kluis kan openenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Egbert net ook zeggen dat hij eruit ligt zodra hij een keer genomineerd staat.
Hij is dus duidelijk geen Rob, die er heilig van overtuigd was dat hij zou winnen.
Echt zelfverzekerd komt Egbert niet over...................................erger nog.....een schijterdquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sterker nog, die man is zo onzeker als de pest...
Ik dacht ook echt dat ik Tijn's jongen een keer op een cap heb gehad. En ik dacht dat hij een normale lengte had. Mar zie de cap niet meer in het topic... en zelf bewaar ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is die cap er idd niet
Kweet het bijna zeker; Ik dacht toen nog, oh, nu zullen alle vrouwen wel blij zijn, dat ze dat ook hebben kunnen zien....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is die cap er idd niet
Ach, vrouwen hebben toch altijd liever dat een man nog een broekje aanhoudt enzo..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kweet het bijna zeker; Ik dacht toen nog, oh, nu zullen alle vrouwen wel blij zijn, dat ze dat ook hebben kunnen zien....
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat vrouwen opgewonden zouden raken van zo'n zwengelend zeempje...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, vrouwen hebben toch altijd liever dat een man nog een broekje aanhoudt enzo..
was tegen tijn volgens mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
Hahahahahaha, die Marcia tegen haar vader:"Hou jij ff lekker je bek"![]()
Nou eh over de lengte,quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat ik Tijn's jongen een keer op een cap heb gehad. En ik dacht dat hij een normale lengte had. Mar zie de cap niet meer in het topic... en zelf bewaar ik ze ook niet.
En dat denken vrouwen ook van twee van die verticale lippen naast elkaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat vrouwen opgewonden zouden raken van zo'n zwengelend zeempje...
Ze moet het laatste avondmaal van zondag verzorgen....quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:54 schreef n1ek het volgende:
Heeft sjaan een geheime missie? ze zegt nauwelijks een woord over haar dbk bezoek alleen 'het is niks ergs, geen zorgen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |