Okquote:
Zo werkt dat niet als je dagelijks misbruiker bent.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkIk dacht eerst dat ze de drank willen bewaren voor morgen om weer een feestje te geven
En als je er maandag uit kunt gaan. Die smoes gebruikt ze ook....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:18 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet als je dagelijks misbruiker bent.
Geef me nog een uurtje.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
Ik las in het Streamverslag
"Hilde en Egbert praten over het eten. Ze hebben het gevoel dat ze bijna elke dag uit eten zijn in BB."
Ik kan me anders verschillende momenten herinneren dat Hilde gif zat te spuien dat anderen voor haar beslissen wat ze eten, en dat ze daar niet van gediend is.
wederom een voorbeeldje van haar leugenachtige aard
Voor de serie is het het beste als Marcel vertrekt. E10 alleen, Hilde's roddelpartner weg maar wel nog de irritaties van Hilde... primaquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En als je er maandag uit kunt gaan. Die smoes gebruikt ze ook....
Hoe egoistisch. Ben benieuwd wat er dinsdag (en verder) gebeurd, als ze overhoopt erin blijft....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En als je er maandag uit kunt gaan. Die smoes gebruikt ze ook....
of zou ze bedoelen dat ze elke dag zo kan aanschuiven en niets hoeft te doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
"Hilde en Egbert praten over het eten. Ze hebben het gevoel dat ze bijna elke dag uit eten zijn in BB."
Ik kan me anders verschillende momenten herinneren dat Hilde gif zat te spuien dat anderen voor haar beslissen wat ze eten, en dat ze daar niet van gediend is.
Niet leugenachtig. Maar je verhaal elke keer aanpassen aan de persoon waar je mee praat. En bij haar ook nog haar toonquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
Dan gaat ze zeuren dat ze pijn heeft en dat ze wijn nodig heeft als pijnstiller....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Hoe egoistisch. Ben benieuwd wat er dinsdag (en verder) gebeurd, als ze overhoopt erin blijft....
Op zich wel knap dat ze kan onthouden bij wie ze op welke manier moet praten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je verhaal elke keer aanpassen aan de persoon waar je mee praat.
Ach, als je dat al je hele leven doet, dan word je er misschien wel een pro inquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Tovaho het volgende:
Op zich wel knap dat ze kan onthouden bij wie ze op welke manier moet praten.
Dat moet ooit fout gaan....
Jeroen en Marcel die afspreken samen te douchen. Dát is pas homooo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een homo's bij het zwembad zeg
Mies ook?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Kinga het volgende:
Ik kon niet blijer zijn met de bank. Die 4 mogen van mij allemaal naar huis.![]()
Tong lijkt langer doordat de vinger van Semih in het verlengde ervan ligt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Tovaho het volgende:
tjeemig wat een lange tong heeft Micheline. Maar wel met een fijne tongpiercing.....
Vanuit het goed communiceren is het ook wel handig, hoor, iemand voelt zich er prettig bij, als je op dezelfde manier praat...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, als je dat al je hele leven doet, dan word je er misschien wel een pro in
En terecht ! Aandoenlijk altijd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn vindt de jostiband echt te gek (en meende dat serieus)
Ja,en we doen het waarschijnlijk allemaal wel tot een bepaalde hoogte. Alleen als je vanaf je luie stoel de diverse gesprekken tegen diverse mensen volgt dan is dat wel grappig om te zienquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Vanuit het goed communiceren is het ook wel handig, hoor, iemand voelt zich er prettig bij, als je op dezelfde manier praat...
Nu je het zegt.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tong lijkt langer doordat e vinger van Semih in het verlengde ervan ligt.
En daar heeft ie gewoon gelijk in!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:29 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn vindt de jostiband echt te gek (en meende dat serieus)
Zeker ! En helemaal als Hilde daarbij zichzelf tegenspreekt...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja,en we doen het waarschijnlijk allemaal wel tot een bepaalde hoogte. Alleen als je vanaf je luie stoel de diverse gesprekken tegen diverse mensen volgt dan is dat wel grappig om te zien
Opgevallenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet leugenachtig. Maar je verhaal elke keer aanpassen aan de persoon waar je mee praat. En bij haar ook nog haar toonAl opgevallen hoe verschillend haar stem is bij de ene of de andere groep?
Absoluutquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:30 schreef Tovaho het volgende:
[..]
En daar heeft ie gewoon gelijk in!
quote:
http://www.radio.nl/bigbrother/ werkt wel goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Mike1964 het volgende:
Wat zijn die streams weer vervelend aan het bufferen
De tobbers in concert, wellicht????quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef kukeleku het volgende:
Waarom zijn die 3 tenoren eiglijk die liedjes aan het oefenen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |