Ik wist dat je de nieuwe COS zou openen met jequote:Op vrijdag 8 september 2006 22:16 schreef ThaSandman het volgende:
[COS 205] Hilde Goering
Volgens mij de eerste COS met Marcia in de titel.![]()
Nee Jappie...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt niet....pa zat te zeiken en te klagen en Marcia is kennelijk onafhankelijk genoeg om hem dat midden in zijn porum te kunnen vertellen.![]()
En hij zette het stukke glas bij Milica, moet die het dan opruimen ofzo ?quote:
Ja dan kan ik die daarna editten naar de url van de volgende COS. Dan hoeft scan niet zolang te wachten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist dat je de nieuwe COS zou openen met jeals sluitpost
OT: Marcia zit chagerijnig bij de schuifpuien
Uniek moment...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
Milica en Marcia heb ik amper nog samen zien praten............![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080952.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Milica en Marcia praten.... Milica vanuit spel-oogpunt volgens mij.....
Das wel een fraaie cap, als ik zo onbescheiden mag wezen.............quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB080952.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zeg ik toch...Marcia had gelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee Jappie...
Marcia dacht dat egbert boos was en begon zelf ook boos te worden en toen zei egbert over dat handelen... en toen waren de rapengaar bij Marcia
![]()
Is niet scherp helaas. BB kan die plek waar Milica ligt blijkbaar niet echt scherp in beeld krijgen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Das wel een fraaie cap, als ik zo onbescheiden mag wezen.............![]()
Alleen was egbert niet boos...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch...Marcia had gelijk.![]()
p.s. ik luister altijd meer naar intonaties en dergelijke en hoor vaak de letterlijke tekst niet......het was Egbert die zijn stem als eerste verhief en daarmee Marcia probeerde te overrulen ongeacht de tekst waarmee hij dat begeleidde........en Marcia accepteerde dat gewoonweg niet en liet zich niet uit het veld slaan; maar betaalde hem met gelijke munt.....
Vervolgens probeerde hij het nog een keer middels onreglementaire discussievormen en ook dat pikte Marcia niet.....
Egbert is een watje![]()
Perfectie is onbereikbaar...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet scherp helaas. BB kan die plek waar Milica ligt blijkbaar niet echt scherp in beeld krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |