abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41609797
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen in en uit pak is welkom.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41609803
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:01:36 #3
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_41609823
poep, net te laat.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:03:17 #4
Stranger than fiction
pi_41609855
mijn topic is sexier. Ondanks het gebrek aan mantelpakjes.
pi_41609938
Nee, ik draag geen mantelpakjes .
Vandaag wel een krijtstreepjurkje. Maar erg zakelijk is het niet .

Ik denk dat die manager zich verveelt en graag kwebbelt met meer charmante collega's (IT he, en mangers zijn vaak zelf geen IT'ers )
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_41609981
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
mijn topic is sexier. Ondanks het gebrek aan mantelpakjes.
Nee.

Ik was sneller, en ik Johan_de_Witt er niet eens op.
pi_41609982
Prutsers!
pi_41610254
quote:
Politie luistert meer en meer woningen en gevangenissen af

Hoofdofficier van het Landelijk Parket Bart Nieuwenhuizen erkent in het televisieprogramma NOVA dat de politie veelvuldig en voor langere tijd woningen en gevangenissen afluistert.

De actualiteitenrubriek vergaarde feiten en cijfers die aangeven dat de interne toetsingscommissie van het Openbaar Ministerie vorig jaar 38 verzoeken om te mogen afluisteren heeft behandeld. In het jaar 2000 ging het nog om 8 adviezen.

Vanaf februari 2000 mag de politie in het geheim microfoons in woningen en in bezoekersruimten van penitentiaire inrichtingen plaatsen, om daarmee 24 uur per dag een verdachte van bijvoorbeeld moord, afpersing of terrorisme af te luisteren. Dat mag alleen als het college van procureurs-generaal dat heeft goedgekeurd, op basis van een advies van de Centrale Toetsingscommissie (CTC). Daarna moet de rechter-commissaris het afluisteren nog goedkeuren.

Volgens de jaarverslagen van de CTC werd in het beginjaar 2000 8 keer een advies over afluisteren uitgebracht, gebeurde dat in de jaren daarna zo'n 20 keer, om in 2005 te stijgen tot 38 adviezen. Volgens Bart Nieuwenhuizen van het Landelijk Parket worden de adviezen van het CTC doorgaans overgenomen door het college van procureurs-generaal. Van de 38 adviezen hadden de meeste betrekking op het afluisteren van woningen.

De voorzitter van de Vereniging van Strafrechtadvocaten Annelies Röttgering maakt zich zorgen over de toename in het afluisteren. "Als de politie een nieuw middel heeft, zijn ze snel geneigd om dat middel ook in minder zware gevallen in te zetten. Daarom is het belangrijk om in de gaten te houden wat er in de praktijk met de inzet van zo'n dwangmiddel gebeurt".

In NOVA twee voorbeelden van direct afluisteren. Zo werd terreurverdachte Samir A. vanaf augustus vorig jaar 6 weken lang afgeluisterd in zijn woning in Den Haag. Het leverde geen belastende informatie op.

Een ander voorbeeld betreft een 60-jarige vrouw uit Utrecht, die samen met haar man verdacht werd van de moord op haar moeder. Zij werd een dag lang op het politiebureau verhoord, en daarna voor een periode van vier weken afgeluisterd.

Na enige tijd werd ze niet langer als verdachte beschouwd, en werd de heimelijk geplaatste afluisterapparatuur uit haar woning verwijderd. Ook in dit geval leverde het afluisteren geen bewijs op.

Onderzoeker Joep Lindeman van het Willem Pompe Instituut van de Universiteit Utrecht deed onderzoek naar ondermeer afluisteren.

Hij pleit voor een evaluatie van het gebruik van dit middel. "We weten niet wat het resultaat is van dat afluisteren. Vaak kan het erg tegenvallen, zijn er technische problemen en kost het veel geld. Bovendien is het een zeer zware inbreuk op de privacy. De vraag is: levert het wel voldoende op om het te blijven gebruiken"?
pi_41611054
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat een dwaas, met hopelijk snel een kogel door zijn kop:

http://www.telegraaf.nl/b(...)merikaan_doden_.html
Nah - ik hoop dat hij tot inkeer komt. Zonodig onschadelijk wordt gemaakt. Maar een kogel door de kop hoop ik voor niemand.

Vooral hoop ik dat niemand zijn oproep honoreert, dat mensen inzien dat wie tot zoiets oproept nooit een persoon kan zijn die enig gezag geniet.
pi_41611652
Dat moet wel de kortste periode hoop zijn geweest die ik ooit gezien heb. .
pi_41611889
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:21 schreef Autodidact het volgende:
Dat moet wel de kortste periode hoop zijn geweest die ik ooit gezien heb. .
Nah - hoop laat zich niet beinvloeden door voorvallen. Dat is het fraaie ervan. Anders had ik wel een verwachting uitgesproken, niet een hoop. Dat ik het hoop geeft al aan dat ik verwacht dat het anders is..

Waarvan akte.
pi_41612018
Klopt, maar in elke hoop zit een beetje verwachting...er moet een kans zijn dat het uitkomt.

(wat lul ik nou slap)
pi_41612174
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef Autodidact het volgende:
Klopt, maar in elke hoop zit een beetje verwachting...er moet een kans zijn dat het uitkomt.

(wat lul ik nou slap)
Ik geef toe, het is nog geen vrijdagmiddag, maar ik ben inmiddels wel zo gaar van de werkweek dat ik hier echt alleen maar dubbelzinnigheden in zie.
pi_41612287
quote:
dubbelzinnigheden
Combinatie lul & slap?
pi_41612361
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Combinatie lul & slap?
Nah - meer die hoop die verwachting bevat.
Die slappe lullen kwamen daar nog eens overheen.

Ik ben er niet groots op hoor.
pi_41612450
Ja, dat had ik wel door...ik ga het niet uitleggen, want dan slapt de lul nog slapper.
pi_41612593
Gelukkig is het bijna weekend. En best mooi weer, hopelijk morgen ook, dan ga ik een dag muizenissen uit het hoofd laten waaien door buitenspelen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:03:26 #19
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41612657
"mensenkinderen", zoals een docent Duits zich vroeger bij verontwaardigde verbazing uitte
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:10:08 #20
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41612830
Leeghoofdig en laf GroenLinks
quote:
‘Niemand hoeft zich geheel aan te passen aan dé Nederlandse cultuur, al is het maar omdat die niet bestaat.’

Deze zin staat in het concept verkiezingsprogramma van GroenLinks. De Nederlandse cultuur bestaat volgens de filosofen van GroenLinks niet – dat lijkt me een forse handicap wanneer je een Nederlandse partij bent en Nederlanders wilt vertegenwoordigen in het Nederlandse parlement.

Fata morgana
En hebben al die historici die bibliotheken hebben volgeschreven over de Nederlandse geschiedenis en de Nederlandse cultuur zich met fata morgana’s beziggehouden? Ja, zegt GroenLinks, want dé Nederlandse cultuur bestaat niet.

Want zou dat streepje op die e betekenen? Ontkent GroenLinks dat er overheersende gedragsnormen, ideeën en waarden samenhangen met het simpele feit dat iemand geboren wordt en opgroeit in het deltagebied van de Rijn en de Maas?

Volgens GroenLinks maakt het niet uit of je opgroeit in Nederland of Spanje. Zou dé Spaanse cultuur ook niet bestaan? Of de Franse? Zou GroenLinks iets dergelijks ook durven zeggen over de cultuur van onze immigranten uit Ghana of het Rifgebergte?

Laf
Het is laf en onzinnig om te ontkennen dat er zoiets als een Nederlandse cultuur bestaat. Natuurlijk vormt het leven in een bepaalde groep mede het karakter van een individu – de psychologie en de sociologie hebben dat onomstotelijk vastgesteld. Maar zelfs zonder wetenschap, alleen al met behulp van het gezonde verstand, kan eenieder vaststellen dat omgevingsfactoren bij het opgroeien stevige invloedssferen vormen.

Maar GroenLinks wil daar niets van weten. Waar GroenLinks wel van wil weten is het recht van Madonna tijdens een optreden in de Arena om iets met een kruis te doen. GroenLinks had een tegendemonstratie georganiseerd om tegen de demonstratie van de SGP te protesteren. Het ging GroenLinks om de vrijheid van meningsuiting.

Deense cartoons
Op 11 februari van dit jaar had in Amsterdam een demonstratie plaats van Nederlandse moslims tegen de Deense cartoons. Hebben wij toen ook een demonstratie van GroenLinks gezien voor de vrijheid van meningsuiting van de Deense cartoonisten?

Nee. GroenLinks hield zich muisstil. Want een demonstratie voor het recht om Mohammed net zo te bespotten als Christus, is voor GroenLinks een forse brug te ver, en niet alleen dat: het is ook nog eens gevaarlijk.

Die brave SGP'ers liepen een paar keer om de Arena heen bij wijze van ‘gebedswandeling’, en niemand hoefde er over na te denken of een SGP'er zich zou opblazen of ruiten zou gaan ingooien.

Bang
GroenLinks durfde zich niet op die 11de februari in Amsterdam te vertonen omdat GroenLinks bang was dat die fijne Nederlandse islamitische demonstranten achter die oprechte GroenLinksers aan zouden gaan om ze een lesje in Berbercultuur te geven.

Femke is een goede politica, maar ze is de aanvoerster van een clubje leeghoofdige en laffe types die over vele maten voor vele situaties beschikken. Opportunisme heet dat. En volgens mij is dat een karaktertrek van dé GroenLinkse cultuur.
http://www.elsevier.nl/op(...)punt/1103/index.html
Waar kan ik mij inschrijven voor de Leon-fanclub?
pi_41612915
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:03 schreef Aoristus het volgende:
"mensenkinderen", zoals een docent Duits zich vroeger bij verontwaardigde verbazing uitte
pi_41612921
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]

vrijdag 8 september 2006 @ 12:18:24 #23
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41613042
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:13 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Leon de Winter, gelukkig hebben we ook een kijkje in zijn hoofd mogen waarnemen bij zomergasten
pi_41613045
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:07 schreef sigme het volgende:
Nee, ik draag geen mantelpakjes .
Vandaag wel een krijtstreepjurkje. Maar erg zakelijk is het niet .

Ik denk dat die manager zich verveelt en graag kwebbelt met meer charmante collega's (IT he, en mangers zijn vaak zelf geen IT'ers )
IT? ik denk dat deze manager graag kwebbelt met (meer) vrouwelijke collega's Dat kan ik begrijpen

Mantelpakjes zijn natuurlijk een beetje bitchy, beetje ik-loer-op-de-stoel-van-m'n-baas. Jurkjes daarentegen ontwapenen en zijn minder bedreigend. Oftwel liev

Aldus Dr Phil Godslasteraar
pi_41613093
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Leon de Winter, gelukkig hebben we ook een kijkje in zijn hoofd mogen waarnemen bij zomergasten
heb géén televisie en aldus voor mij geen zomergasten. (en ook géén Dr Phil )

maar deze column is goed!
pi_41613234
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

IT? ik denk dat deze manager graag kwebbelt met (meer) vrouwelijke collega's Dat kan ik begrijpen

Mantelpakjes zijn natuurlijk een beetje bitchy, beetje ik-loer-op-de-stoel-van-m'n-baas. Jurkjes daarentegen ontwapenen en zijn minder bedreigend. Oftwel liev

Aldus Dr Phil Godslasteraar
Hahaha. Geen háár op m'n hoofd die eraan denkt manager te worden. Dat is een hóndebaan .

Laatst verwachtte men wel hele slechte tijden hier, en dat we de detachering in zouden moeten. Er werd me voorgespiegeld dat ik dan wel in mantelpak zou moeten. Ik heb gezegd dat ik dan ga uitzoeken waar ik Ally-McBeal-mantelpakjes kan vinden .
pi_41613415
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Godslasteraar het volgende:

maar deze column is goed!
Nee, dat is 'ie niet. Dat GL / SGP / spotprentrellen is geleend van Ephimenco of andersom, en het is een combinatie die hier thuishoort: Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten.

Inhoudelijk: Schijtbakken die GroenLinks figuren

En dat er een Nederlandse cultuur bestaat is een waarheid als een koe, maar zodra je er je vinger op wil leggen valt deze uiteen in heel verschillende subculturen. Alle studies beschrijven deze subculturen. Geen beschrijft één eenduidige alom gedeelde dominante cultuur. Een monocultuur is er in Nederland nooit geweest. Niet eens één godsdienst in de afgelopen eeuwen.

Leon de Winter weet dat ook wel, maar hij schrijft niet voor zichzelf.
pi_41613722
quote:
Maar GroenLinks wil daar niets van weten. Waar GroenLinks wel van wil weten is het recht van Madonna tijdens een optreden in de Arena om iets met een kruis te doen. GroenLinks had een tegendemonstratie georganiseerd om tegen de demonstratie van de SGP te protesteren. Het ging GroenLinks om de vrijheid van meningsuiting.

Deense cartoons
Op 11 februari van dit jaar had in Amsterdam een demonstratie plaats van Nederlandse moslims tegen de Deense cartoons. Hebben wij toen ook een demonstratie van GroenLinks gezien voor de vrijheid van meningsuiting van de Deense cartoonisten?
Hoe zit het eigenlijk met de hypocrisie andersom?

Ik heb nog nooit iemand ontmoet die de Nederlandse cultuur kan beschrijven....dat is niet vreemd, als je weet dat het verschil tussen culturen nooit zwart-wit is, en dat het walgelijke arrogantie is te denken voor 16 miljoen mensen te kunnen spreken.

Tevens een non-discussie
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:49:17 #29
Stranger than fiction
pi_41613787
Er is wel degelijk Nederlandse cultuur. Zoiets beschrijven in een paar woorden is een belediging voor alle historie, gebruiken, normen en waarden, etc, etc.

We hebben bovendien een enorme hoeveelheid musea en bibliotheken waarin dit allemaal bewaard wordt. Vergelijk dat maar s met een land dat minder dan 200 jaar bestaat. Dan zie je het verschil wel.
pi_41613830
Waarom is belgie zo'n kunstmatig land.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41613895
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is belgie zo'n kunstmatig land.
Waarom noem je Belgie een kunstmatig land?

Welke kunstmatigheid wil je verklaard hebben?
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:54:00 #32
Stranger than fiction
pi_41613915
wat is kunstmatig? Wat is een niet-kunstmatig land?
pi_41613941
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is wel degelijk Nederlandse cultuur. Zoiets beschrijven in een paar woorden is een belediging voor alle historie, gebruiken, normen en waarden, etc, etc.

We hebben bovendien een enorme hoeveelheid musea en bibliotheken waarin dit allemaal bewaard wordt. Vergelijk dat maar s met een land dat minder dan 200 jaar bestaat. Dan zie je het verschil wel.
200 Jaar geleden...was het toen niet de bedoeling dat Nederlanders Fransen zouden worden?
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:55:26 #34
Stranger than fiction
pi_41613969
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:54 schreef Autodidact het volgende:

[..]

200 Jaar geleden...was het toen niet de bedoeling dat Nederlanders Fransen zouden worden?
Ach negert, wat weet jij er nou van?
pi_41614070
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ach negert, wat weet jij er nou van?
Pff, schijnt dat ik van een Spaanse soldaat afstam. Nederland beviel hem wel...

(Toen moesten Nederlanders Spanjaarden worden, weet je wel)
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:03:26 #36
Stranger than fiction
pi_41614199
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

vrijdag 8 september 2006 @ 13:08:36 #37
Stranger than fiction
pi_41614323
ik moet er vandoor. Nog 1 uur lesgeven en dan snel naar huis!
pi_41614597
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Er is ergens een oud plaatje, ik meen Spaans, van het verwachte resultaat van een nakomeling van een blanke en een zwarte ouder. De tekenaar dacht dat er een gevlekt mens uit zou volgen.

Schattig nietwaar?
pi_41614644
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, dat is 'ie niet. Dat GL / SGP / spotprentrellen is geleend van Ephimenco of andersom, en het is een combinatie die hier thuishoort: Propaganda voor Beginners in vijf bondige punten.

Inhoudelijk: Schijtbakken die GroenLinks figuren

En dat er een Nederlandse cultuur bestaat is een waarheid als een koe, maar zodra je er je vinger op wil leggen valt deze uiteen in heel verschillende subculturen. Alle studies beschrijven deze subculturen. Geen beschrijft één eenduidige alom gedeelde dominante cultuur. Een monocultuur is er in Nederland nooit geweest. Niet eens één godsdienst in de afgelopen eeuwen.

Leon de Winter weet dat ook wel, maar hij schrijft niet voor zichzelf.
precies.

Leon de winter, die wordt nog serieus genomen.
zeker na zomergasten is die man niet serieus te nemen als hij het over politiek heeft.

Ik zou wel willen weten wat de nederlandse cultuur dan is. Hij moet het weten..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41614815
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Er is ergens een oud plaatje, ik meen Spaans, van het verwachte resultaat van een nakomeling van een blanke en een zwarte ouder. De tekenaar dacht dat er een gevlekt mens uit zou volgen.

Schattig nietwaar?
Prachtig .
pi_41614816
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:20 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

precies.

Leon de winter, die wordt nog serieus genomen.
zeker na zomergasten is die man niet serieus te nemen als hij het over politiek heeft.

Ik zou wel willen weten wat de nederlandse cultuur dan is. Hij moet het weten..
Leon de Winter komt uit een orthodox joods gezin. Welke cultuur is dominant in Nederland? De cultuur die maakte dat er orthodox joodse gezinnen in Nederland konden wonen en in vrijheid leven, of de cultuur die ervoor zorgde dat er nu geen (noemenswaardig) orthodox joods leven meer bestaat in dit land?

Vanuit een kleine zeer afwijkende subcultuur kijkend kan ik me wel voorstellen dat alle anderen op elkaar lijken - alsof zij één andere cultuur hebben. Een beetje zoals alle Chinezen op elkaar lijken, gezien vanuit mijn gezichtspunt.
pi_41614964
Eerlijk gezegd vind ik Leon de Winter niet zo boeiend. Het interesseert me niet wat hij er van vindt. Hij schreef er te slechte boeken voor .

pi_41615068
Leon de Winter is niet boeiend, maar als geoefend schrijver is hij een goede propagandist. Goeie propaganda laat de waarheid ondersneeuwen.

Zo zijn er nu een heleboel mensen van overtuigd dat GroenLinks bij de spotprentrellen aan de kant van beledigde moslims stond, en bij een Madonnakruis-relletje keurige christenen evne extra schoffeert. Dat wordt wel bereikt met zulke columns. Eigen meningen veranderen er niet door, wel het idee over andermans mening.
pi_41615215
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:35 schreef sigme het volgende:
Leon de Winter is niet boeiend, maar als geoefend schrijver is hij een goede propagandist. Goeie propaganda laat de waarheid ondersneeuwen.

Zo zijn er nu een heleboel mensen van overtuigd dat GroenLinks bij de spotprentrellen aan de kant van beledigde moslims stond, en bij een Madonnakruis-relletje keurige christenen evne extra schoffeert. Dat wordt wel bereikt met zulke columns. Eigen meningen veranderen er niet door, wel het idee over andermans mening.
en dat terwijl gl 1 van de partijen was die het duidelijkst aan de westerse kant stonden.
alleen al de manier van praten bij zomergasten, verschrikkelijk. dat mensen zijn propaganda geloven..
Maar het staat als rechse vorvechter van de democratie natuurlijk altijd hip als je wat boeken van de winter in je zwaar hipuitziende met alleen maar verantwoorde boeken in je ''ik lees veel over cultuur en verantwoorden boeken '' boekenkast hebt staan.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_41615216
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]

Wat is Nederlandse cultuur dan ?
pi_41615324
Daarnaast krijgt hij als een van de weinige mondige en vooral verbaal vaardige representanten van 'rechts' als compensatie overmatig veel aandacht.
pi_41615479
Overigens valt het me tegen dat er nog geen Halsema bash topic is nav Omder de tram gister .

Was toch een buitenkansje voor tikorev, johndope of Ippon. Maar die zullen zo laat wel geen tv mogen kijken .
pi_41615539
Dat is dat populair-wetenschappelijke programma toch? Ik heb het ook gemist....
pi_41615566
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

en dat terwijl gl 1 van de partijen was die het duidelijkst aan de westerse kant stonden.
alleen al de manier van praten bij zomergasten, verschrikkelijk. dat mensen zijn propaganda geloven..
Maar het staat als rechse vorvechter van de democratie natuurlijk altijd hip als je wat boeken van de winter in je zwaar hipuitziende met alleen maar verantwoorde boeken in je ''ik lees veel over cultuur en verantwoorden boeken '' boekenkast hebt staan.
Ik weet niet of zijn literaire werk samenhangt met zijn standpunt over Israël. Ik wou Gods Gym ooit eens lezen. Zoeken naar Eileen (ik hoop dat ik het goed spel) heb ik natuurlijk als film gezien, ik kan me niet voorstellen dat dat boek enig raakvlak met Israel heeft.
pi_41615608
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

De Winter verantwoord?

't Zijn toch puberboeken? Ze stonden op mijn boekenlijst van de onderbouw in ieder geval. Bij De Ruimte van Sokolov vond ik het zo erg dat ik het laatste stuk oversloeg, uit verveling.
pi_41615658
Dat speelt zich overigens wel in Israël af.
pi_41615664
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:50 schreef du_ke het volgende:
Overigens valt het me tegen dat er nog geen Halsema bash topic is nav Omder de tram gister .
Doodsverwensing?
quote:
Was toch een buitenkansje voor tikorev, johndope of Ippon. Maar die zullen zo laat wel geen tv mogen kijken .
Eh.. nee, dat ben ik, die zo laat geen tv meer mag kijken.

Heb trouwens de tv eruit gegooid, in de plaats ervan staat nu ter verering in het middelpunt het espressomasjien.
Liefste heeft tv-kaart in laptop (of zo ), als er iets interessants is kijk ik op zijn scherm mee.
pi_41615678
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:52 schreef Autodidact het volgende:
Dat is dat populair-wetenschappelijke programma toch? Ik heb het ook gemist....
Ja hetwas best aardig . Op een bepaald moment een psychologisch testje met van die plaatjes van welke lijn is langer >--< <-->, hoeveel sterren zie je, hoeveel driehoeken in een davidsster maar daarbij werd het hele publiek en de andere gasten geinstrueerd om op het teken van de presentator de hand omhoog te steken en dan kijken hoe lang het duurde voordat halsema het doorhad dat ze bedot werd. Was wel leuke tv .
pi_41615687
Ha, ik heb hetzelfde gedaan. Tv eruit, tv-kaart erin.
pi_41615753
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:56 schreef Autodidact het volgende:
Dat speelt zich overigens wel in Israël af.
Mijn moeder vertelde gister dat ze van plan is drie maand naar Israël te gaan. Ze heeft ontslag genomen (net een halfjaar te vroeg om recht te hebben op WW, typisch iets voor mijn familie, 't spijt d'r niks).
Maar iedereen kijkt haar verwilderd aan als ze dat zegt (ze is 55), dus nu zegt ze dat ze een 'sabbatical' neemt. Daar wordt heel anders op gereageerd .
pi_41615840
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Doodsverwensing?
[..]
quote:
Eh.. nee, dat ben ik, die zo laat geen tv meer mag kijken.

Heb trouwens de tv eruit gegooid, in de plaats ervan staat nu ter verering in het middelpunt het espressomasjien.
Liefste heeft tv-kaart in laptop (of zo ), als er iets interessants is kijk ik op zijn scherm mee.
Dat kan ook . Vond het wel een leuk programma ze nemen allemaal van die nutteloze onderzoekjes op de hak. En wel leuke gasten, Halsema, Diederik van Vleuten en een belgische presentator van een leuk programma.
pi_41615843
Tsja, mijn moeder is de wereld aan het verbeteren...net gestopt met werken en allemaal ontwikkelingshulpprojecten aan het starten.

Israël lijkt me niet de plaats waar ik rust zou vinden.
pi_41615872
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:57 schreef Autodidact het volgende:
Ha, ik heb hetzelfde gedaan. Tv eruit, tv-kaart erin.
Tja ik vind het lekker om gewoon achter de tv te hangen, kijkt fijner dan een monitor naar mijn idee.
pi_41615910
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn moeder vertelde gister dat ze van plan is drie maand naar Israël te gaan. Ze heeft ontslag genomen (net een halfjaar te vroeg om recht te hebben op WW, typisch iets voor mijn familie, 't spijt d'r niks).
Maar iedereen kijkt haar verwilderd aan als ze dat zegt (ze is 55), dus nu zegt ze dat ze een 'sabbatical' neemt. Daar wordt heel anders op gereageerd .
Als je ontslag neemt heb je toch helemaal geen recht op WW?
pi_41615952
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja ik vind het lekker om gewoon achter de tv te hangen, kijkt fijner dan een monitor naar mijn idee.
Iedereen is anders hè. Ik kijk zo weinig tv dat het me meer in de weg staat. Ik hoop dat iemand anders hem nu beter gebruikt .
pi_41615999
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Iedereen is anders hè. Ik kijk zo weinig tv dat het me meer in de weg staat. Ik hoop dat iemand anders hem nu beter gebruikt .
Klopt . Kijk eigenlijk best veel, of beter gezegd hij staat 's avonds bijna altijd wel aan en ik kijk met een half ook.
pi_41616000
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:02 schreef Autodidact het volgende:

Israël lijkt me niet de plaats waar ik rust zou vinden.
Mijn moeder zoekt geen rust.

Ze gaat daar naar een dorp / project, 40 jaar geleden opgericht door christenen (die net als de gasten moeten tekenen voor géén missie- of zendingsdrang) die zich bezighouden met zichzelf bedruipen & iets met contacten met en studie naar joden & palestijnen.

Als gast krijg je kost & inwoning, moet je 30 u p wk werken, studieprogramma met lezingen e.d. volgen en 3 maand blijven.

Wat ontwikkelt jouw moeder zoal?
pi_41616150
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn moeder zoekt geen rust.

Ze gaat daar naar een dorp / project, 40 jaar geleden opgericht door christenen (die net als de gasten moeten tekenen voor géén missie- of zendingsdrang) die zich bezighouden met zichzelf bedruipen & iets met contacten met en studie naar joden & palestijnen.

Als gast krijg je kost & inwoning, moet je 30 u p wk werken, studieprogramma met lezingen e.d. volgen en 3 maand blijven.
Oké. Vage zooi
quote:
Wat ontwikkelt jouw moeder zoal?
Ze heeft nu net een schooltje, probeert te zorgen dat ze in Afrika fatsoenlijk kunnen koken, informatieverschaffing. Dat soort dingen.
pi_41616195
Geweldig apparaat zouden ze dat ook in NL verkopen?
pi_41616271
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:16 schreef du_ke het volgende:
Geweldig apparaat zouden ze dat ook in NL verkopen?
Ik zou het niet weten, wat moet je ermee?

't Inderdaad een ongelooflijk ding.
pi_41616313
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, wat moet je ermee?

't Inderdaad een ongelooflijk ding.
Och als het een beetje betaalbaar is lijkt het me wel leuk voor scouting. Weer een andere variant van koken op vuur .
pi_41616330
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och als het een beetje betaalbaar is lijkt het me wel leuk voor scouting. Weer een andere variant van koken op vuur .
Ah ja, ik zal het eens vragen.

Je weet toch wel dat je dan van de armsten der aarde pikt hè.
pi_41616418
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ah ja, ik zal het eens vragen.

Je weet toch wel dat je dan van de armsten der aarde pikt hè.
Nee dat moet je anders zien hoe meer er van verkocht worden hoe lager de kostprijs per stuk is alleen maar goed dus.
pi_41616434
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:14 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oké. Vage zooi
Ach ja. Moeders . Misschien ga ik wel bij haar langs als ze daar zit. Liefste is dan net ontslagen, dus we hebben tijd. Alleen is mijn zusje ook ergens in die tijd uitgerekend.
quote:
[..]

Ze heeft nu net een schooltje, probeert te zorgen dat ze in Afrika fatsoenlijk kunnen koken, informatieverschaffing. Dat soort dingen.
Mooi ding!
Voor mezelf ga ik ook een houtfornuis aanschaffen, maar dan meer zoiets:
pi_41616541
Neenee, du_ke, hoe meer vraag, hoe hoger de prijs. Volgens mij is het de bedoeling dat ook de productie in die landen plaatsvindt...ik vraag me af of het dan ook in Nederland verkocht gaat worden.
pi_41616621
hmm daar zit wat in inderdaad.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:44:18 #72
93744 Finder_elf_towns
pi_41617395
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De communisten en hun streken.
heb je al bijna een definitie van de Nederlandse cultuur?
pi_41617768
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De communisten en hun streken.
Zeg nou zelf, het is toch prachtig.

Beter kan je die anti-spot-spotprenten niet bespotten:
quote:
De joodse opperrabbijn in Denemarken, Bent Lexner, zegt geen probleem te hebben met de publicatie van de tekeningen in zijn land. Hij zei er ''weinig waarde'' aan te hechten.
pi_41618011
Dat was toch ook de reactie van verlichte Joodse cartoonisten op dat hele gedoe toen Abou Jahjah en Ahmedinejad antisemitische prenten publiceerden. Ze waren toen een website gestart waarop Joodse cartoonisten hun ogenschijnlijk antisemitische inzendingen konden plaatsen, onder het mom van "Wij kunnen onszelf altijd nog beter belachelijk maken, dan jullie". Leuk concept, al vond ik de inzendingen wat soft.
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:16:58 #76
Stranger than fiction
pi_41618042
pi_41618061
Heb je weekend? Slet.
pi_41618331
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Autodidact het volgende:
Dat was toch ook de reactie van verlichte Joodse cartoonisten op dat hele gedoe toen Abou Jahjah en Ahmedinejad antisemitische prenten publiceerden. Ze waren toen een website gestart waarop Joodse cartoonisten hun ogenschijnlijk antisemitische inzendingen konden plaatsen, onder het mom van "Wij kunnen onszelf altijd nog beter belachelijk maken, dan jullie". Leuk concept, al vond ik de inzendingen wat soft.
Maar wie zijn dan die communisten in dit verhaal ?
pi_41618402
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De sociaal-liberale dhimmi's van de journalistiek geloof ik. Kan jou het wat schelen?
pi_41618405
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die krant gok ik. Voor wolfke is alles ter linkerzijde van Bart Jan Spruyt commie .
pi_41618483
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:27 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De sociaal-liberale dhimmi's van de journalistiek geloof ik. Kan jou het wat schelen?
ja nou.... heb ik iets gemist ofzo, dacht ik al...
maar het was dus milsukte humor of milsukte wereldvisie, zoals Her_tog zei?
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:30:30 #82
Stranger than fiction
pi_41618491
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:17 schreef Autodidact het volgende:
Heb je weekend? Slet.
yep, yep
pi_41619027
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

yep, yep
Ik ook! Later!

pi_41619112
Ik ga zo ook. Zoek het maar uit dit weekend.
pi_41620785
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die krant gok ik. Voor wolfke is alles ter linkerzijde van Bart Jan Spruyt commie .
Bart Jan, die vroegere leider van dat progressieve clubje boomknuffelaars?
And that is the news.''
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:59:06 #86
Stranger than fiction
pi_41621630
quote:
Applaus en protest voor Khatami in VS
De Iraanse ex-president Mohammad Khatami hield gisteren een toespraak in Washington. Er is veel te doen over zijn bezoek op een moment waarop het conflict over Irans nucleaire programma hoog oploopt.

Washington, 8 sept. De hele dag waren in Washington anonieme pamfletjes tegen zijn komst verspreid. Maar ’s middags stond oud-president Mohammad Khatami de Amerikaanse media kalm en coulant te woord. Hij was gekomen om een dialoog tussen de VS en Iran tot stand te brengen, zei hij, opdat de twee landen ophouden elkaar in „de taal van bedreigingen” toe te spreken.

Veel Amerikaanse reporters wisten niet goed raad met hun scepsis over het bezoek. Iran wordt wegens de onberekenbare uitspraken van president Ahmadinejad, zijn nucleaire ambities en steun aan Hezbollah in de VS stelselmatig gepresenteerd als gevaar voor de wereldvrede. Het conservatieve FoxNews wilde weten of Khatami „joden anders vindt dan andere mensen”. De tolk kreeg amper kans het te vertalen. „Welnee.” Geamuseerd keek Khatami – lichtgele brillenglazen, een lang hoofd – de zaal weer in.

’s Avonds was er het grote moment. De oud-president (1997-2005), de hervormingsgezinde voorganger van Mahmoud Ahmadinejad, werd met een klaterend applaus begroet door een bijna geheel gevulde nationale kathedraal in Washington. In de wijde omtrek waren alle straten afgezet. Op elke hoek stonden tientallen agenten. Helikopters cirkelden boven het gebouw. Particuliere beveiligers hielden met honderden de wacht. Demonstranten werden door een haag agenten op afstand gehouden.

Khatami is de hoogste Iraanse leider die sinds de gijzelaarscrisis van 1979-1981 in Washington wordt ontvangen. Formeel zal hij geen contact hebben met leden van de regering, maar veel deskundigen hechten er waarde aan dat het ministerie van Buitenlandse Zaken toestemming verleende voor het bezoek in een periode dat de controverse over het nucleaire onderzoeksprogramma van Iran tot een climax komt.

Opmerkelijk was dat een prominente Republikeinse senator, Arlen Specter, voorzitter van de commissie van justitie, de toespraak van Khatami vanaf de eerste rij volgde. En bekend is dat minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice denkt dat Iran alleen met diplomatieke middelen tot inkeer is te brengen. Lawrence Wilkerson, chefstaf van Rice’s voorganger Colin Powell, vertelde deze week aan deze krant dat de regering-Bush uiteindelijk niet om gesprekken met Iran heen zal kunnen. „Overleg met Iran is één van – vele – voorwaarden om van Irak nog iets te maken. En ik denk dat Rice op dit punt binnen de regering aan de winnende hand is. De vraag is alleen, hoe lang?”

Want tegelijkertijd is er een grote groep Republikeinen die niets van overleg met Iran wil weten. Kenmerkend was de opstelling van de gouverneur van Massachusetts, Matt Romney. Hij liet de laatste dagen geen kans voorbij gaan uit te varen tegen de Amerikaanse gastvrijheid voor Khatami. „Een schande voor de herinnering aan alle Amerikanen die op 9/11 hun leven verloren aan de acties van extremisten”, zei Romney, vrijwel zeker kandidaat voor de Republikeinse nominatie voor de presidentsverkiezingen van 2008. Overigens waren Khatami of Iran niet betrokken bij 9/11. In de eerste oorlog na 9/11, in Afghanistan, kregen de Amerikanen juist steun van Iran tegen de Talibaan.

In zijn vaak esoterische toespraak kritiseerde Khatami Amerikaanse en Iraanse leiders. Alleen een dialoog kan de wereld „redden uit de klauwen van oorlogshitsers, geweldzoekers en bluffende leiders”, zei hij.

Iran is volgens Khatami bereid zijn nucleaire onderzoeksprogramma op te schorten tijdens eventuele onderhandelingen.

In eigen land is Khatami een tegenpool van de conservatieve Ahmadinejad. Voorzover bekend heeft hij weinig invloed op de huidige bestuurders. Dat zijn bezoek aan de VS in Iran door medestanders van Ahmadinejad heftig is gekritiseerd, kon hem nauwelijks beroeren, zei hij. „Dat is de prijs van de democratie.”

Khatami verdedigde Irans nucleaire onderzoeksprogramma. De door Amerika geleide druk op Iran de verrijking van uranium op te schorten, wees hij van de hand. „Er wordt met twee maten gemeten”, zei hij. Hij wees erop dat Iran wordt omringd door landen die kernwapens hebben (Israël, India, Pakistan) zonder dat de wereld deze landen kapittelt. Iran ontkent dat het kernwapens ontwikkelt.

Na afloop waren de demonstraties nog gaande. Welvarende mannen en vrouwen van middelbare leeftijd hielden protestborden op met teksten die de Amerikaanse regering zelf bedacht had kunnen hebben. De regering besteedt dit jaar 70 miljoen dollar om de binnenlandse oppositie in Iran te steunen en zo vreedzame regimechange af te dwingen. De protestborden vroegen ook om regimechange, alsmede stopzetting van de Iraanse steun aan Hezbollah. „Khatami is een terroristenvriend”, schreeuwde een demonstrant. De hele meute schreeuwde het hem na.
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:35:06 #89
93744 Finder_elf_towns
pi_41622704
quote:
De reptillians variëren niet zo goed met hun maskers.

[ Bericht 9% gewijzigd door Finder_elf_towns op 08-09-2006 17:40:48 ]
pi_41622710
quote:
Enorme schade bosbranden Indonesië

In Indonesië hebben illegaal aangestoken branden de afgelopen maand schade aangericht aan zeker acht miljoen hectare bos en landbouwgrond.
In augustus telde het land ruim 50.000 brandhaarden. Aangestoken branden berokkenen het milieu van Indonesië meer schade dan illegale houtkap, omdat het vuur ook diverse plantensoorten vernietigt. Volgens de autoriteiten verspreiden de branden zich nog steeds.
Het luchtverkeer boven Indonesië dreigt te worden belemmerd, omdat op sommige plaatsen het zicht is afgenomen tot 500 meter. Buurlanden hebben Indonesië gemaand meer te doen om illegale branden te voorkomen. Het platbranden van bossen en landbouwgrond om die te ontdoen van beplanting is in Indonesië een gebruikelijk.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5006031

een eventuele space shuttle landing aldaar zit er niet in dus
pi_41622847
quote:
Plan voor tol binnenstad Zwolle

De gemeente Zwolle onderzoekt of ze tol kan heffen van automobilisten die de binnenstad inrijden.
Ze weet nog niet hoe dit moet gebeuren en wie de belasting moet betalen. De heffing zou in 2012 tegelijk met een mogelijke landelijke kilometerheffing kunnen ingaan.
Londen kent al een soort verblijfsheffing voor automobilisten in de binnenstad. In Stockholm loopt een proef met het systeem.
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#5005790

gisteren een reportage gezien op NGC over Londen waarin de tol in de City ook naar voren kwam, ziet er goed uit, de voordelen minder drukte, meer ruimte voor hulpdiensten, voetgangers, fietsers en openbaar vervoer en minder slachtoffers in het verkeer, over het water gaan is nog gratis trouwens volgens mij
pi_41622960
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

De reptillians variëren niet zo goed met hun maskers.

[afbeelding]
.
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:52:07 #93
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41623152
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef pberends het volgende:

[..]

.
Je ondertiteling Wat deed je besluiten om de lijn maar door te trekken ?
pi_41623550
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 17:40 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#5005790

gisteren een reportage gezien op NGC over Londen waarin de tol in de City ook naar voren kwam, ziet er goed uit, de voordelen minder drukte, meer ruimte voor hulpdiensten, voetgangers, fietsers en openbaar vervoer en minder slachtoffers in het verkeer, over het water gaan is nog gratis trouwens volgens mij
maar dat duurt zo lang..
And that is the news.''
pi_41624344
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar dat duurt zo lang..
er is veel veranderd in Londen sinds de industriele revolutie

pi_41624921
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:34 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

er is veel veranderd in Londen sinds de industriele revolutie

[afbeelding]
Gave UFO.
pi_41625548
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Gave UFO.
Ik zeg HAARP
And that is the news.''
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:20:15 #98
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41625694
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzzz... de Rochefort 10 smaakt net iets beter dan de Verboden Vrucht.
15 jr verliefd geweest op het verkeerde biermerk
Verboden Vrucht

Rochefort 10 nog nooit gehad... En dat is nog lekkerder...ga ik snel doen!
And that is the news.''
pi_41625709
Vanavond weer een nieuwe serie NOVA Politiek:
quote:
Vanavond in NOVA Politiek: Rutte vs. Bos

Nederland 2, 22.30u

De politieke partijen maken zich in snel tempo op voor de Kamerverkiezingen van 22 november. NOVA Politiek is na de zomerstop weer terug en staat de komende maanden in het teken van die parlementsverkiezingen.

Vanuit café Dudok in Den Haag vanavond een debat tussen PvdA-voorman Wouter Bos en zijn VVD-collega Mark Rutte: wat bindt de liberalen en de sociaal-democraten en wat zijn de belangrijkste verschillen. En waarom zijn ze beiden zo geïnteresseerd in Jan Peter Balkenende? En wat heeft Peer Mancini wat Wouter Bos niet heeft?

Verder de nieuwste Politieke Barometer: hoe zou de Kamer eruit zien als er vandaag verkiezingen waren gehouden? En natuurlijk de visie van cartoonist Joep Bertrams.

Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof
pi_41625846
Goedenavond.
pi_41625913
In NETWERK zo, Nederland 2 om:
quote:
Nieuwe video al-Qaeda opgedoken
Gisteren toonde de Arabische zender al-Jazeera een video waarop al-Qaeda-leider Bin Laden was te zien met een aantal kapers die op 11 september 2001 aanslagen pleegden op de Twin Towers en het Pentagon. In Netwerk spreken Amerika-deskundige Willem Post en Afghanistan-kenner Willem Vogelsang over het nieuwe beeldmateriaal. Wat betekent de video voor de VS? Waarom loopt Bin Laden nog vrij rond?

Complottheoriën rond 11 september
In Netwerk aandacht voor de complottheorieën van de Amerikaanse hoogleraar David Ray Griffin. Het is vijf jaar geleden dat de torens van het WTC in New York door twee vliegtuigen werden doorboord. Vanaf dag 1 zetten veel mensen grote vraagtekens bij de officiële lezing van de aanslagen. Onder hen hoogleraar Griffin. Een reportage.
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:30:09 #103
89730 Drugshond
pi_41625921
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Verboden Vrucht

Rochefort 10 nog nooit gehad... En dat is nog lekkerder...ga ik snel doen!
Ik zit nu 2 verschillende biersoorten door elkaar te drinken.... en ja de Rochefort komt er beter uit.
Ik zou eigenlijk de Rochefort 10 met de Quadruppel moeten testen... dat is tenminste een eerlijke vergelijking.
pi_41625951
Nationale Alliantie wil verbod pedofielenpartij... lekkere contradictie .
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:41:12 #105
Stranger than fiction
pi_41626255
Tijd om te gaan sporten.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:04:15 #106
93744 Finder_elf_towns
pi_41626956
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef pberends het volgende:
Nationale Alliantie wil verbod pedofielenpartij... lekkere contradictie .
Zeg dat wel. Adolf was zelf ook niet vies van foto's met hele jonge meisjes.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:13:16 #108
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41627220
Wat is dat tegenwoordig met die complottheorieën??
pi_41627301
Mensen weten niet hoe ze met de nieuwe vorm van informatie en onzekerheid om moeten gaan.
pi_41627332
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:13 schreef MudBabe het volgende:
Morgen is de uitzending online te bekijken.
pi_41627350
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:13 schreef MudBabe het volgende:
Het is een complot .

Het is niet nieuw hoor, integendeel. De waanzinnige verspreiding ervan is nieuw, door de nieuwe laagdrempelige communicatiemiddelen.
pi_41627426
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is een complot .

Het is niet nieuw hoor, integendeel. De waanzinnige verspreiding ervan is nieuw, door de nieuwe laagdrempelige communicatiemiddelen.
Zeg Amerikalikker, je kan voor of tegen complotten zijn, maar er zijn een hoop belangrijke vragen onbeantwoord. That's a fucking fact, bitch.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:26:48 #113
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41627670
Okey.. Als het een complot is dan wil ik het waarom wel weten...
pi_41627757
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef MudBabe het volgende:
Okey.. Als het een complot is dan wil ik het waarom wel weten...
Oh, nou, dat is simpel, op zich.

De rozenkransers willen de macht, hebben deze ook, maar dat moet verborgen blijven.
pi_41627831
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Zeg Amerikalikker, je kan voor of tegen complotten zijn, maar er zijn een hoop belangrijke vragen onbeantwoord.
He, ik ben voor of tegen complotten ja! Beetje respect, ik heb ook recht op een mening!
quote:
That's a fucking fact, bitch.
Ach man, kreeg je er geen anale sex ingefrommeld ?
pi_41627909
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef sigme het volgende:

[..]

He, ik ben voor of tegen complotten ja! Beetje respect, ik heb ook recht op een mening!
[..]

Ach man, kreeg je er geen anale sex ingefrommeld ?
Zeg, wanneer neem je de rol van minister Rice over? Het is natuurlijk anti-Amerikaans om bepaalde vragen te stellen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:36:43 #117
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41627990
Jaja, alles wordt maar onder de kleedjes geveegd zeker??
pi_41628075
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Zeg, wanneer neem je de rol van minister Rice over? Het is natuurlijk anti-Amerikaans om bepaalde vragen te stellen.
Eigenlijk, pb, heb ik geen idee waar je het over hebt. 911 complotten moei ik me nooit in, irak spreek ik me zelden over uit, wat hebben we verder nog?

Ik zie alleen in de V.S. niet een staat van alle kwaad. Of van domme rancuneuze olieslurpende koibois.
pi_41628135
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Eigenlijk, pb, heb ik geen idee waar je het over hebt. 911 complotten moei ik me nooit in, irak spreek ik me zelden over uit, wat hebben we verder nog?

Ik zie alleen in de V.S. niet een staat van alle kwaad. Of van domme rancuneuze olieslurpende koibois.
Dat zegt genoeg over je blindheid wat betreft de VS en de wereldpolitiek die zij bedrijven. Je doet me denken aan de domme pro-Amerikaanse koe die ik jaren geleden ook was. Ik was zelfs voor de inval in Irak ( ).
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:40:48 #120
93744 Finder_elf_towns
pi_41628136
Complotten ontstaan waar het geloof in een systeem totaal vernietigd wordt door een onverwachte gebeurtenis. Het geloof wat met 9/11 vernietigd werd, is het geloof dat moslims lieve mensen zijn. Het geloof in multicultuur, wat gebaseerd is op de naïeve aanname dat andere culturen een "verrijking" zijn, werd met 9/11 naar het rijk der fabelen verwezen. Immers, de moslims bleken niet zo lief als de Femke Halsema's van deze wereld beweerden. De crypto-commies op het internet konden dit natuurlijk niet verdragen en begonnen overal spoken te zien. Het enige wat de 9/11 beweging doet is vragen stellen die nooit beantwoord zullen worden, omdat deze vragen op valse aannames gebaseerd zijn. Aan deze onbeantwoorde vragen ontlenen ze vervolgens hun bestaansrecht. Het is een cirkel die doorbroken zal worden met de radicalisatie van de 9/11 complot beweging.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:41:17 #121
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41628155
Het broeikaseffect is een complot om een socialistische plan-economie in te stellen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41628165
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:36 schreef MudBabe het volgende:
Jaja, alles wordt maar onder de kleedjes geveegd zeker??
Uiteraard. En je weet wie er van oudsher bekend staan om tapijtjes..
Ik zweer je, het is één groot complot en ze zitten er allemaal in.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:42:22 #123
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41628202
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg over je blindheid wat betreft de VS en de wereldpolitiek die zij bedrijven. Je doet me denken aan de domme pro-Amerikaanse koe die ik jaren geleden ook was. Ik was zelfs voor de inval in Irak ( ).
En wat heeft jou toch nog op andere gedachten gezet?? Iets specifieks??
pi_41628206
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Complotten ontstaan waar het geloof in een systeem totaal vernietigd wordt door een onverwachte gebeurtenis. Het geloof wat met 9/11 vernietigd werd, is het geloof dat moslims lieve mensen zijn. Het geloof in multicultuur, wat gebaseerd is op de naïeve aanname dat andere culturen een "verrijking" zijn, werd met 9/11 naar het rijk der fabelen verwezen. Immers, de moslims bleken niet zo lief als de Femke Halsema's van deze wereld beweerden. De crypto-commies op het internet konden dit natuurlijk niet verdragen en begonnen overal spoken te zien. Het enige wat de 9/11 beweging doet is vragen stellen die nooit beantwoord zullen worden, omdat deze vragen op valse aannames gebaseerd zijn. Aan deze onbeantwoorde vragen ontlenen ze vervolgens hun bestaansrecht. Het is een cirkel die doorbroken zal worden met de radicalisatie van de 9/11 complot beweging.
Ik zal ook zeker niet zeggen dat moslimterrorisme en Bin Laden niet bestaan, maar 9/11 kwam wel erg leuk uit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:44:30 #125
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41628292
En toch heb ik hier heel veel moeite mee om het een complot te noemen.. JFK, ja, dat kan ik me nog voorstellen, maar dit...
pi_41628314
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:40 schreef pberends het volgende:

[..]

Welnee. De V.S. zijn veel méér dan hun buitenlandse politiek. Je kent de Nederlanders toch ook niet aan Balkenende? Het politieke klimaat is niet het enige wat een land beschrijft.

Bovendien is er in de V.S. ook veel kritiek op de gevoerde politiek. Dat hoort óók bij het politieke klimaat van dat land.
pi_41628362
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef MudBabe het volgende:

[..]

En wat heeft jou toch nog op andere gedachten gezet?? Iets specifieks??
De wereld is niet zwart-wit, maar er is een hoop grey-area. Amerika predict altijd democratie, vrijheid en dergelijke, maar als je er meer in verdiept: they don't give a shit. Het enige waar Amerika om geeft is zichzelf. Neem nou Saddam Hoessein, zelf aangesteld door de VS zowat. Hypocrite lying cocksuckers zijn het.

En het simpele feit dat geld over lijken gaat en dat Amerika ontzettend kapitalistisch is (wat in den beginsel opzich niet fout is). Het enige waar Amerika zich druk ommaakt is Amerikaanse hegenomie in de wereld, en dat willen ze the good way or the bad way.
pi_41628402
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:44 schreef MudBabe het volgende:
En toch heb ik hier heel veel moeite mee om het een complot te noemen.. JFK, ja, dat kan ik me nog voorstellen, maar dit...
Wat sommige professoren ook zeggen: 'The only real conspiracy is the official story"
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:48:11 #129
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41628422
Het is toch al bekend dat Amerika vrij hypocriet is?? Dus waarom zou dat politiek gezien niet kunnen?
pi_41628456
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:48 schreef MudBabe het volgende:
Het is toch al bekend dat Amerika vrij hypocriet is?? Dus waarom zou dat politiek gezien niet kunnen?
Nee hoor, andere westerse leiders geloven nog steeds zeer veel in het verhaal van Amerika. Zie ok de naieve opstelling ten opzichte van die geheime gevangenissen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:49:47 #131
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41628483
Saddam is niet door de VS aangesteld of iets dergelijks, en 9/11 kwam voor geen enkele (normale) Amerikaan goed uit.
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:50:27 #132
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41628504
En dat vind ik zo gek, het lijkt wel alsof je gebrainwassed wordt als je wat te betekenen krijgt...
pi_41628544
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:49 schreef Sidekick het volgende:
Saddam is niet door de VS aangesteld of iets dergelijks, en 9/11 kwam voor geen enkele (normale) Amerikaan goed uit.
Ondersteund dan.

Jij noemt neo's niet normaal?
pi_41628655
Nederland 3:
quote:
Het beste van 5 jaar Raymann is laat

23:05 - 23:55 Amusement

Op de kop af vijf jaar geleden, op 6 september 2001, werd de eerste Raymann is laat uitgezonden. Jörgen staat stil bij de hoogtepunten uit de afgelopen vijf jaar. Eindelijk kan hij zijn persoonlijke keuze laten zien! Presentatie: Jörgen Raymann.
pi_41628690
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:50 schreef MudBabe het volgende:
En dat vind ik zo gek, het lijkt wel alsof je gebrainwassed wordt als je wat te betekenen krijgt...
Wat bedoel je?
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:58:11 #136
89730 Drugshond
pi_41628767
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
Wat sommige professoren ook zeggen: 'The only real conspiracy is the official story"
Leuke bewering.....

Ik heb vele docu's gezien over 9/11 van beide kanten van het spectrum. Blijft leuke materie. Ook zonder de stellingname is het leuk om te zien welke schijnbare feiten en uitspraken ze als absolute waarheid gaan verkondigen. Gisteren was er een neutrale docu (BBC-1) over 9/11 over de slachtoffers en overlevenden van de WTC-1 en WTC-2. Indrukwekend stukje docu. Deze docu lag overigens in het verlengde van de officiele versie.
pi_41628936
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Leuke bewering.....

Ik heb vele docu's gezien over 9/11 van beide kanten van het spectrum. Blijft leuke materie. Ook zonder de stellingname is het leuk om te zien welke schijnbare feiten en uitspraken ze als absolute waarheid gaan verkondigen. Gisteren was er een neutrale docu (BBC-1) over 9/11 over de slachtoffers en overlevenden van de WTC-1 en WTC-2. Indrukwekend stukje docu. Deze docu lag overigens in het verlengde van de officiele versie.
Ik zeg ook niet dat de officiële versie onwaar zou zijn. Maar er zijn een hoop belangrijke vragen die simpelweg een antwoord nodig hebben.

En Bin Laden en terroristen zullen heus wel bestaan. Doch heeft de Amerikaanse overheid mogelijk het laten gebeuren of misschien zelfs hebben meegewerkt.

Dit gaat niet om niets. Dit gaat om de hegenomie van "the first World Empire".
pi_41629029

Door een paar brandjes... het gaat bijna met freefall-speed omlaag.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:08:36 #139
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41629096
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Hoe zal ik het even zeggen. Ik hoor wel eens vaker die berichten, dat Amerika vrij onbetrouwbaar is. Maar menig regering kijkt op naar Amerika. Ik zou de mening van JP of zo willen horen uit zijn studententijd...

Snap je me nu een beetje??
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:08:38 #140
93744 Finder_elf_towns
pi_41629100
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik zal ook zeker niet zeggen dat moslimterrorisme en Bin Laden niet bestaan, maar 9/11 kwam wel erg leuk uit.
Ja, alleen voor mensen die kicken op ellende. 9/11 was de klap die de Amerikaanse economie in een diep dal bracht waar ze slechts sinds medio 2005 uit zijn. Geen enkel zinnig persoon kan beweren dat de door van 3000 man "gunstig" uit kwam. Het is toch zeker geen Poetin die de FSB bommen in een nietszeggende buitenwijk liet plaatsen en zich vervolgens presenteerde als de "sterke man"?
pi_41629222
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, alleen voor mensen die kicken op ellende. 9/11 was de klap die de Amerikaanse economie in een diep dal bracht waar ze slechts sinds medio 2005 uit zijn. Geen enkel zinnig persoon kan beweren dat de door van 3000 man "gunstig" uit kwam. Het is toch zeker geen Poetin die de FSB bommen in een nietszeggende buitenwijk liet plaatsen en zich vervolgens presenteerde als de "sterke man"?
In 2001 groeide de Amerikaanse economie met 1,1%. Niet geweldig, maar geen recessie. Daarna explodeerde de Amerikaanse economie (door het schulden maken?).

Je kan toch zeker niet ontkennen dat door 9/11 drie dingen mogelijk waren die voor neo-conservatieven van belang waren:

1) Afghanistan binnenvallen (mede door een belangrijke oliedoorvoerlijn te installeren)
2) Irak binnenvallen (1/8 wereldoliereserves, Saddam die overstapte op de euro)
3) Veel meer geld voor de defensie-industrie

Overigens, heel Centraal-Azië is sindsdien bezaait met US-bases, om China te intimideren (groot-dollarbezitter)?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:19:12 #142
93744 Finder_elf_towns
pi_41629449
Er is zeker een verband tussen 9/11 en de defensie uitgaven daarna. Maar er is geen bewijs van het omgekeerde (dat 9/11 moest gebeuren voor de defensie-aannemers) behalve verdachtmakingen van allerlei debielen die in Nederland in een TBS-kliniek zouden eindigen.
pi_41629484
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er is zeker een verband tussen 9/11 en de defensie uitgaven daarna. Maar er is geen bewijs van het omgekeerde (dat 9/11 moest gebeuren voor de defensie-aannemers) behalve verdachtmakingen van allerlei debielen die in Nederland in een TBS-kliniek zouden eindigen.
Dit gaat om honderden miljarden. Niet niets, daar kunnen best 3000 nietszeggende burgers voor omkomen, niet?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:22:41 #144
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41629562
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Dit gaat om honderden miljarden. Niet niets, daar kunnen best 3000 nietszeggende burgers voor omkomen, niet?
En toch weiger ik het dus te geloven door het aantal slachtoffers!
pi_41629615
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef MudBabe het volgende:

[..]

En toch weiger ik het dus te geloven door het aantal slachtoffers!
Bekijk die uitzending daar komt dat argument in naar voren.

3000 is niets trouwens, om Amerikaanse hegenomie te bewaren waren er anders miljoenen vereist.
pi_41629626
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef MudBabe het volgende:

[..]

Hoe zal ik het even zeggen. Ik hoor wel eens vaker die berichten, dat Amerika vrij onbetrouwbaar is. Maar menig regering kijkt op naar Amerika. Ik zou de mening van JP of zo willen horen uit zijn studententijd...

Snap je me nu een beetje??
Ok, dat. Ja dat snap ik. Ik heb er zelfs wel een mening over, maar ik kom er nu niet aan toe deze op te schrijven.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:24:29 #147
93744 Finder_elf_towns
pi_41629636
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:20 schreef pberends het volgende:

[..]

3000 man bankpersoneel zijn geen "nietszeggende" mensen. Als ze 3000 dode nietszeggende mensen wilden hebben konden ze beter de Bronx (een getto even verderop) platgooien met een tactisch kernwapen.
pi_41629653
Weltrusten dus, allen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:25:14 #149
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41629658
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, dat. Ja dat snap ik. Ik heb er zelfs wel een mening over, maar ik kom er nu niet aan toe deze op te schrijven.
Mail me die dan maar eens
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:25:42 #150
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41629672
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
Weltrusten dus, allen.
Trusten!
pi_41629674
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

3000 man bankpersoneel zijn geen "nietszeggende" mensen. Als ze 3000 dode nietszeggende mensen wilden hebben konden ze beter de Bronx (een getto even verderop) platgooien met een tactisch kernwapen.
.

Het moest natuurlijk allemaal zo echt mogelijk zijn .
pi_41629688
gelukkig hebben we de Democraten nog

vrijdag 8 september 2006 @ 21:26:51 #153
93744 Finder_elf_towns
pi_41629718
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:25 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Het moest natuurlijk allemaal zo echt mogelijk zijn .
Dat is het ook, dan zouden ze gekomen zijn met het verhaal van de verdwenen Russische kernkoffers.
pi_41631493
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Bekijk die uitzending daar komt dat argument in naar voren.

3000 is niets trouwens, om Amerikaanse hegenomie te bewaren waren er anders miljoenen vereist.
sorry pberends, de wetenschappelijke onderbouwing van loose change en consorten is dramatisch zo niet NIET.
And that is the news.''
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:24:55 #155
89730 Drugshond
pi_41631694
quote:
Quote of the day

"If Americans paid premiums for living in risky areas, they'd think twice about building oceanfront villas."

John Tierney, New York Times columnist.
ach, de letselschade-advocaten lopen al warm
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:10:19 #157
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41633094
Yolanthe was net bij de Lama's

vrijdag 8 september 2006 @ 23:11:00 #158
89730 Drugshond
pi_41633114
ff de raad kwis wat moeilijker maken...
Van wie is deze note ?
quote:
Vegetariers/veganisten en meer van die groenneukers zijn een minderheid en minderheden zijn er om genegeerd te worden.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:12:36 #159
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41633167
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
ff de raad kwis wat moeilijker maken...
Van wie is deze note ?
[..]
Midas Dekkers??
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:13:20 #160
89730 Drugshond
pi_41633189
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:10 schreef Aoristus het volgende:
Yolanthe was net bij de Lama's

[afbeelding]
Kleine tietjes..... die krijg je retour afzender als je haar zou uitzenden als voedselhulp (Milk for Afrika).
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:14:19 #161
89730 Drugshond
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:14:42 #162
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41633243
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kleine tietjes..... die krijg je retour afzender als je haar zou uitzenden als voedselhulp (Milk for Afrika).
De omvang van je borsten heeft niets met de kwaliteit van de melkspier te maken hoor

Sorry dat ik je even uit die droom moet helpen!
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:19:20 #164
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41633410
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het is een vrouw (en een blauwe).
Smurfin???

Ik denk dat ik voor dit spelletje hier niet vaak genoeg gekomen ben
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:20:34 #165
89730 Drugshond
pi_41633446
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:14 schreef MudBabe het volgende:
De omvang van je borsten heeft niets met de kwaliteit van de melkspier te maken hoor

Sorry dat ik je even uit die droom moet helpen!
Ik val niet op vrouwen met een dubbele rug.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:21:09 #166
89730 Drugshond
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:28:00 #167
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41633720
Ik kon niet kiezen tussen de aanknopingspunten om een tvp te plaatsen..

Hoi
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:30:11 #168
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41633805
Dank je wel voor dit antwoord. En wat wilde je er mee bereiken??
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:30:56 #169
157303 MudBabe
BaggerSchatje
pi_41633843
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen de aanknopingspunten om een tvp te plaatsen..

Hoi
Hey!!! Jou ken ik (een beetje)
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:32:34 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41633920
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:30 schreef MudBabe het volgende:

[..]

Hey!!! Jou ken ik (een beetje)
Uh? Wie ben jij dan?

.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:35:19 #171
89730 Drugshond
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:36:00 #172
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41634063
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef Drugshond het volgende:
EWK, lees ff FC-NWS (sp3c is aan het stunten).
Ok. FF kieken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:38:02 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41634147
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:35 schreef Drugshond het volgende:
EWK, lees ff FC-NWS (sp3c is aan het stunten).
Uhhhhhhhh, wat moet ik zeggen?

Zolang het maar een constante kracht is ofzo?
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:44:26 #174
89730 Drugshond
pi_41634385
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Uhhhhhhhh, wat moet ik zeggen?

Zolang het maar een constante kracht is ofzo?
Een meeting met [NWS], neem je ziekenfondspasje maar mee.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:57:41 #175
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41634851
kan dit niet achter de schermen ofzo
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:58:39 #176
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41634877
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Een meeting met [NWS], neem je ziekenfondspasje maar mee.
Ziekenfonds? Huh? Wat is dat?
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:00:04 #177
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_41634922
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 23:57 schreef Aoristus het volgende:
kan dit niet achter de schermen ofzo
Kan jij niet hier dezelfde naam houden en achter de schermen, bij het gemeentehuis, je naam steeds veranderen?
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:01:37 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41634973
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan jij niet hier dezelfde naam houden en achter de schermen, bij het gemeentehuis, je naam steeds veranderen?
nee kan niet, vraag maar aan klowjow
pi_41641682
Wow!
pi_41641688
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef zakjapannertje het volgende:
gelukkig hebben we de Democraten nog

[afbeelding]
Nou...
pi_41641692
Goedemorgen.
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:43:02 #182
Stranger than fiction
pi_41641730
Wat een dom gelul zeg.
pi_41641747
Rokko, voel je je net zo goed als ik mij voel?
pi_41642001
Johan Vlemmix had ooit wapenarsenaal
quote:
Vlemmix werd in 1981 door een dertig man tellend arrestatieteam ingerekend. Zijn gevaarlijke illegale wapenvoorraad - die geweren omvatte, handgranaten en anti-tankwapens - was zo groot dat er op het Eindhovense politiebureau nauwelijks genoeg ruimte was het op te bergen.
.
pi_41642017
Behalve met Hitler vergelijkt Bush Bin Laden ook met Lenin. Kijk, we weten natuurlijk dat de president een idioot is, ik hoef daar verder niet over uit te wijden, maar de vergelijking is niet zo'n fijne, want het doet mij meer denken aan Iran. Lenin was een revolutionair die het regime van de tsaar uiteindelijk ten val bracht, of althans een van de leiders van die beweging daartoe was. Het tsaristisch bewind in Moskou was repressief en autocratisch en over het algemeen gehaat door de Russische bevolking. Onder andere dit heeft ervoor gezorgd dat de revolutie snel om zich heen kon slaan. De bevolking stond achter de revolutie en had het idee dat het beter zou worden. Uiteindelijk werden de niet-communistische revolutionairen gezuiverd en kwam er een socialistisch schrikbewind. Een tamelijk bekend verhaal. Het lijkt typisch op wat er in Iran is gebeurd. Een onderdrukkende sjah, een breed gedragen revolutie en daarna een machtsovername door de extremisten. Want ook de socialisten deden mee aan de revolutie, en de liberalen. Een treffende vergelijking. Zelfs de steun van de gevestigde macht voor het oude regime.
pi_41642020
quote:
Kan ook wat over de omvang van het Eindhovense politiebureau zeggen.
pi_41642076
O, en niet te vergeten dat de Russische Revolutie eenzelfde soort ideologische impuls gaf als de Islamitische, zij het wellicht grootschaliger.
pi_41642491
over revolutionairen gesproken:
quote:
Today in history

On September 9, 1976, Mao Zedong — leader of China's communist revolution — died at the age of 82.
pi_41642508
Mao Zedong was een goede man.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:45:14 #190
Stranger than fiction
pi_41642532
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:44 schreef Monidique het volgende:
Rokko, voel je je net zo goed als ik mij voel?
Ik voel mij uitstekend deze ochtend. Zo s naar Utrecht rijden, mooie dingen doen.

Het leven is goed.

Hoe komt het dat jij je zo goed voelt?
pi_41642536
O, bepaalde dingen.
pi_41642599
Zal binnenkort toch ook wel gebeuren? Ik meen begrepen te hebben dat die lage waarde leidt tot overhitting van de economie en dat is niet goed.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:50:48 #194
Stranger than fiction
pi_41642609
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:45 schreef Monidique het volgende:
O, bepaalde dingen.
Je treedt niet in detail?
pi_41642615
Dat doe ik niet.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:51:35 #196
Stranger than fiction
pi_41642623
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:50 schreef Monidique het volgende:
Zal binnenkort toch ook wel gebeuren? Ik meen begrepen te hebben dat die lage waarde leidt tot overhitting van de economie en dat is niet goed.
Dat argument wordt al jaren gebruikt, maar ondertussen gaat het nog steeds goed.
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:51:51 #197
Stranger than fiction
pi_41642631
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Monidique het volgende:
Dat doe ik niet.
je bent verliefd!
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:54:03 #199
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41642667
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

je bent verliefd!
Mijn gedachte ook. En dronken.
pi_41642676
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

je bent verliefd!
Waarom denk je dat?
pi_41642754
quote:
A Muslim boycott of Danish goods led to a 15.5% drop in total exports between February and June. Trade to the Middle East fell by half, statistics show.
[ bron ]
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:08:34 #202
Stranger than fiction
pi_41642926
Je gedraagt je verliefd.
pi_41642936
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je gedraagt je verliefd.
Niet waar! Je weet niet hoe ik mij gedraag. Misschien zit ik hier wel in mijn armpjes te snijden. En dat is by the way niet iets om grapjes over te maken...
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:14:14 #204
Stranger than fiction
pi_41643007
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet waar! Je weet niet hoe ik mij gedraag. Misschien zit ik hier wel in mijn armpjes te snijden. En dat is by the way niet iets om grapjes over te maken...
Ik heb een jaar lang een vriendin gehad die manisch depressief was en dat soort neigingen had/heeft. Dat is niet iets om grapjes over te maken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:14:42 #205
Stranger than fiction
pi_41643013
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik heb een jaar lang een vriendin gehad die manisch depressief was en dat soort neigingen had/heeft. Dat is niet iets om grapjes over te maken.
Maar ze was wel erg goed in bed.
pi_41643025
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, daar moet je geen grapjes over maken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:44:26 #207
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41643557
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 10:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
WTF?!
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41644325
Eentje voor pberends?
PvdA wil moslims aan samenleving binden
Wilders wil moslims aan baksteen binden
pi_41645429
edit

[ Bericht 94% gewijzigd door pberends op 09-09-2006 13:18:15 ]
pi_41645580
18.25 NED1 - Special: EénVandaag: De meedogenloze doctrine van Dick Cheney
20:00 SBS6 - Film: Shrek
20.25 NED1 - Mooi! Weer De Leeuw
21.25 NED1 - Koefnoen (o.a. Rijdende Rechter)
22.10 NED3 - Cabaretshow: Arie & Silvester 200%
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:21:03 #212
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41645631
zijn jullie tevreden met het omgooien van de zenders?
pi_41645645
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:21 schreef Aoristus het volgende:
zijn jullie tevreden met het omgooien van de zenders?
Groot voordeel is dat goedscorende programma's niet meer tegelijkertijd worden uitgezonden.
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:45:23 #215
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41646165
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
hehehe, die gasten zijn smerig he, dat soort bewegingen zaten niet eens in het verhaal
pi_41646291
Deense export daalt door boycot spotprenten
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 @ 13:27 schreef onemangang het volgende:
En dan te bedenken dat Lego nog zo zijn best heeft gedaan om aansluiting bij de islamitische wereld te vinden

zaterdag 9 september 2006 @ 14:38:54 #218
93744 Finder_elf_towns
pi_41647339
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Die laatste alinea .
!
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:50:30 #220
93744 Finder_elf_towns
pi_41647594
Ach, in Irak heet ook een plaatje "Kut". Jammer, maar in het Arabisch betekend het natuurlijk iets heel anders.
pi_41647622
Ik heb vannacht dingen naar de TV geworpen, als een volkomen aapmens.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:52:23 #222
93744 Finder_elf_towns
pi_41647652
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:51 schreef Apropos het volgende:
Je eerste stap in de wereld van de voetbalfan.
pi_41647691
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je eerste stap in de wereld van de voetbalfan.
Het was mijn doel David Griffin te verwonden. Krasse knar met een pet en een berg oudewijvenpraatjes over de aanslagen van elf september.
pi_41647882
Ik had wel gedronken.
pi_41648145
Drank maakt meer kapot dan je lief is.

en liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:09:07 #226
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41648213
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:51 schreef Apropos het volgende:
voelt goed he?
pi_41648240
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.

en liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
En werk dan?
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:10:54 #228
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41648270
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

En werk dan?
een niet te onderschatten valkuil
pi_41648284
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef Apropos het volgende:
En werk dan?
Dat zit er ergens tussenin.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:14:37 #230
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41648364
even iets anders, gaat er nog iemand naar Bazar Curieux in Rotterdam volgend weekend?
pi_41648677
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:10 schreef Aoristus het volgende:

een niet te onderschatten valkuil
Hmm, ja, werk is leuk soms maar er gaat zoveel tijd in zitten.
  zaterdag 9 september 2006 @ 16:42:32 #232
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41650163
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hmm, ja, werk is leuk soms maar er gaat zoveel tijd in zitten.
Johan heeft volgens mij wel leuk werk. Werk met een thema. Iets met Rembrandt
pi_41650228
Hoeveel jaar is die klote Rembrandt wel niet jarig? Hoe lang kan je z'n zoveelste verjaardag wel niet vieren? Het is al anderhalf jaar aan de gang ofzo, stelletje cocksuckers dat het zijn.
pi_41650360
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:42 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Johan heeft volgens mij wel leuk werk. Werk met een thema. Iets met Rembrandt
Sterf, bietensteker.
pi_41650365
quote:
Clinton woedend over miniserie 9/11
Voormalig president Clinton en een groot aantal vooraanstaande Democraten willen dat de Amerikaanse televisiezender ABC een miniserie over de aanloop naar de aanslagen van elf september niet uitzendt.

In de vijf uur durende miniserie 'The Path to 9/11' krijgt vooral de regering van president Clinton er stevig van langs. Die zou waarschuwingen voor de terreuraanslag genegeerd en zelfs weggewuifd hebben.

In de meest omstreden scène is Osama bin Laden in 1998 in Afghanistan omsingeld door Amerikaanse en Afghaanse militairen. Ze wachten op het laatste bevel om hun prooi te vangen, maar dat komt niet.

President Clinton twijfelt uit angst voor een mislukking, die hem toen, ten tijde van de Lewinsky-affaire, zeker fataal was geworden. Conclusie: De aanslagen van elf september zijn een direct gevolg van Clintons escapades met een loslippige stagiaire. 'Ontegenzeggelijk onjuist', noemt Clinton deze versie van de gebeurtenissen.

Petitie
Reden voor de oud-president, zijn vrouw en Senator Hillary, toenmalige vice-president Al Gore en 200.000 andere democraten om fel te protesteren tegen de miniserie. ABC ontving gisteren een petitie waarin ze de zender manen de uitzending te schrappen.

De serie, gepland voor zondag en maandag, op de vijfde verjaardag van de aanslagen, is 'gevaarlijke rechtse propaganda', aldus de petitie. Volgens de makers is de serie wel degelijk gebaseerd op historische feiten. Sterker, de voorzitter van de onderzoekscommissie naar 9/11 heeft de schrijvers geadviseerd.

Daarom, zegt Clinton, 'moet de serie de waarheid vertellen, en geen scènes vertonen die lijnrecht in tegenspraak zijn met de resultaten van het onderzoek. ABC heeft de kritiek verworpen.

De serie zou niet pretenderen een historisch beeld te schetsen, en overigens heeft nog niemand de volledige laatste versie gezien, aldus de zender in een verklaring.
Advisor:Sir we can catch Osama right now.
Clinton: STFU don't you see I have more important things to do.
Advisor Like what?
Clinton: Playing with a cigar.
Advisor: mmmkay.

.
pi_41650440
quote:
In de meest omstreden scène is Osama bin Laden in 1998 in Afghanistan omsingeld door Amerikaanse en Afghaanse militairen. Ze wachten op het laatste bevel om hun prooi te vangen, maar dat komt niet.
Doet me denken aan een andere topman.
pi_41650545
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:56 schreef Apropos het volgende:
Doet me denken aan een andere topman.
Che Guevara?

Oh nee daarbij is het gelukt .
pi_41650614
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:00 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Che Guevara?

Oh nee daarbij is het gelukt .
Nee, Bush dan wel Rumsfeld eind 2001, helaas.
pi_41650758
Ik weet niet of het erg complot denken is maar Osama is het gezicht van de onzichtbare vijand. Soort symbool voor de strijd tegen terror.

Als je die niet oppakt kan je blijven strijden tegen de Osama's van deze wereld.
pi_41650821
Wat zou daar complotdenkerig aan zijn?
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:18:57 #241
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41651022
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef Apropos het volgende:

[..]

Sterf, bietensteker.
Die verongelijking gaat iedere man tegemoet op het moment dat werk normaal gevonden wordt bij je leeftijd. Dat slijt en gaat vanzelf over naar verzuring.

Ik heb een leuke kruidvat aanbieding gekocht, daarmee kun je binnen de zater -of zondag onbeperkt treinen voor tien euro, misschien is Leiden wel eens leuk om naar toe te gaan. Wanneer schikt het?
pi_41651055
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:18 schreef Aoristus het volgende:
Ik heb een leuke kruidvat aanbieding gekocht, daarmee kun je binnen de zater -of zondag onbeperkt treinen voor tien euro, misschien is Leiden wel eens leuk om naar toe te gaan. Wanneer schikt het?
Wat leuk, je eerste Bach. Daar moeten we het inderdaad zo spoedig mogelijk over hebben, op het dakterras van V&d wel te verstaan.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:22:12 #243
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41651103
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat leuk, je eerste Bach. Daar moeten we het inderdaad zo spoedig mogelijk over hebben, op het dakterras van V&d wel te verstaan.
Zie je wel: ontwikkeling

Gelukkig ben jij er ook in getrapt, dat maakt de rest minder dom
pi_41651107
Helaas zit ik elk weekend bij mijn ouders.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:25:20 #245
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41651179
Een keer vandeweek dan maar. Kep toch alle tijd
pi_41651293
Maar ik niet. Goedemidaag.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:41:32 #247
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41651590
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, Bush dan wel Rumsfeld eind 2001, helaas.
Osama wordt vermoedelijk vannacht gepakt.
pi_41651613
He, hoe vond je dat zo snel?
pi_41651669
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:10 schreef Apropos het volgende:
Wat zou daar complotdenkerig aan zijn?
Nah ja ik denk zelf weinig maar je weet het tegenwoordig niet. Voor je het weer zit je in de hoek van de principiële buttons.
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:46:13 #250
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41651672
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:43 schreef Apropos het volgende:
He, hoe vond je dat zo snel?
Bookmarks.
pi_41651874
In het kader van raad je plaatje:

En niet valsspelen door naar de URL te kijken!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_41651924
Ik denk dat het Thais instrumentarium is.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:00:52 #253
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41652075
Een wandelstok voor senioren in het Romeinse leger.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:01:32 #254
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41652093
ik heb exact zo'n ding in mijn keukenkastje staan, alleen dan gedraaid. Wat doet het precies?
pi_41652341
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:01 schreef Aoristus het volgende:
ik heb exact zo'n ding in mijn keukenkastje staan, alleen dan gedraaid. Wat doet het precies?
Het is een deeltjesversneller.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Deeltjesversneller
pi_41652534
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 16:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Advisor:Sir we can catch Osama right now.
Clinton: STFU don't you see I have more important things to do.
Advisor Like what?
Clinton: Playing with a cigar.
Advisor: mmmkay.

.
Misschien trekt ABC de serie ook in. Het is een serie gemaakt door een evangelistische conservatief die de schuld van 9/11 vrijwel alleen bij Clinton legt en daarvoor dingen laat zien die niet gebeurd zijn, terwijl ondertussen de suggestie gewekt wordt dat het een historische documentaire is. Tegelijkertijd zal enkele minuten vóór het uitzenden van de eerste aflevering George W. Bush een speech geven over terreur en weet ik het wat. Leve de vrije media en novemberverkiezingen.
pi_41652564
Doet me denken aan de Elsevier van deze week: De oorlog tegen terreur is gewonnen, Irak gaat de goede kant op, de aanslagen waren te wijten aan Clinton en Bush moet het puin ruimen. Jawel.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:18:00 #258
93744 Finder_elf_towns
pi_41652577
Oud-president Iran noemt Holocaust 'historisch feit'
quote:
Uitgegeven: 9 september 2006 10:34
Laatst gewijzigd: 9 september 2006 10:39
NEW YORK - De voormalige president van Iran, Mohammed Khatami, beschouwt de Holocaust als "een historisch feit". De hervormingsgezinde Khatami zei dit in een interview met het Amerikaanse tijdschrift Time, dat vrijdag is gepubliceerd.

Met zijn opmerking over de Holocaust maakte Khatami duidelijk dat hij niet de opvatting deelt van Mahmoud Ahmadinejad, de huidige president van Iran. Ahmadinejad veroorzaakte vorig jaar internationaal veel opschudding door de Holocaust als "een mythe" te bestempelen.

Khatami zei tegen Time dat hij persoonlijk niet denkt dat Ahmadinejad het bestaan van de Holocaust ontkende. Verder zei Khatami dat de massavernietiging van de joden in de Tweede Wereldoorlog geen excuus kan zijn om de Palestijnse rechten te onderdrukken.

Gijzeling

Khatami sprak met Time ook over de gijzelingskwestie uit 1979. Radicale Iraanse studenten namen toen bezit van de Amerikaanse ambassade in Teheran. De actievoerders hielden daarna 52 Amerikanen 444 dagen in gijzeling. "Ik betreur de gijzelingscrisis", aldus Khatami. "Maar het was een revolutionaire reactie op een halve eeuw waarin de Verenigde Staten Iran in gijzeling hielden."

Khatami maakt een reis door de Verenigde Staten. Hij bezoekt onder meer een aantal universiteiten.
bron

Hoewel Khatami aardig weet over te komen als de gemiddelde Hans Dijkstal-moslim is hij in werkelijkheid een soort Goebbles die net zo vuil, extreem en gestoord is als Admadinejad.
pi_41652598
EénVandaag en de Cheney-uitzending gaat niet door; Uitzending is geschrapt tot een nader te noemen datum, door de ontwikkelingen rondom nepbaron Edwin de Roy van Zuydewijn...
pi_41652610
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Oud-president Iran noemt Holocaust 'historisch feit'
[..]

bron

Hoewel Khatami aardig weet over te komen als de gemiddelde Hans Dijkstal-moslim is hij in werkelijkheid een soort Goebbles die net zo vuil, extreem en gestoord is als Admadinejad.
"Je bent duidelijk aan het schuimbekken. Zal ik de moeite nemen de ambulance te bellen of kun je dat nog net zelf?"
pi_41652620
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef pberends het volgende:
EénVandaag en de Cheney-uitzending gaat niet door; Uitzending is geschrapt tot een nader te noemen datum, door de ontwikkelingen rondom nepbaron Edwin de Roy van Zuydewijn...
Wat? Is-ie dood, ofzo?
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:19:37 #262
93744 Finder_elf_towns
pi_41652628
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:18 schreef pberends het volgende:
Een samenzwering, illuminazi, in your face-propaganda!!!!!111!111!1
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:21:27 #263
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41652687
Eddy de Roy van Z. wordt gezocht, we mogen alleen nog niet weten waarvoor.. Gister was hij niet bij zijn moeder waar de politie hem dacht te kunnen vinden. Ed moet zich melden op het politiebureau
pi_41652699
Is het dan niet Edwin de R. van Z.?
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:25:02 #265
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41652798
ja, die ja, de deeltjesversneller uit F.
pi_41652872
Waaaahhhhhooeeeee!

pi_41652939
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Monidique het volgende:
Waaaahhhhhooeeeee!

[afbeelding]
Crypto-stalinist.
pi_41652979
Dat kan je zeggen, maar toch zeker niet als reactie op een blije kat?
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:32:49 #269
93744 Finder_elf_towns
pi_41653008
Frodo is liever.
pi_41653010
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:31 schreef Monidique het volgende:
Dat kan je zeggen, maar toch zeker niet als reactie op een blije kat?
Da's het mooie van ''crypto''-beschuldigingen, die kan men overal uiten.
pi_41653074
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:32 schreef Apropos het volgende:

[..]

Da's het mooie van ''crypto''-beschuldigingen, die kan men overal uiten.
O. Crypto-Koenraad.
pi_41653174
Die's al te makkelijk. Waarom noem je me niet crypto-Arier?
pi_41653184
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef Monidique het volgende:
Misschien trekt ABC de serie ook in. Het is een serie gemaakt door een evangelistische conservatief die de schuld van 9/11 vrijwel alleen bij Clinton legt en daarvoor dingen laat zien die niet gebeurd zijn, terwijl ondertussen de suggestie gewekt wordt dat het een historische documentaire is. Tegelijkertijd zal enkele minuten vóór het uitzenden van de eerste aflevering George W. Bush een speech geven over terreur en weet ik het wat. Leve de vrije media en novemberverkiezingen.
Dus, in welk opzichte is dat anders dan een Michael Moore of Al Gore met zijn broeikaseffect gezwets.
pi_41653252
Dit met voorbijzien aan mijn enorme reukorgaan, natuurlijk.
pi_41653303
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Een samenzwering, illuminazi, in your face-propaganda!!!!!111!111!1
.

Het is schokkend om te zien dat de publieke omroep voorrang geeft aan roddelbagger van het Koningshuis...
pi_41653364
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dus, in welk opzichte is dat anders dan een Michael Moore of Al Gore met zijn broeikaseffect gezwets.
Micheal Moore's film is duidelijk propaganda, een betoog, terwijl bij deze film gesuggereerd wordt dat het een historische documentaire is, tevens, en dat mag toch wel duidelijk zijn, werd deze niet samen met een terreurtoespraak van de president uitgezonden. Nog een verschil is dat de grote televisiemaatschappijen Fahrenheit 9/11 niet wilden uitzenden zo vlak voor de verkiezingen, om de illusie van partijdigheid te vermijden.

Wat Al Gore's documentaire er mee te maken heeft, ontgaat mij. Dit is namelijk een documentaire over het broeikaseffect, over hoe Al Gore dat probeert te promoten en over Al Gore zelf -te veel volgens critici; critici dus, geen negationisten-. Het is een documentaire die gebaseerd is op feiten en de wetenschappelijke wereld ondersteunt deze dan ook over het algemeen, wat niet gezegd kan worden over Path to 9/11 en Fahrenheit 9/11.

Plot: een varken, een tang, een lid, een drumstel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monidique op 09-09-2006 18:49:36 ]
pi_41653379
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef Apropos het volgende:
Die's al te makkelijk. Waarom noem je me niet crypto-Arier?
Was dat niet te gemakkelijk dan?
pi_41653463
Dat achteraf-gezwam van Clinton over ontwikkelingshulp en Gore over het broeikaseffect is zo hypocriet als de ziekte. Als zij nu aan de macht waren deden ze nog steeds geen reet eraan.
pi_41653508
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:46 schreef pberends het volgende:
Dat achteraf-gezwam van Clinton over ontwikkelingshulp en Gore over het broeikaseffect is zo hypocriet als de ziekte. Als zij nu aan de macht waren deden ze nog steeds geen reet eraan.
Tsja...
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:48:07 #280
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41653521
zo. Ik ga maar eens aan de bierproductie. Bockbier met chocolade -en münchenermout. Ben benieuwd.
pi_41653563
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tsja...
Ik verwacht een Bush die over 10 jaar wereldvrede predikt...
pi_41653571
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik verwacht een Bush die over 10 jaar wereldvrede predikt...
Dat doet-ie nu toch al?
pi_41653638
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat doet-ie nu toch al?
Oh ja.

Hij deed het eigenlijk al; nadat olie de 70 dollar piekte zei Bush opeens dat Amerika olie-verslaafd is.
pi_41653660
Ik denk hij zijn eigen situatie projecteert op die van Amerika.
pi_41653820
Bush is oké.
pi_41653875
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:57 schreef MrX1982 het volgende:
Bush is oké.
Dat is teveel eer. Maar evenmin een tiranniek massamoordenaar.
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:02:43 #287
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41653971
Een naieve incompetente man.
pi_41654025
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat is teveel eer. Maar evenmin een tiranniek massamoordenaar.
Als je medeverantwoordelijk ben voor driehonderdduizend doden, dan ben je toch een massamoordenaar? Nou ja, dat is waar: er moet wel van intentie sprake zijn en dat is niet het geval. Tiranniek? Ik wil hem wel quasi-, crypto-, pseudo-, whatevero-stalinisme verwijten. Dit betreft dan zijn manier van regeren. Het Amerikaanse politieke systeem sluit echter een echte tiran in de praktijk uit godzijdank.

Maar ik neem al genoegen met incompetente, oorlogszuchtige, arrogante, totalitaire, idiote cowboy.

Ja, en naïef.
pi_41654071
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als je medeverantwoordelijk ben voor driehonderdduizend doden, dan ben je toch een massamoordenaar? Nou ja, dat is waar: er moet wel van intentie sprake zijn en dat is niet het geval.
Ik houd er niet van om bij iedere misstand drie andere te vermelden, maar in dat geval zou Clinton het ook zijn.
Maar een eclatant succes is hij bepaald niet.
pi_41654118
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik houd er niet van om bij iedere misstand drie andere te vermelden, maar in dat geval zou Clinton het ook zijn.
Correct, denk ik.
quote:
Maar een eclatant succes is hij bepaald niet.
Voor zulke zinnen hebben ze een naam. Ik las het ergens. Het ging erover dat ze het nog veel in Groningen gebruiken, ofzo, wat ik onzin vond, maar goed. In plaats van zeggen "Het gaat goed" zeggen "'t Gaat niet bepaald slecht".
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:10:51 #291
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41654194
Een understatement.
pi_41654200
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:57 schreef MrX1982 het volgende:
Bush is oké.
Ik wist niet dat je hersens waren vervangen door een exemplaar van de jostiband?
pi_41654203
Nee, nee, dat niet.
pi_41654237
wwwoooooeeehhiiiii
pi_41654782
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:34:21 #298
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41654912
quote:
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben meester Mark Rutte, ik heb tenminste nog een titel, je bent zo duivels, als je jouw stem achteruit draait hoor je de Beatles.

pi_41654923
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Al Gore met zijn broeikaseffect gezwets.
http://youtube.com/watch?v=542DD9_Lsgg
pi_41654941
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]
Of die van de asielzoekers die recht door zee moesten en de geroosterde gevangen op Schiphol .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')