Kijken heb ik echt pas na een les of 15 erbij gekregen. Eerst het schakelen maar eens onder de knie krijgen. Vond mijn rijschool het eigenlijk wel erg fijn doen, je kreeg niet alles in 1 keer maar er kwam stapje voor stapje iets meer bij. En als je het ene nog niet onder de knie had ging je gewoon niet verder met het anderequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:37 schreef Bartaz het volgende:
Toegegeven, ik zat ook een aantal keren in plaats van in de 2 in de 4 en in plaats van in de 1 in de 3, maar goed, verder ging het schakelen eigenlijk vlekkeloos.
Ik ben er natuurlijk nog lang niet, zo moest ik naast de weg stoppen, motor afzetten en weer opnieuw starten en wegrijden. Ik had echter niet in de spiegels gekeken, en als ik geen rijinstructeur had gehad was degene die achterop kwam en die ik dus niet had gezien gigantisch hard bovenop me geknalt :s
Het valt me alleen op dat de instructeur op mijn kaart (waar opstaat wat je al kunt en waarvoor instructie is gegeven etc.), minder afkruist dan wat ik al heb gedaan. Ik heb bijvoorbeeld wel al geschakeld en bochten gemaakt etc, terwijl hij dat niet heeft afgekruist, dus ik dat officieel nog niet heb gedaan...
Iemand enig idee wat daar de reden voor is?
Ik had nog nooit gereden dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef Robbiej het volgende:
Laat ik het nog sterker maken. de eerste les ging ik al de snelweg op Ivetje
(dus ik mocht alles doen)
eerste les was: heb je al eens gereden? ik: ja stiekem he
ok. kreeg de sleutel en ik mocht mn ding doen
Hier hetzelfde en ik vond het erg fijn. In het begin ben je zo erg bezig met al die nieuwe dingen, dat het wel prettig is om niet gelijk alles te moeten doen, maar gewoon rustig stap voor stap nieuwe dingen lerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kijken heb ik echt pas na een les of 15 erbij gekregen. Eerst het schakelen maar eens onder de knie krijgen. Vond mijn rijschool het eigenlijk wel erg fijn doen, je kreeg niet alles in 1 keer maar er kwam stapje voor stapje iets meer bij. En als je het ene nog niet onder de knie had ging je gewoon niet verder met het andereZo kwam ik dus ook niet in de knoop met alles tegelijk moeten leren.
Zint eer gij begint...quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:21 schreef BLADEZZ het volgende:
Dinsdag 31 oktober eerste rijles *spannend*![]()
Jij zit fout. Blokken op de weg duiden de plek aan waar het fietspad ligt, haaientanden geven voorrang aan. Het bord voor de automobilisten staat er overigens om te waarschuwen dat ze even op moeten letten, anders gebeuren dit soort dingen dagelijks.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef Robin__ het volgende:
verhaal
Ik heb inmiddels als ik mijn examen heb 50 lessen gehad van 43 euro, da's dus ook al 2150 euro. Heb een pakket van 1600 euro gehad met 30 lessen, daarna pakketje van 15 lessen voor 700 euro. Daarbij zat wel een TTT, maar theorie was ook nog 33 euro. Zoveel is het dus allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:54 schreef Jenny_ het volgende:
Robin__ en alle andere; bedankt voor de lovende woorden! Gister avond nog flink lopen balen, maar het gaat nu al een stuk beter. Lessen én examen zijn alweer ingepland dus dat komt allemaal wel weer goed. Vriendinnetje van mij gaat nu al voor de 7e keer op, gelukkig ben ik daar nog niet in belant.
Als ik nu aan gister terug denk heb ik gewoon zo debiel gereden, en ik ben gewoon terrecht gezakt. Maar het frustreerd me gewoon dat ik al zolang bezig ben! En mijn ouders maar betalen, eigenlijk vind ik het gewoon vervelend voor hun. Ze zeggen dat ze er geen probleem van maken, maar toch... ben al meer als 2500 euro kwijt. DAT IS TOCH NIET NORMAAL?
Als ik had geweten wat voor drama mijn hele rijbewijs periode zou zijn, zou ik er pas op mijn 20e aan begonnen zijn... wat een drama allemaal. Maar ik blijf gewoon doorzetten!
Iedereen alvast smakelijk eten![]()
je zult het wel goed moeten kunnen voor hij het afstreept. kan ja aan het volgende punt gaan werkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:37 schreef Bartaz het volgende:
Toegegeven, ik zat ook een aantal keren in plaats van in de 2 in de 4 en in plaats van in de 1 in de 3, maar goed, verder ging het schakelen eigenlijk vlekkeloos.
Ik ben er natuurlijk nog lang niet, zo moest ik naast de weg stoppen, motor afzetten en weer opnieuw starten en wegrijden. Ik had echter niet in de spiegels gekeken, en als ik geen rijinstructeur had gehad was degene die achterop kwam en die ik dus niet had gezien gigantisch hard bovenop me geknalt :s
Het valt me alleen op dat de instructeur op mijn kaart (waar opstaat wat je al kunt en waarvoor instructie is gegeven etc.), minder afkruist dan wat ik al heb gedaan. Ik heb bijvoorbeeld wel al geschakeld en bochten gemaakt etc, terwijl hij dat niet heeft afgekruist, dus ik dat officieel nog niet heb gedaan...
Iemand enig idee wat daar de reden voor is?
ik mocht ook al schakelen in mijn eerste les. belangrijk is dat je direct een beetje gevoel hebt met de auto. dat je niet direct in de war raakt als je moet remmen en schakelen tegelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:12 schreef ivetje het volgende:
Ik vind het toch raar dat mensen in hun 1e les al leren schakelen. Ik kreeg dit pas bij les 3 geloof ik, omdat er eerst moet worden gekeken of je er feeling voor hebt, op de weg kan blijven, kan remmen op het goede moment etc. Genoeg gas geeft bij alles, je kent het wel. Ik heb les 1 en 2 gas mogen geven, moeten remmen en richting aangeven en sturenIk vond het zelf wel genoeg voor de eerste 2 lessen eigenlijk. Maar goed, misschien mede daarom dat ik er iets langer dan gemiddeld over doe. Had ook wat probleempjes met schakelen in het begin enzo
Bij mij willen ze kijken of je feeling hebt met autorijden, niet dat je meteen alles kan. Dat is gewoon normaal bij een goede rijschool...beetje zien wat je kunt, kijken of je goed op de weg blijft rijden, bochten goed kan nemen etc. Het is niet de bedoeling dat je alles zo snel mogelijk leert, maar dat je het goed leert. En daar gaat het om bij mijn rijschool.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je zult het wel goed moeten kunnen voor hij het afstreept. kan ja aan het volgende punt gaan werken
[..]
ik mocht ook al schakelen in mijn eerste les. belangrijk is dat je direct een beetje gevoel hebt met de auto. dat je niet direct in de war raakt als je moet remmen en schakelen tegelijk.
maar goed, vandaag examen aangevraagd. hoor de datum binnen 14 dagenen daarna 6-8 weken wachten
maarja, krijg ik wel een mooi pasje als ik slaag
niet om hier nu te gaan zitten opscheppen, maar ik reed zonder ooit achter het stuur gezeten te hebben redelijk soepel de wijk uit tijdens mijn eerste les. waarschijnlijk dat mijn instructeur eerst keek of ik er al wat van kon om me daarna de hele les te laten schakelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
Bij mij willen ze kijken of je feeling hebt met autorijden, niet dat je meteen alles kan. Dat is gewoon normaal bij een goede rijschool...beetje zien wat je kunt, kijken of je goed op de weg blijft rijden, bochten goed kan nemen etc. Het is niet de bedoeling dat je alles zo snel mogelijk leert, maar dat je het goed leert. En daar gaat het om bij mijn rijschool.
Daarnaast, 6-8 weken wachten voor je examen getuigd ook wel van een niet al te geweldige rijschoolAls ze een beetje slim inkopen kan je binnen 3 weken op
En een beetje vreemd dat je 2 weken moet wachten op de datum, die wordt meteen gegeven hoor bij het aanvragen
Heb rijtest gehad, ging hartstikke goed, ben geen medisch geval, ligt gewoon aan me onzekerheid, dat ik nou bang ben om dingen te doen die vaak misgegaan zijn. Dus ga nou bij andere instructeur lessen, ook omdat het voor me rij-instructeur heel frustrerend is dat het zo lang duurt en we daarom in vicieuze cirkel zitten. Dus ga me theorie opnieuw halen, paar lessen doen bij die andere instructeur en dan BNOR -examen aanvragenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef Knuffelslet het volgende:
zeg Sylvana, hoe zit het nu met jouw Never Ending Story?
heb ff tijdje niet meegelezen, en heb ook niet direct zin om terug te bladeren![]()
Ow, da's goed nieuws syl!! Hopelijk gaat het met een nieuwe instructeur wat beter en ga je hem nu wel halen!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heb rijtest gehad, ging hartstikke goed, ben geen medisch geval, ligt gewoon aan me onzekerheid, dat ik nou bang ben om dingen te doen die vaak misgegaan zijn. Dus ga nou bij andere instructeur lessen, ook omdat het voor me rij-instructeur heel frustrerend is dat het zo lang duurt en we daarom in vicieuze cirkel zitten. Dus ga me theorie opnieuw halen, paar lessen doen bij die andere instructeur en dan BNOR -examen aanvragenWant die man van rijtest zei dat ik het prima kan, alleen ff over die laatste drempel heen moet
En man van rijtest zei ook dat het helemaal geen never ending story hoeft te worden dus
Neuh, daar gaat het niet om. Er staan verschillende tekentjes op die kaart met een 'legenda'. Zo is een V voldoende, een M matig, een O onvoldoende en een X betekent dat de instructie voor het betreffende onderdeel is gegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je zult het wel goed moeten kunnen voor hij het afstreept. kan ja aan het volgende punt gaan werken
tja euh, dat kunnen wij ook niet weten, vraag het aan je instructeur zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Neuh, daar gaat het niet om. Er staan verschillende tekentjes op die kaart met een 'legenda'. Zo is een V voldoende, een M matig, een O onvoldoende en een X betekent dat de instructie voor het betreffende onderdeel is gegeven.
Nu heb ik echter al veel meer dingen gedaan in mijn eerste les als de dingen die hij heeft afgetekend met een X, dus waar hij de instructie voor heeft gegeven. Natuurlijk ben ik nu heel, maar waarom tekent hij dat niet af?
Dat is afhankelijk van de rijschool. Iedere rijschool hanteert zijn eigen administratie. Het is geen verplichting om vorderingen van de leerling bij te houden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef Robbiej het volgende:
mijn instructeur gebruikt niet eens een kaart. waarom weet ik ook niet
Ik heb ze van verjo gehad, via de rijschool. Deze is zonder cd-rom maar ik vond het een erg fijn boekquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef gieling het volgende:
Haai, even een vraag;
Ik wil binnenkort eens de boeken voor de theorie gaan bestellen maar welke boeken heb ik nodig en waar zijn deze te bestellen?
Tnx
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb ze van verjo gehad, via de rijschool. Deze is zonder cd-rom maar ik vond het een erg fijn boek
Ok, zal binnenkort wel eens bruinsma bellen of ze die boeken op voorraad hebben, tnxquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
er zijn verschillende boeken en cd-roms, onder andere van Vekabest en de ANWB, meestal kun je ze ook gewoon bij je rijschool kopen
Sommige rijscholen werken met theorie via het internet ideaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef gieling het volgende:
Haai, even een vraag;
Ik wil binnenkort eens de boeken voor de theorie gaan bestellen maar welke boeken heb ik nodig en waar zijn deze te bestellen?
Tnx
idemquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef Brembo het volgende:
Moet volgende week op , 19 september....
Vind het toch wel vreemde zaak, ben niet echt zenuwachtig, maar toch het idee dat je zakt dat je weer 200 euro armer bent. Maar goed ik kijk er positief aan, hoop echt dat ik het haal
.
Veel succes vanmiddagquote:Op woensdag 13 september 2006 07:41 schreef Lula het volgende:
vanmiddag om drie uur tweede examen.
Heb gelukkig goed geslapen. Vorige keer at ik me suf aan bananen omdat dat een rustgevende werking zou hebben. Nou ik was een stresskip eerste klas. Die bananen laat ik nu maar achterwege.
Ga vanmorgen eerst maar even therapeutisch shoppen
Veel succesquote:Op woensdag 13 september 2006 07:41 schreef Lula het volgende:
vanmiddag om drie uur tweede examen.
Utrecht dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef gieling het volgende:
[..]
[..]
Ok, zal binnenkort wel eens bruinsma bellen of ze die boeken op voorraad hebben, tnx
Niet als je nog anderhalf uur moet lessen vantevoren.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef Yankee_One het volgende:
ik zou direct willen afrijden en niet eerst een kopje koffie drinken zoals jij dirk. nemen de zenuwen alleen maar van toe
dat doe ik dan ook nooitquote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Niet als je nog anderhalf uur moet lessen vantevoren.
Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:07 schreef Sylvana het volgende:
Als ik om half 3 bij CBR moet zijn bijoorbeeld, wordt ik 2 uur opgehaald, tis 20 minuten naar CBR rijden, en ik vind die 20 minuten mooi om ff in te komen. Ik moet niet te lang achter elkaar moeten rijden, want dan kan ik me niet meer concentreren. Dus als ik eerst een uur of anderhalf uur ga voorrijden duurt het bij mij allemaal te lang
dat doe ik dus niet, ik heb rijles van 1,5 uur, maar kan echt merken dat na een uur me concentratie minder wordquote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komen
Geloof me, dat is echt niet alleen daar. Gewoon in z'n 2 met de koppeling erbij er naartoe rijden, kijken, pingpongen van de ene naar de andere kant en eropquote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:
Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.
Ik ben dus niet de enige die dat niet snapquote:Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef Robbiej het volgende:
hoe bedoel je pingpongen?
quote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:
[..]
IK BEN GEWOON GESLAAGD AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sentry het volgende:
GESLAAGD!!!! beter, ik had geen ingreep, 2 oefeningen namelijk hellingproef met handrem en parkeren in vak vooruit (bijna geen oefening eigenlijk)
Gefeliciteerd allemaal!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Lula het volgende:
Geslaagd!!!
Wat een mazzel, ik had een man ipv een vrouw als examinator. Mijn rijleraar is niet meegegaan omdat ik vde vorige keer ontzettend gestresst was. De examinator stelde me best gerust en vond mij volgens mij best wel leuk hahaha.......
boeien!!!! Ik ben geslaagd!!!
Morgen mijn papiertje halen
En jij succes met doorzettenquote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen.
klinkt alsof je de bak in moetquote:Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef Dirktator het volgende:
Waaaaa over een uurtje komen ze me ophalen...Spannend!! Wish me luck mensen, ik zal straks wat posten hier.
Emmeloord is een makkie johquote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:
Ik moet vrijdag om 13:05. ik word om 12 uur opgehaald. even een uurtje van te voren rijden.
vandaag mijn laatste echte les (2 uur) ik wil te snel hoor ik steeds. en het kijken moet ik even goed op letten. als ik gewoon relax onder het rijden moet ik het gewoon kunnen halen volgens mijn nieuwe instructeur.
dus vrijdag voor de 2e keer. (weer Emmeloord)
Ik hoop dat ik het dit keer haal! ik word gek van het lessen. ik kan het toch?
Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.
en ik rijd nu in een 307 HDI 2.0 en hiervoor reed ik in een 307 HDI 1.4. dus ook ff wennen. het aangrijpingspunt is toch iets anders.
duim voor me!
Idd klote. Terwijl je het wel gewoon kunt. Maargoed niks aan te doen. Next time betterquote:
dat ligt meestal ook aan de examinator. ik had de eerste keer een vrouw nou daar werd ik gek van en de tweede keer had ik een man en die vond dat ik super reed en snapte de vorige examinator niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
Klotezooi..gezakt...Reed te onrustig ofzo. Zullen wel de zenuwen zijn geweest.
![]()
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon![]()
Balen zegquote:Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
![]()
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon![]()
Same here, gezakt. Kreeg een ingreep die volgens mijn instructeur niet nodig was geweest...Verdomme zeg...We waren allebei van mening dat ik nog genoeg ruimte had om linksaf te slaan tussen twee auto's in, de examinator was het daar echter niet mee eens. Verder een perfecte rit volgens de examinator, tja...waarom laat je me dan zakken kneuzebol??quote:Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
![]()
Jullie geven mij geen lekker gevoel allemaal hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Op naar het tweede examen, zo snel mogelijk. Even een vraagje: dan moet je wel bijzondere verrichtingen doen, of niet?
Er zijn idd mensen die geen rijbewijs zouden mogen hebben ja...ik heb 2 weken terug bij iemand in de auto gezeten, het zweet brak me uit hoor!! Die had al 14 lessen gehad en kon er echt nix van. Niet op tijd remmen, bochten gewoon niet goed uitkomen, niet schakelen etc. Was echt een ramp...die heeft er gewoon geen feeling voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
Sylvana, jij bent toch degene die al tig keer is gezakt voor haar rijbewijs?
Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.
Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..
Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
Ik neem aan dat bedoeld wordt 31 (binnenspiegel) 32 (buitenspiegel) 33 (over schouder)quote:Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef Robbiej het volgende:
Klote joh voor de gezakten..
niet echt aanmoedigend nee.. maar wou je zeggen dat je 31..32..33 (dus 3 sec) in je spiegel moet kijken? dat is bullshit..
Thnxquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Popples het volgende:
even succes morgen
ik zou die toetsen niet maken maar aantekeningen voor je zelf.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef Even het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb geen id hoe het zal gaan, ben een beetje toetsen aan het maken maar heb of 3 of 6 fout ofzo... 1 keer zelfs 10
Het toetsje op cbr.nl is wel leuk. Daar krijg je vragen uit de examens nlquote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zou die toetsen niet maken maar aantekeningen voor je zelf.
ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
maar in ieder geval succes
ik kan het zeker aanraden om die toetsen te maken. heb een cdrom uit de bieb van de ANWB met een aantal proefexamens, en het helpt zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
Ja ik leer ook gewoon uit een boek en van een les cd-romquote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook genoeg met mensen die de eerste keer hun rijbewijs hebben gehaald.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
Sylvana, jij bent toch degene die al tig keer is gezakt voor haar rijbewijs?
Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.
Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..
Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
Lol, bij mij precies hetzelfde. Ja ik ga je nog niet blij maken,( ouwe bromsnor)... Maare dat 31,32,33 lijkt me wel erg veel van het goede, dat duurt toch veeeel te lang.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef Sentry het volgende:
Ik had als eerste een vrouw. Rijden ging echt super, maar ze liet me zakken op het punt dat ik te snel in me spiegels keek. Tevens had ik meteen een onbedoeld woorden wisseling met dat mens:
vrouw: ik ga je nog niet blij maken, je bent gezakt.
ik: haha ja echt?
vrouw: uuuhhh ik maak hier geen grapjes over jongeman.
ik: Nouja sorry hoor, en hoezo dan?
vrouw: Je kijkt te snel in de spiegels. Je moet 31, 32, 33 doen tijdens het kijken.
ik: Als ik dat doet ben ik al 3 afslagen verder!
vrouw: Niet zo de lolbroek uithangen, door dat ben je gezakt. Nog vragen?
ik: Nee, zo snel mogelijk een nieuw examen doen.
vrouw: Nee jongeman, niet snel, maar beheerst!
Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelwegquote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef rena het volgende:
Maandag is het zo ver![]()
Morgen nog een lange les waarin ik naar Utrecht ga rijden, ik heb er wel zin in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |