abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:38:35 #101
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41734958
Laat ik het nog sterker maken. de eerste les ging ik al de snelweg op Ivetje
(dus ik mocht alles doen)
eerste les was: heb je al eens gereden? ik: ja stiekem he
ok. kreeg de sleutel en ik mocht mn ding doen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:39:23 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41734980
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:37 schreef Bartaz het volgende:
Toegegeven, ik zat ook een aantal keren in plaats van in de 2 in de 4 en in plaats van in de 1 in de 3, maar goed, verder ging het schakelen eigenlijk vlekkeloos.

Ik ben er natuurlijk nog lang niet, zo moest ik naast de weg stoppen, motor afzetten en weer opnieuw starten en wegrijden. Ik had echter niet in de spiegels gekeken, en als ik geen rijinstructeur had gehad was degene die achterop kwam en die ik dus niet had gezien gigantisch hard bovenop me geknalt :s

Het valt me alleen op dat de instructeur op mijn kaart (waar opstaat wat je al kunt en waarvoor instructie is gegeven etc.), minder afkruist dan wat ik al heb gedaan. Ik heb bijvoorbeeld wel al geschakeld en bochten gemaakt etc, terwijl hij dat niet heeft afgekruist, dus ik dat officieel nog niet heb gedaan...
Iemand enig idee wat daar de reden voor is?
Kijken heb ik echt pas na een les of 15 erbij gekregen. Eerst het schakelen maar eens onder de knie krijgen. Vond mijn rijschool het eigenlijk wel erg fijn doen, je kreeg niet alles in 1 keer maar er kwam stapje voor stapje iets meer bij. En als je het ene nog niet onder de knie had ging je gewoon niet verder met het andere Zo kwam ik dus ook niet in de knoop met alles tegelijk moeten leren.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:41:23 #103
127956 Robbiej
pi_41735047
mijn instructeur gebruikt niet eens een kaart. waarom weet ik ook niet
  dinsdag 12 september 2006 @ 13:42:24 #104
11458 ivetje
pi_41735078
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef Robbiej het volgende:
Laat ik het nog sterker maken. de eerste les ging ik al de snelweg op Ivetje
(dus ik mocht alles doen)
eerste les was: heb je al eens gereden? ik: ja stiekem he
ok. kreeg de sleutel en ik mocht mn ding doen
Ik had nog nooit gereden dus Bij mij is het altijd leuk, mensen die me moeten wegbrengen moeten bijna altijd over de snelweg Ik woon in vianen en je kan er alleen via de snelweg komen, dus mensen die hun 2e les hebben enzo moeten er altijd overheen
To infinity…and beyond!
pi_41735145
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:39 schreef ivetje het volgende:

[..]

Kijken heb ik echt pas na een les of 15 erbij gekregen. Eerst het schakelen maar eens onder de knie krijgen. Vond mijn rijschool het eigenlijk wel erg fijn doen, je kreeg niet alles in 1 keer maar er kwam stapje voor stapje iets meer bij. En als je het ene nog niet onder de knie had ging je gewoon niet verder met het andere Zo kwam ik dus ook niet in de knoop met alles tegelijk moeten leren.
Hier hetzelfde en ik vond het erg fijn. In het begin ben je zo erg bezig met al die nieuwe dingen, dat het wel prettig is om niet gelijk alles te moeten doen, maar gewoon rustig stap voor stap nieuwe dingen leren
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:54:45 #106
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41740364
Robin__ en alle andere; bedankt voor de lovende woorden! Gister avond nog flink lopen balen, maar het gaat nu al een stuk beter. Lessen én examen zijn alweer ingepland dus dat komt allemaal wel weer goed. Vriendinnetje van mij gaat nu al voor de 7e keer op, gelukkig ben ik daar nog niet in belant.

Als ik nu aan gister terug denk heb ik gewoon zo debiel gereden, en ik ben gewoon terrecht gezakt. Maar het frustreerd me gewoon dat ik al zolang bezig ben! En mijn ouders maar betalen, eigenlijk vind ik het gewoon vervelend voor hun. Ze zeggen dat ze er geen probleem van maken, maar toch... ben al meer als 2500 euro kwijt. DAT IS TOCH NIET NORMAAL?

Als ik had geweten wat voor drama mijn hele rijbewijs periode zou zijn, zou ik er pas op mijn 20e aan begonnen zijn... wat een drama allemaal. Maar ik blijf gewoon doorzetten!

Iedereen alvast smakelijk eten
Dreams do come true
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:04:15 #107
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41740720
Poepoe, kwam mijn instructeur net aan de deur. Had zich vergist in de tijd (moest eigenlijk morgen nog mijn een-na-laatste les doen)...Toch maar even rijden dan (1.5 uur). Wel wennen hoor, onvoorbereid gaan rijden. Kreeg meteen een aantal moeilijke situaties en was in gedachte nog bij de Stervende Hoeren Kanker Kachel aflevering die ik daarstraks aan 't kijken was.

O ja, Duitsers die niet kunnen rotonde rijden
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41741285
Dinsdag 31 oktober eerste rijles *spannend*
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:34:28 #109
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_41741698
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:21 schreef BLADEZZ het volgende:
Dinsdag 31 oktober eerste rijles *spannend*
Zint eer gij begint...

Nee hoor grapje, veel succes alvast!
Dreams do come true
pi_41742571
Ik had vandaag een auto tegen mn achterwiel.. van mn fiets, dat wel.

Maargoed, ik niet op mn plaat, fiets heel, auto (helaas ook) heel.. maar de situatie is als volgt

Een Y splitsing zo gezegt, met een fietspad rechts van de weg, dat met de weg meebuigt. En een fietspad langs de andere weg, als je daar heen wil moet je oversteken. Nu staan er borden, driehoek, rode rand met een fietsje dr in langs de weg voor de automobilisten, bij de overgang van het fietspad staan wel witte blokken op de weg (vaag, maar nog wel te zien) maar geen haaientanden.. had ik daar op mijn fietsje nou voorrang?

Nu is het daar zo rond een uur of 5 (industrieterrein) godsgruwelijk druk.. een bus die naar links toe wou (en dus tegenliggers moest kruizen) wachten maar verder reed iedereen stug door.. na zo'n 20 autos had ik zo iets van .. krijg nou de tyfus maar, dus ik ging er gewoon voor (blijkbaar was die automobilist het daar niet zo mee eens)

Maargoed, voor de autos staan er dus borden die waarschuwen voor fietsers (volgens mij word je niet gewaarschuwd voor iets wat geen voorrang heeft) en er staan blokken op de weg (die je verder alleen zien binnen de bebouwde kom samen met haaientanden) wie zat er fout? ik of de auto? Ik was vrij zeker van mn zaak maar onderweg naar huis toch twijfel
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:14:10 #111
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_41743030
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef Robin__ het volgende:
verhaal
Jij zit fout. Blokken op de weg duiden de plek aan waar het fietspad ligt, haaientanden geven voorrang aan. Het bord voor de automobilisten staat er overigens om te waarschuwen dat ze even op moeten letten, anders gebeuren dit soort dingen dagelijks.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_41743221
Oke.. Hoe dan ook kut geregeld, op de rest van het industrie terrein (het wisselt of autos of fietsers voorrang hebben trouwens) staan er OF blokken en tanden op de weg, of niets op de weg en haaientanden op het fietspad.. geen van beide plaatsen haaientanden in dit geval.

Ik dacht dus dat ze een stippellijn gebruiken om aan te geven waar de fietser over steken (maar geen voorrang hebben) ipv blokken. Bij 'vop's' zijn het iig strepen :S
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:53:27 #113
11458 ivetje
pi_41744138
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:54 schreef Jenny_ het volgende:
Robin__ en alle andere; bedankt voor de lovende woorden! Gister avond nog flink lopen balen, maar het gaat nu al een stuk beter. Lessen én examen zijn alweer ingepland dus dat komt allemaal wel weer goed. Vriendinnetje van mij gaat nu al voor de 7e keer op, gelukkig ben ik daar nog niet in belant.

Als ik nu aan gister terug denk heb ik gewoon zo debiel gereden, en ik ben gewoon terrecht gezakt. Maar het frustreerd me gewoon dat ik al zolang bezig ben! En mijn ouders maar betalen, eigenlijk vind ik het gewoon vervelend voor hun. Ze zeggen dat ze er geen probleem van maken, maar toch... ben al meer als 2500 euro kwijt. DAT IS TOCH NIET NORMAAL?

Als ik had geweten wat voor drama mijn hele rijbewijs periode zou zijn, zou ik er pas op mijn 20e aan begonnen zijn... wat een drama allemaal. Maar ik blijf gewoon doorzetten!

Iedereen alvast smakelijk eten
Ik heb inmiddels als ik mijn examen heb 50 lessen gehad van 43 euro, da's dus ook al 2150 euro. Heb een pakket van 1600 euro gehad met 30 lessen, daarna pakketje van 15 lessen voor 700 euro. Daarbij zat wel een TTT, maar theorie was ook nog 33 euro. Zoveel is het dus allemaal niet hoor

Mijn les vandaag ging erg goed Heb er veel vertrouwen in, net als mijn instructrice. Ben wel een keer bijna weggereden toen het licht voor rechtdoor op groen sprong en mijn lichtje voor linksaf nog niet Maar mijn instructrice stampte op de rem gelukkig Verder heb ik inmiddels ook het in de spiegel kijken als er voor me iets spannends gebeurt een beetje door, moet ik nog wel aan werken. En da's eigenlijk het enige Zit nu op ongeveer 85% voor het examen, en dat laatste beetje komt ook wel. Heb al een aantal lessen gehad waarvan mijn instructrice zoiets had van, als je zo rijdt op je examen haal je het wel

Maar goed, over 2 weken om 9:50 ben ik aan de beurt Heb om kwart over 8 de les vooraf, woon in Vianen dus kans op file is groot. Vandaar 1,5 uur vooraf
To infinity…and beyond!
pi_41744509
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:37 schreef Bartaz het volgende:
Toegegeven, ik zat ook een aantal keren in plaats van in de 2 in de 4 en in plaats van in de 1 in de 3, maar goed, verder ging het schakelen eigenlijk vlekkeloos.

Ik ben er natuurlijk nog lang niet, zo moest ik naast de weg stoppen, motor afzetten en weer opnieuw starten en wegrijden. Ik had echter niet in de spiegels gekeken, en als ik geen rijinstructeur had gehad was degene die achterop kwam en die ik dus niet had gezien gigantisch hard bovenop me geknalt :s

Het valt me alleen op dat de instructeur op mijn kaart (waar opstaat wat je al kunt en waarvoor instructie is gegeven etc.), minder afkruist dan wat ik al heb gedaan. Ik heb bijvoorbeeld wel al geschakeld en bochten gemaakt etc, terwijl hij dat niet heeft afgekruist, dus ik dat officieel nog niet heb gedaan...
Iemand enig idee wat daar de reden voor is?
je zult het wel goed moeten kunnen voor hij het afstreept. kan ja aan het volgende punt gaan werken
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:12 schreef ivetje het volgende:
Ik vind het toch raar dat mensen in hun 1e les al leren schakelen. Ik kreeg dit pas bij les 3 geloof ik, omdat er eerst moet worden gekeken of je er feeling voor hebt, op de weg kan blijven, kan remmen op het goede moment etc. Genoeg gas geeft bij alles, je kent het wel. Ik heb les 1 en 2 gas mogen geven, moeten remmen en richting aangeven en sturen Ik vond het zelf wel genoeg voor de eerste 2 lessen eigenlijk. Maar goed, misschien mede daarom dat ik er iets langer dan gemiddeld over doe. Had ook wat probleempjes met schakelen in het begin enzo
ik mocht ook al schakelen in mijn eerste les. belangrijk is dat je direct een beetje gevoel hebt met de auto. dat je niet direct in de war raakt als je moet remmen en schakelen tegelijk.

maar goed, vandaag examen aangevraagd. hoor de datum binnen 14 dagen en daarna 6-8 weken wachten

maarja, krijg ik wel een mooi pasje als ik slaag
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:10:24 #115
11458 ivetje
pi_41744697
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:05 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

je zult het wel goed moeten kunnen voor hij het afstreept. kan ja aan het volgende punt gaan werken
[..]

ik mocht ook al schakelen in mijn eerste les. belangrijk is dat je direct een beetje gevoel hebt met de auto. dat je niet direct in de war raakt als je moet remmen en schakelen tegelijk.

maar goed, vandaag examen aangevraagd. hoor de datum binnen 14 dagen en daarna 6-8 weken wachten

maarja, krijg ik wel een mooi pasje als ik slaag
Bij mij willen ze kijken of je feeling hebt met autorijden, niet dat je meteen alles kan. Dat is gewoon normaal bij een goede rijschool...beetje zien wat je kunt, kijken of je goed op de weg blijft rijden, bochten goed kan nemen etc. Het is niet de bedoeling dat je alles zo snel mogelijk leert, maar dat je het goed leert. En daar gaat het om bij mijn rijschool.
Daarnaast, 6-8 weken wachten voor je examen getuigd ook wel van een niet al te geweldige rijschool Als ze een beetje slim inkopen kan je binnen 3 weken op En een beetje vreemd dat je 2 weken moet wachten op de datum, die wordt meteen gegeven hoor bij het aanvragen
To infinity…and beyond!
pi_41745354
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef ivetje het volgende:

[..]

Bij mij willen ze kijken of je feeling hebt met autorijden, niet dat je meteen alles kan. Dat is gewoon normaal bij een goede rijschool...beetje zien wat je kunt, kijken of je goed op de weg blijft rijden, bochten goed kan nemen etc. Het is niet de bedoeling dat je alles zo snel mogelijk leert, maar dat je het goed leert. En daar gaat het om bij mijn rijschool.
Daarnaast, 6-8 weken wachten voor je examen getuigd ook wel van een niet al te geweldige rijschool Als ze een beetje slim inkopen kan je binnen 3 weken op En een beetje vreemd dat je 2 weken moet wachten op de datum, die wordt meteen gegeven hoor bij het aanvragen
niet om hier nu te gaan zitten opscheppen, maar ik reed zonder ooit achter het stuur gezeten te hebben redelijk soepel de wijk uit tijdens mijn eerste les. waarschijnlijk dat mijn instructeur eerst keek of ik er al wat van kon om me daarna de hele les te laten schakelen.
die 6-8 weken wachten verbaasde me ook ja. de rijschool is de grootste in de regio... maarja komt wel
pi_41746966
zeg Sylvana, hoe zit het nu met jouw Never Ending Story?

heb ff tijdje niet meegelezen, en heb ook niet direct zin om terug te bladeren
Fragile like a rose on the snow...
pi_41747327
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef Knuffelslet het volgende:
zeg Sylvana, hoe zit het nu met jouw Never Ending Story?

heb ff tijdje niet meegelezen, en heb ook niet direct zin om terug te bladeren
Heb rijtest gehad, ging hartstikke goed, ben geen medisch geval, ligt gewoon aan me onzekerheid, dat ik nou bang ben om dingen te doen die vaak misgegaan zijn. Dus ga nou bij andere instructeur lessen, ook omdat het voor me rij-instructeur heel frustrerend is dat het zo lang duurt en we daarom in vicieuze cirkel zitten. Dus ga me theorie opnieuw halen, paar lessen doen bij die andere instructeur en dan BNOR -examen aanvragen Want die man van rijtest zei dat ik het prima kan, alleen ff over die laatste drempel heen moet

En man van rijtest zei ook dat het helemaal geen never ending story hoeft te worden dus
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:20:56 #119
11458 ivetje
pi_41749563
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heb rijtest gehad, ging hartstikke goed, ben geen medisch geval, ligt gewoon aan me onzekerheid, dat ik nou bang ben om dingen te doen die vaak misgegaan zijn. Dus ga nou bij andere instructeur lessen, ook omdat het voor me rij-instructeur heel frustrerend is dat het zo lang duurt en we daarom in vicieuze cirkel zitten. Dus ga me theorie opnieuw halen, paar lessen doen bij die andere instructeur en dan BNOR -examen aanvragen Want die man van rijtest zei dat ik het prima kan, alleen ff over die laatste drempel heen moet

En man van rijtest zei ook dat het helemaal geen never ending story hoeft te worden dus
Ow, da's goed nieuws syl!! Hopelijk gaat het met een nieuwe instructeur wat beter en ga je hem nu wel halen!!
To infinity…and beyond!
pi_41750620
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:05 schreef Yankee_One het volgende:

[..]
Neuh, daar gaat het niet om. Er staan verschillende tekentjes op die kaart met een 'legenda'. Zo is een V voldoende, een M matig, een O onvoldoende en een X betekent dat de instructie voor het betreffende onderdeel is gegeven.

Nu heb ik echter al veel meer dingen gedaan in mijn eerste les als de dingen die hij heeft afgetekend met een X, dus waar hij de instructie voor heeft gegeven. Natuurlijk ben ik nu heel , maar waarom tekent hij dat niet af?
pi_41751037
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Neuh, daar gaat het niet om. Er staan verschillende tekentjes op die kaart met een 'legenda'. Zo is een V voldoende, een M matig, een O onvoldoende en een X betekent dat de instructie voor het betreffende onderdeel is gegeven.

Nu heb ik echter al veel meer dingen gedaan in mijn eerste les als de dingen die hij heeft afgetekend met een X, dus waar hij de instructie voor heeft gegeven. Natuurlijk ben ik nu heel , maar waarom tekent hij dat niet af?
tja euh, dat kunnen wij ook niet weten, vraag het aan je instructeur zou ik zeggen
pi_41751687
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 13:41 schreef Robbiej het volgende:
mijn instructeur gebruikt niet eens een kaart. waarom weet ik ook niet
Dat is afhankelijk van de rijschool. Iedere rijschool hanteert zijn eigen administratie. Het is geen verplichting om vorderingen van de leerling bij te houden.
Al vind ik het wel handig om iig een schema bij te houden, al is het om een overzicht te hebben over hoever je bent, en wat je nog moet leren.
Ik heb zelf een map waar alles in zit. M'n theoriepapieren, verklaring van geschiktheid, een kopie van deeltje I van de wagen, het lesschema, een paar a4-tjes met aantekeningen over belangrijke dingen die ik tijdens het lessen heb geleerd en een uittreksel van het bevolkingsregister. Dan weet je zeker dat je alles bij hebt.

Vooral de aantekeningen vind ik het makkelijkst, ik heb namelijk een geheugen als een zeef. De dingen die de instructeur mij vertelt tijdens het lessen schrijf ik dan op. Het klinkt misschien een beetje overdreven, maar uiteindelijk heb je er alleen voordeel bij.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ridocar op 12-09-2006 22:20:51 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41751989
Ik had wel een kaart en in het begin streepte hij het ook wel af als ik wat gedaan had, maar na paar lessen deed ie dat ook niet meer. En op zo'n kaart kon je ook je lessen schrijven, 40 in totaal, maar vanaf me 2e kaart heb ik het niet echt meer bijgehouden
pi_41752912
Moet volgende week op , 19 september....

Vind het toch wel vreemde zaak, ben niet echt zenuwachtig, maar toch het idee dat je zakt dat je weer 200 euro armer bent . Maar goed ik kijk er positief aan, hoop echt dat ik het haal .
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:15:08 #125
65516 gieling
Live from NYC
pi_41754421
Haai, even een vraag;

Ik wil binnenkort eens de boeken voor de theorie gaan bestellen maar welke boeken heb ik nodig en waar zijn deze te bestellen?

Tnx
pi_41754561
er zijn verschillende boeken en cd-roms, onder andere van Vekabest en de ANWB, meestal kun je ze ook gewoon bij je rijschool kopen
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:24:55 #127
11458 ivetje
pi_41754862
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef gieling het volgende:
Haai, even een vraag;

Ik wil binnenkort eens de boeken voor de theorie gaan bestellen maar welke boeken heb ik nodig en waar zijn deze te bestellen?

Tnx
Ik heb ze van verjo gehad, via de rijschool. Deze is zonder cd-rom maar ik vond het een erg fijn boek
To infinity…and beyond!
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:39:40 #128
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_41755416
Binnenkort maar eens examen doen voor mijn aanhangerijbewijs. Volgend jaar begint in ieder geval het echte werk, dan mag ik met m'n vrachtwagenrijbewijs beginnen
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  dinsdag 12 september 2006 @ 23:49:26 #129
65516 gieling
Live from NYC
pi_41755771
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb ze van verjo gehad, via de rijschool. Deze is zonder cd-rom maar ik vond het een erg fijn boek
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
er zijn verschillende boeken en cd-roms, onder andere van Vekabest en de ANWB, meestal kun je ze ook gewoon bij je rijschool kopen
Ok, zal binnenkort wel eens bruinsma bellen of ze die boeken op voorraad hebben, tnx
pi_41756696
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef gieling het volgende:
Haai, even een vraag;

Tnx
Sommige rijscholen werken met theorie via het internet ideaal
pi_41760238
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef Brembo het volgende:
Moet volgende week op , 19 september....

Vind het toch wel vreemde zaak, ben niet echt zenuwachtig, maar toch het idee dat je zakt dat je weer 200 euro armer bent . Maar goed ik kijk er positief aan, hoop echt dat ik het haal .
idem

ik heb mn autorijbewijs dan al wel, dus ik word er niet minder mobiel op als ik zak, maar het is 200 euro! 200!!!

volgens mn instructeur moet ik het MAKKELIJK halen ( ) maar ik weet het nog net zo niet.. zenuwen he?
Fragile like a rose on the snow...
pi_41760274
vanmiddag om drie uur tweede examen.
Heb gelukkig goed geslapen. Vorige keer at ik me suf aan bananen omdat dat een rustgevende werking zou hebben. Nou ik was een stresskip eerste klas. Die bananen laat ik nu maar achterwege.
Ga vanmorgen eerst maar even therapeutisch shoppen
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_41761600
quote:
Op woensdag 13 september 2006 07:41 schreef Lula het volgende:
Heb gelukkig goed geslapen. Vorige keer at ik me suf aan bananen omdat dat een rustgevende werking zou hebben. Nou ik was een stresskip eerste klas. Die bananen laat ik nu maar achterwege.
Ga vanmorgen eerst maar even therapeutisch shoppen
Veel succes vanmiddag
pi_41762006
quote:
Op woensdag 13 september 2006 07:41 schreef Lula het volgende:
Veel succes
  woensdag 13 september 2006 @ 09:42:05 #135
11458 ivetje
pi_41762081
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef gieling het volgende:

[..]

[..]

Ok, zal binnenkort wel eens bruinsma bellen of ze die boeken op voorraad hebben, tnx
Utrecht dus
To infinity…and beyond!
pi_41768288
wat een dramatijd drie uur. Ik loop me nu giga op te vreten hier. Toch maar een banaan gegeten
  woensdag 13 september 2006 @ 13:58:17 #137
11458 ivetje
pi_41769055
Kan je nog wel naar het gemeentehuis na je examen?? of moet je wachten tot morgen
To infinity…and beyond!
pi_41769151
Als ik het haal word het morgen
Oh ik hoop het toch zo. Ik ga het nu echt zonde van mijn poen vinden.

IK wil een autootje!!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 14:04:47 #139
11458 ivetje
pi_41769215
moet je nog niet weg voor je lesje vooraf, of heb je die om 3 uur
To infinity…and beyond!
pi_41773922
Geslaagd!!!

Wat een mazzel, ik had een man ipv een vrouw als examinator. Mijn rijleraar is niet meegegaan omdat ik vde vorige keer ontzettend gestresst was. De examinator stelde me best gerust en vond mij volgens mij best wel leuk hahaha.......
boeien!!!! Ik ben geslaagd!!!
Morgen mijn papiertje halen
pi_41773956
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Lula het volgende:
Geslaagd!!!
gefeliciteerd
  woensdag 13 september 2006 @ 17:06:40 #142
11458 ivetje
pi_41774610
Gefeli!!
To infinity…and beyond!
  woensdag 13 september 2006 @ 17:16:02 #143
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41774937
Proficiat Lula! Voor mij breken nu echt de laatste loodjes aan. Morgen om 10 uur word ik opgehaald door mijn instructeur en gaan we nog een uurtje rijden. Dan even koffiedrinken en stressen en daarna gaat het beginnen!!
Sokkel Lolleromfg
pi_41775149
ik zou direct willen afrijden en niet eerst een kopje koffie drinken zoals jij dirk. nemen de zenuwen alleen maar van toe
  woensdag 13 september 2006 @ 17:24:57 #145
11458 ivetje
pi_41775188
Ow nee, ik wil ook nog wel ff rustig zitten met een kopje thee ofzo Even tot rust komen en relaxen. Heb nl al anderhalf uur erop zitten voor mijn examen, dus een pauzetje is dan toch wel handig
To infinity…and beyond!
pi_41775190
ik ben meestal wel aardig op tijd bij het CBR, maar dan hoef ik echt niks te drinken, moet ik nog vaker naar de wc toe
pi_41775327
Dat wc probleem had ik ook haha, ik was hier al tig keer geweest en bij het CBR moest ik ook weer.

Ik begon eigenlijk pas het allerergste te stressen toen ik weg moest rijden. Prompt sloeg de motor af en al hortend en stotend gingen we de weg op. Mijn rijleraar heeft altijd zitten hameren op het kijken, daar kreeg ik nu helemaal geen kritiek op. Sterker nog ik kreeg geen kritiek en ik reed echt niet vlekkeloos.

Zo zie je maar wat een mazzel je ook moet hebben.
pi_41775366
En wat ben ik blij dat ik niet wéér driehonderd euro naar dat All-in-solo kan doorsluizen. Naaiers zijn het!!!!!!!
  woensdag 13 september 2006 @ 17:59:17 #149
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41776214
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef Yankee_One het volgende:
ik zou direct willen afrijden en niet eerst een kopje koffie drinken zoals jij dirk. nemen de zenuwen alleen maar van toe
Niet als je nog anderhalf uur moet lessen vantevoren.
Sokkel Lolleromfg
pi_41776253
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Niet als je nog anderhalf uur moet lessen vantevoren.
dat doe ik dan ook nooit
  woensdag 13 september 2006 @ 18:05:19 #151
120505 Sentry
Blood,sweat & Tears
pi_41776389
ik heb ook eerst 1,5 uur voorgereden. examen ging ook perfect daarmee. In het begin maak je namelijk stomme foute, als je te lang rijd maak je ook fouten. Daarom is ongeveer een uurtje voor rijden wel goed... Ik kwam nog 5 minuten te laat ook haha oei
- wij doen dingen die andere niet doen -
  woensdag 13 september 2006 @ 18:06:45 #152
11458 ivetje
pi_41776428
LOL, ik moet wel 1,5 uur want ik sta waarschijnlijk in de file van vianen naar utrecht
To infinity…and beyond!
pi_41776432
Als ik om half 3 bij CBR moet zijn bijoorbeeld, wordt ik 2 uur opgehaald, tis 20 minuten naar CBR rijden, en ik vind die 20 minuten mooi om ff in te komen. Ik moet niet te lang achter elkaar moeten rijden, want dan kan ik me niet meer concentreren. Dus als ik eerst een uur of anderhalf uur ga voorrijden duurt het bij mij allemaal te lang
  woensdag 13 september 2006 @ 18:12:34 #154
11458 ivetje
pi_41776572
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:07 schreef Sylvana het volgende:
Als ik om half 3 bij CBR moet zijn bijoorbeeld, wordt ik 2 uur opgehaald, tis 20 minuten naar CBR rijden, en ik vind die 20 minuten mooi om ff in te komen. Ik moet niet te lang achter elkaar moeten rijden, want dan kan ik me niet meer concentreren. Dus als ik eerst een uur of anderhalf uur ga voorrijden duurt het bij mij allemaal te lang
Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komen
To infinity…and beyond!
pi_41776997
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef ivetje het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komen
dat doe ik dus niet, ik heb rijles van 1,5 uur, maar kan echt merken dat na een uur me concentratie minder word
  woensdag 13 september 2006 @ 18:27:19 #156
127956 Robbiej
pi_41777017
Ik moet vrijdag om 13:05. ik word om 12 uur opgehaald. even een uurtje van te voren rijden.

vandaag mijn laatste echte les (2 uur) ik wil te snel hoor ik steeds. en het kijken moet ik even goed op letten. als ik gewoon relax onder het rijden moet ik het gewoon kunnen halen volgens mijn nieuwe instructeur.

dus vrijdag voor de 2e keer. (weer Emmeloord)

Ik hoop dat ik het dit keer haal! ik word gek van het lessen. ik kan het toch?

Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.

en ik rijd nu in een 307 HDI 2.0 en hiervoor reed ik in een 307 HDI 1.4. dus ook ff wennen. het aangrijpingspunt is toch iets anders.

duim voor me!
pi_41777096
Tuurlijk gaan we voor je duimen Robbiej
  woensdag 13 september 2006 @ 18:44:51 #158
11458 ivetje
pi_41777521
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:

Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.
Geloof me, dat is echt niet alleen daar. Gewoon in z'n 2 met de koppeling erbij er naartoe rijden, kijken, pingpongen van de ene naar de andere kant en erop
To infinity…and beyond!
  woensdag 13 september 2006 @ 18:57:43 #159
127956 Robbiej
pi_41777927
hoe bedoel je pingpongen?
pi_41777940
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef Robbiej het volgende:
hoe bedoel je pingpongen?
Ik ben dus niet de enige die dat niet snap
  woensdag 13 september 2006 @ 19:12:28 #161
11458 ivetje
pi_41778488
Van links naar rechts en weer terug kijken zo dus...gewoon telkens tussen links en rechts kijken wisselen, dat noemen ze bij mij pingpongen
To infinity…and beyond!
  woensdag 13 september 2006 @ 22:05:45 #162
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41784714
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:

[..]
IK BEN GEWOON GESLAAGD AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sentry het volgende:
GESLAAGD!!!! beter, ik had geen ingreep, 2 oefeningen namelijk hellingproef met handrem en parkeren in vak vooruit (bijna geen oefening eigenlijk)
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Lula het volgende:
Geslaagd!!!

Wat een mazzel, ik had een man ipv een vrouw als examinator. Mijn rijleraar is niet meegegaan omdat ik vde vorige keer ontzettend gestresst was. De examinator stelde me best gerust en vond mij volgens mij best wel leuk hahaha.......
boeien!!!! Ik ben geslaagd!!!
Morgen mijn papiertje halen
Gefeliciteerd allemaal!
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen.
En jij succes met doorzetten
pi_41786575
Morgen mijn 2de les, ben benieuwd
  donderdag 14 september 2006 @ 08:58:49 #164
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41792791
Waaaaa over een uurtje komen ze me ophalen...Spannend!! Wish me luck mensen, ik zal straks wat posten hier.
Sokkel Lolleromfg
pi_41793193
Veel succes Direktator
  donderdag 14 september 2006 @ 09:51:08 #166
11458 ivetje
pi_41793929
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef Dirktator het volgende:
Waaaaa over een uurtje komen ze me ophalen...Spannend!! Wish me luck mensen, ik zal straks wat posten hier.
klinkt alsof je de bak in moet

Heel veel succes iig!!
To infinity…and beyond!
pi_41794600
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:
Ik moet vrijdag om 13:05. ik word om 12 uur opgehaald. even een uurtje van te voren rijden.

vandaag mijn laatste echte les (2 uur) ik wil te snel hoor ik steeds. en het kijken moet ik even goed op letten. als ik gewoon relax onder het rijden moet ik het gewoon kunnen halen volgens mijn nieuwe instructeur.

dus vrijdag voor de 2e keer. (weer Emmeloord)

Ik hoop dat ik het dit keer haal! ik word gek van het lessen. ik kan het toch?

en ik rijd nu in een 307 HDI 2.0 en hiervoor reed ik in een 307 HDI 1.4. dus ook ff wennen. het aangrijpingspunt is toch iets anders.

duim voor me!
Emmeloord is een makkie joh Gewoon rustig blijven en dan gaat het helemaal goed komen!
pi_41794984
Klotezooi..gezakt... Reed te onrustig ofzo. Zullen wel de zenuwen zijn geweest.
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_41795281
succes Dirktator!

Klote Venco.....
pi_41795381
zo geslaagd voor mn auto-theorie

heb de 27e mn eerste les en heb er zin in
you and I ain't done Zeke!
pi_41796150
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef Lula het volgende:
succes Dirktator!

Klote Venco.....
Idd klote. Terwijl je het wel gewoon kunt. Maargoed niks aan te doen. Next time better
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_41796734
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon
dat ligt meestal ook aan de examinator. ik had de eerste keer een vrouw nou daar werd ik gek van en de tweede keer had ik een man en die vond dat ik super reed en snapte de vorige examinator niet.

volgende keer beter.
mama van 3 kids!
  donderdag 14 september 2006 @ 11:57:54 #173
120505 Sentry
Blood,sweat & Tears
pi_41797241
Ik had als eerste een vrouw. Rijden ging echt super, maar ze liet me zakken op het punt dat ik te snel in me spiegels keek. Tevens had ik meteen een onbedoeld woorden wisseling met dat mens:

vrouw: ik ga je nog niet blij maken, je bent gezakt.
ik: haha ja echt?
vrouw: uuuhhh ik maak hier geen grapjes over jongeman.
ik: Nouja sorry hoor, en hoezo dan?
vrouw: Je kijkt te snel in de spiegels. Je moet 31, 32, 33 doen tijdens het kijken.
ik: Als ik dat doet ben ik al 3 afslagen verder!
vrouw: Niet zo de lolbroek uithangen, door dat ben je gezakt. Nog vragen?
ik: Nee, zo snel mogelijk een nieuw examen doen.
vrouw: Nee jongeman, niet snel, maar beheerst!

Takke wijf.

De 2e keer had ik wel een heerlijke vrouw. Echt een lieverd. Ookal heb ik het gehaald, al zou ik gezakt zijn bij haar had ik het zeker wel geacepteerd.

Inmiddels al tientallen kilometers gereden in 3 dagen tijd haha
- wij doen dingen die andere niet doen -
pi_41798011
quote:
Balen zeg Veel succes de volgende keer
  donderdag 14 september 2006 @ 12:51:17 #175
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41798680
quote:
Same here, gezakt. Kreeg een ingreep die volgens mijn instructeur niet nodig was geweest...Verdomme zeg...We waren allebei van mening dat ik nog genoeg ruimte had om linksaf te slaan tussen twee auto's in, de examinator was het daar echter niet mee eens. Verder een perfecte rit volgens de examinator, tja...waarom laat je me dan zakken kneuzebol??

Op naar het tweede examen, zo snel mogelijk. Even een vraagje: dan moet je wel bijzondere verrichtingen doen, of niet?
Sokkel Lolleromfg
pi_41799026
yup, als je zakt ben je die vrijstelling kwijt
  donderdag 14 september 2006 @ 13:03:49 #177
11458 ivetje
pi_41799029
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Op naar het tweede examen, zo snel mogelijk. Even een vraagje: dan moet je wel bijzondere verrichtingen doen, of niet?
Jullie geven mij geen lekker gevoel allemaal hoor Zoveel die de eerste keer niet halen...wel balen joh!!

En idd, je moet je bijzondere verrichtingen wel doen dan
To infinity…and beyond!
pi_41799030
dirktator wat balen. ja helaas moeten ze opnieuw.
mama van 3 kids!
pi_41800994
Sylvana, jij bent toch degene die al tig keer is gezakt voor haar rijbewijs?

Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.

Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..

Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
  donderdag 14 september 2006 @ 14:54:07 #180
11458 ivetje
pi_41801915
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:

Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.

Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..

Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
Er zijn idd mensen die geen rijbewijs zouden mogen hebben ja...ik heb 2 weken terug bij iemand in de auto gezeten, het zweet brak me uit hoor!! Die had al 14 lessen gehad en kon er echt nix van. Niet op tijd remmen, bochten gewoon niet goed uitkomen, niet schakelen etc. Was echt een ramp...die heeft er gewoon geen feeling voor.
En mijn instructrice zei afgelopen week dat iemand was opgegaan vorige week, had gewoon 4 keer een auto in de dode hoek wel gezien maar toch willen verplaatsen!! Gewoon 4 keer!! Die zal het, als ze dat niet gaat inzien, ook nooit halen idd. Ze weet dat ie ernaast zit, maar denkt dat ze er nog wel tussen kan. Gewoon geen inzicht dus

Maar ik denk dat, als je eenmaal op examen mag en je hebt een goede rijschool, dat je het dan ook wel gewoon kan hoor. Het is alleen die zenuwen onder controle houden. En zelf ook kunnen inzien wanneer je klaar bent voor een examen. Vaak is het ook zo dat mensen zelf denken dat ze kunnen rijden en perce op examen willen. Rijscholen doen dat dan soms ook nog, om geld in het laatje te krijgen. En dat is dus niet de bedoeling.

Ik weet niet waar jij op gezakt bent, maar het na 1 keer maar opgeven vind ik wat zwak. Het kost je zoveel geld, en de eerste keer zakken is geen ramp. Als je van jezelf weet dat je het kan, dan lukt het ook echt wel hoor. En als je er echt geen held in bent, dan had de rijschool dat wel aangegeven als het een goede rijschool is. Doen ze bij mij nl ook, op een gegeven moment is ht dan gewoon over en kunnen ze het je niet leren.

Een vriend van me heeft het ook pas na 7 jaar gehaald, maar heeft nu ook gewoon plezier van z'n rijbewijs en kan redelijk rijden. Ok, het is niet mijn rijstijl maar hij kan het wel

Maar ik denk dat Sylvana het wel kan!! Die gaat het gewoon halen de volgende keer
To infinity…and beyond!
  donderdag 14 september 2006 @ 15:23:11 #181
127956 Robbiej
pi_41802681
Klote joh voor de gezakten..

niet echt aanmoedigend nee.. maar wou je zeggen dat je 31..32..33 (dus 3 sec) in je spiegel moet kijken? dat is bullshit..
  donderdag 14 september 2006 @ 15:33:43 #182
11458 ivetje
pi_41803029
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef Robbiej het volgende:
Klote joh voor de gezakten..

niet echt aanmoedigend nee.. maar wou je zeggen dat je 31..32..33 (dus 3 sec) in je spiegel moet kijken? dat is bullshit..
Ik neem aan dat bedoeld wordt 31 (binnenspiegel) 32 (buitenspiegel) 33 (over schouder)
To infinity…and beyond!
pi_41803159
Morgen theorie examen doen
......Signature-loos......
pi_41803212
even succes morgen
mama van 3 kids!
pi_41804302
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Popples het volgende:
even succes morgen
Thnx

Ik heb geen id hoe het zal gaan, ben een beetje toetsen aan het maken maar heb of 3 of 6 fout ofzo... 1 keer zelfs 10
pi_41805020
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef Even het volgende:

[..]

Thnx

Ik heb geen id hoe het zal gaan, ben een beetje toetsen aan het maken maar heb of 3 of 6 fout ofzo... 1 keer zelfs 10
ik zou die toetsen niet maken maar aantekeningen voor je zelf.
ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
maar in ieder geval succes
mama van 3 kids!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:48:57 #187
11458 ivetje
pi_41805212
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:

[..]

ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
Het toetsje op cbr.nl is wel leuk. Daar krijg je vragen uit de examens nl
To infinity…and beyond!
pi_41805286
quote:

[..]

ik kan het zeker aanraden om die toetsen te maken. heb een cdrom uit de bieb van de ANWB met een aantal proefexamens, en het helpt zeker.

het theorie-examen (dat ik vandaag deed ) is niet anders dan dezelfde situaties, alleen met een ander plaatje.
you and I ain't done Zeke!
pi_41805315
quote:

[..]

Ja ik leer ook gewoon uit een boek en van een les cd-rom Maja ik zie het wel
pi_41806305
gewoon je eigen ding doen, en ff van te voren ontspannen.
tijdens mijn theorie examen zag ik nog diverse mensen leren.
en zo ver ik heb kunnen overzien waren die ook allemaal gezakt.

mijn rijles ging weer beter als vorig keer.
had wat problemen met kijken en handelen.
dit ging nu hardstikke lekker ;-)

geslaagden gefeliciteerd, gezakte koppie op de volgende keer beter.
  donderdag 14 september 2006 @ 17:50:43 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_41806960
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:

Dat gebeurt ook genoeg met mensen die de eerste keer hun rijbewijs hebben gehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 14-09-2006 18:00:20 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41807121
Maandag is het zo ver Morgen nog een lange les waarin ik naar Utrecht ga rijden, ik heb er wel zin in
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41807162
Balen zeg Direktator

Veel succes morgen Even

Marc1711, als je mijn verhaal gevolgd heb weet je nu wat de oorzaak is en ga ik de volgende keer dus gewoon slagen en me verder niet meer druk maken, ook als je in 1 keer je rijbewijs haalt kun je een ongeluk krijgen...
pi_41807954
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef Sentry het volgende:
Ik had als eerste een vrouw. Rijden ging echt super, maar ze liet me zakken op het punt dat ik te snel in me spiegels keek. Tevens had ik meteen een onbedoeld woorden wisseling met dat mens:

vrouw: ik ga je nog niet blij maken, je bent gezakt.
ik: haha ja echt?
vrouw: uuuhhh ik maak hier geen grapjes over jongeman.
ik: Nouja sorry hoor, en hoezo dan?
vrouw: Je kijkt te snel in de spiegels. Je moet 31, 32, 33 doen tijdens het kijken.
ik: Als ik dat doet ben ik al 3 afslagen verder!
vrouw: Niet zo de lolbroek uithangen, door dat ben je gezakt. Nog vragen?
ik: Nee, zo snel mogelijk een nieuw examen doen.
vrouw: Nee jongeman, niet snel, maar beheerst!
Lol, bij mij precies hetzelfde. Ja ik ga je nog niet blij maken,( ouwe bromsnor)... Maare dat 31,32,33 lijkt me wel erg veel van het goede, dat duurt toch veeeel te lang.
Wat ik doe? Ik ontdek!
  donderdag 14 september 2006 @ 18:29:51 #195
11458 ivetje
pi_41807963
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef rena het volgende:
Maandag is het zo ver Morgen nog een lange les waarin ik naar Utrecht ga rijden, ik heb er wel zin in
Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelweg

Veel succes iig maandag!
To infinity…and beyond!
  donderdag 14 september 2006 @ 18:52:50 #196
127956 Robbiej
pi_41808662
Morgen is het zo ver om 12:00 wordt ik opgehaald. en om 13:05 begint mijn examen.
pi_41809611
succes robbiej
pi_41809801
Als je 31 of 32 of 33 uitspreekt... kom je op de 2 seconden regel.
Thats all.. dit heb je als het goed is ook bij je srv techniek gekregen.
Gewoon de volgende keer per kijk sessie 2 seconden kijken en dan op naar de andere spiegel/schouder.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:28:12 #199
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41809901
Bedankt voor het "getroost" allemaal. Vind het nog het ergste dat ik ben gezakt op één miserabel puntje (wat discutabel was) en dat de examinator nog even erbij vermeldde dat ik "perfect gereden had, eentje uit het schoolboekje". Waarom laat je me dan zakken lulleau?!

Veel succes mensen die morgen examen hebben! Het gaat jullie lukken!
Sokkel Lolleromfg
pi_41811774
veel succes morgen Robbiej ( voor de 2e keer, nou moet het gewoon lukken )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')