Ik heb ze van verjo gehad, via de rijschool. Deze is zonder cd-rom maar ik vond het een erg fijn boekquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef gieling het volgende:
Haai, even een vraag;
Ik wil binnenkort eens de boeken voor de theorie gaan bestellen maar welke boeken heb ik nodig en waar zijn deze te bestellen?
Tnx
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb ze van verjo gehad, via de rijschool. Deze is zonder cd-rom maar ik vond het een erg fijn boek
Ok, zal binnenkort wel eens bruinsma bellen of ze die boeken op voorraad hebben, tnxquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Sylvana het volgende:
er zijn verschillende boeken en cd-roms, onder andere van Vekabest en de ANWB, meestal kun je ze ook gewoon bij je rijschool kopen
Sommige rijscholen werken met theorie via het internet ideaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef gieling het volgende:
Haai, even een vraag;
Ik wil binnenkort eens de boeken voor de theorie gaan bestellen maar welke boeken heb ik nodig en waar zijn deze te bestellen?
Tnx
idemquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:41 schreef Brembo het volgende:
Moet volgende week op , 19 september....
Vind het toch wel vreemde zaak, ben niet echt zenuwachtig, maar toch het idee dat je zakt dat je weer 200 euro armer bent. Maar goed ik kijk er positief aan, hoop echt dat ik het haal
.
Veel succes vanmiddagquote:Op woensdag 13 september 2006 07:41 schreef Lula het volgende:
vanmiddag om drie uur tweede examen.
Heb gelukkig goed geslapen. Vorige keer at ik me suf aan bananen omdat dat een rustgevende werking zou hebben. Nou ik was een stresskip eerste klas. Die bananen laat ik nu maar achterwege.
Ga vanmorgen eerst maar even therapeutisch shoppen
Veel succesquote:Op woensdag 13 september 2006 07:41 schreef Lula het volgende:
vanmiddag om drie uur tweede examen.
Utrecht dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef gieling het volgende:
[..]
[..]
Ok, zal binnenkort wel eens bruinsma bellen of ze die boeken op voorraad hebben, tnx
Niet als je nog anderhalf uur moet lessen vantevoren.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:23 schreef Yankee_One het volgende:
ik zou direct willen afrijden en niet eerst een kopje koffie drinken zoals jij dirk. nemen de zenuwen alleen maar van toe
dat doe ik dan ook nooitquote:Op woensdag 13 september 2006 17:59 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Niet als je nog anderhalf uur moet lessen vantevoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |