Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:07 schreef Sylvana het volgende:
Als ik om half 3 bij CBR moet zijn bijoorbeeld, wordt ik 2 uur opgehaald, tis 20 minuten naar CBR rijden, en ik vind die 20 minuten mooi om ff in te komen. Ik moet niet te lang achter elkaar moeten rijden, want dan kan ik me niet meer concentreren. Dus als ik eerst een uur of anderhalf uur ga voorrijden duurt het bij mij allemaal te lang
dat doe ik dus niet, ik heb rijles van 1,5 uur, maar kan echt merken dat na een uur me concentratie minder wordquote:Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komen
Geloof me, dat is echt niet alleen daar. Gewoon in z'n 2 met de koppeling erbij er naartoe rijden, kijken, pingpongen van de ene naar de andere kant en eropquote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:
Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.
Ik ben dus niet de enige die dat niet snapquote:Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef Robbiej het volgende:
hoe bedoel je pingpongen?
quote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:
[..]
IK BEN GEWOON GESLAAGD AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sentry het volgende:
GESLAAGD!!!! beter, ik had geen ingreep, 2 oefeningen namelijk hellingproef met handrem en parkeren in vak vooruit (bijna geen oefening eigenlijk)
Gefeliciteerd allemaal!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Lula het volgende:
Geslaagd!!!
Wat een mazzel, ik had een man ipv een vrouw als examinator. Mijn rijleraar is niet meegegaan omdat ik vde vorige keer ontzettend gestresst was. De examinator stelde me best gerust en vond mij volgens mij best wel leuk hahaha.......
boeien!!!! Ik ben geslaagd!!!
Morgen mijn papiertje halen
En jij succes met doorzettenquote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen.
klinkt alsof je de bak in moetquote:Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef Dirktator het volgende:
Waaaaa over een uurtje komen ze me ophalen...Spannend!! Wish me luck mensen, ik zal straks wat posten hier.
Emmeloord is een makkie johquote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:
Ik moet vrijdag om 13:05. ik word om 12 uur opgehaald. even een uurtje van te voren rijden.
vandaag mijn laatste echte les (2 uur) ik wil te snel hoor ik steeds. en het kijken moet ik even goed op letten. als ik gewoon relax onder het rijden moet ik het gewoon kunnen halen volgens mijn nieuwe instructeur.
dus vrijdag voor de 2e keer. (weer Emmeloord)
Ik hoop dat ik het dit keer haal! ik word gek van het lessen. ik kan het toch?
Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.
en ik rijd nu in een 307 HDI 2.0 en hiervoor reed ik in een 307 HDI 1.4. dus ook ff wennen. het aangrijpingspunt is toch iets anders.
duim voor me!
Idd klote. Terwijl je het wel gewoon kunt. Maargoed niks aan te doen. Next time betterquote:
dat ligt meestal ook aan de examinator. ik had de eerste keer een vrouw nou daar werd ik gek van en de tweede keer had ik een man en die vond dat ik super reed en snapte de vorige examinator niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
Klotezooi..gezakt...Reed te onrustig ofzo. Zullen wel de zenuwen zijn geweest.
![]()
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon![]()
Balen zegquote:Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
![]()
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon![]()
Same here, gezakt. Kreeg een ingreep die volgens mijn instructeur niet nodig was geweest...Verdomme zeg...We waren allebei van mening dat ik nog genoeg ruimte had om linksaf te slaan tussen twee auto's in, de examinator was het daar echter niet mee eens. Verder een perfecte rit volgens de examinator, tja...waarom laat je me dan zakken kneuzebol??quote:Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
![]()
Jullie geven mij geen lekker gevoel allemaal hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Op naar het tweede examen, zo snel mogelijk. Even een vraagje: dan moet je wel bijzondere verrichtingen doen, of niet?
Er zijn idd mensen die geen rijbewijs zouden mogen hebben ja...ik heb 2 weken terug bij iemand in de auto gezeten, het zweet brak me uit hoor!! Die had al 14 lessen gehad en kon er echt nix van. Niet op tijd remmen, bochten gewoon niet goed uitkomen, niet schakelen etc. Was echt een ramp...die heeft er gewoon geen feeling voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
Sylvana, jij bent toch degene die al tig keer is gezakt voor haar rijbewijs?
Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.
Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..
Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
Ik neem aan dat bedoeld wordt 31 (binnenspiegel) 32 (buitenspiegel) 33 (over schouder)quote:Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef Robbiej het volgende:
Klote joh voor de gezakten..
niet echt aanmoedigend nee.. maar wou je zeggen dat je 31..32..33 (dus 3 sec) in je spiegel moet kijken? dat is bullshit..
Thnxquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Popples het volgende:
even succes morgen
ik zou die toetsen niet maken maar aantekeningen voor je zelf.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef Even het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb geen id hoe het zal gaan, ben een beetje toetsen aan het maken maar heb of 3 of 6 fout ofzo... 1 keer zelfs 10
Het toetsje op cbr.nl is wel leuk. Daar krijg je vragen uit de examens nlquote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:
[..]
ik zou die toetsen niet maken maar aantekeningen voor je zelf.
ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
maar in ieder geval succes
ik kan het zeker aanraden om die toetsen te maken. heb een cdrom uit de bieb van de ANWB met een aantal proefexamens, en het helpt zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
Ja ik leer ook gewoon uit een boek en van een les cd-romquote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook genoeg met mensen die de eerste keer hun rijbewijs hebben gehaald.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:
Sylvana, jij bent toch degene die al tig keer is gezakt voor haar rijbewijs?
Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.
Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..
Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
Lol, bij mij precies hetzelfde. Ja ik ga je nog niet blij maken,( ouwe bromsnor)... Maare dat 31,32,33 lijkt me wel erg veel van het goede, dat duurt toch veeeel te lang.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef Sentry het volgende:
Ik had als eerste een vrouw. Rijden ging echt super, maar ze liet me zakken op het punt dat ik te snel in me spiegels keek. Tevens had ik meteen een onbedoeld woorden wisseling met dat mens:
vrouw: ik ga je nog niet blij maken, je bent gezakt.
ik: haha ja echt?
vrouw: uuuhhh ik maak hier geen grapjes over jongeman.
ik: Nouja sorry hoor, en hoezo dan?
vrouw: Je kijkt te snel in de spiegels. Je moet 31, 32, 33 doen tijdens het kijken.
ik: Als ik dat doet ben ik al 3 afslagen verder!
vrouw: Niet zo de lolbroek uithangen, door dat ben je gezakt. Nog vragen?
ik: Nee, zo snel mogelijk een nieuw examen doen.
vrouw: Nee jongeman, niet snel, maar beheerst!
Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelwegquote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef rena het volgende:
Maandag is het zo ver![]()
Morgen nog een lange les waarin ik naar Utrecht ga rijden, ik heb er wel zin in
![]()
Vanaf Culemborg, en ik neem aan (hoopquote:Op donderdag 14 september 2006 18:29 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelweg
Veel succes iig maandag!
Ik heb geen 2-seconden regel gehad hoor. En 2 seconden in je buitenspiegel kijken is lang hoor!! Laat staan 2 seconden achterom gaan zitten kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:26 schreef Graftak72 het volgende:
Als je 31 of 32 of 33 uitspreekt... kom je op de 2 seconden regel.
Thats all.. dit heb je als het goed is ook bij je srv techniek gekregen.
Gewoon de volgende keer per kijk sessie 2 seconden kijken en dan op naar de andere spiegel/schouder.
Waarom hoop je snelweg joh?? Daar leer je het minst van juist...snelweg is zo simpelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef rena het volgende:
[..]
Vanaf Culemborg, en ik neem aan (hoop) snelweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |