abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 18:12:34 #154
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41776572
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:07 schreef Sylvana het volgende:
Als ik om half 3 bij CBR moet zijn bijoorbeeld, wordt ik 2 uur opgehaald, tis 20 minuten naar CBR rijden, en ik vind die 20 minuten mooi om ff in te komen. Ik moet niet te lang achter elkaar moeten rijden, want dan kan ik me niet meer concentreren. Dus als ik eerst een uur of anderhalf uur ga voorrijden duurt het bij mij allemaal te lang
Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komen
To infinity…and beyond!
pi_41776997
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:12 schreef ivetje het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik altijd een pauze heb tussen 2 lessen, ik ga bij elke les even een kopje thee drinken halverwege om bij te komen
dat doe ik dus niet, ik heb rijles van 1,5 uur, maar kan echt merken dat na een uur me concentratie minder word
  woensdag 13 september 2006 @ 18:27:19 #156
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41777017
Ik moet vrijdag om 13:05. ik word om 12 uur opgehaald. even een uurtje van te voren rijden.

vandaag mijn laatste echte les (2 uur) ik wil te snel hoor ik steeds. en het kijken moet ik even goed op letten. als ik gewoon relax onder het rijden moet ik het gewoon kunnen halen volgens mijn nieuwe instructeur.

dus vrijdag voor de 2e keer. (weer Emmeloord)

Ik hoop dat ik het dit keer haal! ik word gek van het lessen. ik kan het toch?

Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.

en ik rijd nu in een 307 HDI 2.0 en hiervoor reed ik in een 307 HDI 1.4. dus ook ff wennen. het aangrijpingspunt is toch iets anders.

duim voor me!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41777096
Tuurlijk gaan we voor je duimen Robbiej
  woensdag 13 september 2006 @ 18:44:51 #158
11458 ivetje
pi_41777521
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:

Emmeloord is wel kut op het gebied van kruispunten.. zo onoverzichtelijk.. echt vervelend. je ziet de hele weg van rechts niet als je bijv door een woonwijk rijd. erg vervelend.
Geloof me, dat is echt niet alleen daar. Gewoon in z'n 2 met de koppeling erbij er naartoe rijden, kijken, pingpongen van de ene naar de andere kant en erop
To infinity…and beyond!
  woensdag 13 september 2006 @ 18:57:43 #159
127956 Robbiej
pi_41777927
hoe bedoel je pingpongen?
pi_41777940
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef Robbiej het volgende:
hoe bedoel je pingpongen?
Ik ben dus niet de enige die dat niet snap
  woensdag 13 september 2006 @ 19:12:28 #161
11458 ivetje
pi_41778488
Van links naar rechts en weer terug kijken zo dus...gewoon telkens tussen links en rechts kijken wisselen, dat noemen ze bij mij pingpongen
To infinity…and beyond!
  woensdag 13 september 2006 @ 22:05:45 #162
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41784714
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:

[..]
IK BEN GEWOON GESLAAGD AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sentry het volgende:
GESLAAGD!!!! beter, ik had geen ingreep, 2 oefeningen namelijk hellingproef met handrem en parkeren in vak vooruit (bijna geen oefening eigenlijk)
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Lula het volgende:
Geslaagd!!!

Wat een mazzel, ik had een man ipv een vrouw als examinator. Mijn rijleraar is niet meegegaan omdat ik vde vorige keer ontzettend gestresst was. De examinator stelde me best gerust en vond mij volgens mij best wel leuk hahaha.......
boeien!!!! Ik ben geslaagd!!!
Morgen mijn papiertje halen
Gefeliciteerd allemaal!
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen.
En jij succes met doorzetten
pi_41786575
Morgen mijn 2de les, ben benieuwd
  donderdag 14 september 2006 @ 08:58:49 #164
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41792791
Waaaaa over een uurtje komen ze me ophalen...Spannend!! Wish me luck mensen, ik zal straks wat posten hier.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41793193
Veel succes Direktator
  donderdag 14 september 2006 @ 09:51:08 #166
11458 ivetje
pi_41793929
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef Dirktator het volgende:
Waaaaa over een uurtje komen ze me ophalen...Spannend!! Wish me luck mensen, ik zal straks wat posten hier.
klinkt alsof je de bak in moet

Heel veel succes iig!!
To infinity…and beyond!
pi_41794600
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Robbiej het volgende:
Ik moet vrijdag om 13:05. ik word om 12 uur opgehaald. even een uurtje van te voren rijden.

vandaag mijn laatste echte les (2 uur) ik wil te snel hoor ik steeds. en het kijken moet ik even goed op letten. als ik gewoon relax onder het rijden moet ik het gewoon kunnen halen volgens mijn nieuwe instructeur.

dus vrijdag voor de 2e keer. (weer Emmeloord)

Ik hoop dat ik het dit keer haal! ik word gek van het lessen. ik kan het toch?

en ik rijd nu in een 307 HDI 2.0 en hiervoor reed ik in een 307 HDI 1.4. dus ook ff wennen. het aangrijpingspunt is toch iets anders.

duim voor me!
Emmeloord is een makkie joh Gewoon rustig blijven en dan gaat het helemaal goed komen!
pi_41794984
Klotezooi..gezakt... Reed te onrustig ofzo. Zullen wel de zenuwen zijn geweest.
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_41795281
succes Dirktator!

Klote Venco.....
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_41795381
zo geslaagd voor mn auto-theorie

heb de 27e mn eerste les en heb er zin in
you and I ain't done Zeke!
pi_41796150
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef Lula het volgende:
succes Dirktator!

Klote Venco.....
Idd klote. Terwijl je het wel gewoon kunt. Maargoed niks aan te doen. Next time better
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_41796734
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:36 schreef Venco16 het volgende:
Terwijl ik daar normaal nooit last van heb(het onrustig rijden dan). Volgende keer haal ik hem gewoon
dat ligt meestal ook aan de examinator. ik had de eerste keer een vrouw nou daar werd ik gek van en de tweede keer had ik een man en die vond dat ik super reed en snapte de vorige examinator niet.

volgende keer beter.
mama van 3 kids!
  donderdag 14 september 2006 @ 11:57:54 #173
120505 Sentry
Blood,sweat & Tears
pi_41797241
Ik had als eerste een vrouw. Rijden ging echt super, maar ze liet me zakken op het punt dat ik te snel in me spiegels keek. Tevens had ik meteen een onbedoeld woorden wisseling met dat mens:

vrouw: ik ga je nog niet blij maken, je bent gezakt.
ik: haha ja echt?
vrouw: uuuhhh ik maak hier geen grapjes over jongeman.
ik: Nouja sorry hoor, en hoezo dan?
vrouw: Je kijkt te snel in de spiegels. Je moet 31, 32, 33 doen tijdens het kijken.
ik: Als ik dat doet ben ik al 3 afslagen verder!
vrouw: Niet zo de lolbroek uithangen, door dat ben je gezakt. Nog vragen?
ik: Nee, zo snel mogelijk een nieuw examen doen.
vrouw: Nee jongeman, niet snel, maar beheerst!

Takke wijf.

De 2e keer had ik wel een heerlijke vrouw. Echt een lieverd. Ookal heb ik het gehaald, al zou ik gezakt zijn bij haar had ik het zeker wel geacepteerd.

Inmiddels al tientallen kilometers gereden in 3 dagen tijd haha
- wij doen dingen die andere niet doen -
pi_41798011
quote:
Balen zeg Veel succes de volgende keer
  donderdag 14 september 2006 @ 12:51:17 #175
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41798680
quote:
Same here, gezakt. Kreeg een ingreep die volgens mijn instructeur niet nodig was geweest...Verdomme zeg...We waren allebei van mening dat ik nog genoeg ruimte had om linksaf te slaan tussen twee auto's in, de examinator was het daar echter niet mee eens. Verder een perfecte rit volgens de examinator, tja...waarom laat je me dan zakken kneuzebol??

Op naar het tweede examen, zo snel mogelijk. Even een vraagje: dan moet je wel bijzondere verrichtingen doen, of niet?
Sokkel Lolleromfg
pi_41799026
yup, als je zakt ben je die vrijstelling kwijt
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  donderdag 14 september 2006 @ 13:03:49 #177
11458 ivetje
pi_41799029
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Op naar het tweede examen, zo snel mogelijk. Even een vraagje: dan moet je wel bijzondere verrichtingen doen, of niet?
Jullie geven mij geen lekker gevoel allemaal hoor Zoveel die de eerste keer niet halen...wel balen joh!!

En idd, je moet je bijzondere verrichtingen wel doen dan
To infinity…and beyond!
pi_41799030
dirktator wat balen. ja helaas moeten ze opnieuw.
mama van 3 kids!
pi_41800994
Sylvana, jij bent toch degene die al tig keer is gezakt voor haar rijbewijs?

Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.

Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..

Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
  donderdag 14 september 2006 @ 14:54:07 #180
11458 ivetje
pi_41801915
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:

Believe me, ik ken iemand die ook instructeur is geweest, een vrouw wou ook zo graag haar rijbewijs, had ze het gehaald naar zoveel keer op te zijn geweest, splashte ze uit elkaar op de snelweg bij Roosendaal.

Zo zijn er heel veel voorbeelden van mensen waarbij het zo is gegaan, maar iedereen wil er maar bij horen om een rijbewijs te hebben, want anders moeten ze zich schamen etc etc..

Ik zelf ben 1 keer op geweest en ben gezakt, wie weet ga ik het nog weleens proberen, maar ik was er gewoon geen held in.. Gelukkig leef ik nog..
Er zijn idd mensen die geen rijbewijs zouden mogen hebben ja...ik heb 2 weken terug bij iemand in de auto gezeten, het zweet brak me uit hoor!! Die had al 14 lessen gehad en kon er echt nix van. Niet op tijd remmen, bochten gewoon niet goed uitkomen, niet schakelen etc. Was echt een ramp...die heeft er gewoon geen feeling voor.
En mijn instructrice zei afgelopen week dat iemand was opgegaan vorige week, had gewoon 4 keer een auto in de dode hoek wel gezien maar toch willen verplaatsen!! Gewoon 4 keer!! Die zal het, als ze dat niet gaat inzien, ook nooit halen idd. Ze weet dat ie ernaast zit, maar denkt dat ze er nog wel tussen kan. Gewoon geen inzicht dus

Maar ik denk dat, als je eenmaal op examen mag en je hebt een goede rijschool, dat je het dan ook wel gewoon kan hoor. Het is alleen die zenuwen onder controle houden. En zelf ook kunnen inzien wanneer je klaar bent voor een examen. Vaak is het ook zo dat mensen zelf denken dat ze kunnen rijden en perce op examen willen. Rijscholen doen dat dan soms ook nog, om geld in het laatje te krijgen. En dat is dus niet de bedoeling.

Ik weet niet waar jij op gezakt bent, maar het na 1 keer maar opgeven vind ik wat zwak. Het kost je zoveel geld, en de eerste keer zakken is geen ramp. Als je van jezelf weet dat je het kan, dan lukt het ook echt wel hoor. En als je er echt geen held in bent, dan had de rijschool dat wel aangegeven als het een goede rijschool is. Doen ze bij mij nl ook, op een gegeven moment is ht dan gewoon over en kunnen ze het je niet leren.

Een vriend van me heeft het ook pas na 7 jaar gehaald, maar heeft nu ook gewoon plezier van z'n rijbewijs en kan redelijk rijden. Ok, het is niet mijn rijstijl maar hij kan het wel

Maar ik denk dat Sylvana het wel kan!! Die gaat het gewoon halen de volgende keer
To infinity…and beyond!
  donderdag 14 september 2006 @ 15:23:11 #181
127956 Robbiej
pi_41802681
Klote joh voor de gezakten..

niet echt aanmoedigend nee.. maar wou je zeggen dat je 31..32..33 (dus 3 sec) in je spiegel moet kijken? dat is bullshit..
  donderdag 14 september 2006 @ 15:33:43 #182
11458 ivetje
pi_41803029
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:23 schreef Robbiej het volgende:
Klote joh voor de gezakten..

niet echt aanmoedigend nee.. maar wou je zeggen dat je 31..32..33 (dus 3 sec) in je spiegel moet kijken? dat is bullshit..
Ik neem aan dat bedoeld wordt 31 (binnenspiegel) 32 (buitenspiegel) 33 (over schouder)
To infinity…and beyond!
pi_41803159
Morgen theorie examen doen
......Signature-loos......
pi_41803212
even succes morgen
mama van 3 kids!
pi_41804302
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Popples het volgende:
even succes morgen
Thnx

Ik heb geen id hoe het zal gaan, ben een beetje toetsen aan het maken maar heb of 3 of 6 fout ofzo... 1 keer zelfs 10
pi_41805020
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef Even het volgende:

[..]

Thnx

Ik heb geen id hoe het zal gaan, ben een beetje toetsen aan het maken maar heb of 3 of 6 fout ofzo... 1 keer zelfs 10
ik zou die toetsen niet maken maar aantekeningen voor je zelf.
ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
maar in ieder geval succes
mama van 3 kids!
  donderdag 14 september 2006 @ 16:48:57 #187
11458 ivetje
pi_41805212
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Popples het volgende:

[..]

ik heb die toetsen ook gemaakt maar je krijgt op het examen andere vragen dus of het echt zin heeft.
Het toetsje op cbr.nl is wel leuk. Daar krijg je vragen uit de examens nl
To infinity…and beyond!
pi_41805286
quote:

[..]

ik kan het zeker aanraden om die toetsen te maken. heb een cdrom uit de bieb van de ANWB met een aantal proefexamens, en het helpt zeker.

het theorie-examen (dat ik vandaag deed ) is niet anders dan dezelfde situaties, alleen met een ander plaatje.
you and I ain't done Zeke!
pi_41805315
quote:

[..]

Ja ik leer ook gewoon uit een boek en van een les cd-rom Maja ik zie het wel
pi_41806305
gewoon je eigen ding doen, en ff van te voren ontspannen.
tijdens mijn theorie examen zag ik nog diverse mensen leren.
en zo ver ik heb kunnen overzien waren die ook allemaal gezakt.

mijn rijles ging weer beter als vorig keer.
had wat problemen met kijken en handelen.
dit ging nu hardstikke lekker ;-)

geslaagden gefeliciteerd, gezakte koppie op de volgende keer beter.
  donderdag 14 september 2006 @ 17:50:43 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_41806960
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Marc1711 het volgende:

Dat gebeurt ook genoeg met mensen die de eerste keer hun rijbewijs hebben gehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 14-09-2006 18:00:20 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41807121
Maandag is het zo ver Morgen nog een lange les waarin ik naar Utrecht ga rijden, ik heb er wel zin in
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41807162
Balen zeg Direktator

Veel succes morgen Even

Marc1711, als je mijn verhaal gevolgd heb weet je nu wat de oorzaak is en ga ik de volgende keer dus gewoon slagen en me verder niet meer druk maken, ook als je in 1 keer je rijbewijs haalt kun je een ongeluk krijgen...
pi_41807954
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:57 schreef Sentry het volgende:
Ik had als eerste een vrouw. Rijden ging echt super, maar ze liet me zakken op het punt dat ik te snel in me spiegels keek. Tevens had ik meteen een onbedoeld woorden wisseling met dat mens:

vrouw: ik ga je nog niet blij maken, je bent gezakt.
ik: haha ja echt?
vrouw: uuuhhh ik maak hier geen grapjes over jongeman.
ik: Nouja sorry hoor, en hoezo dan?
vrouw: Je kijkt te snel in de spiegels. Je moet 31, 32, 33 doen tijdens het kijken.
ik: Als ik dat doet ben ik al 3 afslagen verder!
vrouw: Niet zo de lolbroek uithangen, door dat ben je gezakt. Nog vragen?
ik: Nee, zo snel mogelijk een nieuw examen doen.
vrouw: Nee jongeman, niet snel, maar beheerst!
Lol, bij mij precies hetzelfde. Ja ik ga je nog niet blij maken,( ouwe bromsnor)... Maare dat 31,32,33 lijkt me wel erg veel van het goede, dat duurt toch veeeel te lang.
Wat ik doe? Ik ontdek!
  donderdag 14 september 2006 @ 18:29:51 #195
11458 ivetje
pi_41807963
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef rena het volgende:
Maandag is het zo ver Morgen nog een lange les waarin ik naar Utrecht ga rijden, ik heb er wel zin in
Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelweg

Veel succes iig maandag!
To infinity…and beyond!
  donderdag 14 september 2006 @ 18:52:50 #196
127956 Robbiej
pi_41808662
Morgen is het zo ver om 12:00 wordt ik opgehaald. en om 13:05 begint mijn examen.
pi_41809611
succes robbiej
pi_41809801
Als je 31 of 32 of 33 uitspreekt... kom je op de 2 seconden regel.
Thats all.. dit heb je als het goed is ook bij je srv techniek gekregen.
Gewoon de volgende keer per kijk sessie 2 seconden kijken en dan op naar de andere spiegel/schouder.
  donderdag 14 september 2006 @ 19:28:12 #199
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41809901
Bedankt voor het "getroost" allemaal. Vind het nog het ergste dat ik ben gezakt op één miserabel puntje (wat discutabel was) en dat de examinator nog even erbij vermeldde dat ik "perfect gereden had, eentje uit het schoolboekje". Waarom laat je me dan zakken lulleau?!

Veel succes mensen die morgen examen hebben! Het gaat jullie lukken!
Sokkel Lolleromfg
pi_41811774
veel succes morgen Robbiej ( voor de 2e keer, nou moet het gewoon lukken )
  donderdag 14 september 2006 @ 21:02:48 #201
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41813767
Jammer Venco en Dirktator! Zoals iedereen al zei, volgende keer beter Meneer Robbiej, veel succes morgen!
pi_41815574
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:29 schreef ivetje het volgende:

[..]

Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelweg

Veel succes iig maandag!
Vanaf Culemborg, en ik neem aan (hoop ) snelweg.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 14 september 2006 @ 21:58:23 #203
11458 ivetje
pi_41816395
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:26 schreef Graftak72 het volgende:
Als je 31 of 32 of 33 uitspreekt... kom je op de 2 seconden regel.
Thats all.. dit heb je als het goed is ook bij je srv techniek gekregen.
Gewoon de volgende keer per kijk sessie 2 seconden kijken en dan op naar de andere spiegel/schouder.
Ik heb geen 2-seconden regel gehad hoor. En 2 seconden in je buitenspiegel kijken is lang hoor!! Laat staan 2 seconden achterom gaan zitten kijken Daar krijg ik een knal voor als ik dat doe bij mijn instructrice hoor...

Of bedoel je, 2 seconden in je achteruitkijkspiegel en dan meteen buitenspiegel/schouder??

[ Bericht 10% gewijzigd door ivetje op 14-09-2006 22:10:23 ]
To infinity…and beyond!
  donderdag 14 september 2006 @ 22:01:33 #204
11458 ivetje
pi_41816527
quote:
Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef rena het volgende:

[..]

Vanaf Culemborg, en ik neem aan (hoop ) snelweg.
Waarom hoop je snelweg joh?? Daar leer je het minst van juist...snelweg is zo simpel Als je er eenmaal zit hoef je zowat nix meer te doen. (hoewel het soms best leerzaam is hoor, snelweg)
Ik rij ook vaak door de onbewoonde wereld rondom utrecht, vind die landweggetjes enzo echt heerlijk. Veel je kijktechniek kunnen oefenen en dingen tegenkomen die je in de stad niet ziet (zoals een wagen met paard, koeien etc. ).
Ik baal latijd dat ik vanuit utrecht terug moet naar Vianen, vind snelweg best oke enzo maar het is altijd hetzelfde stuk. Anders kom ik niet thuis Afgelopen week wel weer leerzaam, snelweg met file. Deed hem ook erg goed vonden ze, ik ging al links rijden omdat ik zag dat het rechts (waar een baan bij kwam) erg druk was enzo. Weer even dat inzicht oefenen was erg prettig.
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')