Vanaf Culemborg, en ik neem aan (hoopquote:Op donderdag 14 september 2006 18:29 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vanuit waar naar Utrecht en dan binnendoor of snelweg
Veel succes iig maandag!
Ik heb geen 2-seconden regel gehad hoor. En 2 seconden in je buitenspiegel kijken is lang hoor!! Laat staan 2 seconden achterom gaan zitten kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:26 schreef Graftak72 het volgende:
Als je 31 of 32 of 33 uitspreekt... kom je op de 2 seconden regel.
Thats all.. dit heb je als het goed is ook bij je srv techniek gekregen.
Gewoon de volgende keer per kijk sessie 2 seconden kijken en dan op naar de andere spiegel/schouder.
Waarom hoop je snelweg joh?? Daar leer je het minst van juist...snelweg is zo simpelquote:Op donderdag 14 september 2006 21:41 schreef rena het volgende:
[..]
Vanaf Culemborg, en ik neem aan (hoop) snelweg.
Bedankt! Ja het moet gewoon lukken morgen!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef Sylvana het volgende:
veel succes morgen Robbiej( voor de 2e keer, nou moet het gewoon lukken
)
Ik ging juist naar Utrecht om eens een keer in "de grote stad" te rijdenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waarom hoop je snelweg joh?? Daar leer je het minst van juist...snelweg is zo simpelAls je er eenmaal zit hoef je zowat nix meer te doen. (hoewel het soms best leerzaam is hoor, snelweg)
Ik rij ook vaak door de onbewoonde wereld rondom utrecht, vind die landweggetjes enzo echt heerlijk. Veel je kijktechniek kunnen oefenen en dingen tegenkomen die je in de stad niet ziet (zoals een wagen met paard, koeien etc.).
Ik baal latijd dat ik vanuit utrecht terug moet naar Vianen, vind snelweg best oke enzo maar het is altijd hetzelfde stuk. Anders kom ik niet thuisAfgelopen week wel weer leerzaam, snelweg met file. Deed hem ook erg goed vonden ze, ik ging al links rijden omdat ik zag dat het rechts (waar een baan bij kwam) erg druk was enzo. Weer even dat inzicht oefenen was erg prettig.
Op een gegeven moment denk je daar wel aan hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:21 schreef Mathijz het volgende:
Gister mijn 2de rijles gehad. Door werkzaamheden heen bij de ringweg, en hartje alkmaar + buitenwijken als AZ thuis speelt. Dan staan echt overal auto's geparkeerd. Moet toch opletten dat ik de koppeling intrap als ik bijna stil sta, anders is het schok schok schok schok ho
Haha, ik vind utrecht op sommige plaatsen echt zo kut...zeker in het centrum, moest ooit iemand afgooien bij de mariaplaatsquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ging juist naar Utrecht om eens een keer in "de grote stad" te rijdenTiel is nou niet echt super wat dat betreft
En snelweg rijden vind ik zo leuk
hoewel ik er niks meer leer, behalve het invoegen wat nog steeds kut is.
ow dan valt het mee want in venlo zit zo een wijf die kraakt iedereen af. en echt heel bot.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef Robbiej het volgende:Bedankt. ik moet in Emmeloord afrijden.
Ik had geluk met het tijdstip want het was niet echt druk vandaag. Maar het ging ook super lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:42 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, ik vind utrecht op sommige plaatsen echt zo kut...zeker in het centrum, moest ooit iemand afgooien bij de mariaplaatsDaar wordt je niet vrolijk van als net beginnend rij-talent
Een beetje langs de rand van Utrecht is het wel lekker, en bij het CBR gaat het ook prima enzo. Alleen dat godverdommese centrum
Haha, je merkt nu idd hoe irritant die fietsers zijn !!! Zo ben ik zelf ook geweest ja, maar toch. Die houden zich echt aan geen enkele regel en fietsen overal kriskras door elkaar heenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had geluk met het tijdstip want het was niet echt druk vandaag. Maar het ging ook super lekkerWel irritant soms, al die kutfietsers die de regels aan hun laars lappen
En nog een lekker eind snelweg gereden
Bijna de file in, maar die was bijna gelijk weer voorbij.
![]()
En en en?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef Robbiej het volgende:Bedankt. ik moet in Emmeloord afrijden.
Klote klote klote...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Robbiej het volgende:
Gezakt
Weer op kijken vanavond typ ik wel wat meer. niet in de mood nu even.
idd en dan eindig je na 7 keer op te zijn geweest in de vangrailquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:40 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Klote klote klote...Ik begrijp wat je doormaakt...
Gewoon door blijven zetten (wel makkelijk gezegt idd) wie het laatst lacht, lacht het best!
In het ergste geval wel ja. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lessen! (+ lachen)quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:41 schreef Marc1711 het volgende:
idd en dan eindig je na 7 keer op te zijn geweest in de vangrail
En dat kan net zo goed iemand gebeuren die het in 1 keer haalde hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:41 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
idd en dan eindig je na 7 keer op te zijn geweest in de vangrail
mark my words.. spreek uit ervaring, mijn vader is rij instructeur geweest
Nee absoluut niet waar, die mensen hebben er veel meer feeling voor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
En dat kan net zo goed iemand gebeuren die het in 1 keer haalde hoor
Klote Robbiej...succes met verdergaan iig
Ik zeg het alleen maar voor jullie eigen bestwil, dit is ook de reden dat ik na 60 lessen ofzo en 1 keer te zijn opgeweest (tijdelijk) ben gestopt, je moet voor jezelf duidelijk weten waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:08 schreef ivetje het volgende:
Maak er dan een apart topic over en zit de mensen hier niet nog zenuwachtiger te maken. Je hebt misschien wel gelijk ja, maar dit is niet het topic om daarover te miepen ja
Mijn vriend is met 70 km tegen een lantaarnpaal geknalt en had nix, dus het is maar net hoe je er tegenaan rijdt. En ik vind gewoon niet dat je de mensen hier moet gaan zitten pushen om ermee te stoppen. Dat jij nou van jezelf vind dat je niet kan rijden wil niet zeggen dat anderen dat ook maar moeten vinden. Er zijn genoeg redenen waarom iemand niet slaagt dus om maar meteen te gaan roepen dat je jezelf doodrijdt als je na 4 keer pas slaagt vind ik wat te ver gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen maar voor jullie eigen bestwil, dit is ook de reden dat ik na 60 lessen ofzo en 1 keer te zijn opgeweest (tijdelijk) ben gestopt, je moet voor jezelf duidelijk weten waar je mee bezig bent.
Je kan wel een bord voor je kop houden, maar als jij met 50 km/u tegen een stilstaand object aanrijd wat niet meegeeft, dan breken je armen af als luciferhoutjes!!
En denk je echt dat ze daar bij het CBR of je rijschool mee zitten? Je weet wel, de 1 zijn dood, de ander zijn..
Een lantaarnpaal geeft ook mee..quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:19 schreef ivetje het volgende:
[..]
Mijn vriend is met 70 km tegen een lantaarnpaal geknalt en had nix, dus het is maar net hoe je er tegenaan rijdt. En ik vind gewoon niet dat je de mensen hier moet gaan zitten pushen om ermee te stoppen. Dat jij nou van jezelf vind dat je niet kan rijden wil niet zeggen dat anderen dat ook maar moeten vinden. Er zijn genoeg redenen waarom iemand niet slaagt dus om maar meteen te gaan roepen dat je jezelf doodrijdt als je na 4 keer pas slaagt vind ik wat te ver gaan
Sommige mensen hier hebben het al moeilijk genoeg zonder jou verhalen...
Whehehe, wat een verhalen, prachtigquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Een lantaarnpaal geeft ook mee..
En jouw vriend heeft het toch ook na heel veel keer pas gehaald? Dat blijkt ook wel weer.
Ik ken mensen die het na 10 lessen al gehaald hebben, of 15, en die hebben heel toevallig nog nooit een schrammetje gemaakt.
Ik ben gewoon realistisch, jullie hebben een bord voor je kop en willen er alleen maar bij horen door een rijbewijs te hebben, totdat je iets overkomt, en dan is het spijt hebben, als je al niet op de frontpage staat...
Je kan 1 keer zakken met pech, misschien nog een 2e keer, maar dan houdt het wat mij betreft ook echt op.
Uit jouw fotoboek:quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, wat een verhalen, prachtig
Jongen, je weet zelf ook wel dat je niet echt een reeel beeld schept, of wel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Uit jouw fotoboek:
Ik ben:
Margot - 25 - Eindhoven - sarcastisch - lomp - gezellig - nieuwsgierig - ietwat lui - narcistisch - vrolijk - vlieft - bourgondisch - zelfspottend & zelfbewust - met een korreltje zout
Tja, dit bevestigt inderdaad je reactie, die vooral ook lekker onderbouwd is..
Mijn vriend heeft het in 1 keer gehaald, maar die reed niet want hij was wat dronkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Een lantaarnpaal geeft ook mee..
En jouw vriend heeft het toch ook na heel veel keer pas gehaald? Dat blijkt ook wel weer.
Ik ken mensen die het na 10 lessen al gehaald hebben, of 15, en die hebben heel toevallig nog nooit een schrammetje gemaakt.
Ik ben gewoon realistisch, jullie hebben een bord voor je kop en willen er alleen maar bij horen door een rijbewijs te hebben, totdat je iets overkomt, en dan is het spijt hebben, als je al niet op de frontpage staat...
Je kan 1 keer zakken met pech, misschien nog een 2e keer, maar dan houdt het wat mij betreft ook echt op.
Nee, wij willen gewoon mobiel zijn in het leven en gooien niet na 1 tegenslag het bijltje erbij neer!! Zegt dus een stuk meer over jou dan over onsquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar echt veilig rijden is de fouten opvangen van een ander..quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het in 1 keer gehaald, maar die reed niet want hij was wat dronken
En ja, degene die reed heeft het na 7 keer gehaald ja...maar dat is zijn enige ongeluk geweest en hij leeft dus ook nog.
Daarnaast heeft mijn vriend zelf al vaker een ongeluk gehad dan hem, dus zegt ook weer nixEen ongeluk wil niet zeggen dat je er zelf altijd schuld aan hebt hoor, iemand anders kan mij ook aanrijden zodat ik dood ben terwijl ik het in 1 keer heb gehaald.
Iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jongen, je weet zelf ook wel dat je niet echt een reeel beeld schept, of wel?
Volgens mij probeer je een excuus te vinden dat je het na 60 lessen zelf nog niet kan en dus hebt opgegeven. Maar als iedereen die niet binnen 10 lessen slaagt een gevaar op de weg vormde waren er geen files meer, dan was iedere automobilist namelijk al verongelukt
Huhquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar echt veilig rijden is de fouten opvangen van een ander..
Mobiel ben je ook als je achter in de lijkenwagen ligt.. Ff serieus, ik ben 1 keer gezakt, maar er zijn er hier bij die voor de 5e of 6e keer moeten, en nog er van overtuigd zijn dat ze het kunnenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, wij willen gewoon mobiel zijn in het leven en gooien niet na 1 tegenslag het bijltje erbij neer!! Zegt dus een stuk meer over jou dan over ons
Juist!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar echt veilig rijden is de fouten opvangen van een ander..
Als je een goede rijschool hebt laten ze je niet voor nix opgaan. Dat betekend dus dat je het wel kan. Dat je het niet kan laten zien in een stressvolle situatie als een examen is wat anders dan niet kunnen rijden hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:38 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Mobiel ben je ook als je achter in de lijkenwagen ligt.. Ff serieus, ik ben 1 keer gezakt, maar er zijn er hier bij die voor de 5e of 6e keer moeten, en nog er van overtuigd zijn dat ze het kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |