Jij ook!quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Dirktator het volgende:
Succes! Ik mag donderdag...We shall see![]()
ik ga jullie wat vertellen....quote:Op maandag 11 september 2006 12:36 schreef Ridocar het volgende:
Examenkandidaten (het zijn er idd wel veel), succes.![]()
Ik moet zelf lessen van 18:00 tot 22:00 uur.
Wat mocht je dan tijdens de eerste lessen?quote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef gothic-blackie het volgende:
zo net weer terug van mijn rijles. vandaag mocht ik ook gaan koppelen en schakelen, en heb m maar 2 keer af laten slaan
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:
[..]
ik ga jullie wat vertellen....
IK BEN GEWOON GESLAAGD AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
zonder ingreep of wat... en met bijzondere verrichting.. straatje keren en vooruit inparkeren in parkeervak
ik ben nu egt te blij![]()
Ik mocht tijdens de eerste les ook alleen nog maar sturen, remmen en gas gevenquote:Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat mocht je dan tijdens de eerste lessen?Het stuur vasthouden en vijf meter vooruit rijden?
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sentry het volgende:
GESLAAGD!!!!
Zo denk ik al 1,5 jaarquote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Robbiej het volgende:
Gloeiende als ik zo al die geslaagden zie word ik best nerveus... "Ik wil ook!!" denk ik danhopelijk vrijdag.
Gefeliciteerd allemaal!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |