Jij ook!quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Dirktator het volgende:
Succes! Ik mag donderdag...We shall see![]()
ik ga jullie wat vertellen....quote:Op maandag 11 september 2006 12:36 schreef Ridocar het volgende:
Examenkandidaten (het zijn er idd wel veel), succes.![]()
Ik moet zelf lessen van 18:00 tot 22:00 uur.
Wat mocht je dan tijdens de eerste lessen?quote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef gothic-blackie het volgende:
zo net weer terug van mijn rijles. vandaag mocht ik ook gaan koppelen en schakelen, en heb m maar 2 keer af laten slaan
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef MisterDico het volgende:
[..]
ik ga jullie wat vertellen....
IK BEN GEWOON GESLAAGD AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
zonder ingreep of wat... en met bijzondere verrichting.. straatje keren en vooruit inparkeren in parkeervak
ik ben nu egt te blij![]()
Ik mocht tijdens de eerste les ook alleen nog maar sturen, remmen en gas gevenquote:Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat mocht je dan tijdens de eerste lessen?Het stuur vasthouden en vijf meter vooruit rijden?
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef Sentry het volgende:
GESLAAGD!!!!
Zo denk ik al 1,5 jaarquote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Robbiej het volgende:
Gloeiende als ik zo al die geslaagden zie word ik best nerveus... "Ik wil ook!!" denk ik danhopelijk vrijdag.
Gefeliciteerd allemaal!!
Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen. Het ging zo gruwelijk slecht! Ik zal het verhaal even vertellen:quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Robbiej het volgende:
Gloeiende als ik zo al die geslaagden zie word ik best nerveus... "Ik wil ook!!" denk ik danhopelijk vrijdag.
Gefeliciteerd allemaal!!
quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen. Het ging zo gruwelijk slecht! Ik zal het verhaal even vertellen:
Maar niet tot geluk en dat is belangrijkerquote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef Robbiej het volgende:
Rijbewijs is trouwens wel de sleutel tot vrijheid
de eerste les alleen sturen, beetje de auto leren kennen, en je wegligging leren. les twee, sturen, en gas. en aan het einde kreeg ik er rem bij.quote:Op maandag 11 september 2006 13:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat mocht je dan tijdens de eerste lessen?Het stuur vasthouden en vijf meter vooruit rijden?
![]()
![]()
Vreemd is dat even hè?quote:Op maandag 11 september 2006 12:32 schreef zijle het volgende:
Succes allemaalIk heb gisteravond trouwens voor het eerst in het donker gereden, was wel leuke ervaring
Hahaquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:36 schreef Robin__ het volgende:
Man man man.. net voor het eerst gereden met mn moeder in de auto
DAT DOE IK NOOIT MEER
Voortaan zorg ik gewoon dat ik als eerste aan de alcohol zit ofzo (niet dat ze nu al gedronken had hoor.. maar ze vond dat ik maar eens moest rijden) en maar zeuren en zeuren.. werd er strontnerveus van
Bochten waar ze zelf met 90 door heen gaat moest ik met 70 doen.. helemaal vast geklampt aan de deur enzo![]()
En dan ook uitstappen en zeggen 'nou ik hield me best goed toch'![]()
helemaal nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Zo'n pasje is toch veel makkelijker dan die papieren? Tja, dat je dan een week moet wachten voordat je mag rijden...dat neem je dan maar op de koop toe.
Dat zei ik dus ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:42 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
helemaal niet
wil geen week wachten, wil meteen op de motor stappen
3 weken, zo eind september, als je 1 tot 2 keer lest per week.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:45 schreef Knuffelslet het volgende:
maar ik heb eindelijk een examendatum, die niemand weet, op Motor-Forum niet, alleen mn moeder weet 't maar die kan 't toch geen ene moer schelenze vindt motorrijden eng
over ... weken weet ik het.. over ... weken mag ik hopelijk rijden
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |