quote:
Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Robbiej het volgende:Gloeiende als ik zo al die geslaagden zie word ik best nerveus... "Ik wil ook!!" denk ik dan
![]()
hopelijk vrijdag.
Gefeliciteerd allemaal!!
Helaas. Ik ben gezakt lieve mensen. Het ging zo gruwelijk slecht! Ik zal het verhaal even vertellen:
Ik werd om 14.00 opgehaald door mijn instructeur. Het rijden ging onwijs slecht! Ik was nerveus (ondanks de pillen, die ik de volgende keer niet meer neem!), en het ging gewoon bagger slecht! Aangekomen op het CBR ben ik met mijn instructeur even aan een tafeltje gaan zitten en hebben we het een en ander doorgesproken (later ook met de examinator).
Nou en toen kwam het; ik moest gaan rijden! Al vanaf het eerste moment ging het zwaar klote! Ik moest de auto aanzetten, maar niet te motor. Zelfs dát ging me moeizaam af. Het was teheet in de auto, ik was er helemaal niet bij met mijn hoofd.
Eenmaal aan het rijden moest ik de meest vreselijke snelweg allertijde op; een scherpe bocht, waarna een hele korte invoegstrook. Mijn rij instructeur zegt altijd tegen mij dat ik gelijk de rijbaan op moet (wel eerst kijken natuurlijk) en daar vaart gaan maken. Nou dat doe ik dus, blijkt het achteraf helemaal niet zo te moeten. Klote instructeur, ben nog steeds vet boos op hem...
Verder deed ik teveel dingen verkeerd, als hij zei 'links' ging ik gewoon rechtdoor. Ik stopte voor mensen van rechts op een voorrangsweg (
![]()
) reed te langzaam, deed gewoon stomme dingen en ik baal er ook goed van!
Maar goed, je rijbewijs is echt niet de sleutel tot geluk. Beter dat ik er wat langer over doe en het dan ook echt kán, dan dat ik dalijk een ongeluk maak en levenslang in een rolstoel moet zitten... ik til er eerlijk gezegt niet zo zwaar aan, het is maar een rijbewijs.
Nu maar weer lessen inplannen en een nieuw examen aanvragen en dan zien we wel weer verder. Het is zuur maar: thats life!