Voorstel 1quote:Op donderdag 7 september 2006 20:44 schreef Borizzz het volgende:
ik snap m ff niet helemaal meer.
kan iemand even goed de regels zoals ze nu voorgesteld worden onder elkaar zetten? incl. puntentelling.
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:46 schreef toma het volgende:
[..]
nee,. Een buitenstaander die geen onderschrift heeft geplaatst zou dit dan moeten doen.
Baklap ?
Op baklap hoef je niet te rekenen. Die komt alleen maar om te griepen (wat overigens zijn goed recht is)quote:
Ja hieroquote:Op donderdag 7 september 2006 20:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
...snip...
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)
...snip...
Als winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering vindt plaats door de winnaar van de voorgaande foto (die dus kan niet meedoen). Als deze winnaar de jurering niet doet, doet de plaatser van de foto dat (en mag in zijn beoordeling zijn eigen onderschrift meenemen)
Als er geen andere voorstellen zijn, zullen we dan maar stemmen?
Als een winaar geen nieuwe foto plaatst, mag degene die op de 2e of 3e plaats is geëindigd dat doen. De jurering is voor de winnaar. Daarover zijn we het allemaal wel eens, nem ik aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:03 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja hiero
Ik vind dat de plaatser van de foto zijn eigen onderschrift niet mag meetellen.
En dus mag de nr 2 zijn eigen onderschrift niet meenemen in de beoordeling? Dat is ten nadele van die nr. 2, want als nr. 1 een nieuwe foto geplaatst had, had nr. 2 punten kunnen verdienen. En in jouw voorstel dus niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:07 schreef Borizzz het volgende:
Dan jureert de nr2 enzovoort.
zelfde regeling als met het plaatsen van de foto. lijkt me wel zo duidelijk.
Dat is dus precies wat ik zeiquote:Op donderdag 7 september 2006 21:14 schreef Borizzz het volgende:
Ik zou t niet zo erg vinden om dan een keer geen punten te hebben, het is een eer om de jurering te mogen doen, toch?
Bovendien is het wedstrijd element een spelletje, en geen doel op zich... het moet wel een leuk spel blijven. Dus ik stel voor dat de jureerder niet op eigen inzendingen mag stemmen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:25 schreef Beschouw het volgende:
Mooi werk Maikalo. Stemmen tot zaterdag 18.00 uur?
zou sterk zijn als je tegen hebt gestemdquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Hiddink tegen Beschouw: "Het geeft niks hoor, dat je voorstel is afgewezen"
Ik heb ook gestemd (voor, overigens).
Die Alex lijkt in de verste verte niet op Beschouw. Beschouw is veeeeeeel knapperquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Hiddink tegen Beschouw: "Het geeft niks hoor, dat je voorstel is afgewezen"
Ik heb ook gestemd (voor, overigens).
Maar wel net zo'n dikke nek ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die Alex lijkt in de verste verte niet op Beschouw. Beschouw is veeeeeeel knapper
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:16 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hou hou je een olifant in bedwang?? Help![]()
Over dubbelzinnigheid gesprokenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:30 schreef Beschouw het volgende:
Beschouws slurf is groter dan die van Alex
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:34 schreef Hrvat het volgende:
(en deze keer hou ik het op ééntje per foto)
Vergeet niet te stemmen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:
PollEens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat het gewoon handiger is als we het gewoon onthouden. Geen slecht idee, maar wel overbodig lijkt me.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Hrvat het volgende:
Ik heb al gestemd. Nummer 5 was ik.
Kunnen we ook een topic maken waar de foto's met het onderschrift van de winnaars worden verzameld, dan voorkom je dat er twee keer dezelde foto geplaatst wordt.
Misschien een topic die afgesloten is, zodat ie niet wordt kapotgezeverd?
Zeveren is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:53 schreef Hrvat het volgende:
Ik heb al gestemd. Nummer 5 was ik.
Kunnen we ook een topic maken waar de foto's met het onderschrift van de winnaars worden verzameld, dan voorkom je dat er twee keer dezelde foto geplaatst wordt.
Misschien een topic die afgesloten is, zodat ie niet wordt kapotgezeverd?
quote:BB-King
Hiddink: "Wacht even Alex, er zit nog een beetje 'Brinta pap' op je kinnetje."
quote:denthemen
Siamese tweeling hilex geeft goede voorbeeld als speler/manager
Opmaakquote:Urvin
Hiddink: 'Ja Alex Amstel bier is inderdaad om te huilen'
Heeft iedereen zijn mening al gegeven op de poll de vorige pagina?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:
Poll:Eens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Urvin, dentheman of BB-king mogen nu wel een foto plaatsen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:52 schreef toma het volgende:
Het lijkt me duidelijk welk regelement toegepast zou moeten worden.
Nou doe ik niet meer mee, want deze versla ik toch nooitquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Nee, links is MediaMarkt! Ik ben toch niet gek?
Je geeft de moed al snel op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nou doe ik niet meer mee, want deze versla ik toch nooit![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Na de karatetrap demonstreert Van Gaal nu de karateslag
Maar dat onderschrift was gewoon über.quote:
zekerquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef denthemen het volgende:
de inzendingen zijn écht van hoge kwaliteit
Jee, wat een geslijm. Zeker hopen op een podiumplaats met dat likkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeker, goede persoon + goede foto gekozen
![]()
![]()
Uitslag pas zaterdag tussen 18.00 en 20.00 uur hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef denthemen het volgende:
als urvin nog even reageert mag hij de uitslag doen, anders doe ik het, dus URVIN REAGEER EVEN
dat zei ik eerder al jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Uitslag pas zaterdag tussen 18.00 en 20.00 uur hoor.
Is pas onderdeel van het spel als het voorstel om de puntentelling te veranderen aangenomen is. Tot 18.00 uur vandaag kan daarover gestemd worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:31 schreef Borizzz het volgende:
He lui, de poedelprijs is ook onderdeel van dit spel! - de prijs voor het slechtste onderschrift!!!
Neem het dus mee in de beoordeling!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:Eens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Martijn Reuserquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Speler op de achtergrond: 'Wat heeft hij toch een lekker kontje als hij zich zo druk maakt'
quote:toma
Nee Patrick, het verkeer wat van rechts komt heeft voorrang ! " aldus de oefenmeester.
quote:Zjakkie
Na de karatetrap demonstreert Van Gaal nu de karateslag
quote:Zapper
Opmaakquote:EnGCatjuh
"Recht zo die gaat!"
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Raad es wat ik tussen mijn billetjes heb?
Hmm matig onderschrift dit. Dat wordt de Poedelprijs vrees ik.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 18:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm matig onderschrift dit. Dat wordt de Poedelprijs vrees ik.
quote:Beschouw
Blinde spits controleert of hij bij het juiste doel staat
quote:BigFire
Sie werden Ihre Ohren nicht glauben!!! Sylvie duscht mit uns heute nach dem Spiel!
quote:Mwanatabu
Raad es wat ik tussen mijn billetjes heb?
Opmaakquote:vitessezuid113
oh heb jij een kunstgebit .. ik ook !!
nee, zit nu niet op mn eigen PC maar als ik thuis ben wel.quote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe puntentelling was ingegaan. Alle deelnemers hebben een punt ontvangen en bij de laatste foto moet de puntelling als volgt zijn: derde plaats 2 punten, tweede plaats 3 en eerste 5. Poedelprijs 2 minpunten. Kan toma de opmaak veranderen?![]()
Dat bedoelde ik dus ook met wat ik zei over dingen uit films/tv-series/wat dan ook...quote:Op zondag 10 september 2006 18:48 schreef toma het volgende:Mwanatabu , had ook een geweldig onderschrift. Als je de show van Hans Teeuwen niet hebt gezien zul je m alleen niet snappen.
Wat zei je dan ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook met wat ik zei over dingen uit films/tv-series/wat dan ook...
Denk het wel: 1+5 etc.quote:Op zondag 10 september 2006 20:51 schreef toma het volgende:
Ik had nog een vraagje m.b.t. de regelementen. Is het zo als je een prijs wint (resp. 1ste, 2e of 3e). Dat je dan ook nog eens je punt krijgt voor de deelname ? Dus wanneer je eerste word je ipv 5 punten nu dus 6 punten krijgt ?
de opmaak is trouwens bijgewerkt
Maak er wat vanquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
verkeerd gelezen d8 dat je had gewonnen , maar
dat er nu een foto staat
Als je de uitslag dan maar doet.quote:Op maandag 11 september 2006 08:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh-oh, heb ik het weer gedaan?
Mên, ik ben zo laks als...als...de GKL!
Laks is overigens ook nog eens een anagram van slak, ken je nagaan...
Leuk bedacht , maar dit is alleen geen onderschrift meerquote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
"Met deze windblaashoed kan zelfs de ongetrainde man minuten lang stil in de lucht hangen. Dat heeft u altijd al eens willen proberen! Koop hem nu bij ons voor een schamele ¤59,99 - hij is niet in de winkel verkrijgbaar - en krijg er deze gratis stijlvolle tas bijgeleverd! Belt u nu binnen 10 minuten naar het onderstaande nummer, dan maakt u ook nog kans op dit schitterende fototoestel - dat nog werkt ook! Dus bel snel en geniet van deze verpletterende aanbieding!"
zie jij wel s in de krant een onderschrift dat zo lang is ?quote:Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het staat er toch onder en het is 'op schrift gesteld'?
Het is wel een onderschrift. Het staat toch onder de foto?quote:Op maandag 11 september 2006 18:51 schreef toma het volgende:
Het is leuk bedacht en ik zeg dit echt niet om je te diskwalificeren met dit artikel. Maar eerlijk gezegd vind ik niet dat deze nog mee mag doen.
Het is gewoon geen onderschrift meer
Oké dan,quote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het is wel een onderschrift. Het staat toch onder de foto?
quote:BB-king
Say cheese!
quote:BigFire
Vieze oude man krijgt klappen voor z'n stommiteit: "Hoe werkt zo'n bidon?"
quote:dVTB
Fotograaf lens getrapt
-2ptquote:methodmich
Testspeler Van Halen kon in elk geval goed springen
Tjongejonge zeg..quote:Op maandag 11 september 2006 20:08 schreef toma het volgende:
Fotograaf lens getrapt
Hoe moet ik dit interpeteren want ik vat m niet
Jazekers wel, haske leuke solootjes.quote:
En de wereldhit Jump.....quote:Op maandag 11 september 2006 20:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jazekers wel, haske leuke solootjes.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:09 schreef Zapper het volgende:
Volgens mij heeft Mwanatabu de poedelprijs en derde prijs omgedraaid
Geef toe MM, "say cheese" was veel briljanter gevonden...quote:Op maandag 11 september 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
En de wereldhit Jump.....
Oeh, ongetwijfeld had die gewonnenquote:Op maandag 11 september 2006 20:19 schreef BB-King het volgende:
Het was die of "Niks springt zo goed als een trampoline hoed."![]()
Nog nooit van gehoord iemand lens trappenquote:Op maandag 11 september 2006 20:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tjongejonge zeg..
terecht winnaar hoor
Iemand lens trappen is gewoon iemand verrot schoppen
En als je de lens-link niet ziet ben je gewoon dom.
Dat is een leuk grapje hoop ik?quote:Op maandag 11 september 2006 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
Ik twijfel soms ook wel eens aan mn interlect![]()
Nee gewoon een Ajax-supporterquote:
Neuh, het was gewoon dat ik me daarbij een scène voorstelde voorstelde van een hysterische uitroep "SAY CHEESE!" *stampstampstamp*. Ik ben een beelddenker. Bij de verwijzing naar "Jump" had ik nou ook niet direct iets van AHAHAAAHAHAAAAHAHAHA.quote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geef toe MM, "say cheese" was veel briljanter gevonden...
![]()
Lullig of lettelijk bedoeld?quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef denthemen het volgende:
k*tuitslag.. maar ja..
Hoi SCH, back at the front? Poedelprijs is voor het meest stompzinnige onderschrift (althans, in de ogen van de jury). Levert strafpunten op; lijkt me wel een regel jou op het lijf geschrevenquote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
Waar is de poedelprijs voor?
Hoop dat-ie nog langs komt. Deed pas voor de 1e keer mee.quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef toma het volgende:
nou dVTB nieuwe foto ?
dVTB. En als hij zich niet meldt, dan de nr. 2 of de nr. 3quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef Borizzz het volgende:
wat mij betreft prima. wie doet dan de uitslag?
quote:Op maandag 11 september 2006 23:32 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar maakt Vitesse belachelijk: " Hey jongens, raad eens wie ik na doe? Wapenaar bij de 1-0! "
Beschouw zegt ook gefeliciteerd. Geldig excuus dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:33 schreef dVTB het volgende:
*slik* Ik was even andere dingen aan het doen, namelijk m'n verjaardag vieren. Leuk verjaardagscadeautje, die overwinningToma, bedankt voor het plaatsen van een nieuwe foto. Ik zal uiteraard jureren, zoals dat hoort.
Wij wachten wel hoor! Speciaal op dVTBquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:31 schreef BB-King het volgende:
Wacht ff !!!!!!!!!!!!!1
Wat hebben we nou afgesproken met z'n allen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wij wachten wel hoor! Speciaal op dVTB![]()
En dus wachten we...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat hebben we nou afgesproken met z'n allen?![]()
Nummer 2 of 3 kan nu ook uitslag doen.
aldus dVTBquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:27 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ook bedankt.De uitslag volgt trouwens in de loop van de avond.
En waar zijn BB-King en BigFire?quote:VERZIN EEN ONDERSCHRIFT BIJ DE GEPLAATSTE FOTO
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Puntentelling:
Deelnemen levert altijd 1 punt op
Derde plaats: 2 punten
Tweede plaats: 3 punten
Eerste plaats: 5 punten
Poedelprijs: 2 punten aftrek (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Er wordt een stand bijgehouden (door Beschouw).
De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
quote:~methodmich~
~Klaas Jan Handstantelaar~
quote:~Toma~
~Janssen vergeet magneet uit zn broek te doen~
quote:~BigFire~
~Huntelaar maakt Vitesse belachelijk: "Hey jongens, raad eens wie ik na doe? Wapenaar bij de 1-0!"~
-2ptquote:~buzzer~
~Djeeeezzz, the son of a bitch is losing his head~
ja, ik sliep vanacht. excuses voor mijn onredelijkheidquote:Op woensdag 13 september 2006 08:12 schreef Maikalo het volgende:
Ook hier is er 4 uur reeds verstreken. Nog geen nieuwe foto gearriveerd![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:15 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja, ik sliep vanacht. excuses voor mijn onredelijkheid![]()
oke, volgende dan maar (wellicht ook al geweest, maar we kunnen niet bezig blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:22 schreef SocialDisorder het volgende:
foto is al geweest, BTW
dat zijn geen grapjesquote:Op woensdag 13 september 2006 16:12 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
Steek je vinger op als je wilt dat dVTB na de schandelijke wachttijd van gisteren nooit weer een onderschrift-competitie wint...
quote:
jajaquote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef dVTB het volgende:
(Trouwens, sorry nog... ik wist echt niet dat er op gezette tijden moest worden gereageerd, anders had ik daar natuurlijk op gelet)
ik ben vanaf half 7 niet meer onlinequote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef Maikalo het volgende:
Tussen nu en 20.00 uitslagAlleen jammer dat ik 's avonds niet tot amper tijd heb om te reageren
. Nu nog maar even genieten van het mooie weer
![]()
Same here, dat heb je met mensen die overdag een kantoorbaan/stage hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:06 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben vanaf half 7 niet meer online![]()
Als ik win zul je moeten wachten tot ongeveer 11 of 12 uur.
quote:dVTB
Steek je vinger op als je wilt dat dVTB na de schandelijke wachttijd van gisteren nooit weer een onderschrift-competitie wint...
quote:Mwanatabu
"Jongens, wie wil er een ijsje?"
quote:Zjakkie
Wenger langs de kant: "Degene die raad welke vinger ik achter mijn rug heb opgestoken, word niet gewisseld"
Opmaakquote:EnGCatjuh
Het is dat die ene zwart is, anders zou je zeggen dat er een spiegel tussen stond.
Zo te zien wel. Hadden we maar strafpunten voor niet-plaatsers in de spelregels opgenomen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
moeten we nu weer lang wachten?
regels kunnen toch nog altijd worden aangepast in overlegquote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Hadden we maar strafpunten voor niet-plaatsers in de spelregels opgenomen.![]()
juist wel. het feit dat Henry en Bergkamp een andere vinger gebruiken, met daarvoor een grappige verklaring. goedquote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef toma het volgende:
volgens mij heeft ie tactisch gekozen, om zn eerste plek vast te houden
ik vond m namelijk niet zo sterk
Ik ben morgen zeker niet voor half 10 thuis, dus dit ga ik niet halen. Rond 10 uur, half 11 moet wel lukken.quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef hejho het volgende:
[afbeelding]
Ga nu proberen een bal te koppen.....dan lijkt het net of ik een omhaal maak
Salmon is die rechtse hequote:Op donderdag 14 september 2006 18:38 schreef D1 het volgende:
[afbeelding]
Ondanks de zege heeft Salmon toch een rare nasmaak aan de wedstrijd over gehouden...
Zou het? Dan voorlopig maar geen tussenstand meerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef toma het volgende:
volgens mij heeft ie tactisch gekozen, om zn eerste plek vast te houden
ik vond m namelijk niet zo sterk
o ja dan nog maar effe zappen met al dat voetbalquote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef Borizzz het volgende:
Volgens mij komt de jury pas om 22.00 - 22.30. Zie boven.
Dus dVTB en Mwanatabu mogen het ook doen.quote:Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
om half 11 dus pasquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben morgen zeker niet voor half 10 thuis, dus dit ga ik niet halen. Rond 10 uur, half 11 moet wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |