quote:Op maandag 11 september 2006 23:32 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar maakt Vitesse belachelijk: " Hey jongens, raad eens wie ik na doe? Wapenaar bij de 1-0! "
Beschouw zegt ook gefeliciteerd. Geldig excuus dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:33 schreef dVTB het volgende:
*slik* Ik was even andere dingen aan het doen, namelijk m'n verjaardag vieren. Leuk verjaardagscadeautje, die overwinningToma, bedankt voor het plaatsen van een nieuwe foto. Ik zal uiteraard jureren, zoals dat hoort.
Wij wachten wel hoor! Speciaal op dVTBquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:31 schreef BB-King het volgende:
Wacht ff !!!!!!!!!!!!!1
Wat hebben we nou afgesproken met z'n allen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wij wachten wel hoor! Speciaal op dVTB![]()
En dus wachten we...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat hebben we nou afgesproken met z'n allen?![]()
Nummer 2 of 3 kan nu ook uitslag doen.
aldus dVTBquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:27 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ook bedankt.De uitslag volgt trouwens in de loop van de avond.
En waar zijn BB-King en BigFire?quote:VERZIN EEN ONDERSCHRIFT BIJ DE GEPLAATSTE FOTO
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Puntentelling:
Deelnemen levert altijd 1 punt op
Derde plaats: 2 punten
Tweede plaats: 3 punten
Eerste plaats: 5 punten
Poedelprijs: 2 punten aftrek (Concreet betekent dit overigens dat de 'winnaar' van de poedelprijs 1 punt aftrek krijgt (deelnemen 1, aftrek -2 = -1 punt)).
Er wordt een stand bijgehouden (door Beschouw).
De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
quote:~methodmich~
~Klaas Jan Handstantelaar~
quote:~Toma~
~Janssen vergeet magneet uit zn broek te doen~
quote:~BigFire~
~Huntelaar maakt Vitesse belachelijk: "Hey jongens, raad eens wie ik na doe? Wapenaar bij de 1-0!"~
-2ptquote:~buzzer~
~Djeeeezzz, the son of a bitch is losing his head~
ja, ik sliep vanacht. excuses voor mijn onredelijkheidquote:Op woensdag 13 september 2006 08:12 schreef Maikalo het volgende:
Ook hier is er 4 uur reeds verstreken. Nog geen nieuwe foto gearriveerd![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:15 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja, ik sliep vanacht. excuses voor mijn onredelijkheid![]()
oke, volgende dan maar (wellicht ook al geweest, maar we kunnen niet bezig blijvenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:22 schreef SocialDisorder het volgende:
foto is al geweest, BTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |