Leuk bedacht , maar dit is alleen geen onderschrift meerquote:Op maandag 11 september 2006 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
"Met deze windblaashoed kan zelfs de ongetrainde man minuten lang stil in de lucht hangen. Dat heeft u altijd al eens willen proberen! Koop hem nu bij ons voor een schamele ¤59,99 - hij is niet in de winkel verkrijgbaar - en krijg er deze gratis stijlvolle tas bijgeleverd! Belt u nu binnen 10 minuten naar het onderstaande nummer, dan maakt u ook nog kans op dit schitterende fototoestel - dat nog werkt ook! Dus bel snel en geniet van deze verpletterende aanbieding!"
zie jij wel s in de krant een onderschrift dat zo lang is ?quote:Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het staat er toch onder en het is 'op schrift gesteld'?
Het is wel een onderschrift. Het staat toch onder de foto?quote:Op maandag 11 september 2006 18:51 schreef toma het volgende:
Het is leuk bedacht en ik zeg dit echt niet om je te diskwalificeren met dit artikel. Maar eerlijk gezegd vind ik niet dat deze nog mee mag doen.
Het is gewoon geen onderschrift meer
Oké dan,quote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het is wel een onderschrift. Het staat toch onder de foto?
quote:BB-king
Say cheese!
quote:BigFire
Vieze oude man krijgt klappen voor z'n stommiteit: "Hoe werkt zo'n bidon?"
quote:dVTB
Fotograaf lens getrapt
-2ptquote:methodmich
Testspeler Van Halen kon in elk geval goed springen
Tjongejonge zeg..quote:Op maandag 11 september 2006 20:08 schreef toma het volgende:
Fotograaf lens getrapt
Hoe moet ik dit interpeteren want ik vat m niet
Jazekers wel, haske leuke solootjes.quote:
En de wereldhit Jump.....quote:Op maandag 11 september 2006 20:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jazekers wel, haske leuke solootjes.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:09 schreef Zapper het volgende:
Volgens mij heeft Mwanatabu de poedelprijs en derde prijs omgedraaid
Geef toe MM, "say cheese" was veel briljanter gevonden...quote:Op maandag 11 september 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
En de wereldhit Jump.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |