quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Raad es wat ik tussen mijn billetjes heb?
Hmm matig onderschrift dit. Dat wordt de Poedelprijs vrees ik.quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 18:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm matig onderschrift dit. Dat wordt de Poedelprijs vrees ik.
quote:Beschouw
Blinde spits controleert of hij bij het juiste doel staat
quote:BigFire
Sie werden Ihre Ohren nicht glauben!!! Sylvie duscht mit uns heute nach dem Spiel!
quote:Mwanatabu
Raad es wat ik tussen mijn billetjes heb?
Opmaakquote:vitessezuid113
oh heb jij een kunstgebit .. ik ook !!
nee, zit nu niet op mn eigen PC maar als ik thuis ben wel.quote:Op zondag 10 september 2006 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe puntentelling was ingegaan. Alle deelnemers hebben een punt ontvangen en bij de laatste foto moet de puntelling als volgt zijn: derde plaats 2 punten, tweede plaats 3 en eerste 5. Poedelprijs 2 minpunten. Kan toma de opmaak veranderen?![]()
Dat bedoelde ik dus ook met wat ik zei over dingen uit films/tv-series/wat dan ook...quote:Op zondag 10 september 2006 18:48 schreef toma het volgende:Mwanatabu , had ook een geweldig onderschrift. Als je de show van Hans Teeuwen niet hebt gezien zul je m alleen niet snappen.
Wat zei je dan ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook met wat ik zei over dingen uit films/tv-series/wat dan ook...
Denk het wel: 1+5 etc.quote:Op zondag 10 september 2006 20:51 schreef toma het volgende:
Ik had nog een vraagje m.b.t. de regelementen. Is het zo als je een prijs wint (resp. 1ste, 2e of 3e). Dat je dan ook nog eens je punt krijgt voor de deelname ? Dus wanneer je eerste word je ipv 5 punten nu dus 6 punten krijgt ?
de opmaak is trouwens bijgewerkt
Maak er wat vanquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
verkeerd gelezen d8 dat je had gewonnen , maar
dat er nu een foto staat
Als je de uitslag dan maar doet.quote:Op maandag 11 september 2006 08:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh-oh, heb ik het weer gedaan?
Mên, ik ben zo laks als...als...de GKL!
Laks is overigens ook nog eens een anagram van slak, ken je nagaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |