dat zijn geen grapjesquote:Op woensdag 13 september 2006 16:12 schreef dVTB het volgende:
[afbeelding]
Steek je vinger op als je wilt dat dVTB na de schandelijke wachttijd van gisteren nooit weer een onderschrift-competitie wint...
quote:
jajaquote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef dVTB het volgende:
(Trouwens, sorry nog... ik wist echt niet dat er op gezette tijden moest worden gereageerd, anders had ik daar natuurlijk op gelet)
ik ben vanaf half 7 niet meer onlinequote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef Maikalo het volgende:
Tussen nu en 20.00 uitslagAlleen jammer dat ik 's avonds niet tot amper tijd heb om te reageren
. Nu nog maar even genieten van het mooie weer
![]()
Same here, dat heb je met mensen die overdag een kantoorbaan/stage hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:06 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben vanaf half 7 niet meer online![]()
Als ik win zul je moeten wachten tot ongeveer 11 of 12 uur.
quote:dVTB
Steek je vinger op als je wilt dat dVTB na de schandelijke wachttijd van gisteren nooit weer een onderschrift-competitie wint...
quote:Mwanatabu
"Jongens, wie wil er een ijsje?"
quote:Zjakkie
Wenger langs de kant: "Degene die raad welke vinger ik achter mijn rug heb opgestoken, word niet gewisseld"
Opmaakquote:EnGCatjuh
Het is dat die ene zwart is, anders zou je zeggen dat er een spiegel tussen stond.
Zo te zien wel. Hadden we maar strafpunten voor niet-plaatsers in de spelregels opgenomen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
moeten we nu weer lang wachten?
regels kunnen toch nog altijd worden aangepast in overlegquote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Hadden we maar strafpunten voor niet-plaatsers in de spelregels opgenomen.![]()
juist wel. het feit dat Henry en Bergkamp een andere vinger gebruiken, met daarvoor een grappige verklaring. goedquote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef toma het volgende:
volgens mij heeft ie tactisch gekozen, om zn eerste plek vast te houden
ik vond m namelijk niet zo sterk
Ik ben morgen zeker niet voor half 10 thuis, dus dit ga ik niet halen. Rond 10 uur, half 11 moet wel lukken.quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:28 schreef hejho het volgende:
[afbeelding]
Ga nu proberen een bal te koppen.....dan lijkt het net of ik een omhaal maak
Salmon is die rechtse hequote:Op donderdag 14 september 2006 18:38 schreef D1 het volgende:
[afbeelding]
Ondanks de zege heeft Salmon toch een rare nasmaak aan de wedstrijd over gehouden...
Zou het? Dan voorlopig maar geen tussenstand meerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef toma het volgende:
volgens mij heeft ie tactisch gekozen, om zn eerste plek vast te houden
ik vond m namelijk niet zo sterk
o ja dan nog maar effe zappen met al dat voetbalquote:Op donderdag 14 september 2006 20:26 schreef Borizzz het volgende:
Volgens mij komt de jury pas om 22.00 - 22.30. Zie boven.
Dus dVTB en Mwanatabu mogen het ook doen.quote:Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
om half 11 dus pasquote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik ben morgen zeker niet voor half 10 thuis, dus dit ga ik niet halen. Rond 10 uur, half 11 moet wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |