Heeft iedereen zijn mening al gegeven op de poll de vorige pagina?quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:
Poll:Eens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Urvin, dentheman of BB-king mogen nu wel een foto plaatsen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:52 schreef toma het volgende:
Het lijkt me duidelijk welk regelement toegepast zou moeten worden.
Nou doe ik niet meer mee, want deze versla ik toch nooitquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Nee, links is MediaMarkt! Ik ben toch niet gek?
Je geeft de moed al snel op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:44 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Nou doe ik niet meer mee, want deze versla ik toch nooit![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:40 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Na de karatetrap demonstreert Van Gaal nu de karateslag
Maar dat onderschrift was gewoon über.quote:
zekerquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:12 schreef denthemen het volgende:
de inzendingen zijn écht van hoge kwaliteit
Jee, wat een geslijm. Zeker hopen op een podiumplaats met dat likkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zeker, goede persoon + goede foto gekozen
![]()
![]()
Uitslag pas zaterdag tussen 18.00 en 20.00 uur hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:04 schreef denthemen het volgende:
als urvin nog even reageert mag hij de uitslag doen, anders doe ik het, dus URVIN REAGEER EVEN
dat zei ik eerder al jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Uitslag pas zaterdag tussen 18.00 en 20.00 uur hoor.
Is pas onderdeel van het spel als het voorstel om de puntentelling te veranderen aangenomen is. Tot 18.00 uur vandaag kan daarover gestemd worden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:31 schreef Borizzz het volgende:
He lui, de poedelprijs is ook onderdeel van dit spel! - de prijs voor het slechtste onderschrift!!!
Neem het dus mee in de beoordeling!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:Eens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Martijn Reuserquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:36 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Speler op de achtergrond: 'Wat heeft hij toch een lekker kontje als hij zich zo druk maakt'
quote:toma
Nee Patrick, het verkeer wat van rechts komt heeft voorrang ! " aldus de oefenmeester.
quote:Zjakkie
Na de karatetrap demonstreert Van Gaal nu de karateslag
quote:Zapper
Opmaakquote:EnGCatjuh
"Recht zo die gaat!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |