Oeh, ongetwijfeld had die gewonnenquote:Op maandag 11 september 2006 20:19 schreef BB-King het volgende:
Het was die of "Niks springt zo goed als een trampoline hoed."![]()
Nog nooit van gehoord iemand lens trappenquote:Op maandag 11 september 2006 20:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tjongejonge zeg..
terecht winnaar hoor
Iemand lens trappen is gewoon iemand verrot schoppen
En als je de lens-link niet ziet ben je gewoon dom.
Dat is een leuk grapje hoop ik?quote:Op maandag 11 september 2006 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
Ik twijfel soms ook wel eens aan mn interlect![]()
Nee gewoon een Ajax-supporterquote:
Neuh, het was gewoon dat ik me daarbij een scène voorstelde voorstelde van een hysterische uitroep "SAY CHEESE!" *stampstampstamp*. Ik ben een beelddenker. Bij de verwijzing naar "Jump" had ik nou ook niet direct iets van AHAHAAAHAHAAAAHAHAHA.quote:Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geef toe MM, "say cheese" was veel briljanter gevonden...
![]()
Lullig of lettelijk bedoeld?quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef denthemen het volgende:
k*tuitslag.. maar ja..
Hoi SCH, back at the front? Poedelprijs is voor het meest stompzinnige onderschrift (althans, in de ogen van de jury). Levert strafpunten op; lijkt me wel een regel jou op het lijf geschrevenquote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
Waar is de poedelprijs voor?
Hoop dat-ie nog langs komt. Deed pas voor de 1e keer mee.quote:Op maandag 11 september 2006 21:30 schreef toma het volgende:
nou dVTB nieuwe foto ?
dVTB. En als hij zich niet meldt, dan de nr. 2 of de nr. 3quote:Op maandag 11 september 2006 22:06 schreef Borizzz het volgende:
wat mij betreft prima. wie doet dan de uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |