Sorry typfoutjequote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef piepster het volgende:
oh ja, onTstaat. Kan een mod dat ff aanpassen?
De op heb ik nog even aangepast voor de tt moet je bij onze vrolijke vriend Messenga zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef piepster het volgende:
De tt wordt er niet beter op. De op wel!
Dat heeft Messenga gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef teh_m0nkey het volgende:
Hahaha, betekend ontaat dan ook nog wat?
Messenga en Sylvanaquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Messenga en Sylvana
Messenga, kom eens op met die roddelsSyl is er toch niet, gaat toch voor een nieuwe kamer kijken
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef Sylvana het volgende:
Nou, ik ga es kijken of die kamer op het Groenedijkje wat is
Duimen jullie voor me?
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef Sylvana het volgende:
Nou, ik ga es kijken of die kamer op het Groenedijkje wat is
Duimen jullie voor me?
Ze valt op je, ze wil met je daten.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Messenga en Sylvana
Messenga, kom eens op met die roddelsSyl is er toch niet, gaat toch voor een nieuwe kamer kijken
Tsssquote:Op donderdag 7 september 2006 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ Reya waarom geloof ik je niet?
was humoristisch bedoeldquote:
beterquote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er weerKijkavond was erg gezellig, erg mooie grote kamer, zag er allemaal netjes uit, leuke huisgenoten, lekker geouwehoerd, en vanavond komt er nog een jongen kijken en morgenavond ook 1 en dan hoor ik morgenavond ook of ik het geworden ben of niet.
iddquote:Op donderdag 7 september 2006 20:57 schreef Canisfire het volgende:
Maar mag die S nu in de op
Ik denk eik dat je best gelijk hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef Houniet het volgende:
was humoristisch bedoeld
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk eik dat je best gelijk hebt![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mn huis zie...quote:
Mjah, was niet van plan er nog heel veel te showen hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:29 schreef Sylvana het volgende:
Inderdaad ook mooi, maar zou je je foto's eerst kunnen verkleinen in het vervolg? Ze zijn wel errug groot nlDuurt erg lang met laden zo
Ik zie die van mij wel (Walstraat)quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mn huis zie...![]()
Morgen pas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Eveli het volgende:
Messenga, moest je vandaag werken in de V&D?
Wahaaa!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Eveli het volgende:
Messenga, moest je vandaag werken in de V&D?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Sylvana het volgende:
dan kom ik morgenavond voor het voetballen wel ff langs
Jeweettochhhhhquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Houniet het volgende:
Wist je niet dat Messenga een vrouwenmagneet was?
ik bedoelde eigenlijk over die vrouwenmagneetquote:
Kan best zijn, maar ik ben iig geen vrouw. En ook niet homo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Houniet het volgende:
Hoi had het ff gemist. Waar heb je gehospiteerd (ik woon hier ook op kamers)?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er weerKijkavond was erg gezellig, erg mooie grote kamer, zag er allemaal netjes uit, leuke huisgenoten, lekker geouwehoerd, en vanavond komt er nog een jongen kijken en morgenavond ook 1 en dan hoor ik morgenavond ook of ik het geworden ben of niet.
Op het Groenedijkjequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Hoi had het ff gemist. Waar heb je gehospiteerd (ik woon hier ook op kamers)?
Snapte ik, nadat ik postte keek ik je post nog even over, maar maar zin om te wijzigen was niet zo grootquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk over die vrouwenmagneet
Tibbensteeg is niets geworden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op het GroenedijkjeEn vanavond hoor ik dus of ik daar gekozen ben en anders heb ik volgende week vrijdagavond een kijkavond op de Diepenveenseweg
Het is een man met macht he, daar vallen vrouwen nu eenmaal op...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Houniet het volgende:
Succes, laat het ons nog even weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op het GroenedijkjeEn vanavond hoor ik dus of ik daar gekozen ben en anders heb ik volgende week vrijdagavond een kijkavond op de Diepenveenseweg
tuurlijk, over ongeveer een half uurtje weet ik hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef Eveli het volgende:
[..]
Succes, laat het ons nog even weten.![]()
en zo niet, diepenveense weg is wel overal dichtbijquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoezo het gaat toch om het innerlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is een man met macht he, daar vallen vrouwen nu eenmaal op...
Je wil ook niet weten hoe leuk mn innerlijk isquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo het gaat toch om het innerlijk
ik wel iigquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Morgen allemaal pizza eten he.
Haha ik weet nog niet eens hoe laat ik gaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wel iig
gaan we Domino's meeting houden dan?
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha ik weet nog niet eens hoe laat ik ga![]()
Ach ja de pizza was wel lekker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef Sylvana het volgende:
hhhmm, ik heb niet echt zin om een uur in de rij te gaan staan eigenlijk
en dan was je idd lekker para Canisfire
balen van je camera zeg Rossdale
Daar komen vet mooie huisen te staanquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
Is er geen kermis meer op Platvoet?
Zal Lassche blij mee zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar komen vet mooie huisen te staan.
Bouwtie toch weer ergens anders een leuk optrekjequote:
Ja het leek alsof de hele rivierenwijk was leeg gelopenquote:Op zondag 10 september 2006 13:25 schreef piepster het volgende:
Je moet het ook wel tactisch aan pakken bij Domino's. Wij hebben gebeld vanaf het terras, en zijn na een uur eens een kijkje gaan nemen. Binnen 10 minuten waren ze klaar.
Maar mijn god, waar hadden ze al die idioten vandaan gehaald. Ik heb me helemaal kapot gelachen om het publiek.
Bij mij bleef het bij stereo type rivierenwijk vrouwen die dachten grappig te zijn door bij elk nummer wat genoemt werd te roepen ey waar blijft die van mij. En ik maar denken rot op naar je woonwagenquote:Op zondag 10 september 2006 13:43 schreef piepster het volgende:
Hooogtepunten waren:
- een 260 kilo wegende Surinaamse: "Ja, als het vandaag voor 2,99 kan, dan kan dat normaal ook wel."
- een BrEeZAh-slet van rond de 16, met een grijs joggingpak aan de telefoon: "Ja, maar waarschijnlijk krijg je dan wel een normale bevalling, maar ben je nu al gestopt met blowen dan?"
- Een Turkse jongen van rond de 18: "Hé kankah-lijers, ik sta hier al een kwartier [insert scheldkannonade]."
De naam van de stad staat zelfs in de tt waarom spel je het dan nog verkeerdquote:Op zondag 10 september 2006 17:51 schreef renz0r het volgende:
Heb afgelopen week overnacht in Deventher in hotel de Gilde in het centrum. Stad bezichtigd met mn ma.
Ben ook in de V&D geweest en dingen gekocht afgelopen donderdag
Die andere ook?quote:Op zondag 10 september 2006 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Ow, ik heb het allemaal allang gelezen, lekker boeiend allemaal, tis Fok maarEn als mensen mij om een of andere reden door zoiets niet meer willen zien, tja, dan weet ik genoeg over hun
Studio Sport is een stuk boeiender dan dit![]()
Ja, die andere ook jaquote:Op zondag 10 september 2006 20:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die andere ook?
Naja Messenger was ook niet echt positief over je he![]()
Aah oke en je crush was dus gewoon een mee lopertje wel lullig voor jequote:Op zondag 10 september 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, die andere ook ja
Messenga kan snel omslaan, om 3 uur was alles nog goed en nou wil ie me niet meer zien vanwege een topic op Fok
Nouja, moet ie lekker zelf weten dan, ik maak me niet meer zo druk om dingen die op Fok over mij gezegd worden, ben het wel gewend intussen
Tja, ik vond hem blijkbaar toch een stuk leuker ( vondquote:Op zondag 10 september 2006 20:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah oke en je crush was dus gewoon een mee lopertje wel lullig voor je![]()
Toch knap hoe je alles positief blijft zienquote:Op zondag 10 september 2006 20:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik vond hem blijkbaar toch een stuk leuker ( vond) dan hij mij
Nouja, weten we dat ook weer
Zo leer je nog es wat op een zonnige zondag in september
Tja, dat leer je vanzelf wel, zo'n topic komt elke paar maanden wel een keer voorbijquote:Op zondag 10 september 2006 20:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toch knap hoe je alles positief blijft zien![]()
is die er nog steeds niet?quote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef Reya het volgende:
Laten we het hebben over het nieuwe stadhuis![]()
Dat kunnen alleen moderators, afaikquote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ey Canisfire, kun je die TT nog wijzigen?
Uhuh, ik woon al een tijdje niet meer in Deventer, dus ik volg het niet echt meer, maar het laatste wat ik heb gezien was dat er vijf kandidaat-ontwerpen waren om het huidige kantoor aan het Burseplein te vervangen.quote:
nope,quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er nog meer mensen gister uitgegaan dan ?
Op de kermis was dart toernooi dus ik gaf de voorkeur aan murpy'squote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope,
hebben mensen je nog op je schouder getikt op de kermis?En was het beetje leuk daar?
niks over gehoord, wat willen ze gaan doen dan?quote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Eveli het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de hoogbouwplannen voor de oude ijsbaanlocatie?
Oke, dan laat ik het wel weten als ik een kamer heb en hem op kan komen halenquote:Op maandag 11 september 2006 11:55 schreef Vogue het volgende:
Sylvana ja is goed, ik zet de koelkast wel even zo lang in de schuur neer. Hij is niet supemooi meer hoor. Maar hij doet het wel perfect verder
quote:Weer autobranden Deventer
van een onzer verslaggevers
11 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Deventer is in de nacht van zaterdag op zondag weer opgeschrikt door autobranden. Ditmaal niet in Keizerslanden maar in het Oostrik in Colmschate.
Op een parkeerplaats aan de Zwaluwenburg brandde rond half drie een auto uit. Een tweede auto liep schroeischade op. Een uur later gingen er twee auto’s in vlammen op aan de Oostriklaan. Een derde auto raakte zwaar beschadigd. De politie gaat in beide gevallen uit van brandstichting en neemt deze mee in het onderzoek naar de auto-, caravan- en camperbranden van de laatste maanden in Deventer.
Het leek er even op dat de rust in Deventer was teruggekeerd nadat er zo’n twee weken geen brandstichtingen meer waren. Overigens raakte afgelopen vrijdag op klaarlichte dag ook een auto beschadigd door brand. Aan de Groenewold in de wijk Borgele stond om 12.50 uur de achterbank van een auto in brand. De dader had een raam ingeslagen en vervolgens de bank in brand gestoken.
Opsporing Verzocht
Dinsdag wordt in het programma Opsporing Verzocht van de Avro aandacht besteed aan de brandstichtingen.
quote:Jongen wil niet weg uit feesttent Colmschate
11 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Een 14-jarige jongen vond het kennelijk zo gezellig in de feesttent bij de jaarlijkse kermis in Colmschate dat zelfs de politie erbij moest worden geroepen om hem te sommeren de tent aan het eind van het feest te verlaten. De beveiligingsmensen was dat even daarvoor niet gelukt.
Dat gebeurde in de nacht van zaterdag op zondag. Restte de politie niets anders dan de jongen aan te houden. Na verhoor èn een bekeuring voor verstoring van de openbare orde mocht de jongeman weer naar huis. Het was overigens de hele zaterdagavond vrij onrustig in de feesttent.
De Stentor
quote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef piepster het volgende:
Nog niks over gehoord. Wat is precies de bedoeling?
Hier meer interessante info: http://www.deventer.nl/Stadhuis/Plannen/ParkZandweerdquote:Woningbouwplan Park Zandweerd
Nieuwe skyline voor Deventer
--------------------------------------------------------------------------------
De Rembrandtkade in Deventer krijgt een opmerkelijke blikvanger. Op de plaats van de voormalige kunstijsbaan is markante hoogbouw voorzien van 20 tot 22 woonlagen. Daarmee wordt het gebouw 65 tot 70 meter hoog.
Ter vergelijking: de toren van de Lebuïnuskerk telt 63 meter.
Een stedenbouwkundig bureau heeft op verzoek
van B. & W. vier modellen gemaakt.
"Slangen"
"Kastelen"
"Torens"
"Monoliet"
Blij dat ik niet geweest ben XDquote:
Dat gat tegenover het haventje aan de welle kade, richting platvoet bijna bij die voetbalclub (SC Deventer tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Vogue het volgende:
wat een vreselijke bouwtekeningen. Waar wordt het nou precies gebouwd? Ben nog niet zo bekend in Deventer en ik woon dan wel vlak bij de Zandweert, maar ken eigenlijk de plek niet waar ze willen gaan bouwen.
en nu maar hopen dat mijn auto niet is afgefikt als ik terugkom
Vanavond is de Deventer auto/caravan-pyromaan in 'Opsoring verzocht' (21.50)quote:Op maandag 11 september 2006 12:22 schreef piepster het volgende:
Waar waren die auto's in de fik gestoken eigenlijk? Heb er nog niks over gehoord.
Vanavond ga ik lekker daghap eten bij het Burgerweeshuis, en daarna naar de Infidels, ook weeshuis. Vette pech dus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vanavond is de Deventer auto/caravan-pyromaan in 'Opsoring verzocht' (21.50)
Daar geven ze vast wel een mooi overzichtje van de branden tot nog toe![]()
Nah, dat gaat niet lukken denk ik, want heb vrijdagavond pas weer een kijkavond, en als ik een kamer heb ga ik sowieso pas het weekend erna over, eerst verfen enzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Vogue het volgende:
Sylvana mocht je binnen 4 dagen een kamer gevonden hebben, ik ben vanaf morgen tot vrijdag in Parijs voor mijn werk dus niet online, maar de koelkast blijft in de schuur staan hoor
Heb je dan geen videorecorder om het op te nemen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef piepster het volgende:
[..]
Vanavond ga ik lekker daghap eten bij het Burgerweeshuis, en daarna naar de Infidels, ook weeshuis. Vette pech dus.
Sallandia zit erook bij ^_^quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat gat tegenover het haventje aan de welle kade, richting platvoet bijna bij die voetbalclub (SC Deventer toch?). Zit er al dik 10 jaar als het niet langer is.
Opzich goed dat er nieuwe woningen komen en mooi aan de ijssel gelegen. Ben benieuwd.
De infadels waren erg goed. Beetje erg gelikte show, maar erg dansbare muziek, en aanstekelijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef piepster het volgende:
Joehoe! Hier zijn we!
Vertel direct even over de Infadels, vond je het leuk?
Nope, morgenavond weer een kijkavondquote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Hillz het volgende:
volgende week misschien kamer in het centrum
jij al iets Sylvana?
inderdaad, ben nu toch nog druk met me iPod bezig, en als ik daarmee klaar ben dan moet ik het wel weten zo'n beetjequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
Dan heb je in ieder geval geen spanning, dat scheelt.
Hoe je het voor mekaar krijgt om zoveel te kopen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, ben nu toch nog druk met me iPod bezig, en als ik daarmee klaar ben dan moet ik het wel weten zo'n beetje
Daar ergens ben ik verwekt, dus het is in ieder geval een vruchtbare plekquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Sylvana het volgende:
Nadeel alleen wel is dat het aan de achterkant van het station zit, dus je hoort wel de hele dag treinen voorbij komen, maar daar wen je na een tijdje ook wel aan lijkt me.
ik kan je zeggen: na een week of twee kan je niet meer zonder die treinen. gewoon heerlijk als 's nachts de nachttrein langs rijdt, en je door de trein in slaap geschud word. (woon zelf in de eendrachtstraat, op ook 1 minuut loopafstand). zal in ieder geval voor je duimen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Sylvana het volgende:
Net kijkavond gehad
Ze hadden alles uit de woonkamer buiten op de stoep gezet en daar zaten ze nu dus met het mooie weer, dus dat is wel gezelligHuis zag er op zich goed uit, iets kleinere kamer dan ik nu heb, maar wel gewoon een vierkante kamer, dus wel praktisch in te richten. Ze hebben echt een mooie ruime badkamer, dat was echt een pluspunt en 2 wc's en dus een wasmachine en een droger. Nadeel alleen wel is dat het aan de achterkant van het station zit, dus je hoort wel de hele dag treinen voorbij komen, maar daar wen je na een tijdje ook wel aan lijkt me. En op zich wel lekker dat je maar 1 minuut hoeft te lopen naar het station. Huisgenoten waren ook wel leuk, 2 jongens en 2 meiden, dus totaal kunnen er 5 mensen wonen
Er kwamen totaal iets van 6 mensen kijken en als ik voor half 12 vnavond niks gehoord heb dan ben ik het niet geworden, dus nog een paar uurtjes geduld hebben en dan weet ik het
Je hoeft ook niet alles te snappenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe je het voor mekaar krijgt om zoveel te kopen snap ik ook niet
jammer sylvana. ik ga in ieder geval duimen voor je.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef Sylvana het volgende:
Helaas, heb niks gehoord, dus ben het weer niet geworden
De vorige keer was het 3 keer scheepsrecht, hopen dat het nu weer zo isMoet ik alleen nog wel een 3e kamer vinden die me leuk lijkt, en op dit moment voldoen geen van de kamers aan me eisen, dus ik denk niet dat ik per 1 oktober hier al weg kan
thnxquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jammer sylvana. ik ga in ieder geval duimen voor je.
Nee ik heb nu nog geen kamer. In de Smedenstraat waren volgens mij 2 kamers vrij. Maar die zijn er populair heb ik begrepen. Eigen zelfstandig woning met woonkamer + slaapkamer.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope, morgenavond weer een kijkavond
Jij toevallig die kamer in Smedenstraat gekregen dan? Dat is kamer van een vriend van me nl
Die vriend van me zat gewoon in een studentenhuis, en nou heeft ie zelfstandige woonruimte waar hij heen gaatquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef Hillz het volgende:
[..]
Nee ik heb nu nog geen kamer. In de Smedenstraat waren volgens mij 2 kamers vrij. Maar die zijn er populair heb ik begrepen. Eigen zelfstandig woning met woonkamer + slaapkamer.
Waarom gaat je vriend weg?
snachts rond half 9 half 10quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik voel me steeds onveiliger snachts rond half negen half 10 als ik in rivierewijk fiets... ik wordt altijd bekogeld met blikjes enzo en schreeuwen van kut nederlander...
ik moet naar borgele omdat ik daar woon... ik vind via rivierenwijk omdat het voor mij rechttoerecht aan is naar borgele is en kom altijd vanaf gorssel / zutphenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
snachts rond half 9 half 10?
Trouwens gewoon langs de holterweg gaan ik weet niet waar je heen moet maar daar heb ik nooit ergens last van.
Verder is de rivierenwijk inderdaad een gevaarlijke ghetto.
Ah okay, heeft hij lang moeten wachten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die vriend van me zat gewoon in een studentenhuis, en nou heeft ie zelfstandige woonruimte waar hij heen gaat
In Deventer zit geen sauna, ik ga naar die van Apeldoorn
Fred en Douwe. Opzich wel leuke tent, gezellige oberinnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef Houniet het volgende:
ik zat vorige week nog bij Douwe en Egbert? ofzoiets
zo iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Fred en Douwe. Opzich wel leuke tent, gezellige oberinnen.
Aleen het is er vrij duurquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo iddwas wel leuk
volgende keer wat anders
hij stond sinds mei op de wachtlijst, dus maar paar maandenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:46 schreef Hillz het volgende:
[..]
Ah okay, heeft hij lang moeten wachten?
Fred en Douwe is inderdaad een leuke tent met aardige bediening. Verder komen daar toch wel de leukere mensen uit Deventer vind ik. Gisteravond heb ik er nog even op het terras gezeten en de mooiere vrouwen zitten toch echt daar hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo iddwas wel leuk
volgende keer wat anders
Dan moet ik daar ook maar eens gaan kijken, want ik heb in de afgelopen maanden echt nog geen enkele knappe meid uit deventer gezien...quote:Op zondag 17 september 2006 10:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fred en Douwe is inderdaad een leuke tent met aardige bediening. Verder komen daar toch wel de leukere mensen uit Deventer vind ik. Gisteravond heb ik er nog even op het terras gezeten en de mooiere vrouwen zitten toch echt daar hoor
Exact, daarom ga ik daar dus regelmatig heen. Voor de rest is het weinig soeps in Deventerquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet ik daar ook maar eens gaan kijken, want ik heb in de afgelopen maanden echt nog geen enkele knappe meid uit deventer gezien...
Nou ik zat gister binnen bij de fred en douwe voor we naar murpy's gingen.quote:Op zondag 17 september 2006 10:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fred en Douwe is inderdaad een leuke tent met aardige bediening. Verder komen daar toch wel de leukere mensen uit Deventer vind ik. Gisteravond heb ik er nog even op het terras gezeten en de mooiere vrouwen zitten toch echt daar hoor
ik ben er op de Brink langsgelopen op weg naar het station, toen kwamen ze net met hun fiets aan, maar heb verder niemand horen zingen ofzo, maar goed, heb het ook maar heel ff gezien dusquote:Op maandag 18 september 2006 12:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat doe je snel! Iemand nog bij de triatlon geweest? Er zong ( nou ja zong) een artiest die te slecht voor woorden was. Iemand enig idee wie de halve zool was?
In de drie jaar dat ik daar gewoond heb, heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Volgens mij overdrijf je een beetje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik voel me steeds onveiliger snachts rond half negen half 10 als ik in rivierewijk fiets... ik wordt altijd bekogeld met blikjes enzo en schreeuwen van kut nederlander...
js, het is koopzondag, dus de winkels zijn van 12 tot 17 uur open en op het Broederenplein is een modeshow ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde dat a.s. zondag de winkels open zijn in Deventer? iets met mode ofzo
weet iemand daar meer van
10 tot 5 zelfs.quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
js, het is koopzondag, dus de winkels zijn van 12 tot 17 uur open en op het Broederenplein is een modeshow ofzo
ik ben net nog naar de stad geweest en op alle aanplakbiljetten staat toch echt dat het van 12 tot 17 uur isquote:
Dan is het alleen de V&D.quote:Op maandag 18 september 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben net nog naar de stad geweest en op alle aanplakbiljetten staat toch echt dat het van 12 tot 17 uur is
Nou als het dan niet wat wordt..quote:Op maandag 18 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
Zo, het gaat snel met de kijkavonden
morgenavond 1, woensdagavond 1 en volgende week dinsdagavond 1
jup, ik was naar de sauna, misschien dat ik dit weekend ga, maar is nog niet zekerquote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
Ik was weer de enige die uit is gegaan op de brink zaterdag ?
Ik ben nog even bij de Elegast geweest...quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
Ja sorry, ik zat in Lutjebroek.quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
nee, k vind 2 keer Deventerse kermis per jaar wel genoegquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:00 schreef Messenga het volgende:
Nog mensen die naar de Bathmense kermis gaan?
1x geweest, en toen zo dom geweest om ook naar Boode te gaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:00 schreef Messenga het volgende:
Nog mensen die naar de Bathmense kermis gaan?
Heeeeeeeeeeeeel erg gek.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
1x geweest, en toen zo dom geweest om ook naar Boode te gaan
was me daar druk die avond
ja, wat was dat nou eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik was met school naar dat mission olimquie ofzo gegaan was saai
Mission Olympiquequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:27 schreef Canisfire het volgende:
Mission wat XD ?
Mission Olympique....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik was met school naar dat mission olimquie ofzo gegaan was saai
Ergste was nog wel dat ik nieteens wist dat er kermis zou zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel erg gek.
Ik woon 200 meter van Boode, dus achja, ik ga wel
vorig jaar in de scheg was het leuker en veeel meer te doenquote:
Thanx! Is dat het enige dat dan in aanmerking komt? En wat voor publiek komt daar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:01 schreef piepster het volgende:
Dan is het weeshuis leuk. Muziek is licht alternatief, maar lekker dansbaar. Kaarten zijn relatief duur, maar inclusief drinken, decor, goeie dj's en hapjes
Het is echt een kut tent ja. Vorig jaar was ik er met oud en nieuw, toen waren er alleen maar mocro's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Canisfire het volgende:
Ey ik hoor van mensen om mij heen dat de joffer echt vet kut is ben er nog nooit geweest.
Is het echt een kak tent ?
Mocro's in de joffer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is echt een kut tent ja. Vorig jaar was ik er met oud en nieuw, toen waren er alleen maar mocro's.
2e keer dat ik er heen ging waren et alleen maar kakkers. Ook de muziek is niet je van het.
Ik was donderdag nog in de joffer, echt te kut, maar het was het enige waar we na 2 uur nog naar binnen mochten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Canisfire het volgende:
Ey ik hoor van mensen om mij heen dat de joffer echt vet kut is ben er nog nooit geweest.
Is het echt een kak tent ?
Jij vind de joffer leuk ?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:22 schreef Eveli het volgende:
[..]
Marokkanen, alleen zijn die hier nauwelijks in Deventer.
Dat zijn Turken. Volgens de gemeente-website wonen er in Deventer een stuk of 6500 Turken tegenover nog geen 400 Marokkanen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar in Deventer komen jullie?![]()
Als ik in Deventer de Liddl binnenga lijkt het alsof ik in Marroko ben ofzo.
Nja, Turken, marrokanen, allemaal vant zelfde.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat zijn Turken. Volgens de gemeente-website wonen er in Deventer een stuk of 6500 Turken tegenover nog geen 500 Marokkanen.
Neenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, Turken, marrokanen, allemaal vant zelfde..
Ik ben blij dat ze er zijn, ik zou niet weten wat ik zonder Donerix zou moeten...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef piepster het volgende:
Deventer staat juist bekend om zijn grote aantal Turken. Volgens mij hebben we die geimporteerd toen de blikjesfabriek mensen nodig had.
boer uit Bathmen...zegt alweer genoeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stadsimport.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef Hillz het volgende:
[..]
boer uit Bathmen...zegt alweer genoeg.![]()
Welnee man, ik ben maar wat blij dat we hier turken hebben en geen marrokanenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Marmarisquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er zijn, ik zou niet weten wat ik zonder Donerix zou moeten...
Preciesquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welnee man, ik ben maar wat blij dat we hier turken hebben en geen marrokanen![]()
Inderdaad Marrokanen zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welnee man, ik ben maar wat blij dat we hier turken hebben en geen marrokanen![]()
eens met marmaris, duurder, maar veul lekkerderquote:
Ben het met je eens. Ik generaliseer niet graag, maar ik vond het in Tilburg (véél Marokkanen, Antillianen en Somaliers) een heel stuk agressiever dan hier in Deventer. Turken heb ik over het algemeen geen problemen mee. Marokkanen ook niet, vind Marokko zelfs een prachtig land, maar als ze met grote groepen zijn, dan vind ik ze eng en ontwijk ik ze.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Voor draadloos internet kan je een usb flubbertje kopen. Dat prik je zo in een usb poort. De eerste keer moet je misschien even een programmaatje installeren.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond weer kjikavond gehad ( op de F van Blankenheimstraat), en die kamer is erg goed voor me conditie
Op internet stond dat het 10 minuten fietsen van het centrum en het station is, maar weet niet hoe snel zij dan fietsen, want ik heb er ruim 20 minuten over gedaan. De kamer is op 5 hoog en er is geen lift, dus je moet 10 trappen op, ook erg leuk wordt dat eventueel met verhuizen dan
Kamer zag er op zich wel uit, alleen de vloerbedekking moet er echt uit, die ziet er echt niet meer uit, dus dat is wel een nadeel, wel extra kosten dan. Verder is het niet echt bijzonder, geen woonkamer, geen grote badkamer, wel een aparte wc, en het grootste nadeel, er is alleen een draadloos netwerk, dus dat moet ik eventueel nog kijken. Ik zit er al wel over na te denken om een laptop te kopen, maar dat moet ik nog maar zien, geloof dat je ook eventueel wel een kaart in je pc kunt inbouwen dat je op dat draadloze netwerk kunt, maar dat weet ik niet precies. Er zit wel nog een winkelcentrum in de buurt, dus vioor de gewone boodschappen hoef ik dan niet steeds helemaal naar het centrum te fietsen, moet wel die boodschappen 5 hoog gaan tillen, dus me armspieren worden ook goed getraind dan
Morgenavond hoor ik of ik het geworden ben, ik hoor sowieso wat.
Ik heb daar vlak om de hoek gewoond, en ik heb nooit ergens last van gehad. Ik kan me echter wel voorstellen dat als je daar komt wonen en je wat conflicten krijgt, het niet zo prettig meer wonen is. Als je weinig gewend bent, vallen de Ankersteeg en de Smedenstraat wellicht meer aan te raden, maar dat is vooral vanwege de locatie dicht bij het centrumquote:Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef piepster het volgende:
[..]
Voor draadloos internet kan je een usb flubbertje kopen. Dat prik je zo in een usb poort. De eerste keer moet je misschien even een programmaatje installeren.
De van Blankenheimstraat lijkt mij niet echt briljant om te wonen. ik heb in het buurthuis tegenover de flats gewerkt, en de jongeren zijn, zegmaar, niet echt tof. De buurt uberhaupt niet trouwens. Het winkelcentrum op Keizerslanden is wel ok, en om de hoek. Er zit, in tegenstelling tot de stad, zelfs een groenteboer. Ook is er 1 keer in de week markt, maar ik heb even geen idee op welke dag.
Op 5 hoog heb je iig het voordeel dat de jongeren je ruiten niet kunnen raken met sneeuwballen en andere ongein.
Hmmm, dat verbaast me helaas nietsquote:Op donderdag 21 september 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Klopt, een vriendin van me heeft in de van Blankenheimstraat gewoond, en haar Medelanders-buurtbewoners begonnen haar te terroriseren toen ze erachter kwamen dat ze lesbisch was en een relatie had met een vrouw. Ze is er na 2 jaar letterlijk weggepest, hoefde zich er maar op straat te vertonen en ze werd al uitgescholden. Post werd uit haar brievenbus gehaald, en in brand gestoken, stenen tegen haar raam gegooid, enz. Nu woont ze met haar vriendin op een andere lokatie (zelfde wijk, maar dan t goede gedeelte), en heeft ze helemaal geen problemen meer.
ow, tegen die tijd hoop ik er wel weer weg te zijn, en zolang ik geen problemen veroorzaak zal ik vast ook niet zoveel last hebben van anderen en ik kom al regelmatig daar en heb nooit last gehad van vervelende jongeren op straat ofzo, dus het zal vast aan je eigen situatie liggen, dus het zal vast allemaal wel meevallenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef Reya het volgende:
Het heeft me even zoeken gekost, maar ik heb het gevonden![]()
De wijk wordt rigoreus op de schop genomen. De flat waar Sylvana heeft gehospiteerd wordt pas in 2011 gesloopt, maar het begin van de sloopwerkzaamheden (de flats vlakbij het Revius komen het eerste aan de beurt) is al in 2007, en gaan de jaren daarna langzaam verder richting de Blankenheimstraat.
De deventerse bewoners zo als ik ze kenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Klopt, een vriendin van me heeft in de van Blankenheimstraat gewoond, en haar Medelanders-buurtbewoners begonnen haar te terroriseren toen ze erachter kwamen dat ze lesbisch was en een relatie had met een vrouw. Ze is er na 2 jaar letterlijk weggepest, hoefde zich er maar op straat te vertonen en ze werd al uitgescholden. Post werd uit haar brievenbus gehaald, en in brand gestoken, stenen tegen haar raam gegooid, enz. Nu woont ze met haar vriendin op een andere lokatie (zelfde wijk, maar dan t goede gedeelte), en heeft ze helemaal geen problemen meer.
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De deventerse bewoners zo als ik ze ken![]()
Bekrompen dom en associaal.
Ik ben laatst de fout in gegaan door tegen sluitingstijd even naar de nieuwe Plusmarkt aan de beestenmarkt te gaan, my god wat een tuig loopt daar rond...quote:Op donderdag 21 september 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De deventerse bewoners zo als ik ze ken![]()
Bekrompen dom en associaal.
lol valt wel mee hoor, er loopt tuig rond, maar je kan er nog veilig rond lopen, ik moet hier (rotterdam) niet rond een uurtje of 9 in bv de binnenweg lopen, dan ben ik de lulquote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben laatst de fout in gegaan door tegen sluitingstijd even naar de nieuwe Plusmarkt aan de beestenmarkt te gaan, my god wat een tuig loopt daar rond...
Volgens mij kunnen ze in Deventer wel een heel seizoen "Probleemwijken" opnemen...
Voor alles wat geen buitenwijk is gaat dat wel op ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben laatst de fout in gegaan door tegen sluitingstijd even naar de nieuwe Plusmarkt aan de beestenmarkt te gaan, my god wat een tuig loopt daar rond...
Volgens mij kunnen ze in Deventer wel een heel seizoen "Probleemwijken" opnemen...
het laatste nieuws wat ik erover kan vinden is alweer van 13 september en daarin zijn ze op zoek naar iemand tussen de 30 en 40...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef Erasmusch het volgende:
Klopt het dat die pyromaan een 12jarig jochie was?
quote:Brandonderzoek Deventer richt zich op kleine man
door RAYMOND KORSE
13 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - De politie in Deventer is op zoek naar een kleine man (circa 1,65 meter) tussen de dertig en veertig jaar met donker haar die zich tijdens de autobrand aan de Cramerstraat nabij Keizerslanden, op 28 augustus, verdacht gedroeg.
De man reed op een fiets.
Mogelijk is de man betrokken bij de reeks branden die Deventer teistert sinds begin juni. Dat bleek gisteren tijdens de uitzending van Opsporing Verzocht. Het programma besteedde aandacht aan de branden. Sinds de eerste brand op 3 juni in de Roerstraat gingen 35 voertuigen in vlammen op, waaronder vier campers en tien caravans.
In het programma werd zonder voorbehoud gesproken over een pyromaan. Een pyromaan die overigens van voetbal lijkt te houden, zo meldde de presentator van het programma, verwijzend naar de periode van vijf weken waarin geen branden waren. Die periode van rust, al eerder gesignaleerd door deze krant, overlapte het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland.
Bron
Op zich klopt dat wel ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef gothic-blackie het volgende:
in deventer is het gewoon: niet kijken en doorlopen
Zo erg is de Worp toch niet? Een goede vriend van me woont daar, maar afgezien van wat irritante kleine buurjongetjes hoor ik nooit wat kwaads over de Worp.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Voor alles wat geen buitenwijk is gaat dat wel op ja.
Gelukkig woon ik vlak bij Colmschate waar het nog wel oke is maar Keizerslanden knutteldorp , De worp of de rivierenwijk bijvoorbeeld daar zou ik voor geen geld willen wonen.
Ik heb zelf jarenlang met alle plezier in Keizerslanden gewoond, en volgensmij geldt dat voor het overgrote deel van de bewoners van Keizerslandenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Voor alles wat geen buitenwijk is gaat dat wel op ja.
Gelukkig woon ik vlak bij Colmschate waar het nog wel oke is maar Keizerslanden knutteldorp , De worp of de rivierenwijk bijvoorbeeld daar zou ik voor geen geld willen wonen.
Dat hoorde ik gister. Dat ie ook al was opgepakt en dat ie af en toe van huis liep om fikkie te stoken...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
het laatste nieuws wat ik erover kan vinden is alweer van 13 september en daarin zijn ze op zoek naar iemand tussen de 30 en 40...
[..]
Het zijn wel allemaal volksbuurten...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:03 schreef Eveli het volgende:
[..]
Op zich klopt dat wel ja.Althans dat doe ik vaak.
![]()
[..]
Zo erg is de Worp toch niet? Een goede vriend van me woont daar, maar afgezien van wat irritante kleine buurjongetjes hoor ik nooit wat kwaads over de Worp.
Knutteldorp hoor ik ook nooit echt wat van, een vriendin van me woont daar.
Ok het zijn volkswijken en er zijn vast wel een aantal hangjongeren, maar echt ernstige dingen hoor ik niet over die wijken.
Jammer Sylvana! Volgende keer beter!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de kamer niet gekregen
Volgende week dus maar even bij de Ankersteeg kijken
We houden de moed erin en gaan stug door met zoeken
kijkavonden zelf zijn op zich het probleem niet, er is genoeg aanbod hier, alleen mensen kiezen steeds iemand anders, maar goed, het zal me vast wel een keer lukken, dus we houden gewoon goeie moed en gaan niet bij de pakken neer zittenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:39 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jammer Sylvana! Volgende keer beter!
Dat studentenhuisgedoe, moeilijk is dat. Toen ik in Tilburg op kamers woonde heb ik ook behoorlijk wat kijkavonden gehad. Probleem was dat ik iedere keer vanuit Hengelo naar Tilburg moest om een kamer te bekijken. En dat is net iets te ver. Dus op een gegeven moment heb ik gewoon briefjes uitgeprint met een foto van mezelf op de achtergrond, met de mededeling dat ik een kamer zocht, wat ik ging studeren (Frans, hoe kan het ook anders;)), enz.. Ik heb ze bij bushaltes opgehangen, op gemeentekastjes, op lantaarnpalen, etc. En ik had toen heel snel iets naar volle tevredenheid gevonden. Misschien iets voor jou?
en het is zóóóó lekker om dan na je studie op jezelf te gaan wonen... alles voor jezelf, geen rekening houden met huisgenoten, heerlijk! Maar ik ben dan ook een stukkie ouder
Jij ook veel succes met het zoeken van nieuwe woonruimtequote:Op vrijdag 22 september 2006 07:49 schreef scarefreak het volgende:
Vanmiddag heb ik weer een kijk middag voor een appartementje
Bernhardstraat, niet zo denderende buurt volgens mij.
Als het niets is heb ik volgende week nog 2 andere appartementen
Wordt ondertussen wel eens tijd ja, sta bij de woningstichting nu al 3jaar ingeschrevenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jij ook veel succes met het zoeken van nieuwe woonruimte
Hopelijk hebben we allebei snel wat gevonden
dan wordt het wel es tijd ja, ik ben net 3 weken op zoek naar een kamer ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wordt ondertussen wel eens tijd ja, sta bij de woningstichting nu al 3jaar ingeschreven
Voor mij zit er dan ook geen urgentie achter, wil gewoon een keer op me zelf en samenwonen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan wordt het wel es tijd ja, ik ben net 3 weken op zoek naar een kamer ofzo
ik wil hier heel erg graag en het liefst gisteren dan vandaag weg omdat het totaal niet meer gaat met me huisgenotenquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:53 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Voor mij zit er dan ook geen urgentie achter, wil gewoon een keer op me zelf en samenwonen.
Je hebt toch al een kamer in het centrum las ik ergens?
Waarom wil je een nieuwe, of moet je een nieuwe?
idd, wilde eigenlijk per 1 oktober weg, maar dat gaat nu niet meer lukken dusquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef scarefreak het volgende:
Dan is het maar te hopen dat je snel wat anders vind ja
gewoon een studentenkamerquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef scarefreak het volgende:
Wat zou je, gewoon een studenten-kamertje of iets met meer kamers?
nope, en op zich is er aanbod genoeg, alleen ben gewoon 4 keer niet gekozen. Maar neem aan dat ik vast wel een keer gekozen wordquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:15 schreef scarefreak het volgende:
is anti-kraak ook een optie?
Idd, vorige keer heb ik in april/mei gezocht naar een kamer en toen had ik er met 3 weken 1quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:21 schreef scarefreak het volgende:
Probleem is ook dat je aan het begin van het schooljaar nog zit, heel veel nieuwe studenten zijn nu natuurlijk aan het zoeken naar een kamer...
Apeldoorn lijkt me dan ook niet veel aan om te wonen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef scarefreak het volgende:
Ik werk momenteel in Apeldoorn, maar daar is dus ook echt totaal niets te krijgen in mijn prijsklasse
Momenteel woon ik nog in Twelloquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Apeldoorn lijkt me dan ook niet veel aan om te wonen...
Hoi SFquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:49 schreef scarefreak het volgende:
Vanmiddag heb ik weer een kijk middag voor een appartementje
Bernhardstraat, niet zo denderende buurt volgens mij.
Als het niets is heb ik volgende week nog 2 andere appartementen
Gaat dat wel wat worden dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef Sylvana het volgende:
morgenmiddag kijken voor die kamer in de Smedenstraat
I'm in!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:14 schreef Canisfire het volgende:
Het word eens tijd voor een meet
Is dat een nieuwe kroeg oid?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:17 schreef Canisfire het volgende:
Fred en Douwe?
Meer een city Lounge.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |