De infadels waren erg goed. Beetje erg gelikte show, maar erg dansbare muziek, en aanstekelijk ookquote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef piepster het volgende:
Joehoe! Hier zijn we!
Vertel direct even over de Infadels, vond je het leuk?
Nope, morgenavond weer een kijkavondquote:Op donderdag 14 september 2006 21:13 schreef Hillz het volgende:
volgende week misschien kamer in het centrum
jij al iets Sylvana?
inderdaad, ben nu toch nog druk met me iPod bezig, en als ik daarmee klaar ben dan moet ik het wel weten zo'n beetjequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
Dan heb je in ieder geval geen spanning, dat scheelt.
Hoe je het voor mekaar krijgt om zoveel te kopen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, ben nu toch nog druk met me iPod bezig, en als ik daarmee klaar ben dan moet ik het wel weten zo'n beetje
Daar ergens ben ik verwekt, dus het is in ieder geval een vruchtbare plekquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Sylvana het volgende:
Nadeel alleen wel is dat het aan de achterkant van het station zit, dus je hoort wel de hele dag treinen voorbij komen, maar daar wen je na een tijdje ook wel aan lijkt me.
ik kan je zeggen: na een week of twee kan je niet meer zonder die treinen. gewoon heerlijk als 's nachts de nachttrein langs rijdt, en je door de trein in slaap geschud word. (woon zelf in de eendrachtstraat, op ook 1 minuut loopafstand). zal in ieder geval voor je duimen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:38 schreef Sylvana het volgende:
Net kijkavond gehad
Ze hadden alles uit de woonkamer buiten op de stoep gezet en daar zaten ze nu dus met het mooie weer, dus dat is wel gezelligHuis zag er op zich goed uit, iets kleinere kamer dan ik nu heb, maar wel gewoon een vierkante kamer, dus wel praktisch in te richten. Ze hebben echt een mooie ruime badkamer, dat was echt een pluspunt en 2 wc's en dus een wasmachine en een droger. Nadeel alleen wel is dat het aan de achterkant van het station zit, dus je hoort wel de hele dag treinen voorbij komen, maar daar wen je na een tijdje ook wel aan lijkt me. En op zich wel lekker dat je maar 1 minuut hoeft te lopen naar het station. Huisgenoten waren ook wel leuk, 2 jongens en 2 meiden, dus totaal kunnen er 5 mensen wonen
Er kwamen totaal iets van 6 mensen kijken en als ik voor half 12 vnavond niks gehoord heb dan ben ik het niet geworden, dus nog een paar uurtjes geduld hebben en dan weet ik het
Je hoeft ook niet alles te snappenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe je het voor mekaar krijgt om zoveel te kopen snap ik ook niet
jammer sylvana. ik ga in ieder geval duimen voor je.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef Sylvana het volgende:
Helaas, heb niks gehoord, dus ben het weer niet geworden
De vorige keer was het 3 keer scheepsrecht, hopen dat het nu weer zo isMoet ik alleen nog wel een 3e kamer vinden die me leuk lijkt, en op dit moment voldoen geen van de kamers aan me eisen, dus ik denk niet dat ik per 1 oktober hier al weg kan
thnxquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jammer sylvana. ik ga in ieder geval duimen voor je.
Nee ik heb nu nog geen kamer. In de Smedenstraat waren volgens mij 2 kamers vrij. Maar die zijn er populair heb ik begrepen. Eigen zelfstandig woning met woonkamer + slaapkamer.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope, morgenavond weer een kijkavond
Jij toevallig die kamer in Smedenstraat gekregen dan? Dat is kamer van een vriend van me nl
Die vriend van me zat gewoon in een studentenhuis, en nou heeft ie zelfstandige woonruimte waar hij heen gaatquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:48 schreef Hillz het volgende:
[..]
Nee ik heb nu nog geen kamer. In de Smedenstraat waren volgens mij 2 kamers vrij. Maar die zijn er populair heb ik begrepen. Eigen zelfstandig woning met woonkamer + slaapkamer.
Waarom gaat je vriend weg?
snachts rond half 9 half 10quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik voel me steeds onveiliger snachts rond half negen half 10 als ik in rivierewijk fiets... ik wordt altijd bekogeld met blikjes enzo en schreeuwen van kut nederlander...
ik moet naar borgele omdat ik daar woon... ik vind via rivierenwijk omdat het voor mij rechttoerecht aan is naar borgele is en kom altijd vanaf gorssel / zutphenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
snachts rond half 9 half 10?
Trouwens gewoon langs de holterweg gaan ik weet niet waar je heen moet maar daar heb ik nooit ergens last van.
Verder is de rivierenwijk inderdaad een gevaarlijke ghetto.
Ah okay, heeft hij lang moeten wachten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die vriend van me zat gewoon in een studentenhuis, en nou heeft ie zelfstandige woonruimte waar hij heen gaat
In Deventer zit geen sauna, ik ga naar die van Apeldoorn
Fred en Douwe. Opzich wel leuke tent, gezellige oberinnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef Houniet het volgende:
ik zat vorige week nog bij Douwe en Egbert? ofzoiets
zo iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Fred en Douwe. Opzich wel leuke tent, gezellige oberinnen.
Aleen het is er vrij duurquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo iddwas wel leuk
volgende keer wat anders
hij stond sinds mei op de wachtlijst, dus maar paar maandenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:46 schreef Hillz het volgende:
[..]
Ah okay, heeft hij lang moeten wachten?
Fred en Douwe is inderdaad een leuke tent met aardige bediening. Verder komen daar toch wel de leukere mensen uit Deventer vind ik. Gisteravond heb ik er nog even op het terras gezeten en de mooiere vrouwen zitten toch echt daar hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo iddwas wel leuk
volgende keer wat anders
Dan moet ik daar ook maar eens gaan kijken, want ik heb in de afgelopen maanden echt nog geen enkele knappe meid uit deventer gezien...quote:Op zondag 17 september 2006 10:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fred en Douwe is inderdaad een leuke tent met aardige bediening. Verder komen daar toch wel de leukere mensen uit Deventer vind ik. Gisteravond heb ik er nog even op het terras gezeten en de mooiere vrouwen zitten toch echt daar hoor
Exact, daarom ga ik daar dus regelmatig heen. Voor de rest is het weinig soeps in Deventerquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet ik daar ook maar eens gaan kijken, want ik heb in de afgelopen maanden echt nog geen enkele knappe meid uit deventer gezien...
Nou ik zat gister binnen bij de fred en douwe voor we naar murpy's gingen.quote:Op zondag 17 september 2006 10:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fred en Douwe is inderdaad een leuke tent met aardige bediening. Verder komen daar toch wel de leukere mensen uit Deventer vind ik. Gisteravond heb ik er nog even op het terras gezeten en de mooiere vrouwen zitten toch echt daar hoor
ik ben er op de Brink langsgelopen op weg naar het station, toen kwamen ze net met hun fiets aan, maar heb verder niemand horen zingen ofzo, maar goed, heb het ook maar heel ff gezien dusquote:Op maandag 18 september 2006 12:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat doe je snel! Iemand nog bij de triatlon geweest? Er zong ( nou ja zong) een artiest die te slecht voor woorden was. Iemand enig idee wie de halve zool was?
In de drie jaar dat ik daar gewoond heb, heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Volgens mij overdrijf je een beetje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik voel me steeds onveiliger snachts rond half negen half 10 als ik in rivierewijk fiets... ik wordt altijd bekogeld met blikjes enzo en schreeuwen van kut nederlander...
js, het is koopzondag, dus de winkels zijn van 12 tot 17 uur open en op het Broederenplein is een modeshow ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde dat a.s. zondag de winkels open zijn in Deventer? iets met mode ofzo
weet iemand daar meer van
10 tot 5 zelfs.quote:Op maandag 18 september 2006 16:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
js, het is koopzondag, dus de winkels zijn van 12 tot 17 uur open en op het Broederenplein is een modeshow ofzo
ik ben net nog naar de stad geweest en op alle aanplakbiljetten staat toch echt dat het van 12 tot 17 uur isquote:
Dan is het alleen de V&D.quote:Op maandag 18 september 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben net nog naar de stad geweest en op alle aanplakbiljetten staat toch echt dat het van 12 tot 17 uur is
Nou als het dan niet wat wordt..quote:Op maandag 18 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
Zo, het gaat snel met de kijkavonden
morgenavond 1, woensdagavond 1 en volgende week dinsdagavond 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |