Sorry typfoutjequote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef piepster het volgende:
oh ja, onTstaat. Kan een mod dat ff aanpassen?
De op heb ik nog even aangepast voor de tt moet je bij onze vrolijke vriend Messenga zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef piepster het volgende:
De tt wordt er niet beter op. De op wel!
Dat heeft Messenga gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef teh_m0nkey het volgende:
Hahaha, betekend ontaat dan ook nog wat?
Messenga en Sylvanaquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Messenga en Sylvana
Messenga, kom eens op met die roddelsSyl is er toch niet, gaat toch voor een nieuwe kamer kijken
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef Sylvana het volgende:
Nou, ik ga es kijken of die kamer op het Groenedijkje wat is
Duimen jullie voor me?
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:39 schreef Sylvana het volgende:
Nou, ik ga es kijken of die kamer op het Groenedijkje wat is
Duimen jullie voor me?
Ze valt op je, ze wil met je daten.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Messenga en Sylvana
Messenga, kom eens op met die roddelsSyl is er toch niet, gaat toch voor een nieuwe kamer kijken
Tsssquote:Op donderdag 7 september 2006 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ Reya waarom geloof ik je niet?
was humoristisch bedoeldquote:
beterquote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er weerKijkavond was erg gezellig, erg mooie grote kamer, zag er allemaal netjes uit, leuke huisgenoten, lekker geouwehoerd, en vanavond komt er nog een jongen kijken en morgenavond ook 1 en dan hoor ik morgenavond ook of ik het geworden ben of niet.
iddquote:Op donderdag 7 september 2006 20:57 schreef Canisfire het volgende:
Maar mag die S nu in de op
Ik denk eik dat je best gelijk hebtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef Houniet het volgende:
was humoristisch bedoeld
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk eik dat je best gelijk hebt![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mn huis zie...quote:
Mjah, was niet van plan er nog heel veel te showen hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:29 schreef Sylvana het volgende:
Inderdaad ook mooi, maar zou je je foto's eerst kunnen verkleinen in het vervolg? Ze zijn wel errug groot nlDuurt erg lang met laden zo
Ik zie die van mij wel (Walstraat)quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik mn huis zie...![]()
Morgen pas.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Eveli het volgende:
Messenga, moest je vandaag werken in de V&D?
Wahaaa!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Eveli het volgende:
Messenga, moest je vandaag werken in de V&D?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef Sylvana het volgende:
dan kom ik morgenavond voor het voetballen wel ff langs
Jeweettochhhhhquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Houniet het volgende:
Wist je niet dat Messenga een vrouwenmagneet was?
ik bedoelde eigenlijk over die vrouwenmagneetquote:
Kan best zijn, maar ik ben iig geen vrouw. En ook niet homo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Houniet het volgende:
Hoi had het ff gemist. Waar heb je gehospiteerd (ik woon hier ook op kamers)?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik ben er weerKijkavond was erg gezellig, erg mooie grote kamer, zag er allemaal netjes uit, leuke huisgenoten, lekker geouwehoerd, en vanavond komt er nog een jongen kijken en morgenavond ook 1 en dan hoor ik morgenavond ook of ik het geworden ben of niet.
Op het Groenedijkjequote:Op vrijdag 8 september 2006 17:48 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Hoi had het ff gemist. Waar heb je gehospiteerd (ik woon hier ook op kamers)?
Snapte ik, nadat ik postte keek ik je post nog even over, maar maar zin om te wijzigen was niet zo grootquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk over die vrouwenmagneet
Tibbensteeg is niets geworden?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op het GroenedijkjeEn vanavond hoor ik dus of ik daar gekozen ben en anders heb ik volgende week vrijdagavond een kijkavond op de Diepenveenseweg
Het is een man met macht he, daar vallen vrouwen nu eenmaal op...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:52 schreef Houniet het volgende:
Succes, laat het ons nog even weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op het GroenedijkjeEn vanavond hoor ik dus of ik daar gekozen ben en anders heb ik volgende week vrijdagavond een kijkavond op de Diepenveenseweg
tuurlijk, over ongeveer een half uurtje weet ik hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:38 schreef Eveli het volgende:
[..]
Succes, laat het ons nog even weten.![]()
en zo niet, diepenveense weg is wel overal dichtbijquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoezo het gaat toch om het innerlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is een man met macht he, daar vallen vrouwen nu eenmaal op...
Je wil ook niet weten hoe leuk mn innerlijk isquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo het gaat toch om het innerlijk
ik wel iigquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:13 schreef Canisfire het volgende:
Morgen allemaal pizza eten he.
Haha ik weet nog niet eens hoe laat ik gaquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik wel iig
gaan we Domino's meeting houden dan?
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha ik weet nog niet eens hoe laat ik ga![]()
Ach ja de pizza was wel lekker.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:12 schreef Sylvana het volgende:
hhhmm, ik heb niet echt zin om een uur in de rij te gaan staan eigenlijk
en dan was je idd lekker para Canisfire
balen van je camera zeg Rossdale
Daar komen vet mooie huisen te staanquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:04 schreef Erasmusch het volgende:
Is er geen kermis meer op Platvoet?
Zal Lassche blij mee zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar komen vet mooie huisen te staan.
Bouwtie toch weer ergens anders een leuk optrekjequote:
Ja het leek alsof de hele rivierenwijk was leeg gelopenquote:Op zondag 10 september 2006 13:25 schreef piepster het volgende:
Je moet het ook wel tactisch aan pakken bij Domino's. Wij hebben gebeld vanaf het terras, en zijn na een uur eens een kijkje gaan nemen. Binnen 10 minuten waren ze klaar.
Maar mijn god, waar hadden ze al die idioten vandaan gehaald. Ik heb me helemaal kapot gelachen om het publiek.
Bij mij bleef het bij stereo type rivierenwijk vrouwen die dachten grappig te zijn door bij elk nummer wat genoemt werd te roepen ey waar blijft die van mij. En ik maar denken rot op naar je woonwagenquote:Op zondag 10 september 2006 13:43 schreef piepster het volgende:
Hooogtepunten waren:
- een 260 kilo wegende Surinaamse: "Ja, als het vandaag voor 2,99 kan, dan kan dat normaal ook wel."
- een BrEeZAh-slet van rond de 16, met een grijs joggingpak aan de telefoon: "Ja, maar waarschijnlijk krijg je dan wel een normale bevalling, maar ben je nu al gestopt met blowen dan?"
- Een Turkse jongen van rond de 18: "Hé kankah-lijers, ik sta hier al een kwartier [insert scheldkannonade]."
De naam van de stad staat zelfs in de tt waarom spel je het dan nog verkeerdquote:Op zondag 10 september 2006 17:51 schreef renz0r het volgende:
Heb afgelopen week overnacht in Deventher in hotel de Gilde in het centrum. Stad bezichtigd met mn ma.
Ben ook in de V&D geweest en dingen gekocht afgelopen donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |