abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41701988
Sylvana ja is goed, ik zet de koelkast wel even zo lang in de schuur neer. Hij is niet supemooi meer hoor. Maar hij doet het wel perfect verder
pi_41702017
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:55 schreef Vogue het volgende:
Sylvana ja is goed, ik zet de koelkast wel even zo lang in de schuur neer. Hij is niet supemooi meer hoor. Maar hij doet het wel perfect verder
Oke, dan laat ik het wel weten als ik een kamer heb en hem op kan komen halen

En mij maakt het niet uit als ie niet zo mooi meer is, als hij idd maar werkt en een vriesvakje is ook altijd wel handig
pi_41702684
Waar waren die auto's in de fik gestoken eigenlijk? Heb er nog niks over gehoord.
pi_41702725
Stond in de Spits, maar stonden geen straatnamen bij, alleen dat er 3 auto's in de fik waren gestoken en dat er 2 andere auto's ook beschadigd waren daardoor

Edit: Hier het bericht uit de Stentor
quote:
Weer autobranden Deventer
van een onzer verslaggevers

11 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Deventer is in de nacht van zaterdag op zondag weer opgeschrikt door autobranden. Ditmaal niet in Keizerslanden maar in het Oostrik in Colmschate.

Op een parkeerplaats aan de Zwaluwenburg brandde rond half drie een auto uit. Een tweede auto liep schroeischade op. Een uur later gingen er twee auto’s in vlammen op aan de Oostriklaan. Een derde auto raakte zwaar beschadigd. De politie gaat in beide gevallen uit van brandstichting en neemt deze mee in het onderzoek naar de auto-, caravan- en camperbranden van de laatste maanden in Deventer.

Het leek er even op dat de rust in Deventer was teruggekeerd nadat er zo’n twee weken geen brandstichtingen meer waren. Overigens raakte afgelopen vrijdag op klaarlichte dag ook een auto beschadigd door brand. Aan de Groenewold in de wijk Borgele stond om 12.50 uur de achterbank van een auto in brand. De dader had een raam ingeslagen en vervolgens de bank in brand gestoken.

Opsporing Verzocht

Dinsdag wordt in het programma Opsporing Verzocht van de Avro aandacht besteed aan de brandstichtingen.

[ Bericht 40% gewijzigd door _Hestia_ op 11-09-2006 12:34:25 ]
pi_41702899
Ander nieuws:
quote:
Jongen wil niet weg uit feesttent Colmschate

11 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Een 14-jarige jongen vond het kennelijk zo gezellig in de feesttent bij de jaarlijkse kermis in Colmschate dat zelfs de politie erbij moest worden geroepen om hem te sommeren de tent aan het eind van het feest te verlaten. De beveiligingsmensen was dat even daarvoor niet gelukt.
Dat gebeurde in de nacht van zaterdag op zondag. Restte de politie niets anders dan de jongen aan te houden. Na verhoor èn een bekeuring voor verstoring van de openbare orde mocht de jongeman weer naar huis. Het was overigens de hele zaterdagavond vrij onrustig in de feesttent.

De Stentor
pi_41703717
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef piepster het volgende:
Nog niks over gehoord. Wat is precies de bedoeling?
quote:
Woningbouwplan Park Zandweerd
Nieuwe skyline voor Deventer

--------------------------------------------------------------------------------

De Rembrandtkade in Deventer krijgt een opmerkelijke blikvanger. Op de plaats van de voormalige kunstijsbaan is markante hoogbouw voorzien van 20 tot 22 woonlagen. Daarmee wordt het gebouw 65 tot 70 meter hoog.
Ter vergelijking: de toren van de Lebuïnuskerk telt 63 meter.
Een stedenbouwkundig bureau heeft op verzoek
van B. & W. vier modellen gemaakt.

"Slangen"

"Kastelen"

"Torens"

"Monoliet"
Hier meer interessante info: http://www.deventer.nl/Stadhuis/Plannen/ParkZandweerd
pi_41704771
Wat ik er nu van zie: ik word er niet echt vrolijk van.
  maandag 11 september 2006 @ 13:55:43 #133
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_41705058
Die ontwerpen zijn foeilelijk.
Let's go fucking Mental.
pi_41705955
ik vind het ook maar niks allemaal
pi_41710317
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef Sylvana het volgende:
Ander nieuws:
[..]

Blij dat ik niet geweest ben XD
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41711717
Een wonder dat ze daar nog een keer gaan bouwen.
pi_41726902
wat een vreselijke bouwtekeningen. Waar wordt het nou precies gebouwd? Ben nog niet zo bekend in Deventer en ik woon dan wel vlak bij de Zandweert, maar ken eigenlijk de plek niet waar ze willen gaan bouwen.

Sylvana mocht je binnen 4 dagen een kamer gevonden hebben , ik ben vanaf morgen tot vrijdag in Parijs voor mijn werk dus niet online, maar de koelkast blijft in de schuur staan hoor

en nu maar hopen dat mijn auto niet is afgefikt als ik terugkom
pi_41728167
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Vogue het volgende:
wat een vreselijke bouwtekeningen. Waar wordt het nou precies gebouwd? Ben nog niet zo bekend in Deventer en ik woon dan wel vlak bij de Zandweert, maar ken eigenlijk de plek niet waar ze willen gaan bouwen.
en nu maar hopen dat mijn auto niet is afgefikt als ik terugkom
Dat gat tegenover het haventje aan de welle kade, richting platvoet bijna bij die voetbalclub (SC Deventer toch ?). Zit er al dik 10 jaar als het niet langer is.

Opzich goed dat er nieuwe woningen komen en mooi aan de ijssel gelegen. Ben benieuwd.
pi_41730023
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:22 schreef piepster het volgende:
Waar waren die auto's in de fik gestoken eigenlijk? Heb er nog niks over gehoord.
Vanavond is de Deventer auto/caravan-pyromaan in 'Opsoring verzocht' (21.50)
Daar geven ze vast wel een mooi overzichtje van de branden tot nog toe
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:24:41 #140
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_41730340
Stage sucks
Let's go fucking Mental.
pi_41730775
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Vanavond is de Deventer auto/caravan-pyromaan in 'Opsoring verzocht' (21.50)
Daar geven ze vast wel een mooi overzichtje van de branden tot nog toe
Vanavond ga ik lekker daghap eten bij het Burgerweeshuis, en daarna naar de Infidels, ook weeshuis. Vette pech dus.
pi_41730920
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 01:21 schreef Vogue het volgende:

Sylvana mocht je binnen 4 dagen een kamer gevonden hebben , ik ben vanaf morgen tot vrijdag in Parijs voor mijn werk dus niet online, maar de koelkast blijft in de schuur staan hoor
Nah, dat gaat niet lukken denk ik, want heb vrijdagavond pas weer een kijkavond, en als ik een kamer heb ga ik sowieso pas het weekend erna over, eerst verfen enzo
pi_41731306
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef piepster het volgende:

[..]

Vanavond ga ik lekker daghap eten bij het Burgerweeshuis, en daarna naar de Infidels, ook weeshuis. Vette pech dus.
Heb je dan geen videorecorder om het op te nemen?
pi_41731525
Nope. Ik kijk eigenlijk bijna geen tv, en als ik kijk, moet het ook echt de moeite waard zijn. Als ik het mis: Vette pech.
pi_41776600
oe de infadels in deventer waren vet
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_41776638
Was idd een leuk concert. Hoe vond je de Freaks? En de Burgerweeshuisdaghap was ook errug ok. Goed eten, lekker buiten zitten, grote porties, goedkoop, gezellig.
pi_41776753
ja ook grappig viel me nog op dat die gast een broek aan had van mn oude school
zo dichtbij stond ik, mooi vooraan..
en de infadels zanger ging vaak recht voor me staan zeg maar
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_41778746
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 07:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat gat tegenover het haventje aan de welle kade, richting platvoet bijna bij die voetbalclub (SC Deventer toch ?). Zit er al dik 10 jaar als het niet langer is.

Opzich goed dat er nieuwe woningen komen en mooi aan de ijssel gelegen. Ben benieuwd.
Sallandia zit erook bij ^_^

na 3topic meld hier een 15jarige bijna 16jarige deventenaar die op borgele woont
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_41786903
tvptje plaatsen, ik zoek me steeds rot....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_41792889
Joehoe! Hier zijn we!

Vertel direct even over de Infadels, vond je het leuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')