jup, ik was naar de sauna, misschien dat ik dit weekend ga, maar is nog niet zekerquote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
Ik was weer de enige die uit is gegaan op de brink zaterdag ?
Ik ben nog even bij de Elegast geweest...quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
Ja sorry, ik zat in Lutjebroek.quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Canisfire het volgende:
nee, k vind 2 keer Deventerse kermis per jaar wel genoegquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:00 schreef Messenga het volgende:
Nog mensen die naar de Bathmense kermis gaan?
1x geweest, en toen zo dom geweest om ook naar Boode te gaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:00 schreef Messenga het volgende:
Nog mensen die naar de Bathmense kermis gaan?
Heeeeeeeeeeeeel erg gek.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef scarefreak het volgende:
[..]
1x geweest, en toen zo dom geweest om ook naar Boode te gaan
was me daar druk die avond
ja, wat was dat nou eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik was met school naar dat mission olimquie ofzo gegaan was saai
Mission Olympiquequote:Op dinsdag 19 september 2006 14:27 schreef Canisfire het volgende:
Mission wat XD ?
Mission Olympique....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ik was met school naar dat mission olimquie ofzo gegaan was saai
Ergste was nog wel dat ik nieteens wist dat er kermis zou zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel erg gek.
Ik woon 200 meter van Boode, dus achja, ik ga wel
vorig jaar in de scheg was het leuker en veeel meer te doenquote:
Thanx! Is dat het enige dat dan in aanmerking komt? En wat voor publiek komt daar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:01 schreef piepster het volgende:
Dan is het weeshuis leuk. Muziek is licht alternatief, maar lekker dansbaar. Kaarten zijn relatief duur, maar inclusief drinken, decor, goeie dj's en hapjes
Het is echt een kut tent ja. Vorig jaar was ik er met oud en nieuw, toen waren er alleen maar mocro's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Canisfire het volgende:
Ey ik hoor van mensen om mij heen dat de joffer echt vet kut is ben er nog nooit geweest.
Is het echt een kak tent ?
Mocro's in de joffer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is echt een kut tent ja. Vorig jaar was ik er met oud en nieuw, toen waren er alleen maar mocro's.
2e keer dat ik er heen ging waren et alleen maar kakkers. Ook de muziek is niet je van het.
Ik was donderdag nog in de joffer, echt te kut, maar het was het enige waar we na 2 uur nog naar binnen mochten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Canisfire het volgende:
Ey ik hoor van mensen om mij heen dat de joffer echt vet kut is ben er nog nooit geweest.
Is het echt een kak tent ?
Jij vind de joffer leuk ?quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:22 schreef Eveli het volgende:
[..]
Marokkanen, alleen zijn die hier nauwelijks in Deventer.
Dat zijn Turken. Volgens de gemeente-website wonen er in Deventer een stuk of 6500 Turken tegenover nog geen 400 Marokkanen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar in Deventer komen jullie?![]()
Als ik in Deventer de Liddl binnenga lijkt het alsof ik in Marroko ben ofzo.
Nja, Turken, marrokanen, allemaal vant zelfde.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:50 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat zijn Turken. Volgens de gemeente-website wonen er in Deventer een stuk of 6500 Turken tegenover nog geen 500 Marokkanen.
Neenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, Turken, marrokanen, allemaal vant zelfde..
Ik ben blij dat ze er zijn, ik zou niet weten wat ik zonder Donerix zou moeten...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef piepster het volgende:
Deventer staat juist bekend om zijn grote aantal Turken. Volgens mij hebben we die geimporteerd toen de blikjesfabriek mensen nodig had.
boer uit Bathmen...zegt alweer genoeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stadsimport.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef Hillz het volgende:
[..]
boer uit Bathmen...zegt alweer genoeg.![]()
Welnee man, ik ben maar wat blij dat we hier turken hebben en geen marrokanenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Marmarisquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er zijn, ik zou niet weten wat ik zonder Donerix zou moeten...
Preciesquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welnee man, ik ben maar wat blij dat we hier turken hebben en geen marrokanen![]()
Inderdaad Marrokanen zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welnee man, ik ben maar wat blij dat we hier turken hebben en geen marrokanen![]()
eens met marmaris, duurder, maar veul lekkerderquote:
Ben het met je eens. Ik generaliseer niet graag, maar ik vond het in Tilburg (véél Marokkanen, Antillianen en Somaliers) een heel stuk agressiever dan hier in Deventer. Turken heb ik over het algemeen geen problemen mee. Marokkanen ook niet, vind Marokko zelfs een prachtig land, maar als ze met grote groepen zijn, dan vind ik ze eng en ontwijk ik ze.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |