Als god het wil, niet...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:59 schreef PH52 het volgende:
Maakt verder niet zo veel uit, maar gezien de snelheid waarmee er in de SC gepost wordt moeten we er weer een maand tegenaan kijken.
Wat zei PH52 nouquote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Day het volgende:
Morgen
Eerste werkdag hier, geen streams (al mis ik niks), hopelijk vanavond weer spannend. Als god het wil.
quote:
Ach ik mag eik ook niet klagen... meestal lees ik vlak voor ik naar bed ga nog een beetje de streamverslagen door, het is redelijk uitzonderlijk dat ik vandaag echt een dagje helemaal vrij ben en voor mezelf heb, 'en dus tijd heb om ook weer eens wat te posten... en dan wil ik het gelijk luxe hequote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef assuranseturix het volgende:
Dat went vanzelf wel hoor muizemeis
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef DMZ het volgende:
[..]
- Semih en Michelline waren aan het praten over haar kleding. Toen zei hij dat ze haar shirtje moest strijken en zei zij dat ze er geen zin in had. Hij: "je hebt toch niks beters te doen" Zij: "Dan ga ik wel wat anders doen." en toen wou hij haar aanraken ofzo en toen zei zij:"Flikker op" en toen hij: "Je moet je bek houden" Later zei Michelline nog tegen de zusje dat het echt nergens over ging, dus het zal wel de vermoeidheid zijn ofzo. Enfin, een ruzie was geboren.
-Milica was haar sleutel kwijt omdat rik die ergens had opgehangen toen ze weg was. Ze had haar sleutel op haar nachtkastje laten liggen en Rik vond dat een erg onveilige plaats en om haar een lesje te leren (zodat ze hem de volgende keer veilig verstopt) had hij de sleutel ergens opgehangen. Ze heeft hem ondertussen al terug.
- Verder hadden we ook nog Hilde die bij gebrek aan vloeitjes aan het bakpapier ging en daarna misselijk werd en haar bed weer opzocht. Erg vermakelijk.![]()
Ik zou zeggen... Lees de FB topic's eens doorquote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef muizemeis het volgende:
Overigens, kunnen we geen actie starten om de COS te verbieden of zoiets?? Begint een beetje de plaats in te nemen van zowel de streamverslagen als de SlowChat... en voor allebei is het net geen goede vervanging!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef muizemeis het volgende:
Hai Teamlead!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ben dr al tijdje hoor, maar lees vooral!! Vandaag eindelijk tijd om te posten, ben alweer helemaal in de stemming!!![]()
LOL ben ik weer eens niet zo tactisch??quote:Op donderdag 7 september 2006 15:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
en de COS/SC-discussie laten we maar even gaan nu...![]()
Gadverdamme!! Dat is echt heel smerig!!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:06 schreef Sassefras het volgende:
iewwww wat een smerig verhaal in het streamverslagen topic...
tja... nu krijgen ze elke keer te horen wanneer het 8 of 4 uur is, want dan mag de tuin open.. ow nee, wacht.. ze krijgen op het scherm te zien dat de tuin open is, en dan denken ze dat het acht uur is. of 4 uurquote:Op donderdag 7 september 2006 15:09 schreef muizemeis het volgende:
Trouwens jammer dat de tuin open is... ze hadden een binnentuin moeten maken met zonnelampen zonder daglicht, dan was het misschien nog iets geworden met het tijdsgevoel van de bewoners door de war gooien!!
Dat was dinsdag wel grappig, ging de tuin om uur of tienopen ofzo?? Dachten ze idd dat het 8 uur was... oke dat is wel leuk, maar toch raak je daar niet zo heel erg door van slag, nu kunnen ze het toch beetje in de gaten houden aan de standvan de zon en wanneer het licht en donker wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:13 schreef Sassefras het volgende:
[..]
tja... nu krijgen ze elke keer te horen wanneer het 8 of 4 uur is, want dan mag de tuin open.. ow nee, wacht.. ze krijgen op het scherm te zien dat de tuin open is, en dan denken ze dat het acht uur is. of 4 uur
vaak is het dan ook wel acht (of 4) uur trouwens...![]()
maar daar kan bb eventueel nog wat mee klooien
ik heb het bestellen nog niet echt mee gekregen, maar ik heb het idee dat er weinig besteld wordt?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef muizemeis het volgende:
Vind overigens dat ze raar met het eten omgaan, vorige edities ging dat toch anders dacht ik?? Ze ziijn nogal asociaal komt het op mij over...
Nee bedoelde met asociaal ook niet dat ze extreme dingen bestellen ofzo, integendeel!! Heb idd het idee dat er veel te weinig besteld wordt, maar krijg ook niet echt mee dat er lekker overlegd wordt over wat er te eten besteld moet worden.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb het bestellen nog niet echt mee gekregen, maar ik heb het idee dat er weinig besteld wordt?
ik hoor helemaal geen extreme dingen ofzo?
12 broden maar? mijn vriend en ik aten (ben nu aan de lijn) gemiddeld 2 bruin brood per week. dat zijn dan toch miniaal 15 broden? 1 brood per persoon voor 1 week?
ik dacht dat ze alles konden bestellen, maar sterke drank zal wel te duur zijn? en aangezien niet iedereen het drinkt, krijgen ze er weer ruzie over......OW wacht ruzie is goed!!
![]()
![]()
Ja dat bedoelde ik met asociaal inderdaad... is toch raar, je moet toch de hele week met elkaar eten in dat huis!!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:54 schreef Sassefras het volgende:
ja klopt ja, het is echt: wie het eerst komt wie het eerst maalt ofzo...
maar ze zitten nog op rantsoen toch?
vandaag kunnen ze weer bestellen?
ik vind het zwembad ook vet nep dit jaar trouwens.
wel thuis!!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:03 schreef Sassefras het volgende:
nee als ze het deelden, zouden ze op pindakaas moeten leven.. maar ik dacht dat als ze het dus niet zouden delen, dat ze dan een feestje kregen.. naja dat vertelde een vriendin mij. (zo werd het uitgelegd op tv zei ze.)
ik had hier juist begrepen dat als ze tegen de regels in, het feestrantsoen wél zouden delen, dat ze dan een feestje kregen.. maar ja..
ik ga naar huis
Of voor die arme wc-eendjes in de supermarkt...quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Egoist...dat geld was bedoeld voor de arme weeseendjes in Guatamala.![]()
P: Wat een lap tekstquote:Op donderdag 7 september 2006 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Even lachen!
quote:Hoi Saskia,
Ik kreeg van onze afdeling I & A een melding dat de afgelopen nachten het netwerk (internet) problemen heeft gehad. Ze hebben het nagezocht en nu blijkt dat er op de pc bij ons, naar live televisie wordt gekeken. Met name naar Big Brother, met 4 camera posities. Dit kan ons netwerk niet aan.
Gezien het feit dat jij de afgelopen nachten gewerkt heb, ga ik er vanuit dat jij de “boosdoener” bent geweest. Of anders een van de logistiek medewerkers.
Om kort te gaan ….. big brother of in elk geval live televisie mag dus niet. Sorry…… !!!!!
Hihi die e-mailquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P: Wat een lap tekst
O: Toch gelezen en hardop zitten grinniken, bedankt
Mijn e-mail van vandaag:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2006 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
* maar nu klok ik uit charmed_angel gaat morgen trouwen en moet goed uitgerust zijn*
Dat meen je niet, Isaquote:Op donderdag 7 september 2006 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
P: Wat een lap tekst
O: Toch gelezen en hardop zitten grinniken, bedankt
Mijn e-mail van vandaag:
[..]
Ach bekijk het positief, je hebt jezelf een gehoorbeschadiging bespaard vanavond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ja...en ik had nog wel toegezegd t/m zondagnacht te werken...ik kon me immers toch wel vermaken met BB.
Niet dus.
Ze hebben wel de bitrate redelijk verhoogd van de streams, misschien dat dat teveel was?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Het idiote is dat ik vorig jaar ook constant BB zat te kijken op mijn werk. En altijd met 4 streams.
Die bezuinigingen in de gezondheidszorg hequote:Op vrijdag 8 september 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Het idiote is dat ik vorig jaar ook constant BB zat te kijken op mijn werk. En altijd met 4 streams.
Doe je toch 1 stream, en zet je de snelheid op ISDN ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag ook onbeperkt internetten, dat is niet het probleem. Het netwerk schijnt 4 streams alleen niet te trekken![]()
Die gasten die jij allemaal ingewerkt hebben, zitten natuurlijk ook allemaal te kijken en vragen zich nog steeds af welke zaal dat nou isquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:28 schreef Isabeau het volgende:
THX! En ik plaats morgen hier wel wat foto's. Ben een stuk minder zenuwachtiger dan gister. Maar het komt straks wel weer denk ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier morgen! Geniet ervan... Eén van de belangrijkste dagen uit een mensen leven...
En daarna:
[afbeelding]
Dank je wel.... veel drank gaat zeker lukken!quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:03 schreef PH52 het volgende:
En ook hiervandaan een hele fijne dag gewenst, met veel drank in de avonduren![]()
Truste schatquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
Geen flauw idee of het gods goedkeuring kan wegdragen maar Sjappie gaat er vandoor![]()
nog ff wegdoezelen en dromen van snode plannen die nog op stapel liggen
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Fok dan tenminste weer up is...
Welke streams?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Hidiho, streams haperen als een stotterpatient en het gaat echt nergens over. Moggûh![]()
Die het niet doen heh, einsteinquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Welke streams?Ook goeiemiddag
Dat weet ik toch niet, heb ze niet eens getest, ik lees wel mee das saai genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die het niet doen heh, einsteinEvening
![]()
Dag Scan en trustequote:Op zaterdag 9 september 2006 04:28 schreef scanman01 het volgende:
Bedtijd... Morgen weer een drukke dag. BB enzo...
Niet veel, zeg maar gerust niksquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Isabeau, balen van je streams op je werkTroost je niet veel gebeurd hoor
![]()
truste scan ,zal ik wel werken danquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:28 schreef scanman01 het volgende:
Bedtijd... Morgen weer een drukke dag. BB enzo...
Gewoon wakker maken en je beloning eisen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaa eindelijk Internet Connection Sharing via Bluetooth op mijn vriendin's computer geinstalleerd.
Die ligt alweer 4 uur te ronken terwijl ik tech support moet spelen
Wedden dat ik ook nog geen sex krijg
Een ros voor m'n kop krijg ik danquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gewoon wakker maken en je beloning eisen.
Hmm ok probleem... das nou net t enige waarvoor ze me best wakker mogen makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een ros voor m'n kop krijg ik dan
Ik kan het proberen en die ros tegen m'n kop valt denk ik ook wel mee, maar ze ligt echt half in coma nu. Gewoon broek naar beneden trekken denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm ok probleem... das nou net t enige waarvoor ze me best wakker mogen maken
Maar goed, als je t niet probeert weet je het niet. Dat wordt risico nemen, of je handjes gebruiken.
Saboteren die handel, tot je krijgt waar je recht op hebquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een ros voor m'n kop krijg ik dan
whehehe.. succes ermee dan maar! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan het proberen en die ros tegen m'n kop valt denk ik ook wel mee, maar ze ligt echt half in coma nu. Gewoon broek naar beneden trekken denk ik.
Ik ga slapen, doei
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan het proberen en die ros tegen m'n kop valt denk ik ook wel mee, maar ze ligt echt half in coma nu. Gewoon broek naar beneden trekken denk ik.
Ik ga slapen, doei
quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:23 schreef latevogel het volgende:
ik ga een paar uurtjes plat want wordt een lange dag straks weer![]()
Eendje toe, kan elk moment omvallenquote:Op zaterdag 9 september 2006 05:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik verveel me.
En wat ben jij aan het doen?
Resulteerd dat nou ook in meer ban aanvragen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik lijd aan Super PMS. Mijn hemel, wat word ik strontchagrijnig en snel geïrriteerd van zoveel nachtdiensten en zo weinig slaap
(afgelopen 2 weken al 11 nachtdiensten gehad....in totaal dus 13 in korte tijd)
Ik zou je wel dood willen wensenquote:Op zaterdag 9 september 2006 05:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, daar ben ik al lang overheen. Ik zit in het 'I don't give a shit/fuck' stadium![]()
Naaahquote:Op zaterdag 9 september 2006 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is nu dus gewoon mogelijkGrijp je kans
Goeie vraagquote:Op zaterdag 9 september 2006 06:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe jij eigenlijk nog op?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:06 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog bewoners wakker dan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:07 schreef Isabeau het volgende:
<----- blond
Maar het gaat te moeizaamquote:Op zaterdag 9 september 2006 06:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh. Dus ik praat nu tegen een slaapwandelaar. Interessant.
Gefeliciteerd Charmed Angel.quote:
Huh? Getrouwd met een buitenlander?quote:
E10 in de dop?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:39 schreef soylent het volgende:
Huh? Getrouwd met een buitenlander?
Maakt verder niet uit. Gefeliciteerd! Bergse Bos?
Gefeliciteerd! Mooi stelquote:
Ik wist t nie, maar nu welquote:
Good murningquote:
Nog wat te beleven hier (ondanks dat Sa het maar niet wil doen met E10 en hij blijft maar smakken en slurpen en hij absoluuuuut niet jaloers is op Tijn?)?quote:
I dunno! Mij niets vragen vanaaf, wehehehe.....quote:Op zondag 10 september 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nog wat te beleven hier (ondanks dat Sa het maar niet wil doen met E10 en hij blijft maar smakken en slurpen en hij absoluuuuut niet jaloers is op Tijn?)?
Dit is toch de BB6 SC? En jij weet niets? OH oke.....quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
I dunno! Mij niets vragen vanaaf, wehehehe.....![]()
Dat avonje weet ik wel verdere les ik alleen maar overal meequote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit is toch de BB6 SC? En jij weet niets? OH oke.....
Nou er was een leuk optredens-avondje wat weer eens dood eindigde..........
??????quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
tudududududududu tududududududuudu tudududududuuddu
Vraag dat maar aan het kwartet min 1quote:
Moet toch wat gaan lezen, deed ik eigenlijk altijd wel, want ik snap het niet. Maar bespaar je de moeite, iemand die niet terugleest hoef je ook niet bij te praten. Zo, dat is mijn stoere standpuntquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan het kwartet min 1![]()
Had andere dingen te doen vandaag, sommige dingen zijn belangerijker dat BB. Zeker met deze BBquote:
Onmogelijkquote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had andere dingen te doen vandaag, sommige dingen zijn belangerijker dat BB. Zeker met deze BB![]()
Iedereen is weg gerend toen ze jou zagenquote:
Al heel erg lang, kan je ook wel zien aan het aantal topics, volgens mij bloed het hier langzaam dood, en blijft alleen de COS overquote:
Zeg dat nou niet, dat is namelijk wat iedereen denktquote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al heel erg lang, kan je ook wel zien aan het aantal topics, volgens mij bloed het hier langzaam dood, en blijft alleen de COS over
Ik voel zoveel, ik ben een scala aan gevoelens, ik ben een schilderij op zichquote:
Mar wat is t nut nog eigenlijk, kan iemand me dat nu eens een keer DUIDELIJK uitleggen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat is namelijk wat iedereen denkt![]()
De Mona Morwenquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel zoveel, ik ben een scala aan gevoelens, ik ben een schilderij op zich![]()
Oeps, had ik niet mogen zeggen? Verwijder ik het maar snel, maar niet heusquote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat is namelijk wat iedereen denkt![]()
Wow, wat poessies, ben je de cursus van mr ross aan het volgen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel zoveel, ik ben een scala aan gevoelens, ik ben een schilderij op zich![]()
Je kan deze vraag wel in de FB stellen, zullen ze leuk vindenquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mar wat is t nut nog eigenlijk, kan iemand me dat nu eens een keer DUIDELIJK uitleggen?![]()
Dat kan ik wel, gewoon schijt hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mar wat is t nut nog eigenlijk, kan iemand me dat nu eens een keer DUIDELIJK uitleggen?![]()
Een kopie van haar gedachten? Als je nachtmerries wilt hebben welquote:Op zondag 10 september 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De Mona Morwen![]()
![]()
Ik wil ook een kopie boven m'n bed
Bobquote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wow, wat poessies, ben je de cursus van mr ross aan het volgen?![]()
Jup dat kan kloppenquote:Op zondag 10 september 2006 03:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heeeee bong.... mis ik nu iets bij je naam?
Neuh, vrees alleen dat ik niet meer slaap van het lachenquote:Op zondag 10 september 2006 03:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een kopie van haar gedachten? Als je nachtmerries wilt hebben wel![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
BobMijn held, vooral dat kapsel maakt mij mijn vibrator pakken
![]()
Zeg, mijn gedachtes zijn enorm dingus hoorquote:Op zondag 10 september 2006 03:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een kopie van haar gedachten? Als je nachtmerries wilt hebben wel![]()
Dat kan ook nog, ik zou bijna medelijden krijgen met haar, let wel, bijnaquote:Op zondag 10 september 2006 03:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh, vrees alleen dat ik niet meer slaap van het lachen
Te weinig tijd, en wil me vrije tijd meer steken in de streams en COSquote:Op zondag 10 september 2006 03:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oke.... dat Blog was dus niet zo'n goed idee?
Dat bedoel ik, daar kunnen de meeste mensen niet tegen, ik heb nooit gezegd hoe ik daarover zou denkenquote:Op zondag 10 september 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, mijn gedachtes zijn enorm dingus hoor![]()
Verstandig besluit dan om er mee te kappen toch..... je kan altijd nog gaan tikken in de SVquote:Op zondag 10 september 2006 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Te weinig tijd, en wil me vrije tijd meer steken in de streams en COS
Denk dat ik haar (gedachten) best kan handelenquote:Op zondag 10 september 2006 03:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daar kunnen de meeste mensen niet tegen, ik heb nooit gezegd hoe ik daarover zou denken![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 03:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Verstandig besluit dan om er mee te kappen toch..... je kan altijd nog gaan tikken in de SV![]()
Je moet dan natuurlijk speurwerk gaan doen om alle nieuwtjes te vinden, en alle roddels bij te houden dat gaat dan ten koste van het streamen..... en je moet daar ook maar lol en zin in hebben om de speurneus uit te hangen.quote:Op zondag 10 september 2006 04:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik vond het leuk daar niet van maar toen BB eenmaal begonnen was merkte ik toch duidelijk dat ik het niet kon handelen om beide te combineren, dus koos ik eieren voor mn "geld" en heb besloten de crew te verlaten zodat ik gewoon mijn ding kan doen zonder verplichtingen
Exact....ik was iets te spontaan om de keuze te maken om lid te worden...zo zie je maar weer....ik stort me liever ongedwongen in een project als BB dan dat ik "huiswerk" moet doen.....mja, had ik kunnen weten maar ik dacht het wel leuk te vinden.....niet dusquote:Op zondag 10 september 2006 04:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je moet dan natuurlijk speurwerk gaan doen om alle nieuwtjes te vinden, en alle roddels bij te houden dat gaat dan ten koste van het streamen..... en je moet daar ook maar lol en zin in hebben om de speurneus uit te hangen.
Voor mij zijn ze ook niet zo spectaculair, maar voor de gemiddelde nederlander wel, vraag me nu niet om voorbeelden, kan ik niet geven.quote:Op zondag 10 september 2006 04:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Denk dat ik haar (gedachten) best kan handelen![]()
Beter dan toch dat je dan het besluit neemt om te stoppen en gewoon lekker je ding te doen, nu kan je zelf kiezen wat je post en wanneer..... ik heb ook moeite met een SV bij te houden met een huis vol mensen, dus post wel maar niet zoveel.quote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Exact....ik was iets te spontaan om de keuze te maken om lid te worden...zo zie je maar weer....ik stort me liever ongedwongen in een project als BB dan dat ik "huiswerk" moet doen.....mja, had ik kunnen weten maar ik dacht het wel leuk te vinden.....niet dus
Des te meer bewondering voor de mensen die het wel doen. Meen ik echtquote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Exact....ik was iets te spontaan om de keuze te maken om lid te worden...zo zie je maar weer....ik stort me liever ongedwongen in een project als BB dan dat ik "huiswerk" moet doen.....mja, had ik kunnen weten maar ik dacht het wel leuk te vinden.....niet dus
Je bent liefquote:Op zondag 10 september 2006 04:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze ook niet zo spectaculair, maar voor de gemiddelde nederlander wel, vraag me nu niet om voorbeelden, kan ik niet geven.
Maar ze heeft wel een speciaal plekje bij mij gekregen, kan positief en negatief zijn. Positief kan ook negatief zijn voor mij en andersom, alleen ik weet hoe het zit.![]()
Is het ookquote:Op zondag 10 september 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Des te meer bewondering voor de mensen die het wel doen. Meen ik echtOok voor de mensen die ander fora draaiende houden, vind het toppie
![]()
Al spreek ik je weinig meer, dat verandert niet meer hoor!quote:Op zondag 10 september 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
En je hebt gelijk, ik kan enorm negatief zijn, al is dat zelden. Maar als ik negatief ben![]()
![]()
Misschien heb je nu nog wel meer respect, omdat je er zelf een stukje aan geproefd hebt.quote:Op zondag 10 september 2006 04:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het ookVind het bijzonder knap, ik ben dan misschien liever lui dan moe, maar sommige zetten zich echt diep in en dat heeft mijn respect
![]()
Ook dat ja, ik weet dat het hard werken is, en ik merk ook dat de meeste bloggers juist niet te vinden zijn in COS, omdat ze teveel bezig zijn met nieuwtjes zoeken etc. en dat is niet wat ik wil zegmaarquote:Op zondag 10 september 2006 04:16 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien heb je nu nog wel meer respect, omdat je er zelf een stukje aan geproefd hebt.
Bij mij ook niet, je bent een mooi mensquote:Op zondag 10 september 2006 04:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al spreek ik je weinig meer, dat verandert niet meer hoor!
En ik vind het juist goed als iemand ook negatief kan zijn!
Maar genoeg geslijmd!!
Juistquote:Op zondag 10 september 2006 04:19 schreef A-en-M het volgende:
Maar het maakt verder ook niet uit Bong, gewoon je ding doen waar jij je lekker bij voelt.... lekker streamen op zijn tijd en meeposten als je daar zin in hebt.
Smeren is goed, anders wordt het allemaal maar zo ruwquote:Op zondag 10 september 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, je bent een mooi mensEn slijmen smeert de boel ej
![]()
Oh ja, ik zeg niks over je veni vidi enz enz, want daar heb je al genoeg commentaar over gehadquote:Op zondag 10 september 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Groeten terug aan die wuppiequote:Op zondag 10 september 2006 04:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Smeren is goed, anders wordt het allemaal maar zo ruw![]()
Vind het wel jammer dat de gesprekken er niet meer zijn zoals bij de vorige BB, ik had je nog veel kunnen leren![]()
Oh ja, groeten van Dizzy, je weet wel, die muts.![]()
*reactie Dizzy* Trut!quote:Op zondag 10 september 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Groeten terug aan die wuppie![]()
![]()
En mij wat leren, rookie, wordt eerst maar eens droog tussen je ballenOw en doe ook eens wat aan je lengte of zal ik je voeten onder je lijf vandaan hakken
![]()
*reactie terug* Doos! Haquote:Op zondag 10 september 2006 04:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
*reactie Dizzy* Trut!![]()
Hahahahahaha, ben hier een rookie, klopt, voor de rest doe ik geen uitspraken (ik ben geen E10)
En ik doe niks aan mijn lengte, want blijkbaar ben zelfs jij daarover onder de indruk, dus houd ik dat lekker zo.
Enne, kan ik er wat aan doen dat jij zo klein bent? Hoef je je frustratie niet op mij af te reageren!
quote:Op zondag 10 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
*reactie terug* Doos! Ha![]()
En jij, jij, jij..........pfffff. That's it I'm going to my trailer![]()
Gewoon je huis uit rotten, het is je eigen huis!quote:Op zondag 10 september 2006 04:39 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD klote visite wil niet wegWil naar m'n nest GVD!
Nu al de 2e nacht zonder slaap, vandaag nog niet gegeten, ben moe.... word er chago van![]()
Iemand die hem over wil nemen![]()
Ach whatever, hij blijft maar zitten ook... ik ga naar m'n bed![]()
ah jij komt ook op visite, dan blijf ik maar even wakkerquote:Op zondag 10 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
*reactie terug* Doos! Ha![]()
En jij, jij, jij..........pfffff. That's it I'm going to my trailer![]()
Truste, dikke kus voor jou en haar van bovenquote:
Dat vind ik zielig.quote:Op zondag 10 september 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gewoon je huis uit rotten, het is je eigen huis!
Zou ik geen problemen mee hebben hoor.
Ik ben nog klaarwakkerquote:Op zondag 10 september 2006 04:42 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ah jij komt ook op visite, dan blijf ik maar even wakker
Nah, toch maar niet... Slaap lekker beeb![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, dikke kus voor jou en haar van boven![]()
![]()
over slijmen gesprokenquote:Op zondag 10 september 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar ik NIETquote:
Stop met hinten, zeg gewoon dat je het heel gezellig hebt gehad maar dat jullie nu naar bed willen, is toch niet zo heel moeilijk?quote:Op zondag 10 september 2006 04:43 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig.
Ben al een paar uur aan het hinten dat WE naar bed willen, hij gaat gewoon niet weg![]()
Kan wel reageren, maar is zo kansloosquote:Op zondag 10 september 2006 04:46 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
ze zouden alle hoeren na 4 a.m. een spuitje moeten geven
whehehe... wat is hier rot aan als ik vragen mag???quote:Op zondag 10 september 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stop met hinten, zeg gewoon dat je het heel gezellig hebt gehad maar dat jullie nu naar bed willen, is toch niet zo heel moeilijk?
Ik schrijf het rotter op dan ik bedoel hoor.
Nee, ze komt naar die van mijquote:Op zondag 10 september 2006 04:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je gaat nog niet naar je caravan??![]()
Als ik het zo inschat is hij al erg ver heen, en snapt dus duidelijke hints niet meer, en moet je gewoon zeggen dat je hem eruit zet omdat je gaat slapen, grote kans dat die morgen, of van niks meer weet, of zijn excuus aanbied. Zo zou ik het doen in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 04:48 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
whehehe... wat is hier rot aan als ik vragen mag???
ok situatieschets!
Heb z'n helm al aangegeven, heb z'n jas al aangegeven heb zelfs al met open deur gestaan," ja wij moeten nu echt naar bed... "
Reactie: Jaja, ik pak nog een biertje. Trekt koelkast open en gaat weer zitten.
*zucht*
Overigens is dat zaken zelf uit de koelkast pakken hier normaal gesproken erg normaal, maar nu wil ik m die fles bier door z'n strot heen rammelen. Negeren m al een uur of 2 op de opmerkingen na ddat t toch echt wel tijd wordt om naar hguis te gaan, ik zit achter pc, hubbie zit achter pc en hij zit tv te kijken![]()
Gewoon doen idd, doe ik ook hoorquote:Op zondag 10 september 2006 04:53 schreef nomen_nescio het volgende:
Nja, tis mij wel best... zoeken t maar uit, ik ga naar m'n bed![]()
![]()
Nah, ken m langer als vandaag. Die wil hier nooit weg.. en weet het verdomd goed nogquote:Op zondag 10 september 2006 04:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat is hij al erg ver heen, en snapt dus duidelijke hints niet meer, en moet je gewoon zeggen dat je hem eruit zet omdat je gaat slapen, grote kans dat die morgen, of van niks meer weet, of zijn excuus aanbied. Zo zou ik het doen in ieder geval.
Hej DD, is niet moelijk hoor, ben altijd wel ergensquote:
Hoe kan dat nou ? Ze hadden toch een feestje vanavond ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Goedenavond....
De streams zijn weer
Nou, dikke pret... echt!quote:Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ? Ze hadden toch een feestje vanavond ?
Dit is echt triest. Ze hebben best veel drank op al, maar niemand die uit de bocht vliegt. Wat een maffe groep eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat bij talpa een romeinse heldenfilm te kijken....ik ben blij dat ik niets heb gemist.![]()
Niks gemist? Weet je dat wel zekerquote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat bij talpa een romeinse heldenfilm te kijken....ik ben blij dat ik niets heb gemist.![]()
Zo opvallend is dat niet, bellen en sms'en voornamelijk jonge mensen. Al heeft mijn blonde spruit op Hilde gestemdquote:Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef Sassefras het volgende:
jeetje, wat suf dat de streams het niet doen! wat vonden jullie van d elive uitzending? ben blij dat marcel eruit is, die ga ik niet missen!
opvallend dat micheline zoveel % had!
Ja, heeft ze, maar ze belde via de vaste lijnquote:
Sinds kort en alleen voor nood, de schat fietst alleen naar school sinds kortquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wist niet dat 9-jarige kids al GSM's hadden tegenwoordig
Ben je niet de enigequote:
Maar wij zijn er wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:24 schreef ThaSandman het volgende:
Ben ik daarvoor 4 uur eerder naar huis gekomen![]()
Leuk zeg, nu wil ik ook kinderenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds kort en alleen voor nood, de schat fietst alleen naar school sinds kortDappere dodo is het, zie je zo'n blond doosje wegfietsen en het liefst wil je erachteraan. Maar goed, vandaar die mobiel
![]()
Ze wilde al haar hele vriendenkliek erop zetten. Nope, trappen we niet in, ga eerst maar een krantenwijk nemen ofzo. Dure zooi, die GSM's.
En ja, ik verveel me![]()
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar wij zijn er wel.
[afbeelding]
Je eerste vernoem je naar mij natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk zeg, nu wil ik ook kinderen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je eerste vernoem je naar mij natuurlijk![]()
![]()
Zonder LE is het zomaar een jongetjes-naam![]()
En een paard met 3 benen draaft anders dan met 4 benen<<<<<<<<<<<quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:37 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Ik vind de meisjesnaam wel leuk maar de jongensnaam doet zo SGP-achtig aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je eerste vernoem je naar mij natuurlijk![]()
![]()
Zonder LE is het zomaar een jongetjes-naam![]()
quote:
A, das wel weer liefquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:42 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En een hele mooie ookals er een jongetje komt hier gaat ie zo heten iig
Mooie naam, voor mooie mensen
heej Nomenquote:
stereoquote:
heej morriequote:
vind zij vliegen ook leuk ???quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin is de 21e jarig, nu wil ik haar verrassen met een lastminute weekendtrip. Weet iemand uit ervaring welke site daar goed voor is? Ben student dus het moet wel goedkoop zijn maar luxe aanvoelen, alsof ik heel veel geld aan haar spendeer enzo.
Vliegen is leuk
Oke was maar vraagjequote:
Trein mag ook, heb je wel eens een lastminute ergens gehad?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
Oke was maar vraagjeniet iedereen houdt daarvan he
Maar kan je niet verder helpen,mij krijg je zo'n kist niet in
Geen idee, maar wat lief van jequote:Op dinsdag 12 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin is de 21e jarig, nu wil ik haar verrassen met een lastminute weekendtrip. Weet iemand uit ervaring welke site daar goed voor is? Ben student dus het moet wel goedkoop zijn maar luxe aanvoelen, alsof ik heel veel geld aan haar spendeer enzo.
Vliegen is leuk
yep 12 jaar geleden last-minute naar Malta geweest... gelijk laatste keer ook,Air Maltaquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trein mag ook, heb je wel eens een lastminute ergens gehad?
* Stereotomy scribbles Air Maltaquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
yep 12 jaar geleden last-minute naar Malta geweest... gelijk laatste keer ook,Air Malta![]()
Ach ben 2x met Onur Air naar Turkije gevlogen en vraag me niet hoe ik eruit zag na de landing, maar leef nog steedsquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
yep 12 jaar geleden last-minute naar Malta geweest... gelijk laatste keer ook,Air Malta![]()
[egbertmodus]jajajajaja[/egbertmodus]quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach ben 2x met Onur Air naar Turkije gevlogen en vraag me niet hoe ik eruit zag na de landing, maar leef nog steeds![]()
Al weiger ik voortaan nog te vliegen met een Turkse maatschappij
Ik hou van uitdagingenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:01 schreef Gladys het volgende:
[..]ik durf het echt niet meer... maar je houdt van uitdagingen ?? probeer Air malta maar eens dan
![]()
Je mag het van mij best proberen hoor, maar een aanraderquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:04 schreef ThaSandman het volgende:
Van Onur Air word je niet echt blij nee als je de verhalen zo leest.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen erg genoeg.
daarom stap ik in geen enkele vliegende kistquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:05 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik hou van uitdagingenLekker adrenaline, ben eraan verslaafd ondertussen
Nah, na Onur Air, waar het water recht naar binnen kwam lopen, de stoel kapot was, een landing waarbij we van de baan afschoten zie je mij niet meer in een vliegtuig van zo'n kutmaatschappij. Daar is m'n leven me toch echt te lief voor.
Net of gerenommeerde maatschappijen nooit een crash hebben trouwens![]()
Vliegen is wel leukquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen erg genoeg.
Nee volgend jaar zal ik denk ik gaan vliegen. Mijn schoonouders hebben een vakantiehuisje laten bouwen in Spanje (Denia) en daar gaan we volgend jaar heen met het vliegtuig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |