Groeten terug aan die wuppiequote:Op zondag 10 september 2006 04:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Smeren is goed, anders wordt het allemaal maar zo ruw![]()
Vind het wel jammer dat de gesprekken er niet meer zijn zoals bij de vorige BB, ik had je nog veel kunnen leren![]()
Oh ja, groeten van Dizzy, je weet wel, die muts.![]()
*reactie Dizzy* Trut!quote:Op zondag 10 september 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Groeten terug aan die wuppie![]()
![]()
En mij wat leren, rookie, wordt eerst maar eens droog tussen je ballenOw en doe ook eens wat aan je lengte of zal ik je voeten onder je lijf vandaan hakken
![]()
*reactie terug* Doos! Haquote:Op zondag 10 september 2006 04:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
*reactie Dizzy* Trut!![]()
Hahahahahaha, ben hier een rookie, klopt, voor de rest doe ik geen uitspraken (ik ben geen E10)
En ik doe niks aan mijn lengte, want blijkbaar ben zelfs jij daarover onder de indruk, dus houd ik dat lekker zo.
Enne, kan ik er wat aan doen dat jij zo klein bent? Hoef je je frustratie niet op mij af te reageren!
quote:Op zondag 10 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
*reactie terug* Doos! Ha![]()
En jij, jij, jij..........pfffff. That's it I'm going to my trailer![]()
Gewoon je huis uit rotten, het is je eigen huis!quote:Op zondag 10 september 2006 04:39 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD klote visite wil niet wegWil naar m'n nest GVD!
Nu al de 2e nacht zonder slaap, vandaag nog niet gegeten, ben moe.... word er chago van![]()
Iemand die hem over wil nemen![]()
Ach whatever, hij blijft maar zitten ook... ik ga naar m'n bed![]()
ah jij komt ook op visite, dan blijf ik maar even wakkerquote:Op zondag 10 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
*reactie terug* Doos! Ha![]()
En jij, jij, jij..........pfffff. That's it I'm going to my trailer![]()
Truste, dikke kus voor jou en haar van bovenquote:
Dat vind ik zielig.quote:Op zondag 10 september 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gewoon je huis uit rotten, het is je eigen huis!
Zou ik geen problemen mee hebben hoor.
Ik ben nog klaarwakkerquote:Op zondag 10 september 2006 04:42 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ah jij komt ook op visite, dan blijf ik maar even wakker
Nah, toch maar niet... Slaap lekker beeb![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, dikke kus voor jou en haar van boven![]()
![]()
over slijmen gesprokenquote:Op zondag 10 september 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, je bent een mooi mensEn slijmen smeert de boel ej
![]()
Maar ik NIETquote:
Stop met hinten, zeg gewoon dat je het heel gezellig hebt gehad maar dat jullie nu naar bed willen, is toch niet zo heel moeilijk?quote:Op zondag 10 september 2006 04:43 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig.
Ben al een paar uur aan het hinten dat WE naar bed willen, hij gaat gewoon niet weg![]()
Kan wel reageren, maar is zo kansloosquote:Op zondag 10 september 2006 04:46 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
ze zouden alle hoeren na 4 a.m. een spuitje moeten geven
whehehe... wat is hier rot aan als ik vragen mag???quote:Op zondag 10 september 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stop met hinten, zeg gewoon dat je het heel gezellig hebt gehad maar dat jullie nu naar bed willen, is toch niet zo heel moeilijk?
Ik schrijf het rotter op dan ik bedoel hoor.
Nee, ze komt naar die van mijquote:Op zondag 10 september 2006 04:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je gaat nog niet naar je caravan??![]()
Als ik het zo inschat is hij al erg ver heen, en snapt dus duidelijke hints niet meer, en moet je gewoon zeggen dat je hem eruit zet omdat je gaat slapen, grote kans dat die morgen, of van niks meer weet, of zijn excuus aanbied. Zo zou ik het doen in ieder geval.quote:Op zondag 10 september 2006 04:48 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
whehehe... wat is hier rot aan als ik vragen mag???
ok situatieschets!
Heb z'n helm al aangegeven, heb z'n jas al aangegeven heb zelfs al met open deur gestaan," ja wij moeten nu echt naar bed... "
Reactie: Jaja, ik pak nog een biertje. Trekt koelkast open en gaat weer zitten.
*zucht*
Overigens is dat zaken zelf uit de koelkast pakken hier normaal gesproken erg normaal, maar nu wil ik m die fles bier door z'n strot heen rammelen. Negeren m al een uur of 2 op de opmerkingen na ddat t toch echt wel tijd wordt om naar hguis te gaan, ik zit achter pc, hubbie zit achter pc en hij zit tv te kijken![]()
Gewoon doen idd, doe ik ook hoorquote:Op zondag 10 september 2006 04:53 schreef nomen_nescio het volgende:
Nja, tis mij wel best... zoeken t maar uit, ik ga naar m'n bed![]()
![]()
Nah, ken m langer als vandaag. Die wil hier nooit weg.. en weet het verdomd goed nogquote:Op zondag 10 september 2006 04:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat is hij al erg ver heen, en snapt dus duidelijke hints niet meer, en moet je gewoon zeggen dat je hem eruit zet omdat je gaat slapen, grote kans dat die morgen, of van niks meer weet, of zijn excuus aanbied. Zo zou ik het doen in ieder geval.
Hej DD, is niet moelijk hoor, ben altijd wel ergensquote:
Hoe kan dat nou ? Ze hadden toch een feestje vanavond ?quote:Op zondag 10 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Goedenavond....
De streams zijn weer
Nou, dikke pret... echt!quote:Op zondag 10 september 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ? Ze hadden toch een feestje vanavond ?
Dit is echt triest. Ze hebben best veel drank op al, maar niemand die uit de bocht vliegt. Wat een maffe groep eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat bij talpa een romeinse heldenfilm te kijken....ik ben blij dat ik niets heb gemist.![]()
Niks gemist? Weet je dat wel zekerquote:Op zondag 10 september 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat bij talpa een romeinse heldenfilm te kijken....ik ben blij dat ik niets heb gemist.![]()
Zo opvallend is dat niet, bellen en sms'en voornamelijk jonge mensen. Al heeft mijn blonde spruit op Hilde gestemdquote:Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef Sassefras het volgende:
jeetje, wat suf dat de streams het niet doen! wat vonden jullie van d elive uitzending? ben blij dat marcel eruit is, die ga ik niet missen!
opvallend dat micheline zoveel % had!
Ja, heeft ze, maar ze belde via de vaste lijnquote:
Sinds kort en alleen voor nood, de schat fietst alleen naar school sinds kortquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wist niet dat 9-jarige kids al GSM's hadden tegenwoordig
Ben je niet de enigequote:
Maar wij zijn er wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:24 schreef ThaSandman het volgende:
Ben ik daarvoor 4 uur eerder naar huis gekomen![]()
Leuk zeg, nu wil ik ook kinderenquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds kort en alleen voor nood, de schat fietst alleen naar school sinds kortDappere dodo is het, zie je zo'n blond doosje wegfietsen en het liefst wil je erachteraan. Maar goed, vandaar die mobiel
![]()
Ze wilde al haar hele vriendenkliek erop zetten. Nope, trappen we niet in, ga eerst maar een krantenwijk nemen ofzo. Dure zooi, die GSM's.
En ja, ik verveel me![]()
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar wij zijn er wel.
[afbeelding]
Je eerste vernoem je naar mij natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk zeg, nu wil ik ook kinderen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je eerste vernoem je naar mij natuurlijk![]()
![]()
Zonder LE is het zomaar een jongetjes-naam![]()
En een paard met 3 benen draaft anders dan met 4 benen<<<<<<<<<<<quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:37 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Ik vind de meisjesnaam wel leuk maar de jongensnaam doet zo SGP-achtig aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je eerste vernoem je naar mij natuurlijk![]()
![]()
Zonder LE is het zomaar een jongetjes-naam![]()
quote:
A, das wel weer liefquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:42 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
En een hele mooie ookals er een jongetje komt hier gaat ie zo heten iig
Mooie naam, voor mooie mensen
heej Nomenquote:
stereoquote:
heej morriequote:
vind zij vliegen ook leuk ???quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin is de 21e jarig, nu wil ik haar verrassen met een lastminute weekendtrip. Weet iemand uit ervaring welke site daar goed voor is? Ben student dus het moet wel goedkoop zijn maar luxe aanvoelen, alsof ik heel veel geld aan haar spendeer enzo.
Vliegen is leuk
Oke was maar vraagjequote:
Trein mag ook, heb je wel eens een lastminute ergens gehad?quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
Oke was maar vraagjeniet iedereen houdt daarvan he
Maar kan je niet verder helpen,mij krijg je zo'n kist niet in
Geen idee, maar wat lief van jequote:Op dinsdag 12 september 2006 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin is de 21e jarig, nu wil ik haar verrassen met een lastminute weekendtrip. Weet iemand uit ervaring welke site daar goed voor is? Ben student dus het moet wel goedkoop zijn maar luxe aanvoelen, alsof ik heel veel geld aan haar spendeer enzo.
Vliegen is leuk
yep 12 jaar geleden last-minute naar Malta geweest... gelijk laatste keer ook,Air Maltaquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trein mag ook, heb je wel eens een lastminute ergens gehad?
* Stereotomy scribbles Air Maltaquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
yep 12 jaar geleden last-minute naar Malta geweest... gelijk laatste keer ook,Air Malta![]()
Ach ben 2x met Onur Air naar Turkije gevlogen en vraag me niet hoe ik eruit zag na de landing, maar leef nog steedsquote:Op dinsdag 12 september 2006 02:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
yep 12 jaar geleden last-minute naar Malta geweest... gelijk laatste keer ook,Air Malta![]()
[egbertmodus]jajajajaja[/egbertmodus]quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:59 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ach ben 2x met Onur Air naar Turkije gevlogen en vraag me niet hoe ik eruit zag na de landing, maar leef nog steeds![]()
Al weiger ik voortaan nog te vliegen met een Turkse maatschappij
Ik hou van uitdagingenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:01 schreef Gladys het volgende:
[..]ik durf het echt niet meer... maar je houdt van uitdagingen ?? probeer Air malta maar eens dan
![]()
Je mag het van mij best proberen hoor, maar een aanraderquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:04 schreef ThaSandman het volgende:
Van Onur Air word je niet echt blij nee als je de verhalen zo leest.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen erg genoeg.
daarom stap ik in geen enkele vliegende kistquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:05 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik hou van uitdagingenLekker adrenaline, ben eraan verslaafd ondertussen
Nah, na Onur Air, waar het water recht naar binnen kwam lopen, de stoel kapot was, een landing waarbij we van de baan afschoten zie je mij niet meer in een vliegtuig van zo'n kutmaatschappij. Daar is m'n leven me toch echt te lief voor.
Net of gerenommeerde maatschappijen nooit een crash hebben trouwens![]()
Vliegen is wel leukquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb nog nooit gevlogen erg genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |