Groeten terug aan die wuppiequote:Op zondag 10 september 2006 04:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
Smeren is goed, anders wordt het allemaal maar zo ruw![]()
Vind het wel jammer dat de gesprekken er niet meer zijn zoals bij de vorige BB, ik had je nog veel kunnen leren![]()
Oh ja, groeten van Dizzy, je weet wel, die muts.![]()
*reactie Dizzy* Trut!quote:Op zondag 10 september 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Groeten terug aan die wuppie![]()
![]()
En mij wat leren, rookie, wordt eerst maar eens droog tussen je ballenOw en doe ook eens wat aan je lengte of zal ik je voeten onder je lijf vandaan hakken
![]()
*reactie terug* Doos! Haquote:Op zondag 10 september 2006 04:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
*reactie Dizzy* Trut!![]()
Hahahahahaha, ben hier een rookie, klopt, voor de rest doe ik geen uitspraken (ik ben geen E10)
En ik doe niks aan mijn lengte, want blijkbaar ben zelfs jij daarover onder de indruk, dus houd ik dat lekker zo.
Enne, kan ik er wat aan doen dat jij zo klein bent? Hoef je je frustratie niet op mij af te reageren!
quote:Op zondag 10 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
*reactie terug* Doos! Ha![]()
En jij, jij, jij..........pfffff. That's it I'm going to my trailer![]()
Gewoon je huis uit rotten, het is je eigen huis!quote:Op zondag 10 september 2006 04:39 schreef nomen_nescio het volgende:
GVD klote visite wil niet wegWil naar m'n nest GVD!
Nu al de 2e nacht zonder slaap, vandaag nog niet gegeten, ben moe.... word er chago van![]()
Iemand die hem over wil nemen![]()
Ach whatever, hij blijft maar zitten ook... ik ga naar m'n bed![]()
ah jij komt ook op visite, dan blijf ik maar even wakkerquote:Op zondag 10 september 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
*reactie terug* Doos! Ha![]()
En jij, jij, jij..........pfffff. That's it I'm going to my trailer![]()
Truste, dikke kus voor jou en haar van bovenquote:
Dat vind ik zielig.quote:Op zondag 10 september 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gewoon je huis uit rotten, het is je eigen huis!
Zou ik geen problemen mee hebben hoor.
Ik ben nog klaarwakkerquote:Op zondag 10 september 2006 04:42 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
ah jij komt ook op visite, dan blijf ik maar even wakker
Nah, toch maar niet... Slaap lekker beeb![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, dikke kus voor jou en haar van boven![]()
![]()
over slijmen gesprokenquote:Op zondag 10 september 2006 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, je bent een mooi mensEn slijmen smeert de boel ej
![]()
Maar ik NIETquote:
Stop met hinten, zeg gewoon dat je het heel gezellig hebt gehad maar dat jullie nu naar bed willen, is toch niet zo heel moeilijk?quote:Op zondag 10 september 2006 04:43 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig.
Ben al een paar uur aan het hinten dat WE naar bed willen, hij gaat gewoon niet weg![]()
Kan wel reageren, maar is zo kansloosquote:Op zondag 10 september 2006 04:46 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
ze zouden alle hoeren na 4 a.m. een spuitje moeten geven
whehehe... wat is hier rot aan als ik vragen mag???quote:Op zondag 10 september 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stop met hinten, zeg gewoon dat je het heel gezellig hebt gehad maar dat jullie nu naar bed willen, is toch niet zo heel moeilijk?
Ik schrijf het rotter op dan ik bedoel hoor.
Nee, ze komt naar die van mijquote:Op zondag 10 september 2006 04:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus je gaat nog niet naar je caravan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |