Vraag dat maar aan het kwartet min 1quote:
Moet toch wat gaan lezen, deed ik eigenlijk altijd wel, want ik snap het niet. Maar bespaar je de moeite, iemand die niet terugleest hoef je ook niet bij te praten. Zo, dat is mijn stoere standpuntquote:Op zondag 10 september 2006 03:07 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan het kwartet min 1![]()
Had andere dingen te doen vandaag, sommige dingen zijn belangerijker dat BB. Zeker met deze BBquote:
Onmogelijkquote:Op zondag 10 september 2006 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had andere dingen te doen vandaag, sommige dingen zijn belangerijker dat BB. Zeker met deze BB![]()
Iedereen is weg gerend toen ze jou zagenquote:
Al heel erg lang, kan je ook wel zien aan het aantal topics, volgens mij bloed het hier langzaam dood, en blijft alleen de COS overquote:
Zeg dat nou niet, dat is namelijk wat iedereen denktquote:Op zondag 10 september 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Al heel erg lang, kan je ook wel zien aan het aantal topics, volgens mij bloed het hier langzaam dood, en blijft alleen de COS over
Ik voel zoveel, ik ben een scala aan gevoelens, ik ben een schilderij op zichquote:
Mar wat is t nut nog eigenlijk, kan iemand me dat nu eens een keer DUIDELIJK uitleggen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat is namelijk wat iedereen denkt![]()
De Mona Morwenquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel zoveel, ik ben een scala aan gevoelens, ik ben een schilderij op zich![]()
Oeps, had ik niet mogen zeggen? Verwijder ik het maar snel, maar niet heusquote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dat is namelijk wat iedereen denkt![]()
Wow, wat poessies, ben je de cursus van mr ross aan het volgen?quote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik voel zoveel, ik ben een scala aan gevoelens, ik ben een schilderij op zich![]()
Je kan deze vraag wel in de FB stellen, zullen ze leuk vindenquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mar wat is t nut nog eigenlijk, kan iemand me dat nu eens een keer DUIDELIJK uitleggen?![]()
Dat kan ik wel, gewoon schijt hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 03:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Mar wat is t nut nog eigenlijk, kan iemand me dat nu eens een keer DUIDELIJK uitleggen?![]()
Een kopie van haar gedachten? Als je nachtmerries wilt hebben welquote:Op zondag 10 september 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
De Mona Morwen![]()
![]()
Ik wil ook een kopie boven m'n bed
Bobquote:Op zondag 10 september 2006 03:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wow, wat poessies, ben je de cursus van mr ross aan het volgen?![]()
Jup dat kan kloppenquote:Op zondag 10 september 2006 03:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heeeee bong.... mis ik nu iets bij je naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |