Truste schatquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
Geen flauw idee of het gods goedkeuring kan wegdragen maar Sjappie gaat er vandoor![]()
nog ff wegdoezelen en dromen van snode plannen die nog op stapel liggen
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als Fok dan tenminste weer up is...
Welke streams?quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Hidiho, streams haperen als een stotterpatient en het gaat echt nergens over. Moggûh![]()
Die het niet doen heh, einsteinquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Welke streams?Ook goeiemiddag
Dat weet ik toch niet, heb ze niet eens getest, ik lees wel mee das saai genoegquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die het niet doen heh, einsteinEvening
![]()
Dag Scan en trustequote:Op zaterdag 9 september 2006 04:28 schreef scanman01 het volgende:
Bedtijd... Morgen weer een drukke dag. BB enzo...
Niet veel, zeg maar gerust niksquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Isabeau, balen van je streams op je werkTroost je niet veel gebeurd hoor
![]()
truste scan ,zal ik wel werken danquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:28 schreef scanman01 het volgende:
Bedtijd... Morgen weer een drukke dag. BB enzo...
Gewoon wakker maken en je beloning eisen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaa eindelijk Internet Connection Sharing via Bluetooth op mijn vriendin's computer geinstalleerd.
Die ligt alweer 4 uur te ronken terwijl ik tech support moet spelen
Wedden dat ik ook nog geen sex krijg
Een ros voor m'n kop krijg ik danquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:54 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gewoon wakker maken en je beloning eisen.
Hmm ok probleem... das nou net t enige waarvoor ze me best wakker mogen makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een ros voor m'n kop krijg ik dan
Ik kan het proberen en die ros tegen m'n kop valt denk ik ook wel mee, maar ze ligt echt half in coma nu. Gewoon broek naar beneden trekken denk ik.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hmm ok probleem... das nou net t enige waarvoor ze me best wakker mogen maken
Maar goed, als je t niet probeert weet je het niet. Dat wordt risico nemen, of je handjes gebruiken.
Saboteren die handel, tot je krijgt waar je recht op hebquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een ros voor m'n kop krijg ik dan
whehehe.. succes ermee dan maar! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan het proberen en die ros tegen m'n kop valt denk ik ook wel mee, maar ze ligt echt half in coma nu. Gewoon broek naar beneden trekken denk ik.
Ik ga slapen, doei
quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan het proberen en die ros tegen m'n kop valt denk ik ook wel mee, maar ze ligt echt half in coma nu. Gewoon broek naar beneden trekken denk ik.
Ik ga slapen, doei
quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:23 schreef latevogel het volgende:
ik ga een paar uurtjes plat want wordt een lange dag straks weer![]()
Eendje toe, kan elk moment omvallenquote:Op zaterdag 9 september 2006 05:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik verveel me.
En wat ben jij aan het doen?
Resulteerd dat nou ook in meer ban aanvragen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 05:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik lijd aan Super PMS. Mijn hemel, wat word ik strontchagrijnig en snel geïrriteerd van zoveel nachtdiensten en zo weinig slaap
(afgelopen 2 weken al 11 nachtdiensten gehad....in totaal dus 13 in korte tijd)
Ik zou je wel dood willen wensenquote:Op zaterdag 9 september 2006 05:57 schreef Isabeau het volgende:
Nou, daar ben ik al lang overheen. Ik zit in het 'I don't give a shit/fuck' stadium![]()
Naaahquote:Op zaterdag 9 september 2006 06:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is nu dus gewoon mogelijkGrijp je kans
Goeie vraagquote:Op zaterdag 9 september 2006 06:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe jij eigenlijk nog op?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:06 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog bewoners wakker dan?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 06:07 schreef Isabeau het volgende:
<----- blond
Maar het gaat te moeizaamquote:Op zaterdag 9 september 2006 06:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh. Dus ik praat nu tegen een slaapwandelaar. Interessant.
Gefeliciteerd Charmed Angel.quote:
Huh? Getrouwd met een buitenlander?quote:
E10 in de dop?quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:39 schreef soylent het volgende:
Huh? Getrouwd met een buitenlander?
Maakt verder niet uit. Gefeliciteerd! Bergse Bos?
Gefeliciteerd! Mooi stelquote:
Ik wist t nie, maar nu welquote:
Good murningquote:
Nog wat te beleven hier (ondanks dat Sa het maar niet wil doen met E10 en hij blijft maar smakken en slurpen en hij absoluuuuut niet jaloers is op Tijn?)?quote:
I dunno! Mij niets vragen vanaaf, wehehehe.....quote:Op zondag 10 september 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nog wat te beleven hier (ondanks dat Sa het maar niet wil doen met E10 en hij blijft maar smakken en slurpen en hij absoluuuuut niet jaloers is op Tijn?)?
Dit is toch de BB6 SC? En jij weet niets? OH oke.....quote:Op zondag 10 september 2006 01:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
I dunno! Mij niets vragen vanaaf, wehehehe.....![]()
Dat avonje weet ik wel verdere les ik alleen maar overal meequote:Op zondag 10 september 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dit is toch de BB6 SC? En jij weet niets? OH oke.....
Nou er was een leuk optredens-avondje wat weer eens dood eindigde..........
??????quote:Op zondag 10 september 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
tudududududududu tududududududuudu tudududududuuddu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |