quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Er is weer geloot voor de kwalificatiegroepen voor het EK 2008 in Zwitserland / Oostenrijk.
In dit topic poule A.
Armenië: Het land waar de Nederlander Henk Wisman bondscoach is, zat bij de WK-kwalificatiereeks nog ingedeeld met Nederland. Toen zagen we dat Armenië een stugge ploeg is, die gokt op de counter. In Edgar Manucharyan van Ajax heeft het land de bekendste speler, al is ook Ara Hakobyan vanwege zijn hoge klassering in de Gouden Schoen enkele seizoenen terug een redelijk bekende naam. Armenië lijkt meer een horzel voor de grote landen dan een serieuze kanshebber.
Azerbaijan: Dit geldt in mindere mate ook voor Azerbaijan. Ook een voormalige Sovjet-staat, die vooral stug en degelijk is. De ploeg heeft minder kwaliteit dan Armenië en mag gerust gelden als één van de mindere landen van Europa. Op korte termijn lijkt verbetering ook niet aanwijsbaar.
België: Onze zuiderburen zullen met de nieuwe bondscoach René Vandereycken bij de eerste twee moeten eindigen om eindelijk weer eens naar een groot toernooi te mogen. Het EK 2004 en het WK 2006 liep men immers mis. Vandereycken moet de ingezette verjonging afronden en met een nieuwe kern, rond spelers als Vincent Kompany, Anthony Vanden Borre, Silvio Proto en Thomas Buffel, proberen om België in deze zware poule naar het EK te loodsen. Een zwaardere opdracht kan een nieuwe bondscoach bijna niet krijgen.
Finland: De Finnen zaten bij Oranje in de WK-kwalificatiereeks. Het land probeert al jaren de laatste stap naar de Europese subtop te zetten, maar heeft daar moeite mee. Ook nu lijkt plaatsing voor een eindtoernooi onhaalbaar, ondanks de aanwezigheid van spelers als Teemu Tainio, Sami Hyypiä, Alexei Eremenko Jr., Mikael Forssell en Shefki Kuqi.
Kazachstan: Deed voor het eerst mee met Europa in de kwalificatiereeks richting het WK en brak logischerwijs nog niet echt potten. De Nederlander Arno Pijpers, eerder werkzaam bij Estland, moet de ploeg naar een hoger niveau tillen. Alles beter dan de laatste plaats in deze poule lijkt hem al een goede status te kunnen bezorgen.
Polen: Plaatste zich soepel en licht verrassend voor het WK. De Polen zijn dan ook zeker weer kanshebber in deze poule. Met goede spitsen als Maciej Zurawski en Thomas Frankowski is het logisch dat je op de counter mikt. Achterin staan de fysiek sterke mannen, terwijl in de aanval ook nog spelers als Ebi Smolarek, Emmanuel Olisadebe en Andrzej Niedzielan kunnen worden gebruikt. Een plaatsing voor het EK zou voor Polen fantastisch zijn.
Portugal: Het groepshoofd kwalificeerde zich eenvoudig voor het WK. Plaatsing voor het EK is in deze poule lastiger, al is Portugal natuurlijk wel favoriet. NIet vreemd, want met spelers als Jorge Andrade, Ricardo Carvalho, Deco, Maniche, Pauleta en Cristiano Ronaldo kan je voor de dag komen. Als het aanwezige talent zich makkelijk mengt met de bestaande kern, hoeft Portugal niemand te vrezen.
Servië & Montenegro: De opponent van Nederland op het WK baarde in de kwalificatie opzien door de weinige tegengoals. Nemanja Vidic dwong er mede een transfer naar Manchester United mee af. Met Dejan Stankovic op het middenveld en Mateja Kezman voorin, beschikt Servië over internationaal gelouterde spelers. De boomlange Nikola Zigic gaat ook zeker een goede rol spelen in deze reeks.
Hoeveel montenegrijnen stonden er eigenlijk in de nationale ploeg van Servie-Montenegro ?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef Hrvat het volgende:
Tis niet meer servie-montenegro zoals hierboven staat, maar enkel servie deze keer.
Niet dat dat op het veld veel verschil zal uitmaken...
Dat worden inderdaad spannende wedstrijden. Vooral naar Polen ben ik erg benieuwd. En natuurlijk hopen op nog meer uitglijders van dat klote Portugal. En succes voor Belgie natuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vrij onopvallende groep waar Finland het verrassend doet op dit moment. (Ik volg deze groep een beetje meer, omdat ik zelf nu al een tijdje in Finland woon en dan ook nog eens Lazovic bij Serviê speelt en ik ook huidige Vitessenaren meer in de gaten houd)
Servie en Begie volgen Finland op doelsaldo. Waar ook Portugal voorlopg nog langzij kan komen, omdat ze nog een wedstrijd minder gespeld hebben.
Er zijn op dit moment nog veel wedstrijden te spelen dat ernog zeker van alles mogelijk is. De volgende ronde wordt zeker een leuke.
Servië - Belgie
de winnaar kan koploper worden op voorwaarde dat Finland of punten laat liggen of Finland wint en 1 van deze ploegen passert Finland op doelsaldo
Armenië - Finland
Op papier lijkt Finland op dit moment een makkie te hebben tegen hun volgende tegenstander Armenie , die nu de laatste plaats inneemt. Alleen geld voor Finland dat ze zeer wisselvallig zijn vaak qua resultaten
Portugal - Azerbeidzjan
Portugal liet de eerste 2 punten gelijk liggen tegen Finland. Voor de portugezen is het belangrijk om te winnen en niet achterop te raken met de koplopers
Kazachstan - Polen
Polen zal nu echt de punten moeten gaan halen, anders komen ze nu al zowat in een kansloze positie. Kazachstan met een puntje meer zal ook de punten hard nodig hebben om de aansluiting te behouden met de kop.
Al met al zeker een groep die in mijn ogen best een beetje meer aandacht mag hebben.
2, beide bankzitters.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hoeveel montenegrijnen stonden er eigenlijk in de nationale ploeg van Servie-Montenegro ?
Jevric was er ook 1.quote:
hopelijk pakken ze de Polen inderdaad punten af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef Clourhide het volgende:
Kazachstan-Polen staat na 45 minuten nog 0-0 zie ik. Die verdomde Kazakken gaan straks voor een tweede stunt zorgen.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | Finland 3 1 2 0 4 - 2 5 Portugal 2 1 1 0 4 - 1 4 Belgium 3 1 1 1 1 - 1 4 Poland 3 1 1 1 3 - 4 4 Kazakhstan 3 0 2 1 1 - 2 2 Armenia 2 0 1 1 0 - 1 1 Azerbaijan 3 0 1 2 1 - 5 1 |
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet dat de Belgen zo teleur blijven stellen. Ze hebben een prima verdediging en ze hebben Moussa!
Ik ben wel benieuwd hoe België er over 5 jaar uitziet met Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Dembele, Vertonghen, Vandendamme, Vandenborre, Defour, etc. Talent genoeg, me dunkt.
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...![]()
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?quote:Krijgt Servië-België nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer.
Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn.
Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel.
Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servië wel degelijk vier keer. Het officiële scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. België kan een klacht neerleggen als Servië effectief vier keer wisselde.
Bron: sport.be.
Wat men in Van Buyten maar blijft zien heb ik zelfs nooit gesnapt Of dat moet een andere voetballer zijn in Duitsland of men moet er blind zijn. Hoe hij gisteren ook weer door andermaal zijn man totaal ! vrij te laten staan aan de basis lag van het tegendoelpunt ...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.
Van Buyten speelde anders als één van de weinigen een degelijke match.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...![]()
goh, als de Belgische tv zoiets moet zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?![]()
Dat moet ik eerst nog maar eens zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
3' Kazakhstan 0 - 0 Finland
20:15 Serbia ? - ? Armenia
20:30 Poland ? - ? Portugal
20:45 Belgium ? - ? Azerbaijan
Vandaag wel 3 punten voor de Belgen en wat kan Leo tegen Portugal?
En heeft ondertussen rood gekregen nadat hij wild de voet van een Azeri aanviel met zijn maag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:25 schreef Clourhide het volgende:
Dembele scoort de 3-0 voor België.
Ja. Wat een belachelijke referee zeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heeft ondertussen rood gekregen nadat hij wild de voet van een Azeri aanviel met zijn maag.
Hoe durft hij, met z'n wel gevoede volle maag tegen zo'n klein nederig hongerig Azeri'tje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heeft ondertussen rood gekregen nadat hij wild de voet van een Azeri aanviel met zijn maag.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 2. Finland 4 2 2 0 8 6- 2 3. België 4 2 1 1 7 4- 1 4. Polen 4 2 1 1 7 5- 5 5. Portugal 3 1 1 1 4 5- 3 6. Kazachstan 4 0 2 2 2 1- 4 7. Armenië 3 0 1 2 1 0- 4 8. Azerbeidzjan 4 0 1 3 1 1- 8 |
1 2 3 | Portugal - Kazachstan - België - Polen - |
Ja maar van het boosaardige Genk dat René ontsloeg selecteren we natuurlijk geen spelers. Of alleen Vandenbergh, want je moet toch iemand op de bank zetten voor die formidabele Mpenza ...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef BramKVO het volgende:
Wat triestig weer die opstelling. Vooral de backs tarten weer alle logica, Hoefkens & Leonard ... Terwijl we met Cornelis een rechtsachter in bloedvorm hebben die wel degelijk een voorzet kan trappen.
Ik zie het verband niet. Vandereycken werd ontslagen door het bestuur, niet door de spelers (integendeel, die waren zelfs heel teleurgesteld met zijn ontslag)...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja maar van het boosaardige Genk dat René ontsloeg selecteren we natuurlijk geen spelers. Of alleen Vandenbergh, want je moet toch iemand op de bank zetten voor die formidabele Mpenza ...
Een andere reden waarom hij bijna geen Genk-spelers wil oproepen kan ik mij niet bedenken eigenlijk. Misschien dat het geen vete is tov de spelers zelf, maar dan toch allicht wel tov Genk ...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Vandereycken werd ontslagen door het bestuur, niet door de spelers (integendeel, die waren zelfs heel teleurgesteld met zijn ontslag)...
Je moet hem eens in Duitsland bezig zien (en vroeger in Frankrijk). Een wereld van verschil met dit. Maar om god weet welke reden faalt hij altijd bij de nationale ploeg...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik snap trouwens doodgewoon niet wat men in het buitenland in die Van Buyten blijft zien. Die vent moet een geweldige manager hebben. Ik zou die gast zelf nog niet opstellen in provinciale ...
Die Polen schoppen wel op alles wat beweegt. Gelukkig hebben de Rode Duivels vandaag dus niks te vrezen ...quote:
tegen dat de zombies bij de bond ontwaken hebben we het EK al niet enkel mislopen, maar is het volgende WK ook allang voorbij ...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mogen we Rene al uitzwaaien?
Het was gewoon de wind joh.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Commentaar van de assistent-bondscoach bij de rust: "Bij momenten was het niet slecht"
Nee inderdaad, Stéphane, het was niet slecht , het was dramatisch ...
Tijdens de pauze ging het toch goed...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef Heero87 het volgende:
Assistent-coach Stéphane Demol: "Bij momenten spelen we niet slecht."![]()
![]()
![]()
Ik blijf naar de Dramatische Komedie op Kanaal 2 kijken ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Hrvat het volgende:
Hier staat vitaya al op de achtergrond!![]()
Alsof het onder Aimé nog zoveel beter was. Hoog tijd om ook eens een "beenhakker" bij de Rode Duivels in te halen. Een buitenlandse toptrainer die serieus schoon schip maakt en met de borstel door de selectie gaat ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef Heero87 het volgende:
Ik krijg warempel heimwee naar Aimé.
Toen kregen we toch nog één kans in 90 minuten voetbal.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof het onder Aimé nog zoveel beter was. Hoog tijd om ook eens een "beenhakker" bij de Rode Duivels in te halen. Een buitenlandse toptrainer die serieus schoon schip maakt en met de borstel door de selectie gaat ...
degene die dat moest optekenen is wellicht doodgewoon in slaap gevallen ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef twi het volgende:
Kloppen die stats van UEFA? 82% balbezit voor Belgie?
En ik maar hopen dat ze dit nergens buiten België op televisie gaven.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:31 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Ik heb het ook eens bekeken op Sport1 en het was eigenlijk wel heel slecht. Simons nog wel een voldoende, maar voor de rest?
Bosnjak en Ljubojevic ???quote:Op woensdag 15 november 2006 22:20 schreef Hrvat het volgende:
Misschien moet België nog eens een Kroaat naturaliseren!![]()
Ja. Wat balen wij zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk dat verlies van die Belgen. Ik ben écht blij dat ze er niet meer bij zijn op eindtoernooien. Dat laffe verdedigende (trieste) spel begint hun eindelijk op te breken. Net goed voor die losers!
Nog even wachten tot we helemaal zonder Belgen kunnen spelen , en dan gaan we het WK winnen dus ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef Hrvat het volgende:
Binnenkort krijgen de rode 'duiveltjes' al Salou, Tchite, Yulu matondo, Maaroufi,... erbij!
We moeten ons daar ook niet teveel op fixeren. Wie nu zegt dat de jeugdploegen het er internationaal beter van afbrengen, moet in het achterhoofd houden dat die resultaten niet het gevolg zijn van echte individuele klasse, maar veel eerder van een hecht collectief. Zo rooskleurig ziet de toekomst er de komende jaren volgens mij dus niet uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:31 schreef Heero87 het volgende:
De rest van de campagne gewoon ons beloftenelftal opstellen. Mooie voorbereiding op het EK voor beloften in juni.
En waarschijnlijk pakken we zo nog meer punten ook.
Lijkt me sterk dat Co dat gaat doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Flikker die VdE eruit, en geef Co een belletje.
Nee, vrees hetzelfde (een goede jeugdploeg betekent nooit per definitie een goede a-ploeg), maar alles beter dan dit stelletje flikkers.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We moeten ons daar ook niet teveel op fixeren. Wie nu zegt dat de jeugdploegen het er internationaal beter van afbrengen, moet in het achterhoofd houden dat die resultaten niet het gevolg zijn van echte individuele klasse, maar veel eerder van een hecht collectief. Zo rooskleurig ziet de toekomst er de komende jaren volgens mij dus niet uit.
Co botst in alles met de mentaliteit in België, denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Flikker die VdE eruit, en geef Co een belletje.
Dembele was geschorst.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Co dat gaat doen.
Speelde Dembele mee trouwens?
Nee, geschorst.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Co dat gaat doen.
Speelde Dembele mee trouwens?
Zonde. Grootste talent in de Eredivisie als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dembele was geschorst.
Het zou meteen het lamentabele spel van de Rode Duivels kunnen verklaren.quote:Verdediger Polen mogelijk benaderd
Woensdagavond speelden de Rode Duivels een kwalificatiewedstrijd tegen Polen. Voor de partij zou verdediger Jacek Bak benaderd zijn om de match te beïnvloeden.
België verloor woensdagavond de belangrijke EK-kwalificatiematch tegen Polen met 0-1. In het hart van de defensie stond Jacek Bak, ploegmaat van Emile Mpenza. Volgens RMF, de Poolse radio, werd Bak voor de partij benaderd om de match te beïnvloeden. Hij zou daarvoor 10.000 euro incasseren. Bak gaf voorlopig geen verdere details prijs.
Vorig seizoen stond het Belgisch voetbal al in rep en roer toen bekend raakte dat de Chinees Ye verschillende matchen in de hoogste klasse beïnvloedde. Nu die storm is gaan liggen is er dus mogelijk een nieuwe zaak.
Mijn pa heeft er een abbo op, dus stiekem lees ik 'm af en toe.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef pfaf het volgende:
Dat je überhaupt de Telegraaf leest!Ik moest gisteren al zoeken naar SBS6
Neem van mij aan, het probleem in België ligt absoluut niet bij de aanvallers. Spitsen als Vandenbergh , Pieroni, Dembele, zijn op zich goed genoeg. Met de neus voor een goal van een Vandenbergh lopen er volgens mij in europa zelfs niet eens zoveel rond. En bij de beloften zie je dat jonge spelers als een Desmet, De Mul, Yulu Matondo, De Sutter, ... het verschil maakten.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:50 schreef soccerbrain het volgende:
het is diep diep triest.....aanvallers moeten ze opleiden...in de jeugd alleen maar het accent op aanvallen leggen...degene met minder talent worden dan midden velder of verdediger. Het accent moet in de opleiding liggen op doelpuntenmaken.
Als de spits van het ooit zo trotse Belgie tussen de sheiks speeld zegt dat alles voor buitenstaanders....maar het probleem is dat intern niemand dit begrijpt...zo ziek is de belgische voetbalcultuur dus. Jammer dat volledig incompetente mensen onze sport verwoesten
Dat is misschien ook zo, maar het minste wat je kunt doen is proberen met de beste beschikbare spelers te spelen. En dat is toch iets wat AA en VDE absoluut niet doen ...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:13 schreef Radegast het volgende:
Belgie mist gewoon kwaliteit. Punt.
Tegen Servie en Portugal, ja. Tegen matige ploegen als Polen (en Polen is gewoon erg matig) wordt er met een betere ploeg gewoon wel gewonnen. Ook dan zullen ze 't EK niet halen, maar dan gaan ze zich niet belachelijk maken zoals gisteren.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:13 schreef Radegast het volgende:
Belgie mist gewoon kwaliteit. Punt.
Okee, maar wat is een betere ploeg?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tegen Servie en Portugal, ja. Tegen matige ploegen als Polen (en Polen is gewoon erg matig) wordt er met een betere ploeg gewoon wel gewonnen. Ook dan zullen ze 't EK niet halen, maar dan gaan ze zich niet belachelijk maken zoals gisteren.
------------------------------------------------------------- Stijnen / Bailly -------------------------------------------------------quote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Okee, maar wat is een betere ploeg?
Pocognoli inzetten ipv Leonard (zou het veel verschil maken?) De Mul en Soetaers op de flanken? Fellaini, Vrancken of De Decker op het middenveld?
Ook niet alleen Russisch hé prijatelj!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
De Telegraaf sloeg weer klassiek de plank heel hard mis. In het stuk over Belgie - Polen vroegen ze of Leo het ging halen met de Polen. En dat het antwoord een voorzichtige 'da' is.
Flapdrollen, Leo is niet de coach van Rusland.. In Polen zeggen ze 'tak' wanneer ze 'ja' zeggen. 'Da' is Russisch.
.
Dat is volgens mij ook een héél groot probleem van de Rode Duivels, die verscheuring tussen twee talen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja. Mooi voor de Franstalige spelers.![]()
Vind ik ook een goed idee, maar eigenlijk dan liever ook geen Nederlander. Een Morten Olsen bijvoorbeeld. Die werd destijds ook genoemd om Anthuenis te vervangen, had voor mij een uitstekende keuze geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:23 schreef BramKVO het volgende:
Dat is inderdaad het grootste probleem, maar denk dat het anders een goede coach zou zijn. Zou alvast de jeugd kansen geven denk ik.
Eigenlijk moet men eens opteren voor een buitenlander die amper Belgische spelers kent. Ben je meteen onbevooroordeeld tov spelers en clubs.
Frans en Nederlands door elkaar veronderstel ik. Maar ik denk niet dat dat écht zo'n groot probleem is. Bij clubs heb je net zo goed spelers die een andere taal spreken... De communicatie tussen de spelers verloopt vrij vlotjes denk ik toch.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een héél groot probleem van de Rode Duivels, die verscheuring tussen twee talen.
Wat is eigenlijk de voertaal bij de nationale ploeg? Toch niet Engels hé?
Dat is trouwens ook een van de redenen waarom jongens als Mpenza of Leonard in de ploeg staan. De Rode Duivels die spelen zonder Waal? Ondenkbaar eigenlijk ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Vind ik ook een goed idee, maar eigenlijk dan liever ook geen Nederlander. Een Morten Olsen bijvoorbeeld. Die werd destijds ook genoemd om Anthuenis te vervangen, had voor mij een uitstekende keuze geweest.
Daar geloof ik toch niet echt in. Toch niet met een man als Vandereycken? Met Anthuenis kan je als voetbalbond voor zoiets druk uitoefenen, maar toch niet met VDE...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook een van de redenen waarom jongens als Mpenza of Leonard in de ploeg staan. De Rode Duivels die spelen zonder Waal? Ondenkbaar eigenlijk ...
Ja, dat zou ook top geweest zijn. Maar de bond is inderdaad radicaal tegen een buitenlandse topcoach.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...
alstublieft hé zeg, jij wilt VDE weg en zou dan wel Trap halen ? Diens ideeen over voetbal zijn zo verouderd als wat. Hielp de Azzurri ook al naar de ondergang met z'n ongelooflijke opstellingen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat toen Antheunis al fel onder vuur lag Giovanni Trapattoni zichzelf nog heeft aangeboden bij de Belgische bond om Antheunis op te volgen. De bond lachte het voorstel van een buitenlandse topcoach doodgewoon weg ...
Heel dat geprepensioneerd boeltje afzetten en een dozijn sanseveria's aan het beleid zetten zou misschien zelfs nog meer zoden aan de dijk brengen... (het zou in elk geval de kosten gaan drukken)quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook top geweest zijn. Maar de bond is inderdaad radicaal tegen een buitenlandse topcoach.
Onder Trap werd Italië 2x héél ongelukkig uitgeschakeld op de grote toernooien hé.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
alstublieft hé zeg, jij wilt VDE weg en zou dan wel Trap halen ? Diens ideeen over voetbal zijn zo verouderd als wat. Hielp de Azzurri ook al naar de ondergang met z'n ongelooflijke opstellingen.
Dan leren ze Nederlands, opgelost.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar kij oeweet tock dat den vlamink niet intelliegient kenoeg ies oem te boegriepen oewaroem de wallon nie spreek de Nederlands hein !quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan leren ze Nederlands, opgelost.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Servie 4 3 1 0 10 (6-1) Polen 5 3 1 1 10 (6-5) Portugal 4 2 1 1 7 (8-3) Belgie 5 2 1 2 7 (4-2) Kazachstan 5 0 2 3 2 (1-7) Armenie 4 0 1 3 1 (0-5) Azerbeidzjan 4 0 1 3 1 (1-8) |
dat hou je toch niet voor mogelijk. Die gast is meer gekwetst dan dat ie op een veld staat. Dan speelt ie een match goed in Engeland en is ie vervolgens weer geblesseerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Emile Mpenza moet afhaken met een dijblessure
ma 19/03/07 - Emile Mpenza kan zaterdag niet aantreden tegen Portugal. De spits van Manchester City scoorde zaterdag nog, maar heeft nu last van een dijletsel. Genk-spits Kevin Vandenbergh komt daardoor bij de groep.
![]()
![]()
![]()
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:12 schreef AminBen het volgende:
Slaat de spanning toe bij onze Belgen? Verlies hier wordt minimaal 8 jaar afwezigheid op een groot toernooi.
Ik zei niksquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...
Uit naar Litouwen en Azebeijan , altijd knap lastig ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ook al zit België in een poule met Luxemburg, San Marino, Andorra, Litouwen, Estland, Kazachstan en Azerbeijan, dan nog denken ze dat ze het EK niet halen.
Spanning. Zelfs als we daar winnen gaan we niet naar het EK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:12 schreef AminBen het volgende:
Slaat de spanning toe bij onze Belgen? Verlies hier wordt minimaal 8 jaar afwezigheid op een groot toernooi.
En er liggen ook steeds minder mensen wakker van die Rode Duivels, ik kan moeilijk geloven dat "het Belgische volk" in de put zit bij definitieve uitschakeling.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof er hier ook nog maar één iemand is die gelooft dat we nog het EK gaan halen ...
Wij vinden het ergens even leuk om met de Rode Duivels te lachen dan om ervoor te supporteren eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En er liggen ook steeds minder mensen wakker van die Rode Duivels, ik kan moeilijk geloven dat "het Belgische volk" in de put zit bij definitieve uitschakeling.
Dat is het verschil tussen Belgen en Nederlanders bij voetbal. Nederlanders kan je nog irriteren door ze uit te lachen omdat ze niet meedoen, Belgen niet, want die lachen daar gewoon nog harder om.
René Vandereycken nog het meestquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wij vinden het ergens even leuk om met de Rode Duivels te lachen dan om ervoor te supporteren eigenlijk.
Volgens mij neemt hij nu zijn wraak op de voetbalbond omdat ze hem midden het WK '86 terug naar huis stuurdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
René Vandereycken nog het meest.
kijk Belgen, zo moet het:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:06 schreef Heero87 het volgende:
De Portugese pers is blijkbaar een beetje boos op Stijn Stijnen. Die werd gisteren als volgt geciteerd in de Belgische pers: "We moeten Ronaldo hard aanpakken, zodat hij al na twee minuten van het veld moet."
De Portugese pers maakte er "Ronaldo moet in de eerste minuten al opgeruimd worden" en pakte groots uit op de covers:
[afbeelding]
Dat is behoorlijk veelquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens :
Emile Mpenza is boos op de kritiek van de Belgische pers na zijn forfait. Waarop HLN vervolgens uitrekende dat dit zijn 40ste !!! afzegging voor een interland van de Rode Duivels is ...
Belgen hebben hun technische en tactische onkunde altijd moeten compenseren met andere middelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, wat is er nu zo bijzonder aan de uitspraken van Stijnen ? Als je ziet waar we vandaan komen, Jan Mulder zei daar ooit nog eens iets moois over :
"Als ik terugdenk aan de verplaatsingen naar het Sint-Truiden waar Goethals trainer was lopen de rillingen nog altijd over mijn rug. De Tovenaar die zijn troepen in de kleedkamer naast ons oppompte met de deur open en de klank vol door het dunne muurtje tussen ons beiden. Elke minuut waarin hij zijn spelers aanvuurde werd zijn ploeg sterker en sterker en wij zwakker en zwakker. Ik hoorde hem bulderen en keek rond. Een collega keek angstig naar zijn been waarvan Goethals net had aangekondigd wie het zo dadelijk doormidden moest gaan schoppen ... "
(en zo ging dat ook zijn hele carriere door. Toen hij tegen Milan moest begin jaren '90 en hij hoorde dat "Van Batsen" last van zijn enkel had liet hij zijn verdedigers langere noppen aandoen ... )
Technische ja, maar tactische onkunde ? Wij waren vroeger altijd net dat tikje sluwer, slimmer, ... dan de andere ploegen ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:26 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Belgen hebben hun technische en tactische onkunde altijd moeten compenseren met andere middelen.
1988: Kluivert met racistische opmerkingen een rode kaart aansmeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Technische ja, maar tactische onkunde ? Wij waren vroeger altijd net dat tikje sluwer, slimmer, ... dan de andere ploegen ...
Laten we verder gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Haaglander het volgende:
[..]
1988: Kluivert met racistische opmerkingen een rode kaart aansmeren.
1985: Kieft met een foefje een rode kaart aansmeren
Nou ja, jullie kunnen gewoon niet beter.
Terugkomend hierop:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:EEN ZEGE TEGEN PORTUGAL VOLSTAAT
"De voetbalbond hoopt nog steeds op
kwalificatie voor het EK. Dan moeten
we minstens een keer winnen tegen Por-
tugal", weet de voorzitter in HNB.
Een nederlaag in Lissabon beschouwt
François De Keersmaecker niet als een
ramp. "Dan hebben we nog de terugwed-
strijd. We spelen nog twee keer tegen
Finland, dat aan de leiding staat in
de groep, en we moeten nog naar Polen.
Er is nog veel mogelijk."
"Ik weet ook dat niet alles rozengeur
en maneschijn is bij de Rode Duivels,
maar er zit kwaliteit in. Nu is het
hopen op een ommekeer in Portugal."
Zoals Kieft het zelf zei toen hij terugblikte op zijn generatie in Oranje :quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Haaglander het volgende:
[..]
1988: Kluivert met racistische opmerkingen een rode kaart aansmeren.
1985: Kieft met een foefje een rode kaart aansmeren
Nou ja, jullie kunnen gewoon niet beter.
Ow, dat was inderdaad beide keren tegen Belgiequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Laten we verder gaan.
1990: Rijkaard spuugt tot tweemaal toe in de nek van Rudi Völler.
2006: Boulahrouz trapt met enkele rake tackles Cristiano Ronaldo van het veld.
Nou ja, jullie kunnen gewoon niet beter?
Volgens mij zitten ze bij de voetbalbond aan de valium. Of weten ze meer en zijn ze Chinees gaan eten ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Terugkomend hierop:
[..]
Verlies is zelfs niet fataal![]()
Waar staat dat het enkel over België - Nederland ging?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, dat was inderdaad beide keren tegen Belgie![]()
Thuis winnen tegen Portugal en Finland, en uit op Finland en Polen. Een eitje voor dit België.quote:EEN ZEGE TEGEN PORTUGAL VOLSTAAT
"De voetbalbond hoopt nog steeds op
kwalificatie voor het EK. Dan moeten
we minstens een keer winnen tegen Por-
tugal", weet de voorzitter in HNB.
Een nederlaag in Lissabon beschouwt
François De Keersmaecker niet als een
ramp. "Dan hebben we nog de terugwed-
strijd. We spelen nog twee keer tegen
Finland, dat aan de leiding staat in
de groep, en we moeten nog naar Polen.
Er is nog veel mogelijk."
"Ik weet ook dat niet alles rozengeur
en maneschijn is bij de Rode Duivels,
maar er zit kwaliteit in. Nu is het
hopen op een ommekeer in Portugal."
Het is ook allebei tegen een betere tegenstander.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow, dat was inderdaad beide keren tegen Belgie![]()
Het is allemaal een voorop gezet complot. Nu Belgie lager dan ooit staat bij de bookmakers hebben ze het volledige bondsbudget op ons ingezet en met de Chinees een deal gesloten ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Thuis winnen tegen Portugal en Finland, en uit op Finland en Polen. Een eitje voor dit België.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is allemaal een voorop gezet complot. Nu Belgie lager dan ooit staat bij de bookmakers hebben ze het volledige bondsbudget op ons ingezet en met de Chinees een deal gesloten ...![]()
en de kbvb werkt gewoon mee : "Het is niet de eerste keer van Stijnen" (hij noemde ooit de bondsvoorzitter 'een amateur')quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Heero87 het volgende:
Nu gaat de Uefa gewoon Stijnen ondervragen over zijn uitspraken. Geweldig. Het moest eens om een speler van Portugal, Frankrijk of Engeland gaan.![]()
Gaat Pfaff zijn rentree maken danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:24 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk wordt Stijnen geschorst zodat de beste doelman van Belgie eindelijk in doel kan![]()
De nummer twee in de hiërarchie, Brian Vandenbussche?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:24 schreef BramKVO het volgende:
Hopelijk wordt Stijnen geschorst zodat de beste doelman van Belgie eindelijk in doel kan![]()
ik doelde op Logan Bailly die mijn inziens way beter is dan Stijnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef Heero87 het volgende:
[..]
De nummer twee in de hiërarchie, Brian Vandenbussche?
Weet ik, maar voor Vandereycken is Vandenbussche de tweede doelman. Moest Stijnen dus niet gespeeld hebben, dan had hij waarschijnlijk in doel gestaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik doelde op Logan Bailly die mijn inziens way beter is dan Stijnen![]()
Ook morgen, ik zie zo al een fase voor de ogen waarbij pakweg Ronaldo alleen op stijnen afstormt en Stijnen wel de bal speelt maar door de duik van Ronaldo toch rood krijgt ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef Heero87 het volgende:
Maar volgens mij is Stijnen de beste keuze morgen. Bij de Portugezen zal het vooral om één-tegen-één-situaties gaan vermoed ik, en daar is Stijnen de beste in.
Idd, sowieso dat het morgen een kaartenfestijn wordt, met ongetwijfeld ook rode kaarten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook morgen, ik zie zo al een fase voor de ogen waarbij pakweg Ronaldo alleen op stijnen afstormt en Stijnen wel de bal speelt maar door de duik van Ronaldo toch rood krijgt ...
Penalty in de extra time, keeper rood, Ronaldo in de goal, penalty wordt omgezet door Stijnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef BramKVO het volgende:
Ik zie het al voor me : heroische match, opstootje tussen Ronaldo en Fellaini, beiden rood. Kort voor het einde 2de geel voor Hoefkens. En id laatste minuut kopt Phille Clement de 0-1 op het bord![]()
hoeveel zou je daarvoor krijgen op unibet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Penalty in de extra time, keeper rood, Ronaldo in de goal, penalty wordt omgezet door Stijnen.
Ik tel 3 centrale verdedigers, één linksback, drie defensieve middenvelders, één spelmaker, één aanvallend ingestelde middenvelder en één reservespits van Anderlecht die amper scoort...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit zou de ploeg worden:
Stijnen (of Vandenbussche); Hoefkens, Clement, Van Buyten, Van der Heyden; De Man, Mudingayi, Fellaini; Defour, Martens; Mbo Mpenza.
We moeten winnen en daarom neemt René alle risico's: zonder spitsen dus...
Zelfs de beloftenploeg is in staat ze af te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik tel 3 centrale verdedigers, één linksback, drie defensieve middenvelders, één spelmaker, één aanvallend ingestelde middenvelder en één reservespits van Anderlecht die amper scoort...
Tja..
Denk ik? Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zelfs de beloftenploeg is in staat ze af te maken, denk ik.
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...quote:
Die is nog geen Belg (vanaf volgende week wel blijkbaar) Ze moeten zijn pas nog laten inkaderen om op te hangen naast zijn Rwandese, Congolese en Ugandese paspoorten blijbaar ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef Radegast het volgende:
Zit Tchite bij de selectie?
Hij wil dat Portugal het spel maakt, en zelf gokken op de counter,met waarschijnlijk ook veel lange ballen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...
en als vervanger van Geraerts zet hij ... De Manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit zou de ploeg worden:
Stijnen (of Vandenbussche); Hoefkens, Clement, Van Buyten, Van der Heyden; De Man, Mudingayi, Fellaini; Defour, Martens; Mbo Mpenza.
We moeten winnen en daarom neemt René alle risico's: zonder spitsen dus...
sorry maar Pieroni en VDB zijn ook mijn inziens geen spitsen om in Portugal mee te gaan voetballen. Snelheid heb je eerder nodig voorin. Snelheid die goaltjesdief Sterchele ook heeft ... En we moeten nu ook niet gaan overdrijven hé. De betere spelers vd beloften (of die toch bij beloften nog zouden kunnen uitkomen) zitten nu wel id nationale ploeg hé (Defour, Martens, Fellaini, VD Bergh, VD Borre, Bailly, Dembele). Ok, een De Mul zou ik ook al veel langer id eerste ploeg hebben gezet, kan tenminste op de flank iets forceren. Maar op hem (en Pocognoli) na zie ik niemand vd beloften die op dit moment een meerwaarde kan zijn bij de Belgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is toch ook onbegrijpelijk waarom hij nu weer met enkel Mbo voorin gaat spelen. Terwijl je Sterchele (serieus in vorm dan nog) Pieroni en Vandenbergh (3 goaltjesdieven, die uit die ene kans die je krijgt in een match de goal kunnen maken, en dat is misschien net nog onze enige hoop voor morgen) op de bank zet. En er zelfs bij de beloften spitsen zijn die héél goed in vorm zijn momenteel. Dat duo van Cercle voorin rolde vorig weekend nog gewoon Gent op zelfs ...
1 2 3 4 5 6 7 8 | 2. Serbia 4 3 1 0 6 - 1 10 3. Poland 5 3 1 1 6 - 5 10 4. Portugal 4 2 1 1 8 - 3 7 5. Belgium 5 2 1 2 4 - 2 7 6. Kazakhstan 5 0 2 3 1 - 7 2 7. Armenia 4 0 1 3 0 - 5 1 8. Azerbaijan 4 0 1 3 1 - 8 1 |
Very niiiicequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:55 schreef Heero87 het volgende:
Nog een rode kaart voor Zigic in de slotminuut, en Kazachstan klopt gewoon Servië.
Inderdaad, uitgerekend de Portugezen, die nog geen zes maanden geleden een hoofdrol speelden in de grootste farce uit de WK-geschiedenis.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:39 schreef misteriks het volgende:
ik vind het wel ironisch dat het net de Portugezen zijn die de Belgen van "wildemannen" verwijten op hun voorpagina's...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Servie blammeert zich zeg tegen Servie
Angst.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef Heero87 het volgende:
Nou zeg waarom fluiten die Potugezen zo tijdens ons volkslied.
Hij stond er deze week nochtans elke dag met zijn foto groot in de krant blijkbaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef Heero87 het volgende:
Stijnen heeft wel de pech dat hij een doelman is natuurlijk. Was hij een veldspeler, geen Portugees die hem had herkend.
Nja, maar in zo'n stadion herken je die kop niet zo eenvoudig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij stond er deze week nochtans elke dag met zijn foto groot in de krant blijkbaar![]()
Daarnet slaagde hij er toch in op de eerste Belgische counter met een briljante pass zowaar de Portugezen te lanceren naar een grote doelkans ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nja, maar in zo'n stadion herken je die kop niet zo eenvoudig natuurlijk.
De Rode Duivels zien iig sterretjes. En ik ben Mbo Mpenza nu al beu.![]()
Nochtans, hij ziet regelmatig wat de spitsen die hij zou moeten dekken met zo'n bal doen de laatste tijd ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Buyten. "Een bal aan de voet in het strafschopgebied, wat moet ik nu doen?"
die zullen de brabanconne ook niet zo goed uit het hoofd kunnenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef Heero87 het volgende:
Nou zeg waarom fluiten die Potugezen zo tijdens ons volkslied.
"Ze zullen hem niet teeee-eeeeeeemmmmmmeeeeeen , onze fiere Vlaamse Stijn"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef misteriks het volgende:
[..]
die zullen de brabanconne ook niet zo goed uit het hoofd kunnen![]()
Marokkaanse Belg , speelt voor Standard , dit is zijn 2de interland geloof ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef misteriks het volgende:
wie is die fellaini eigenlijk; ik heb daar nog nooit van gehoord ?
ah,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Marokkaanse Belg , speelt voor Standard , dit is zijn 2de interland geloof ik
Je hebt er geen idee van hoe dramatisch we spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef Falco het volgende:
SoK, niet zo cynisch man!
Bij Stoke City in de Championshipquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Geel 15' C. Hoefkens
nooit van gehoord, waar speelt die
Hehe, Nederland tegen Roemenië was ook matigheid troefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van hoe dramatisch we spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |