abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 23:51:14 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41569687
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Er is weer geloot voor de kwalificatiegroepen voor het EK 2008 in Zwitserland / Oostenrijk.

In dit topic poule A.

Armenië: Het land waar de Nederlander Henk Wisman bondscoach is, zat bij de WK-kwalificatiereeks nog ingedeeld met Nederland. Toen zagen we dat Armenië een stugge ploeg is, die gokt op de counter. In Edgar Manucharyan van Ajax heeft het land de bekendste speler, al is ook Ara Hakobyan vanwege zijn hoge klassering in de Gouden Schoen enkele seizoenen terug een redelijk bekende naam. Armenië lijkt meer een horzel voor de grote landen dan een serieuze kanshebber.

Azerbaijan: Dit geldt in mindere mate ook voor Azerbaijan. Ook een voormalige Sovjet-staat, die vooral stug en degelijk is. De ploeg heeft minder kwaliteit dan Armenië en mag gerust gelden als één van de mindere landen van Europa. Op korte termijn lijkt verbetering ook niet aanwijsbaar.

België: Onze zuiderburen zullen met de nieuwe bondscoach René Vandereycken bij de eerste twee moeten eindigen om eindelijk weer eens naar een groot toernooi te mogen. Het EK 2004 en het WK 2006 liep men immers mis. Vandereycken moet de ingezette verjonging afronden en met een nieuwe kern, rond spelers als Vincent Kompany, Anthony Vanden Borre, Silvio Proto en Thomas Buffel, proberen om België in deze zware poule naar het EK te loodsen. Een zwaardere opdracht kan een nieuwe bondscoach bijna niet krijgen.

Finland: De Finnen zaten bij Oranje in de WK-kwalificatiereeks. Het land probeert al jaren de laatste stap naar de Europese subtop te zetten, maar heeft daar moeite mee. Ook nu lijkt plaatsing voor een eindtoernooi onhaalbaar, ondanks de aanwezigheid van spelers als Teemu Tainio, Sami Hyypiä, Alexei Eremenko Jr., Mikael Forssell en Shefki Kuqi.

Kazachstan: Deed voor het eerst mee met Europa in de kwalificatiereeks richting het WK en brak logischerwijs nog niet echt potten. De Nederlander Arno Pijpers, eerder werkzaam bij Estland, moet de ploeg naar een hoger niveau tillen. Alles beter dan de laatste plaats in deze poule lijkt hem al een goede status te kunnen bezorgen.

Polen: Plaatste zich soepel en licht verrassend voor het WK. De Polen zijn dan ook zeker weer kanshebber in deze poule. Met goede spitsen als Maciej Zurawski en Thomas Frankowski is het logisch dat je op de counter mikt. Achterin staan de fysiek sterke mannen, terwijl in de aanval ook nog spelers als Ebi Smolarek, Emmanuel Olisadebe en Andrzej Niedzielan kunnen worden gebruikt. Een plaatsing voor het EK zou voor Polen fantastisch zijn.

Portugal: Het groepshoofd kwalificeerde zich eenvoudig voor het WK. Plaatsing voor het EK is in deze poule lastiger, al is Portugal natuurlijk wel favoriet. NIet vreemd, want met spelers als Jorge Andrade, Ricardo Carvalho, Deco, Maniche, Pauleta en Cristiano Ronaldo kan je voor de dag komen. Als het aanwezige talent zich makkelijk mengt met de bestaande kern, hoeft Portugal niemand te vrezen.

Servië & Montenegro: De opponent van Nederland op het WK baarde in de kwalificatie opzien door de weinige tegengoals. Nemanja Vidic dwong er mede een transfer naar Manchester United mee af. Met Dejan Stankovic op het middenveld en Mateja Kezman voorin, beschikt Servië over internationaal gelouterde spelers. De boomlange Nikola Zigic gaat ook zeker een goede rol spelen in deze reeks.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41578304
Vrij onopvallende groep waar Finland het verrassend doet op dit moment. (Ik volg deze groep een beetje meer, omdat ik zelf nu al een tijdje in Finland woon en dan ook nog eens Lazovic bij Serviê speelt en ik ook huidige Vitessenaren meer in de gaten houd)

Servie en Begie volgen Finland op doelsaldo. Waar ook Portugal voorlopg nog langzij kan komen, omdat ze nog een wedstrijd minder gespeld hebben.

Er zijn op dit moment nog veel wedstrijden te spelen dat ernog zeker van alles mogelijk is. De volgende ronde wordt zeker een leuke.

Servië - Belgie
de winnaar kan koploper worden op voorwaarde dat Finland of punten laat liggen of Finland wint en 1 van deze ploegen passert Finland op doelsaldo

Armenië - Finland
Op papier lijkt Finland op dit moment een makkie te hebben tegen hun volgende tegenstander Armenie , die nu de laatste plaats inneemt. Alleen geld voor Finland dat ze zeer wisselvallig zijn vaak qua resultaten

Portugal - Azerbeidzjan
Portugal liet de eerste 2 punten gelijk liggen tegen Finland. Voor de portugezen is het belangrijk om te winnen en niet achterop te raken met de koplopers

Kazachstan - Polen
Polen zal nu echt de punten moeten gaan halen, anders komen ze nu al zowat in een kansloze positie. Kazachstan met een puntje meer zal ook de punten hard nodig hebben om de aansluiting te behouden met de kop.

Al met al zeker een groep die in mijn ogen best een beetje meer aandacht mag hebben.
pi_41578726
In ieder geval zijn de resultaten van gisteren zeer gunstig voor België! We staan zo zowaar mee op kop. Toch wel een dubbel gevoel. Langs de ene kant opluchting, maar langs de andere kant teleurstelling vanwege de gemiste kans. We hadden immers met zes punten alleen op kop moeten staan.

Maar we zullen er maar het beste van maken. Ik blijf er bij dat een poule als deze met vijf kandidaten een betere poule is voor België dan pakweg een poule waar je met Italië en Frankrijk en voor de rest enkel kleine teams zit. Hier zullen de teams heel veel punten laten liggen in de onderlinge wedstrijden, waardoor een misstap minder erg is. Volgens mij zullen de twee teams die zich kwalificeren in deze poule dan ook (procentueel gezien dan) veel minder punten hebben dan de teams uit de andere poules.
  donderdag 7 september 2006 @ 12:36:27 #4
pi_41580146
"Als er geen goed bod komt, zijn er geen beelden"

do 07/09/06 - De bond wil de tv-rechten van de matchen van de Rode Duivels niet meer voor een appel en een ei verkopen. "We proberen de match tegen Azerbeidzjan aan een Nederlandse zender te slijten", zegt bondsvoorzitter François De Keersmaecker.

Voor François De Keermaecker was het de eerste zege als bondsvoorzitter. Dat is dan toch al een probleem van de baan. Nu wil hij nog munt slaan uit de tv-rechten.

De bond wil in elk geval een scenario vermijden zoals met België-Kazachstan.

Toen werden in laatste instantie de tv-rechten voor een prikje verkocht aan de VTM.

"Als we nu weer voor de keuze komen: 50.000 euro van de VTM of geen uitzending, dan kiezen we voor de tweede optie", zei François De Keersmaecker.

"Zonder een hoger bod proberen we de match tegen Azerbeidzjan aan een Nederlandse zender te slijten", laat de bondsvoorzitter weten.

pi_41580363
Voor Belgiê is dit absoluut gunstiger ja, alleen zullen ze dan toch ook de kansen moeten benutten en de punten pakken. Voordeel is nu al dat ook bijv een Portugal de punten al laat liggen.

ik denk dat het om drie of misschien of vier landen uiteindelijk zal gaan. Ik gok op
Portugal, België en Servië met als op dit moment toch ook outsider Finland. Ik weet Finland staat aan kop, maar Finland kennende qua resultaten zullen ze ook zeker de punten laten liggen.

Op 7 oktober de volgende ronde. Ben benieuwd of Finland de kop kan vasthouden en of belgie ook de punten pakt. Maar het is net zo goed mogelijk dat de hele stand behoorlijk op de kop gaat.

In ieder geval is dit een groep waar weinig zekerheden inzitten qua uitslagen.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:51:38 #6
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_41586231
Tis niet meer servie-montenegro zoals hierboven staat, maar enkel servie deze keer.

Niet dat dat op het veld veel verschil zal uitmaken...
Lijepa li si !
pi_41589297
Ik hoop dat Finland zich eens kan kwalificeren, die gasten zou ik graag eens zien op een EK. Hopen dat ze deze lijn kunnen voortzetten.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:49:56 #8
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41589768
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef Hrvat het volgende:
Tis niet meer servie-montenegro zoals hierboven staat, maar enkel servie deze keer.

Niet dat dat op het veld veel verschil zal uitmaken...
Hoeveel montenegrijnen stonden er eigenlijk in de nationale ploeg van Servie-Montenegro ?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 7 september 2006 @ 17:54:04 #9
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41589876
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vrij onopvallende groep waar Finland het verrassend doet op dit moment. (Ik volg deze groep een beetje meer, omdat ik zelf nu al een tijdje in Finland woon en dan ook nog eens Lazovic bij Serviê speelt en ik ook huidige Vitessenaren meer in de gaten houd)

Servie en Begie volgen Finland op doelsaldo. Waar ook Portugal voorlopg nog langzij kan komen, omdat ze nog een wedstrijd minder gespeld hebben.

Er zijn op dit moment nog veel wedstrijden te spelen dat ernog zeker van alles mogelijk is. De volgende ronde wordt zeker een leuke.

Servië - Belgie
de winnaar kan koploper worden op voorwaarde dat Finland of punten laat liggen of Finland wint en 1 van deze ploegen passert Finland op doelsaldo

Armenië - Finland
Op papier lijkt Finland op dit moment een makkie te hebben tegen hun volgende tegenstander Armenie , die nu de laatste plaats inneemt. Alleen geld voor Finland dat ze zeer wisselvallig zijn vaak qua resultaten

Portugal - Azerbeidzjan
Portugal liet de eerste 2 punten gelijk liggen tegen Finland. Voor de portugezen is het belangrijk om te winnen en niet achterop te raken met de koplopers

Kazachstan - Polen
Polen zal nu echt de punten moeten gaan halen, anders komen ze nu al zowat in een kansloze positie. Kazachstan met een puntje meer zal ook de punten hard nodig hebben om de aansluiting te behouden met de kop.

Al met al zeker een groep die in mijn ogen best een beetje meer aandacht mag hebben.
Dat worden inderdaad spannende wedstrijden. Vooral naar Polen ben ik erg benieuwd. En natuurlijk hopen op nog meer uitglijders van dat klote Portugal. En succes voor Belgie natuurlijk Ik gun het onze zuiderbuurtjes wel om verder te komen.
---
pi_41590268
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:49 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Hoeveel montenegrijnen stonden er eigenlijk in de nationale ploeg van Servie-Montenegro ?
2, beide bankzitters.
  donderdag 7 september 2006 @ 18:13:05 #11
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41590343
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:10 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

2, beide bankzitters.
Jevric was er ook 1.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41591745
Best knap van de Finnen om Portugal op 1-1 te houden, maar goed, die rode kaart speelde wel mee.

Leuk voor Danko Lazovic dat juist hij weer scoort voor zijn land, wel jammer voor Leo.

En Daniel Van Buyten hoefde dus niet als stormram te fungeren in de slotfase, maar scoorde wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41592008
Ben wel benieuwd hoelang de Finnen het gaan volhouden.

Belgie lijkt me kansloos.
pi_42447446
Programma:

17:00 Kazakhstan ? - ? Poland
18:00 Armenia ? - ? Finland
20:15 Serbia ? - ? Belgium
22:00 Portugal ? - ? Azerbaijan
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:53:29 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_42448277
De Belgen gaan er weer aan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42449718
Stijn Stijnen houdt wel van een vijandige ambiance, zei hij op Belgische teletekst. Dus die is er in ieder geval klaar voor. En Simons zei zoiets dat winnen niet noodzakelijk was?? Opmerkelijk dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_42452644
Wel, ik zie Belgie een knap resultaat halen vanavond. Voor de eerste keer kan ik me ook wel verzoenen met de opstelling van René. Ik zie Emile Mpenza na lange afwezigheid nog eens ontploffen, en lijkt me vrij complementair met Dembele. Dat spitsenduo met Servie toch pijn kunnen doen. Mudingayi mag nu ook es tonen waarom ie basisspeler is bij Lazio. Ik hoop toch op minimum een puntje alleszins.
pi_42457280
Kom op Polen. .
pi_42457400
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:24 schreef -Wolf- het volgende:
Kom op Polen. .
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:47:13 #20
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_42457789
Kazachstan-Polen staat na 45 minuten nog 0-0 zie ik. Die verdomde Kazakken gaan straks voor een tweede stunt zorgen.
---verdwijnt---
pi_42458084
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef Clourhide het volgende:
Kazachstan-Polen staat na 45 minuten nog 0-0 zie ik. Die verdomde Kazakken gaan straks voor een tweede stunt zorgen.
hopelijk pakken ze de Polen inderdaad punten af.
pi_42459310
Polen wint prob met 1-0, nog een paar minuten te spelen.

Finland gaat met 0-0 rusten.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:48:47 #23
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_42459311
0-1 Polen, jammer genoeg.
---verdwijnt---
pi_42460096
Wel fijn voor onze Leo, die toch onder vuur lag door de resultaten en zijn gebrek aan de juiste papieren.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:34:50 #25
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_42464245
België 1-0 achter na zo'n 10 minuten in de tweede helft.
---verdwijnt---
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:41:18 #26
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_42464449
Hoefkens tegen de lat...
---verdwijnt---
pi_42465006
Jammer dat Finland 0-0 speelt... zou het tof vinden als die zich eens zouden kwalificeren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42465584
Finland en België, wat doen jullie?
pi_42465618
Belgie was nog zo zeker van zijn zaak
pi_42466896
Belgie mocht deze match nooit verloren hebben. Op basis van het spelbeeld was een gelijkspel de enige juiste uitslag. Ondanks dat ik vond dat Belgie zich id 1ste helft te veel beperkte tot controleren en te weinig aan aanvallen dacht hebben ze wel geen enkele kans weggegeven. 0-0 was een logische ruststand na geen kansen voor beide teams. Het eerste kwartier vd 2de helft stonden ze onder druk en kwam enigszins logisch de 1-0 na slecht verdedigen van oa Kompany en Dembele. Maar na de 1-0 creeerden de Belgen zonder echt goed te spelen wel enkele kansen op 1-1, waaronder 2x het doelhout (1x lat, 1x paal) en een redelijk kans voor Van Buyten. Een nederlaag is een onterecht en veel te zwaar verdict. De Rode Duivels zitten duidelijk id hoek waar de klappen vallen de laatste jaren, maar moeten toch weinig of niet onderdoen voor Servie lijkt me. Al wordt kwalificatie wel moeilijk natuurlijk, en hebben we het nog altijd heel moeilijk met zelf het spel te maken wegens een gebrek aan creatief vermogen.
pi_42467189
Ik snap niet dat de Belgen zo teleur blijven stellen. Ze hebben een prima verdediging en ze hebben Moussa!

Ik ben wel benieuwd hoe België er over 5 jaar uitziet met Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Dembele, Vertonghen, Vandendamme, Vandenborre, Defour, etc. Talent genoeg, me dunkt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42468014
mja, ik zeg het, dit is een match die eigenlijk nooit mocht verloren worden. Een gelijkspel was de correcte weergave qua spelbeeld en kansen, maarja wat koop je ermee. Ook merk ik toch nog steeds dat we te veel spelers hebben die in een goede ploeg mooi kunnen meedraaien maar niemand die de ploeg naar een hoger niveau kon tillen. En dat hebben we sinds Wilmots eigenlijk niet meer gehad en wordt zwaar gemist.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:34:38 #33
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42474125
Belgie ... kom op zeg win eens een keertje.
---
pi_42474310
Uitslagen:

FT Kazakhstan 0 - 1 Poland
FT Armenia 0 - 0 Finland
FT Serbia 1 - 0 Belgium
FT Portugal 3 - 0 Azerbaijan

Stand:
1
2
3
4
5
6
7
8
Serbia    3    2    1    0    3 - 1    7
Finland    3    1    2    0    4 - 2    5
Portugal    2    1    1    0    4 - 1    4
Belgium    3    1    1    1    1 - 1    4
Poland    3    1    1    1    3 - 4    4
Kazakhstan    3    0    2    1    1 - 2    2
Armenia    2    0    1    1    0 - 1    1
Azerbaijan    3    0    1    2    1 - 5    1

Nog een open poule; Belgie valt me toch wel tegen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:59:33 #35
pi_42474425
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet dat de Belgen zo teleur blijven stellen. Ze hebben een prima verdediging en ze hebben Moussa!

Ik ben wel benieuwd hoe België er over 5 jaar uitziet met Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Dembele, Vertonghen, Vandendamme, Vandenborre, Defour, etc. Talent genoeg, me dunkt.
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...
pi_42474465
Zou toch wel mooi zijn als Belgie er op het EK er weer bij is. Er is nog niets verloren maar er zal toch meer gescoord moeten worden. Portugal zal de nr 1 wel worden dus Belgie moet het gaan uitvechten met Servie , Polen en Finland. Als je het op papier bekijkt heeft Belgie toch wel de betere spelers van deze 4 ploegen. Servie heeft minder kwaliteit dan ca. 2 jaar geleden, Polen loopt ook niet over van de kwaliteit (zou wel leuk zijn voor Leo als ze het redden) en Finland is altijd een leuke ploeg geweest maar redden het nooit om op een EK of een WK er bij te zijn. Bij Belgie vind ik de spelers met mogelijkheden : van Buyten (is al een topper), Kompany, Dembele, Simons. Tel daar bij op de spelers die er over een jaar of 2 staan (Vermaelen, Dufour, Martens) dan kan het niet anders of er is iets moois aan het ontstaan in Belgie. Probleem is wel dat ze deze kwalificatie wel door moeten komen want anders komen ze in de ranking niet vooruit en blijven ze in zware poules ingedeeld bij WK / EK voorrondes.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_42475115
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42475263
quote:
Krijgt Servië-België nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer.

Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn.

Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel.

Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servië wel degelijk vier keer. Het officiële scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. België kan een klacht neerleggen als Servië effectief vier keer wisselde.

Bron: sport.be.
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:53:49 #39
pi_42475315
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.
Wat men in Van Buyten maar blijft zien heb ik zelfs nooit gesnapt Of dat moet een andere voetballer zijn in Duitsland of men moet er blind zijn. Hoe hij gisteren ook weer door andermaal zijn man totaal ! vrij te laten staan aan de basis lag van het tegendoelpunt ...

En ook Kompany speelt eigenlijk al meer dan een jaar niet meer op het niveau dat hij ooit haalde. Hij krijgt ook niet toevallig meer en meer kritiek bij HSV ...

Gisteren bewees toch ook nog maar eens dat het verschil tussen "op papier" en "in realiteit" héél groot is.
pi_42476362
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van Buyten speelde anders als één van de weinigen een degelijke match.
pi_42476398
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?
goh, als de Belgische tv zoiets moet zien Maar ik meen me te herinneren dat die Stepanov er wel degelijk was ingekomen toch ?
pi_42476551
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Wel een enorme blunder als het zo is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42483147
Nikola Zigic aardig bezig. 3 goals uit 3 duels bij Santander en nu weer scoren in de interland.

Bij Portugal was Cristiano Ronaldo met twee treffers (op aangeven van Deco en Simão Sabrosa) de grote man in de overigens wat karig uitgevallen zege op Azerbaijan. Die zetten wel een aardige muur voor de keeper, maar toch...
www.thuisuiteten.nl
pi_42583815
3' Kazakhstan 0 - 0 Finland
20:15 Serbia ? - ? Armenia
20:30 Poland ? - ? Portugal
20:45 Belgium ? - ? Azerbaijan

Vandaag wel 3 punten voor de Belgen en wat kan Leo tegen Portugal?
pi_42584188
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
3' Kazakhstan 0 - 0 Finland
20:15 Serbia ? - ? Armenia
20:30 Poland ? - ? Portugal
20:45 Belgium ? - ? Azerbaijan

Vandaag wel 3 punten voor de Belgen en wat kan Leo tegen Portugal?
Dat moet ik eerst nog maar eens zien.
pi_42584732
Hoop voor Leo dat ie wint en dat Belgie gelijkspeelt of verliest
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:36:21 #47
30919 mitt
Michael Corleone
pi_42584774
Leo mag meteen naar Australie als ie verliest vanavond.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_42587283
Finland gaat met 0-2 winnen in Kazachstan. Doelpunten van Litmanen en Hyypiä.
pi_42589330
Polen 1-0 voor tegen Portugal in de 10eminuut gescoord door smolarek
pi_42589342
En Polen na 23 minuten thuis 2-0 voor tegen Portugal. Twee doelpunten van Ebi Smolarek. God, wat wordt dit een open poule.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')