| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Finland 3 1 2 0 4 - 2 5 Portugal 2 1 1 0 4 - 1 4 Belgium 3 1 1 1 1 - 1 4 Poland 3 1 1 1 3 - 4 4 Kazakhstan 3 0 2 1 1 - 2 2 Armenia 2 0 1 1 0 - 1 1 Azerbaijan 3 0 1 2 1 - 5 1 |
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet dat de Belgen zo teleur blijven stellen. Ze hebben een prima verdediging en ze hebben Moussa!
Ik ben wel benieuwd hoe België er over 5 jaar uitziet met Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Dembele, Vertonghen, Vandendamme, Vandenborre, Defour, etc. Talent genoeg, me dunkt.
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...![]()
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?quote:Krijgt Servië-België nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer.
Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn.
Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel.
Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servië wel degelijk vier keer. Het officiële scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. België kan een klacht neerleggen als Servië effectief vier keer wisselde.
Bron: sport.be.
Wat men in Van Buyten maar blijft zien heb ik zelfs nooit gesnapt Of dat moet een andere voetballer zijn in Duitsland of men moet er blind zijn. Hoe hij gisteren ook weer door andermaal zijn man totaal ! vrij te laten staan aan de basis lag van het tegendoelpunt ...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.
Van Buyten speelde anders als één van de weinigen een degelijke match.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...![]()
goh, als de Belgische tv zoiets moet zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?![]()
Dat moet ik eerst nog maar eens zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
3' Kazakhstan 0 - 0 Finland
20:15 Serbia ? - ? Armenia
20:30 Poland ? - ? Portugal
20:45 Belgium ? - ? Azerbaijan
Vandaag wel 3 punten voor de Belgen en wat kan Leo tegen Portugal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |