abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:41:18 #26
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_42464449
Hoefkens tegen de lat...
---verdwijnt---
pi_42465006
Jammer dat Finland 0-0 speelt... zou het tof vinden als die zich eens zouden kwalificeren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42465584
Finland en België, wat doen jullie?
pi_42465618
Belgie was nog zo zeker van zijn zaak
pi_42466896
Belgie mocht deze match nooit verloren hebben. Op basis van het spelbeeld was een gelijkspel de enige juiste uitslag. Ondanks dat ik vond dat Belgie zich id 1ste helft te veel beperkte tot controleren en te weinig aan aanvallen dacht hebben ze wel geen enkele kans weggegeven. 0-0 was een logische ruststand na geen kansen voor beide teams. Het eerste kwartier vd 2de helft stonden ze onder druk en kwam enigszins logisch de 1-0 na slecht verdedigen van oa Kompany en Dembele. Maar na de 1-0 creeerden de Belgen zonder echt goed te spelen wel enkele kansen op 1-1, waaronder 2x het doelhout (1x lat, 1x paal) en een redelijk kans voor Van Buyten. Een nederlaag is een onterecht en veel te zwaar verdict. De Rode Duivels zitten duidelijk id hoek waar de klappen vallen de laatste jaren, maar moeten toch weinig of niet onderdoen voor Servie lijkt me. Al wordt kwalificatie wel moeilijk natuurlijk, en hebben we het nog altijd heel moeilijk met zelf het spel te maken wegens een gebrek aan creatief vermogen.
pi_42467189
Ik snap niet dat de Belgen zo teleur blijven stellen. Ze hebben een prima verdediging en ze hebben Moussa!

Ik ben wel benieuwd hoe België er over 5 jaar uitziet met Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Dembele, Vertonghen, Vandendamme, Vandenborre, Defour, etc. Talent genoeg, me dunkt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42468014
mja, ik zeg het, dit is een match die eigenlijk nooit mocht verloren worden. Een gelijkspel was de correcte weergave qua spelbeeld en kansen, maarja wat koop je ermee. Ook merk ik toch nog steeds dat we te veel spelers hebben die in een goede ploeg mooi kunnen meedraaien maar niemand die de ploeg naar een hoger niveau kon tillen. En dat hebben we sinds Wilmots eigenlijk niet meer gehad en wordt zwaar gemist.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:34:38 #33
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42474125
Belgie ... kom op zeg win eens een keertje.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_42474310
Uitslagen:

FT Kazakhstan 0 - 1 Poland
FT Armenia 0 - 0 Finland
FT Serbia 1 - 0 Belgium
FT Portugal 3 - 0 Azerbaijan

Stand:
1
2
3
4
5
6
7
8
Serbia    3    2    1    0    3 - 1    7
Finland    3    1    2    0    4 - 2    5
Portugal    2    1    1    0    4 - 1    4
Belgium    3    1    1    1    1 - 1    4
Poland    3    1    1    1    3 - 4    4
Kazakhstan    3    0    2    1    1 - 2    2
Armenia    2    0    1    1    0 - 1    1
Azerbaijan    3    0    1    2    1 - 5    1

Nog een open poule; Belgie valt me toch wel tegen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:59:33 #35
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_42474425
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik snap niet dat de Belgen zo teleur blijven stellen. Ze hebben een prima verdediging en ze hebben Moussa!

Ik ben wel benieuwd hoe België er over 5 jaar uitziet met Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Dembele, Vertonghen, Vandendamme, Vandenborre, Defour, etc. Talent genoeg, me dunkt.
Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_42474465
Zou toch wel mooi zijn als Belgie er op het EK er weer bij is. Er is nog niets verloren maar er zal toch meer gescoord moeten worden. Portugal zal de nr 1 wel worden dus Belgie moet het gaan uitvechten met Servie , Polen en Finland. Als je het op papier bekijkt heeft Belgie toch wel de betere spelers van deze 4 ploegen. Servie heeft minder kwaliteit dan ca. 2 jaar geleden, Polen loopt ook niet over van de kwaliteit (zou wel leuk zijn voor Leo als ze het redden) en Finland is altijd een leuke ploeg geweest maar redden het nooit om op een EK of een WK er bij te zijn. Bij Belgie vind ik de spelers met mogelijkheden : van Buyten (is al een topper), Kompany, Dembele, Simons. Tel daar bij op de spelers die er over een jaar of 2 staan (Vermaelen, Dufour, Martens) dan kan het niet anders of er is iets moois aan het ontstaan in Belgie. Probleem is wel dat ze deze kwalificatie wel door moeten komen want anders komen ze in de ranking niet vooruit en blijven ze in zware poules ingedeeld bij WK / EK voorrondes.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_42475115
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat iemand dat na gisteren nog durft zeggen over Van Buyten , Kompany en Vermaelen ...
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42475263
quote:
Krijgt Servië-België nog een staartje? Het kan. Volgens de Uefa wisselde Javier Clemente vier keer.

Volgens het westrijdreglement van de Uefa mogen er maximum drie veldspelers gewisseld worden. Clemente zou vier wissels hebben doorgevoerd. In de 58ste minuut bracht de Spanjaard Lazovic voor Trisovic. Ergic kwam in de 71ste minuut voor Koroman. In de blessuretijd kwam Duljaj voor Pantelic. Dat zijn de wissels die zeker gebeurd zijn.

Twijfel is er bij de derde wissel van Clemente. Volgens de site van Uefa werd in de 81ste minuut Markovic gewisseld voor Stepanov. Op de beelden van de Servische televisie was niet te zien of Stepanov wel degelijk op het veld is gekomen. Daarom is er twijfel.

Kwam Stepanov op het veld, dan wisselde Servië wel degelijk vier keer. Het officiële scheidsrechtersblad van scheidsrechter Messina zal uitsluitsel moeten brengen. België kan een klacht neerleggen als Servië effectief vier keer wisselde.

Bron: sport.be.
Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:53:49 #39
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_42475315
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien beste vriend. Maar het zijn, voor zover ik weet, allemaal prima verdedigers bij hun club. En allemaal nog jong.
Wat men in Van Buyten maar blijft zien heb ik zelfs nooit gesnapt Of dat moet een andere voetballer zijn in Duitsland of men moet er blind zijn. Hoe hij gisteren ook weer door andermaal zijn man totaal ! vrij te laten staan aan de basis lag van het tegendoelpunt ...

En ook Kompany speelt eigenlijk al meer dan een jaar niet meer op het niveau dat hij ooit haalde. Hij krijgt ook niet toevallig meer en meer kritiek bij HSV ...

Gisteren bewees toch ook nog maar eens dat het verschil tussen "op papier" en "in realiteit" héél groot is.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_42476362
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van Buyten speelde anders als één van de weinigen een degelijke match.
pi_42476398
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dat kán toch niet? Zoiets zou toch tijdens de televisie-uitzending moeten opgevallen zijn?
goh, als de Belgische tv zoiets moet zien Maar ik meen me te herinneren dat die Stepanov er wel degelijk was ingekomen toch ?
pi_42476551
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 11:51 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Wel een enorme blunder als het zo is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_42483147
Nikola Zigic aardig bezig. 3 goals uit 3 duels bij Santander en nu weer scoren in de interland.

Bij Portugal was Cristiano Ronaldo met twee treffers (op aangeven van Deco en Simão Sabrosa) de grote man in de overigens wat karig uitgevallen zege op Azerbaijan. Die zetten wel een aardige muur voor de keeper, maar toch...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42583815
3' Kazakhstan 0 - 0 Finland
20:15 Serbia ? - ? Armenia
20:30 Poland ? - ? Portugal
20:45 Belgium ? - ? Azerbaijan

Vandaag wel 3 punten voor de Belgen en wat kan Leo tegen Portugal?
pi_42584188
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
3' Kazakhstan 0 - 0 Finland
20:15 Serbia ? - ? Armenia
20:30 Poland ? - ? Portugal
20:45 Belgium ? - ? Azerbaijan

Vandaag wel 3 punten voor de Belgen en wat kan Leo tegen Portugal?
Dat moet ik eerst nog maar eens zien.
pi_42584732
Hoop voor Leo dat ie wint en dat Belgie gelijkspeelt of verliest
pi_42584774
Leo mag meteen naar Australie als ie verliest vanavond.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_42587283
Finland gaat met 0-2 winnen in Kazachstan. Doelpunten van Litmanen en Hyypiä.
pi_42589330
Polen 1-0 voor tegen Portugal in de 10eminuut gescoord door smolarek
pi_42589342
En Polen na 23 minuten thuis 2-0 voor tegen Portugal. Twee doelpunten van Ebi Smolarek. God, wat wordt dit een open poule.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')